japondan şaşmayın
japondan şaşmayın
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Tolga merhaba, ben uyandım. Hem de bak saat kaçta
motorun gayet güzel en sevdiğim renklerden (mat siyah)
Yazları bazen kefken/kerpe tarafına gidiyorum. Eğer izmitten gidersem haber veririm. izmit-Kandıra yolu çok güzel. hem genelde 3 şeirt hem de temiz asfalt. tam motor yolu en kötü ihtimalle seka-parkta bi çaylanır tanışmış oluruz.
merhaba,
Hiç GS650 kullanmışlığım yok fakat bir çok motosikletten sonra F650GS alan bir tanıdığımın yorumu: arazide mükemmel olabilir ama asfalttan pek çıkmayan ben için rahatsız edici.
F650 kullanıcıları genelde aşırı titreşimden rahatsız oluyorlar. Ayrıcı sesi dikiş makinesi gibi diyenler var. fakat arazi için vstroma oranla daha uygun.
BMW nasıl yaptıysa 650cclik GS 100km/3,2lt yakıyor diye biliyorum. (90km/s sabit)
ben aldığım günden itibaren meraktan benzin kullanımımı kaydettim. benim vstrom 4,2lt/100km gibi yakıyor.
vstrom çift silindir olduğu için uzun yola daha yatkın. çift silindir olduğu için rahatsız edici derecede bir titreşimi yok.
vstrom çift silindir, daha yuksek devirli ve daha haşin bir motora sahip. nadiren yuksek devirde çıkınca racing kullandığımı sanıyorum.
BMWnin bakım maliyeti çok yüksek diyenler var, bilemiyorum.
suzuki yetkili serviste yağ ve yağ filtresi değişimi, genel kontrol ve bir kaç ayar için 125tl verdim mart ayında.
GS 650ccyi ucundan accık aştığı için üst vergi dilimine giriyor.
son olarak vstromun şekli daha çok hoşuma gidiyor ve tam olarak benim kullanım amacıma hitap ediyor. uzun yolda çok rahat, gerektiğinde seri iki motorun da kendine göre farklı avantajları var bence.
GS650 konusunda da avantaj, dezavantajlarını görürsün danışırsın, kullanım amacına göre, hangisine için ısınıyorsa alırsın.
son karar senin.
Benim görüşüm;
GS650 %60 arazi %40 temiz yol motoru.
Vstrom:%40 arazi %60 temiz yol motoru.
tabi sürücüsüne göre bazı GSler araziye giremez. Bazı vstromlar da dağda KTM950 kovalar.
bknz: http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I
herkese iyi günler
bende motora eksoz aldım. tüp değil ama komple manifoltlardan itibaren. bi takalım bakalım nasıl olacak
ben büyük motorla araziye girme işine kökten karşıyım arkadaş, 2 mıcır kaydımı yatarsa tutamam şu bu eziyet oluyor, girenler de piknik yoluna girip araziye girdik sanıyo, çin işi kros alacam o ayrı konu, asfalt iyidir 100-120 bi ayar tutturacan tın tın gidecen, motoru aldığım arkadaş en verimli yakıtın 110da olduğunu söyledi v stromda aslı varmıdır? 6.vites 5 bin devir tam 110 yapıyor
---------- Post added at 11:55 ---------- Previous post was at 11:49 ----------
gs650 aşmıyor dilimi bildiğim ruhsatta kaç cc ki? xt660r geçiyor
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
F650GS 2006 ve 2007 modeller 652cc (2cc yüzünden üst vergi diliminde)
2008 ve sonrası hacim 798cc'ye yükseldi ve çift silindir oldu diye biliyorum fakat emin değilim. Benim F650GS sandığım model başka bir model de olabilir.
BMW kullanıcıları daha net bilgi verecektir. Kimseyi yanılmış olmayayım
yenileri 800lük f800le aynı motor var, eski f 650 g650 oldu, uçsa da vergisi ybr vergisi de olsa farketmez japondan şaşmayın
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
herkese günaydın..bakıyorum başlığa can gelmiş kan gelmiş..dl650 sayfasını aktif görmek beni gerçekten çok mutlu etti..tekeriniz hep düz bassın..herkese hayırlı keyifli sürüşler diliyorum..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
canlansın tabi, bu 2 aydır 2. elektirik arızası motorun, fren müşüründen kaçak sigorta attırıyordu, dün de marş otomatiği sizlere ömür, gıcık olmaya başladım, daha dün japondan şaşmayın diye reklam yaptım bi de ama güzel gidiyo kerata, hazır dükkandayken fren hidroliği, amörtisör yağı, soğutma suyu ne varsa değiştirecem
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Zalim arkadaşım, yurtdışı sitelerden birinde 200.000 mil yol yapmış bi DL-1000 sahibi o km boyunca yaptığı harcama/bakımları yazmıştı. 150.000mil-(yaklaşık 240.000km) içinde hiç arıza çıkmamış. Ben senin reklamın üstüne reklam ekleyeyim
sorunsuz 150.000mil ardından -200.000mile kadar aşağıdaki parçaları değiştirmesi gerekmiş;
-stator değişimi
-arka silindir o-ringi
-ön fren kopilyaları
-yeni akü
-ön çatal rulmanları ve ön amortisör yağ değişimi
-zincir dişli seti
-ön fren diskleri
200.000mil (yaklaşık 320.000km) içinde yapılan rutin bakım/sarf malzeme detayı aşağıda.
yağ değişimi = 50 defa
yağ filtresi değişimi = 25 defa
ön lastik = 11 defa
arka lastik=16 defa
zincir = 9 defa
dişli = 4 defa
ön fren balataları = 10 defa
arka fren balataları = 2 defa
subap kont/ayarı = 4 defa, ilk ayar 133.000 milde gerekmiş
buji değişimi = 5 defa
ön amortisör yağ değişimi = 3 defa
akü = 3 defa
hava filtresi temizliği (k&n) = 14 defa.
cezalar = 2 radar ve 1 sarı ışıkta geçiş cezası
Bence bakım yapıldığı sürece vstrom 1.000.000mili de görür. Yüksek km'den çekinmeyin sadece ülkemizdeki yüksek yakıt ve sarf malzeme&bakım maliyetinden çekinin.
