buda benimkisi
Uploaded with ImageShack.us
buda benimkisi
Uploaded with ImageShack.us
merhaba, sanırım 2004 vstrom'un ilk çıktığı yıl oluyor.
2005 modelde tek fark marş basarken farların sönmesini sağlayan devrenin eklenmiş olması.
2007de her silindire çift buji, küçük şasi değişiklikleri ve opsiyonel ABS, rölanti ayar vidasının kaldırılması gibi değişiklikler olmuş.
2008de alternatör çıkışı 375wattan 400watta yükseltilmiş
2009da arka teker mili için çelik emniyet somunu kullanılmış (önceki modellerde kamalı pim)
Turuncu sinyaller şaffaf oldu.
2010 ....
2011 abs standart
2012 kasa değişti.
kaynak: http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_V-Strom_650
2004 model ve 2011 arasında sadece yukarıdaki farklar varmış. 2004 kullanmadım ama sonuç olarak küçük değişiklikler dışında aynı motosiklet, her modeli güzeldir vstromun
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
[QUOTE=blue white;2689379]buda benimkisi
Mavinin tonu çok güzelmiş Maaşallah Ayrıca farklı egsoz görüyorum, sesini ve varsa güç farkını merak ettim.
paylaşım için teşekkür ederim..bende 2004 modellerde silindir başına tek mi yoksa çift buji mi var onu merak etmiştim..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
19 mayısda motorseverlerle şehir turundan kareler
---------- Post added at 01:49 ---------- Previous post was at 01:47 ----------
---------- Post added at 01:52 ---------- Previous post was at 01:49 ----------
---------- Post added at 01:54 ---------- Previous post was at 01:52 ----------
---------- Post added at 01:56 ---------- Previous post was at 01:54 ----------
---------- Post added at 01:58 ---------- Previous post was at 01:56 ----------
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
06 YB 81.. in modeli markası nedir acaba merak ettim, bilen varmıdır.
f800gs o motor
şehiriçi büyük motorun kilo ve yakıtından müzdarip olarak bir adet yibiar 125 fireblade edindim şiddetle tavsiye olunur
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Arkadaslar merhaba bı konu hakkında yardımlarınızı rıca edıcem mumkunse;bende 2004 dl650 mevcut fazla olmadı alalı ve yakıt konusundan muzdarıbım,her vıtes aralıgında 4,5 devırde vıtes atıyorum ve genel sabıt hız da 4000 devırde seyır edıyorum ancak lt/km yaptıgım zaman 100km/5,5lt yaktı bu normal mıdır hatta ıkıncı fullememde de 6 lt yaktı
Benmıs yanlıs bısey yapıyorum yoksa benım motorda sorunmu var,ınanırmısınız sadece bu yuzden dolayı tekrar cc dusurmeyı bıle dusunur oldum
yardımlarınızı beklıyorum saygılar
sorun var gibi duruyor, lastik havası buji filtre bi elden geçir, 4.4 lt yakıyor benimki, 100-110 la
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Arkadaslar sizi komşu ulke Azerbeycandan selamliyorum !
Ilk basta demek istuorumki yillardir kurye calisiom başkent Bakü-de ve benim V strom-la ilk karsilasmam bi mobilya fabrikasinin deposunda oldu...Mobilya magazasina öglen yemegi goturmustum,ve yalnislikla depoya girdim,adresi ararken karanlikta portakal renginde bi motor gordum,ilk kez bole bi guzellikte(sanki hayallerimdeki motor,ruyalarimda gordugum) motor goruodum,bir kac saniye motora bakişlarim kitlendi ve gozumu alamadim,sonra cabuk cep telefonumu cikarip resmini ceki verdim..
Artik bu olayin uzerinden 4-5 gun gecmisti,ama cep telefonumdaki motorun(v strom) un resmine tekrar tekrar bakiodum,sanki aşik olmuştum...sonunda duramadim ve deponun uzerindeki <v strom> kelmesini googlede arama yaptim ve arasdirmaya baslasim,sonra işte Youtubede videolarini falan,git gide motora karşi sevgim buyuyodu...ve sonda duramadim,Bakudeki motorsiklet satişi yapan magazalarla irtibata kectim,Suzuki-nin yetkili temsilcisinden olumlu cevap aldim ve 12.000 $ dolar civarinda satiş fiyatini ogrendim,burdaki arkadaşlara daniştim bana cok pahali,o fiyata en kral sport bike alirsin dediler,ama ben yinede umursamadim,bi kere v strom artik benim kalbimde taht kurmuşdu
Ben hep 125-150 cc arasi motor kullandim,ama bu motorun 650cc olmasi beni biraz korkutuo,ama burda arkadaşlarin yorumlarini okuyup,inceledikden sonra icimdeki o korkulari yendim,inşaAllah bir ay sonra bi Vstrom edinmeyi düşünüyorum,kafamda kucuk bir soru var,arkadaslar cevaplarsa sevinirim,2004-2005 yilin V stromlariyla simdiki uretimlerde kalite farki varmi ? Genelde hep ilk yillar ,yani ilk uretim kaliteli olur,ve daha sonra yil-yil kalite gerilemesi olur,en cok kafami kurcaliyan soru bu..Baküde 2-3. tane V strom oldugundan burda V stromla.ilgili soru soracagim ,danişacagim biri.yok..
