Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Eylül 2009, 16:59
#1241
akinosan Benim diş gıcırdatma dönemlerim evlilik arifesinde başladı, evlendik borcu bitirdik az para biriktirdik, kredi çekebildik derken tamamdııır ömürden iki sene gitti.. Şükürler olsun ama. Ama sana biş dicem ben marmariste yaşiyim ömür boyu DL yerine XT ye bineyim üzülmem (Ama son model XT660R olsun ). Daha doğrusu ege sahilinde hayat sürmeyi tercih ederim.. Ne işle uğraşıyosun orda kardeşim? Özelden devam edebiliiriz bu ayrı konuya uyarsa...
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Reklamlar
-
25 Eylül 2009, 10:35
#1242
bu DeLe ciler herhalde gezmekten yazamıyorlar, yazılar çok ağır ilerliyor, mesela dün hiç yazılmamış, nerdesiniz yahu?
selamlar
[COLOR="Red"][B]"HEDEF" YOLUN TA KENDİSİ !!![/B][/COLOR]
-
25 Eylül 2009, 12:44
#1243
MT benim motor hayatımda büyük yeri olan bi gruptur. Çok severek takip ederi organizasyonlara iştirak etmek için tüm gayretimi gösteririm. Ama vs-tromcular nerde diye sorudugn için söylüyorum, vstromturkiye.org dayız kardeşim.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
25 Eylül 2009, 13:40
#1244
Selam V-Stromcular.DL650 aldığım gün dünyanın en mutlu insanlarından biri olurum heralde o kadar çok istiyorum bu makinayı ama imkanlar elvermiyor.Size keyifli sürüşler dilerim,cebinizden para bedeninizden sağlık eksik olmasın..
-
25 Eylül 2009, 16:23
#1245
mor&mor adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar;
çok yorumlu bir topik olduğu için hepsine bakamadım.umarım sorum tekrara düşmez.3 yıldır chopper kullanıyorum.ilk motorum hyosung gv250 idi.bu motoru 4000 km tecrübe edip yerine 750'lik shadow aldım.bununla da 8000 km lik tecrübem var.harika bir makine ama artık uzun yollarda beni çok yoruyor.malum yollarımızın şartları düşünüldüğünde iki saat kullandıktan sonra yolculuk zevkten eziyete dönüşüyor.şimdi bu motoru satılığa çıkardım
-http://www.sahibinden.com/08WQQaXQQ16970273WQQpXQQdisplayitem-
yerine DL 650 ya da Honda NT 700V Deauville almayı düşünüyorum.bu makinelerden dl650 nin sele yüksekliği 820,Deauville ise 805 mm.bu makinelerin ikisininde selesine oturdum parmak uçlarım zar zor yere değdi.(bu arada boy 1,68 cm yani pek filinta sayılmam).kullanma şansım da ol(a)madığı içinde kendime pek güvenemiyorum.şimdi merak ettiğim şey genelde motoru artçı ile kullanan biri olarak bu iki motor olumsuz koşulları da düşündüğümüzde(iniş çıkışlarda duraklamalar,trafikte dur-kalklar)bana uygun motormudur,sizce başedebilir miyim?yoksa chopper'a devam etmek daha iyi mi olucak?
herkeze keyifili sürüşler...
Mrb; aynı dertten bende muzdaribim maalesef... ilk ve tek aşkım v-strom ama boy probleminden dolayı diğer taraftada honda cbf 600 ü düşünüyorum... ama hiç bi şekildede v-stromdan vazgeçemiyorum... artı olarak bende tecrübe sorunuda var senin kadar tecrübem bile yok yani! ilk motorum olacak v-strom inşallah, başka bişey alıp al-sat yapmak istemiyorum, ama çok iyi dikkatli ve disiplinli bi çalışma ile kullanırım diye ümit ediyorum. senin açından bakacak olursak, sanırım tüm v-strom kullanıcıları 1.80-1.90 değildir illaki vardır 1.70 civarı kullanıcıları... iyi bi çalışma ve sabır ve dikkatle halledilebilir gibi geliyo... tüm v-strom kullanıcısı arkadaşlara sevgiler & selamlar...
