Bugün itibariyle f650 gs' imi satmış bulunuyorum. Modeli yükseltmek açısından, artçının da rahat edeceği ve daha çok asfalt yolda kulandığımı da düşünerek dl-650 ye geçiş yapmanın mantıklı olacağını düşünüyorum. Ancak kafamda bir iki soru işareti var. İlki; frenlerinin zayıf olduğunu söylüyorlar ( kim bunlar bende bilmiyorum). İkincisi ise; ikinci ellerine baktım biraz tuzlu geldi, bunlar gerçek fiyatlar mı yoksa şişirilmiş fiyatlar mıdır? Eğer içinizde özellikle Ankara' da oturan ve motoru bana hakkaten sorun çıkarmayacak ve satmayı düşünen arkadaşlar varsa 14-16 bin aralığında peşin parayla almak istiyorum, bir kaç güne yada bayram sonrasına olabilir. ABS li modeller daha çok işime gelir.
Değerli görüşlerinizi ve önerilerinizi paylaşır ve bana yardımcı olabilirseniz sevinirim...
1881 -193
cuncun ben 2.5 yıldır DL650A kullanıyorum. Motorumu satıyorum (İstanbuldayım o ayrı). Ama dediğin fiyatlara alman zor. İlanlardaki fiyatlardan çok az pazarlık yapılıyor. Sıfırı Suzuki sitesinde gördüğüm kadarı ile 31500TL. Adamlar zerre indirim yapmıyorlar. 2009'da ben alırken bizzat yaşadım (Sonra gittim ikinici el aldım, iyiki de öyle yapmışım). Burunlarından kıl aldırmıyorlar. Yani sıfırı olsa olsa 31000TL. oldu. Sen alıcı tarafında olduğun için eminim eleştireceksin ama kullanıcılar bu zammı takip edip ellerindeki makinenin değerini korumak isteyeceklerdir. Seni temin ederim sen kullanıcısı olsan aynını yaparsın. Forumlarda bu düzeni eleştirenler oldu. Genele hitap ederek yazıyorum buraya... Benim istediğim 17.300TL'dir.
Motorun frenlerine gelince. Evet geleneksel motorlarda alışılana göre zayıftır. Aksini söyleyen ya sadece tek başına motora biniyordur yada yalan söylüyordur. Bence bu bir tasarım tercihidir aslında. Hondacılar fuarda beni, alma frenleri zayıf, diye uyardılar zamanında. Ama freni daha kuvvetli olabilecek bir Transalpe tercih ettim V-Stromu. Aldıktan sonra harbiden zayıfmış dedim. Ama yaklaşık 15.000km yaptım ve bunun 10.000km.si şehir dışı tatil gezilerindedir, frenlerin zayıf olmasının hiçbir dezavantajını yaşamadım. Zira ABS gerekeni yapıyor. Defalarca teker kilitlemesinden kurtararak düşmemi engellemiştir. Dediğim gibi fren aslında zayıf değil. Sonuçta eksiksiz iş gören bir tasarım ortada. Üstadlar da bu ebatta disklerin seçilmesini yani zayıf hissi vermesinin daha iyi olabileceğini bile söylüyor hatta.
aslinda bende bu fiyat aralığında 2006-2007 model bulabilirmiyim diye bakıyorum ve hazır sizi bulmuşken abs opsiyonel olarak var sanırım. o yıla ait modellerde abs li ve abs siz bulunabililr sanırım.
1881 -193
2007 dahil olmak üzere sonrası ABS'lidir ve mutlaka ABS'li al. 2007 ve sonraki modellerde renkten başka birşey değişmedi diye biliyorum. Daha önceki modeller ile ABS haricinde farklar da var. Mesela kaç bilmiyorum ama belli bir modelden sonra motorun enerji kaynağı olan alternatörün gücü artırılmış. Motora sis farı vb ekipmanlar eklerken önem kazanabilecek bir değişiklik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------
He bu arada benzerlerinin selesine bakınca BMW 1200GS hariç en rahat sele bizimkilerde bence. Ama bu bile 3 saat sonra bir mola verdiriyor. Zaten bir depo ile 380-420km arası gidiyorum şehir dışında. Benzin biteceği için illaki durulacak yani
Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Demekki 2007 ve sonrası için varsa paran al yoksa biriktir durumu. Biraz araştıralım bakalım, belki 2012 piyasaya girerse eski kasalarda da bir indirim olur.