Ha bide V strom edindikden sonra Bakuden Turkiyeyi gezmek ordanda,Avrupaya felan açilmak.istiom..
650 cc falan korkutmasın kardeş, hele kuryelik yapan adama hiç sorun değil, ben 1000km 125lik kullandım (ehliyet yoktu gezemiyodum) sonra xt660 aldım sorun yok, ki xt660 vstromdan daha deli bir motor, al gitsin salla ccyi falan
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
arkadaşlar ege turu planları sebebiyle depo üstü kamera aparatı ihtiyacı doğdu, kullanan bilen ne uyar ne uymaz? bi kaç yeri aradım rr lara uyuyor şu bu bişeyler dediler
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
kimseden ses soluk yok, türk işi çözüm kaska foto makinayı koli bantıyla yapıştırdım al sana gopro video altta ama biraz daha yukarı bakması lazımmış
http://www.youtube.com/watch?v=BqCwTm3T3oc&feature=plcp
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
haftasonu canım köyüme gittim vstroma aşk süreci devam
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
sıcak seleye oturmaktan ve terlemeden muzdarip kuzu postu çözümü
---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 21:24 ----------
---------- Post added at 21:28 ---------- Previous post was at 21:26 ----------
---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:28 ----------
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
çok guzel gorunuyor
Bu arada ben bısey sorucaktım dedıgınız gıbı debrıyajı degıstırdım,bujıler degıstı,hava fıltresı temızlendı,yag ve yag fıltresıde tamam lastık havaları kontrolu yapıldı ama hesaplar hala 0,24 ykr yaktıgını gosterıyor bu 4- 4,5 devırlı kullanımla 100 110 arası! sımdı sormak ıstedıgım sıze su bu motorun olayı bumudur? daha az yakması mumkunmu yanı tavsıyelerınız nelerdır sunu soyle yapman yada yaptırtman gerekıyor dıyebılecegınız seyler acısından yardımcı olursanız sevınırım aylık +2000 km yol yapıyorum o yuzden dusundurucu oluyor
normal sayılır 24 kr, ya da benim gibi şehiriçine ufak motor çözümü, hem hafif hem az yakıyor
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
normal sayılırsa tamam o zaman bende sorun varmı dıye dusunuyodum ıkıncı motor olarak pcx onerıyorlar cok az yakıyor dıye onu dusunuyorum aslında bı yandan da
6000 verip 125lik hele bi de scooter almam ben, tercih meselesi
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Ben yine yardim rica edicem arkadaslar,motorda giderken surus esnasinda 4 bin deviri gectikten sonra onden tik tik diye bi ses geliyo sanki birsey surtuyor ve zorlaniyor gibi,hic kesilmiyo ama o ses devir yukselsede,durmaya yakin susuyor,sizce bu ne olabilir? Ustaya bugun yarin gidicem zaten ama bi on fikir edinmek istedim
Merhaba,
Bugün arka tekerlek milini sağ taraftaki somundan gevşeterek (Somunu sadece bir kaç tur gevşettim. tamamen çıkarmadım.) hafif bollaşmış olan zincirimi gerdirdim. Daha sonra arka tekerlek milini sağ taraftaki somundan sıktım. Belli bir sertliğe geldikten sonra elle biraz daha sıkmak istedim fakat aniden somun sertleşti. Somunu gevşetirken tamamen sökmediğim için diş sıyırma olasılığını düşünmedim ve tekrar bollaştırmak istedim. Fakat somun her iki yöne de dönmüyordu. Aşırı sert olduğundan somun ya da milin dişli sıyırdığını düşündüm ve servisi aradım (Yücel motor) arka tekerlek mili fiyatını sordum. Yedek parça bölümüne bakan kişi yarışta olduğu için net bilgi veremediler fakat mil+somunun 300TL civarı olacağını en mantıklı çözümün tornacıda yaptırmak/yeni diş açtırmak ya da çıkma bulunabilirse çıkma almak olacağını belirttiler. Ardından Altan motoru aradığımda ellerinde mil bulunmadığını hatta şuana kadar hiç ihtiyaçları olmadığını, milde problem varsa tornacıda yaptırabileceklerini söylediler.
Ben de mili sökerek tornacıya götürmeyi düşündüm. Abimle bir süre uğraşmamıza rağmen sert somunu tamamen sökemesekte bir miktar sökme yönünde çevirebildik. (yaklaşık 1 somun boyu daha çevirebilsek somun milden çıkacak.)
Hava karardığı için fotoğraf ekleyemiyorum.,
Somunu milden çıkaramadık ve işin kötüsü somunu sökmeye yakın olduğumuz için motosikleti yürümez hale getirdik. Yarın sabah lastikçiye giderek hava tabancasıyla söktürmeyi ve ardından mil+somunu alarak tornacının yolunu tutmayı düşünüyorum.
Forumda aradım fakat daha önce benzer bir problemle ilgili bir konu bulamadım.
Sonuyla ilgili değerli yorumlarınızı alabilir miyim?
Sizce ne yapmalıyım? Mili sökmeyi/söktürmeyi başardıktan sonra (umarım başarabilirim) tonacıda yenisini yaptırmak mı mantıklı olur yoksa mevcut mil üzerine diş açtırmak mı?
Sadece somunda problem varsa bu derece sertleşmeye sebep olur mu bilemiyorum fakat sadece somun problemiyse çok sevineceğim...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)