-
26 Eylül 2009, 16:22
#1246
şahsen uzun yollarda boydan dolayı çok problem yaşayacağımı düşünmüyorum.var olan motorsiklet tecrübemle bu işi yaparım düşüncesindeyim.malum sorun şehir içinde.3 yıldır motor kullanıyorum şu ana kadar 4-5 kez şehir dışına çıkmışlığım var.yani genelde şehir içinde kullanıyorum,dur kalkların çok başımı ağrıtacağını düşünmekteyim.aslında şehir içindeki kullanımı için motorumdan çok memnunum.bozuk yolları saymazsak(ki istanbul için bu sorunu pek göz ardı edemeyiz) şehir içi için çok uygun bir motor.Deauville ya da dl 650 alamayacaksam motorumu kesinlikle değiştirmem.bir arkadaş da önermişti ama ben cbf 600 ya da benzer motorları hiç düşünmüyorum.benim motorumu değiştirmem de ki asıl sebep artık artcı ile şehir içinde yada şehir dışında yolculuk ederken enduroların Deauville'in daha az yorucu olacağını düşünmem.malum chopperlarda ki oturuş pozisyonunda bir çukura girdiğinizde motorun üstünde yükselemediğiniz için darbeyi direk bele alıyorsunuz.bir keresinde 80-90 ile giderken biraz derince bir çukura girdim bütün iç organlarım yer değiştirdi.nefes alış verişimi dengelemek için kenara çekip bir kaç dakika beklemem gerekti. endorada bu sorunları daha az yaşayacağımı düşünmekteyim.
neyse benim durumum bu.zaten 2010'un nisan mayısına kadar zamanım var.o zamana kadar araştırma niyetindeyim.bu arada kullanma şansına da nail olursam süper olurum.kararım da katii olur.
yazın şu son demlerinde herkeze keyifli sürüşler.
-
26 Eylül 2009, 20:35
#1247
DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı
MT benim motor hayatımda büyük yeri olan bi gruptur. Çok severek takip ederi organizasyonlara iştirak etmek için tüm gayretimi gösteririm. Ama vs-tromcular nerde diye sorudugn için söylüyorum, vstromturkiye.org dayız kardeşim.
ben de ordayım
[COLOR="Red"][B]"HEDEF" YOLUN TA KENDİSİ !!![/B][/COLOR]
-
28 Eylül 2009, 11:45
#1248
Yaaannii
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
03 Ekim 2009, 23:49
#1249
-
04 Ekim 2009, 00:30
#1250
çok güzel bir motor.. kullananlar çok şanslı...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
-
04 Ekim 2009, 23:22
#1251
Merhaba arkadaşlar
Bende hafta içi dl sahibi olacağım. bi arkadaşla son pazarlığı yaptık kredi çıkar çıkmaz alacağım. Yanlız istanbulda bi ustaya yada servise göstermek istiyorum tanıdığınız bildiğiniz bi yer var mıdır ? özellikle anadolu yakasında.
Teşekkürler
-
05 Ekim 2009, 17:49
#1252
-
05 Ekim 2009, 21:41
#1253
güzelmiş ...............
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
06 Ekim 2009, 10:22
#1254
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
08 Ekim 2009, 16:56
#1255
vıceroy adlı üyeden alıntı
Selçuk k&n filtrenin gv650 veya sv650 için uygun olanı varmı,kaç para öğrenebilirsen sevinirim dostum.
Kulandığın yağ tüm markalar içerisinde avrupada en çok tutulanıdır. Fakat 10w-40 ölçüsü haricinde kutunun asıl önemli olan arkasında yazan API değerini paylaşmamışsın. API SL JASOMA ise vites geçişlerindeki kemikli yapının bile yumuşadığını,sesin değiştiğini ilk 3 viteste rahatlıkla hissedersin.
Specification API SG, CCMC G5 & JASO MA Product 5100 4T 10W40 ise gördüğüm kadar motosikletin kullanım kitapçığındaki tavsiye edilen değere uygun değil. SG nede olsa 1993 model teknolojiye uygunluk gösteriyor.Kutu üstündeki motosiklet resmine bukadar büyük paralar dökmeyin yazıktır.
http://www.motul.com.au/product_line...4stroke18.html
Aynı işi 40 ytl den üstelik 10w-40 APISL olarak çözdüm ben.