Not: Bilgiler farklı bir forumdan alıntıdır.
Yabancı forumlara bakıyorum da insanlar motosikletlerinin yüksek kilometreleri ile övünüyor. Bizde motosiklet 50.000km'yi aştığı halde hala değiştirilmemişse o motosiklet heran yolda kalabilir gözüyle bakılıyor sanki. Fakat bknz amcam bakım yaptırarak nasıl kullanıyor motosikleti benim rutin kullanımım senede yaklaşık 16.000km. Demekki ben bu motoru sadece bakım yaptırarak 10 yıl sorunsuz kullanabileceğim.
Tabii mekanik işinde şansa da ihtiyaç var. Eğer örnek olan abi aşırı şanslı değilse ve ben de aşırı şansız değilsem.
Fren müşürü, nem sebepli temassızlıklar vs. gibi sıkıntılar yaşanabilir tabiiki fakat önemli olan alakasız bi yerde yolda kalmamak.
Ben vstromu çok sevdim, haşin şekli ve heybeti güven veriyor. Umarım güvenimi sarsmaz
Herkese iyi akşamlar
böyle arızaya can kurban
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Arkadaşlar,ani bir kararla motorumu sattım,İçim buruk ancak çok düzgün bir abimize gitti.58 yaşında.Şimdi 2 alternetifim var
honda vfr 800
yada yamah fz6 naked.
bu 2 seçim hakkında yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
herkeslere kazasız ve keyifli sürüşler....
vfryi direk ele lüzumsuz motor, z750, hornet, gsr bunlara da bak bence madem 4 silindir kaşıntın gelmiş
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
vfr yi kimse önermiyor.özel bir sebebi varmı?yakıtı dışında
ful grenaj olması hariç hiçbir artı tarafı yok
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Merhaba uzun zaman sonra tekrar aranıza katıldım genellıkle forumu bılgı edınmek amaclı kullanıyodum ama artık uzun uzun arastırmalar sonucunda bıtane DL650 aldım yaklasık 3.gunum ve 2004 model tarz degısıklıgı konusunda kararsızdım cunku racıng bıraz daha cezbedıcı gelıyordu ama DL sevgısı daha agır bastı üyelikten de anlasıldıgı uzere eskı kullanıcıyım benıde aranıza kabul edın
sızce ıyımı yaptım ???? (yanlıs yerde yanlıs soru dımı )
Merhaba, hoşgeldiniz. Uzun araştırmalar yalan söylemez, herkes eninde sonunda doğru yoldu (DL650) buluyor. DL-560 / racing arasında iyi mi kötü mü karşılaştırma yaparken önemli olan kullanım amacı bence. DL-650 çok kaliteli kendini ispatlamış bir motor. mesela honda cbr600 de kendi alanında mükemmel. Çok yakın bir arkadaşımda cbr600f var. motorları değiştirdiğimizde hissettiğim fark: suzuki kesinlikle çok daha rahat fakat cbr600 racing olması sebebiyle üzerinde iki büklüm duruyorum. (boyum 185cm) Cbr600 anında uçuşa geçebiliyor. gerçi 120km/s hıza kadar vstrom da gayet iyi hızlanıyor...
Bana en uygun motorun dl-650 olduğunu düşünüyorum. Hem kullanım amacıma uygun. Sorunsuz uzun yol, gerektiğinde çarşı pazar, gerektiğinde mangallık dere kenarları gibi yerlerde kullanımı çok rahat. V-stromun yüksekliği de çok güzel. arabaların üzerinden akan trafiği izleyebiliyorum.
Otobanda 220yle giden arabalara makas atmak isteyenler racing alsın tabiiki. onlara da racingler uygun.
ben elcik ısıtmamı açar konforlu konforlu saatlerce 120yle gidebilirim. Gerçi racingle de uzun yol gidilir fakat vstrom'la olduğu kadar rahat olmaz. İş sürücüde bitiyor bence. R1 ile dünya turu yapıp, çölleri aşanlar da var. Yani racingle uzun yola gidilmez gibi yorumlar biraz yersiz.
Bknz: http://www.youtube.com/watch?v=yjBrp...eature=related
İyi akşamlar
Teşekkürler h.bulduk tekrardan dıyelım,evet gercekten haklısın kullanım konusunda verdıgı rahatlık tartısılmaz ve kıyaslanamaz tam bır keyıf motoru
ben bugün sonucunu bilmiyormuş gibi bir r6ya oturdum 3 saniye zor durdum üstünde ruhum sıkıldı, vstromla günde 1000km giderim
---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:32 ----------
boy mevzusu da var 170 cm üstü racinge sığmıyor arkadaş
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
arkadaşlar aranızda 2004 model dl650 kullanan var mı acaba?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
2005 benimki neden 2004 dediniz ki? 2008lerde çift buji ufak tefek fark var onun harici hepsi aynı zaten
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)