1881 -193
DL650 kullanıcıları merhaba. Elimde ABD'den satın almış olduğum 2006 model DL650'den çıkma 2. el bir statör (alternatör) var. Yine 2006 model Hyosung GT650 model motosikletim için benzer motorlara sahip olduğu düşüncesiyle almıştım ancak maalesef uymadı. İhtiyacı olan veya yedek parça olarak elinde bulundurmak isteyenler için satılıktır. Ürün çok iyi durumda ve çalışır vaziyettedir. 130 TL istiyorum. Muadili ürünlerin fiyatları için e-bay'de kısa bir araştırma yapmanız ürünün çok uygun bir fiyata satıldığını gösterecektir. Sıfırının fiyatını bilmiyorum ama herhalde yanına yaklaşılmaz . Diğer yıllara uygunluğu için lütfen servise veya ustanıza başvurun. İlgilenenler için cep telefonum 539 318 73 78. Emniyetli sürüşler.
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
arkadaşlar merhaba..biliyorum bu başlığın sakinleri pek ilgilenmiyor artık başlıkla ama denk gelirse belki yardımcı olabilirsiniz diye sormak istiyorum: dl650 lerin 2005 modeli ile 2007 modelleri arasında teknik olarak bir fark varmı?abs hariç tabiki..motor aksamında yani..mesela ikisi de 4 bujili mi?enjeksiyon sistemleri aynı mı?vs..??şimdiden çok teşekkürler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Benim bildiğim farklar sadece ABS olmaması ve her silindirde tek buji olması.
peki 2005 model temiz dl650 alınır mı?abs yok biliyorum ve almışken absli alın diyorsunuz ama inanın bütçemi aşıyor.transalp yada 14.000 tl ye kadar temiz dl650 arıyorum.olmuşken dl650 olsun istiyorum o yüzden düşünceleriniz önemli..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Yapılacak birşey yok şu durumda. Tüm imkanları seferber edince çıkılabilecek en üst değer 14000TL ise ABS'siz de olsa DL650 al derim. DL650 DL650'dir. Pek uzun yol yapmam, çoğunlukla artçısız kullanırım, yakıtı çok tüketse de önemsiz dersen TA alabilirsin.
teşekkür ederim distortedman.dl650 nin 2008 modeli yada yenisi ile 2005 model dl650 arasında yakıt tüketimi hemen hemen aynıdır değil mi?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
2007 model V-Stromumu iyice tanıdıktan, alıştıktan sonra sektesiz şehir dışında 400+ km yol yaptım bir depo ile. Güncel fiyatlarla sanırım 80TL.ye dolar depo. En son bomboş iken fullemeyi Temmuz sonundaki gezimde 75TL.ye yaptığım için sanrım 80TL diye ifade ettim. Eski modelleri bilenler söylesin, bilgim yok. Bence tüketim bir miktar artabilir tek buji olduğu için. Ama sorunsuz bir tek buji sorunlu bir çift bujiden iyi de olabilir. Göreceli...
herkese merhaba, xt660r yüksek tur camı için kıskaçlı sökülür takılır yükseltme aparatı arıyorum,uzun yolculuklarda kullanmak üzere, aksesuarı kim sever bilir diye düşündüm aklıma v-stromcular geldi söz konusu şu an motorda takılı camın resmini link olarak veriyorum, atölye işi orjinal farketmez yardımcı olursanız sevinirim
http://www.yamaha-motor.eu/tr/access...redirect=false
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
şu an takılı olan cam smoked long dediği
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
ikinci motor olarak DL 650 ile TA arasında kararsız kaldım. benim sizlere birkaç sorum olacak cevaplayanlara şimdiden teşekkür ediyorum.
1* birçok ilan var herkes te orjinal km diye yemin ediyor. orjinalmi değilmi nasıl anlaşılır?
2* DL 650 alırken nelere dikkat etmek gerekir.
3* İstanbul da yaşıyorum. İstanbuldaki motorları gösterebileceğim ustam var, ama şehir dışında da ilanlar oluyor. onlara bakarken kime gösterebiliriz , mesela yetkili servislere gösterebiliyor muyuz motorları ? ilgileniyorlar mı?
R. Tümöz
zevkinizi bilemem ama bence dl650, konfor abidesi yakıt cimrisi ve en güzeli şahane bi ağırlık dengesi var, üstüne oturup sağa sola oynattığınızda 250lik gibi geliyor tuhaf alet
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)