Serden hocam işin doğrusu API değerlerini hiç okumadım. Dediğin gibi arkadasında yazması lazım.. EN kısa sürede serviste bakacağım..
BU arada ben DATÇA ya gittim ve geldim. Bu filtreden performans diye bişey hissetmedim. Eskisi ne ise KN de de aynı performansı hissettim.
Yalnız yakıtım 0.5lt gibi 100 km de ciddi bir şekilde düştü. 5,0-5,5lt tüketirken 4,5-5,0 aralığına düştüm hocam. Elbette uzun yol yapmanın etkisi var ama motorumu Aydından alıp ANtalyaya gelirken yakıtım 5,25lt nin altına hiç inmemişti.
Uzun lafın kısası ivmelenme bende eskisi gibi.. Ama yakıtta gerçekten tasarrufu hissettim..
Bu arada MOTUL dan önceki yağda 2.vitese geçiş kemikli sert ve zordu. Hele hele motor torkunu hissetmemek için zamanından önce üst vites geçişlerim çok zordu. MOTUL ile API sini bilmem ama kullanırken çılıng çılıng üst ve alt viteslere geçmeye başladım...
MOTUL yağ bir de önceki yağıma göre hızlı soğuyor. Eski yağ ile 40 dakika da 2 çizgi soğuyan motorum şimdi aynı sürede 3 çizgi soğuyor. Önümüz kış 18.000 de gene aynı yağın 20/40 ını kullanmak istiyorum. Doğrusu vites geçişlerimi rahatlattı ya o bana yetiyor..
40 TL iyi bir rakam ama denemek lazım.. Ama benim DL eme MOTUL ve K&N hava filtresi yaradı diyebilirim..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
09 Ekim 2009, 11:44
#1256
Selçuk resimdeki kullandığın yağ,
Aşağıdakide resmi sitesinden spesifik özellikleri;
http://www.motul.com.au/product_line...4stroke18.html
Specification API SG, CCMC G5 & JASO MA
Semi-synthetic, contains ester. Includes special additives that reinforces gears. Reduces noise and wear.
Artık bir sonraki değişimde önemli ayrıntıyı ısrarla ararsan şimdiki memnuniyetinde artacaktır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
19 Ekim 2009, 12:00
#1257
arkadaşlar merhaba iyi haftalar,
2004-2005 vstrom DL 650 arıyorum.
bu üçüncü vstrom olacak inşallah.Yardımlarınızı bekliyorum.
''Sevgiyle,sağlıkla,motorla kalın''
iskender
0533 767 66 34
[CENTER][SIZE="3"][B][COLOR="Red"]MOTO-BOT[/COLOR][/B][/SIZE]
[URL="http://www.moto-bot.com"][SIZE="2"][B]www.moto-bot.com[/B][/SIZE][/URL]
[B]Telefondan sipariş ve bilgi almak için: 0533 767 66 34[/B][/CENTER]
-
30 Ekim 2009, 00:27
#1258
tüm üyelere selam
merhaba arkadaşlar.uzun süredir motorsiklet kullanıcısı olmama rağmen ilk kez internetten bir motorsiklet sitesine üye oluyorum.yaklaşık 10 yıldır yamaha virago 535 kullanıyordum.(birkaç ay önce sattım.)yaklaşık 3 yıldır ise aynı zamanda 2.motorsikletim olan suzuki v-strom DL650 kullanmaktayım.Oldukça memnun olduğum motorsikletimle epey yol yaptım.Birçok tecrübe kazandım.Aslında buraya üye olurken amacım diğer motorsiklet kullanıcılarıyla tanışmak ve birşeyler paylaşmak.DL 650 için tek söyleyebileceğim şey ise oldukça uysal,ama istenildiğinde bir canavar olan bir motorsiklet olduğudur.Bunu iyi öğrenen ve hissedebilen sürücüler ise keyfini çıkartmaktan asla bıkmazlar.Görüşmek üzere. Dr.Murat Şahin-Fethiye
-
30 Ekim 2009, 20:00
#1259
-
11 Kasım 2009, 11:27
#1260
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler