Kendine ve DeLe' ne iyi bak dostum. Sevgilerimle.
Kendine ve DeLe' ne iyi bak dostum. Sevgilerimle.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Merhabalar,
anlaşılan tüm V-Strom tayfası yollarda, buralara yüz veren yok gibi...
Yazın durgun olur motorcu mesajları hep.
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler
Gerçekten hız limiti olmayan bir makina. Fakat bahsettiğiniz hızların ne olduğunu ani (panik) fren yaptığınızda anlıyorsunuz. Kendi klasmanındakilere göre frenleri maalesef daha zayıf. Hele bir de ABS olduğunu düşünürsek panik frende duruş mesafeniz artacak. O yüzden aman dikkat. 110-120 idealidir bu makinanın. Hatta tam alışana kadar 90ın üzerine çıkmayın derim. Konfor için tabi ki birşey söylemeye gerek yok.
4 için: Viceroy gerekli açıklamayı yapmış. Bende de zaman zaman oluyor stresli sürüşlerde. Bacakları sıkıp belden yukarıyı gevşek bırakırsanız sorun çözülüyor. Zaten ideal viraj teknikleri arasında geçer bu pozisyon. Ne kadar gevşek - o kadar kuvvetli refleks. El uyuşması için bir de gidonu zaman zaman üstten tutun, sanki üzerine abanıyormuş gibi
1 2 3 için: MBT Hoşdere ekibi olarak buradayız, yardımcı oluruz. Toplantı için geldiğinizde buradan tedarik ederiz malzemeleri, olmadı yedek parça kamyonlarından birine veririz ;-)
5 için: Karter koruma veya grenaj koruması o zırıltıyı yapar. Bende de aynılarından var. Cıvatalarını söküp loctite ile tekrar sıkın. Bir de egzost veya koruma demiri temas noktalarını gözden geçirin. Genellikle karter korumayı tam ortalayamadıkları için ya sağ tarafta egzosta ya da sol tarafta koruma demirinin alt bağlantısına çarpıyor. Bir de boşta gaz verirken yağ radyatörüne bakın, basıncı yiyince alt kısmı öne doğru hafif açılıyor, o da temas ediyor olabilir
Ayrıca
http://www.v-stromforum.de/index.php
http://www.vstrom.info
http://www.vstromturkiye.org
Sitelerine de bir göz atabilirsiniz
Who is Who'da Şahin Köşkli diye aratırsanız, dahili haberleşebiliriz
Selamlar
Şahin
SFM projesi için genelde üretim içerisinde oluyoruz. Mail atarsanız yerime döndüğümde sizi ararım
300 lira, aparatı da düşünüldüğünde güzel rakam.
Yerli piyasa, motorun markasını duyunca fiyatları yukarı çekiyor hemen. Almanya ile teması süren birçok kimse louis, hein gericke gibi birçok mağazanın sonderverkauf dönemlerini yakalayıp oradan getirtiyor. İnternette bir arama yaptırırsanız çoğunun web sayfası var. Gözatmakta fayda olabilir. Önümüz kış, bütün fiyatlar dibe vuracaktır nasıl olsa.
Barbakaptan'in linkini verdigi forumlardan birinde profile yaptıgınız km yazılabiliyor.mm0361 nickli eleman 2002 dl 1000 için 224.000 km demiş. Merak ettim o km deki dl 1000 durumu nasıl acaba.
Moinmoin stolli,dann kann der k&n ja nicht so schlecht sein.
aber warum hast du einen neuen eingebaut, der sollte doch ein motorlebenlang halten?
gruß stolli
der erste K&N ist in meiner ersten "Dicken" (ca. 224.000km, in Zukunft mein Wintermoped...) und bleibt da auch drin, der Zweite ist in meiner zweiten "Dicken" (ca. 9000 km, in Zukunft das Sommermoped...)
Sekundärkorrentenfahrergrüsse,http://www.v-stromforum.de/viewtopic.php?t=183362 x DL 1000 K2 in altherrengraumetallic, teilw. mit Wilbers, Stahlflex, 530er-Kette, 650er-Sitzbank und komplett mit Touratech-Alukoffersystemen, Lenkererhöhungen (30mm), SR 500-Lenkern, daytona-Heizgriffen, Suzuki-Hauptständern und anderen Gimmicks...
Böyle birşeyler var ama anlamak için almanca bilen bir arkadaş lazım tabi.
Profili
mm0361Offline
Avatar
Anmeldungsdatum: 07.11.2005
DL1000 K2
→ 224.000 km
DL1000 K2
→ 10.000 km
Yamaha XS 650/880
→ 140.000 km
Alper bence rakam iyi hatta ucuz bile derim. Benim topcase yi satıcı o zaman 700 YTL ye maal ettiğini belirtmişti. Şu aralar yan çantalara bakıyorum lakin internette daha uygun rakamlar var. Bir kaç aksesuarcıya gittim onlara da dikkat ettim. Adamların ellerinde yan çanta ve aparatları hiç yok. Sadece top case ler var. Onlarda bizim gibi nete bakıp üzerine artı %15 gibi bi'şey koyup rakam söylüyorlar. Geçenlerde bir aksesuarcı bana Kappa yan çanta ve demirleri ile 1.000 YTL ye maal olur dedi. Oysa aynı ürünü Feyizoğlunda 850 YTL ye geitrebiliyorsun. Ama sanırım ben yan çanta olayından vazgeçiyorum. Planlarım eşimle gezmek idi ancak eşim 2 yada 3 sene bana eşlik etmesi zor. O sebeble arkamda ki 52 lt ve depo üstü çantam seyahatlerde bana yeterde artar bile.. Eşli seyahatlaer olacak ise side case ler kaçınılmaz.. Ancak 2 tane eli yüzü düzgün ürün var. Givi ler Kappa lara oranla pahalı. Kappa 33lt side case (çok Şık) bir de Kappa 40lt size case ler var. Ben tercihimi kullanırsam renkli Kappa 40 lt olurdu herharlde..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Selçuk Merhaba,
bu çanta işi çok canımı sıkıyor, bahsedilen fiyatlarla (givi52+aparatı) ufak bir yeril scooter alınabilir.
Büyük ihtimalle Almanya ya gittiğimde outlet den bulursam alacağım.
Burada fiyatlar uçmuş resmen....
Sahibinden de satılan dl650 lerin neredeyse hepsinde çanta var ama ayrı satmak istemiyorlar
Ama V-Strom muhteşem
Evet Alper katılıyorum. Çinli bir mondial 125cc lik scooter 1500 YTL. Sende çanta yok. Üçlü bir çanta yaptırsan 1700 YTL civarı ek bütçe demek. Gerçketen fiyatlar uçuk. Çok pahalı. Ancak en azından bir adet top case ve depo üstü çanta şart. Lakin ne kadar çabuk alırsanda o kadar fazla kullanmış olursun. Diğer başka markalarda var. Onları diğer V_strom sitesinde okumuştum. Lakin çok kalitesiz şeylermiş.. Yan çanta demirleri ve çantalarda gerçketen çok şık duruyor. Özellikle 40 lt Kappa Side Case lerde gövde rengi renk seçeneği mevcut düşünsene yan çantaların gövde renginde ne kadar şık durur. 33 lt Kappa larda çok şık lakin küçük gelir gibi. Sonuçta yan çanta takıyorsan en genişini tak derim ben..
Bir soft çantalar var ama bence çok arabesk duruyor gibi geliyor bana...
Bakalım belki kışa ucuzlar.. AMa ben bu çantalarının nesiinin 1000 YTL yaptığını anlamış değilim. Altı üstü bir kilit ve kapatma mekanizması ve sert plastik olması gereken 90-100 lira ama gel gör ki durum bu!
İlla taktırırsam da bir ay taşıma demirlerini aktırırım diğer ay da çantaları.. Vadeye yayarım gibime geliyor..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Haftaya İstanbul'a gideceğim, 4 gün oradayım, artık akşamları birkaç mağazaya uğrarım, uyun birşey bulursam vadeli alabilirim.
Bu arada az önce "zuzum" dan indim, 3 saatte geze geze 130km yaptım, şööyle bir kapadokya 'ya uzandım, avanos-göreme-Ihlara turundan sonra en ufak bir yorgunluk, bıkkınlık yok.
Zuzum la kesinlikle uzun turlar yapacağım, kullanışı da gerçekten tahminimden çoook ama çok kolay...
Japonlar yapmış, ne diyelim
Kalın sağlıcakla ve yola dik vaziyette
[COLOR="Red"][B]"HEDEF" YOLUN TA KENDİSİ !!![/B][/COLOR]
Alper doğru söylüyorsun.. Bende ilk defa V-Strom'a Söke'de bindiğimde Denizli'de inerken "Türkiye V-Strom için çok küçük" demiştim. Ancak resim eklememişsin.. Hala "Zuzun"un resimlerini bekliyoruz..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Muhtemelen iyi durumdadır. Almanyada Tüv kötü durtumda olan bir aracı trafiğe bırakmaz.
Bu tip siteler için Google'ın translate özelliğini kullanabilirsiniz. Türkçe de vardı zannedersem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:26 AM ----------
Bahsettiğim forumlara bakarsanız çanta fiyatlarından bunalıp kendi alu. çanta setini veya bildiğimiz hard-case bavullardan yan çanta yapan birsürü kimse var, hatta nasıl yapılacağını da fotolarla anlatmışlar.
Selçuk'a soft yan çanta konusunda katılmıyorum. Motomaxta indirimde olan 3 değişik softa çanta var ve haftasonu gittim gördüm. Gayet şık şeyler, fiyatları da uygun ve de hacimleri sert çantalarla yakın. Tek problem uzun yolda biryerde denize filan girmek isterseniz soft çantanın çalınma riski, onun dışında sert çantalara göre hem çok hesaplı hem de daha hafif.
Uzun yola tek çıkacaksanız da yan çanta gereksiz. Topcase şart fakat ilk etapta depoüstü çantaya bile gerek olmayabilir, herhangi bir sırt çantasını arka seleye ahtapotla bağlarsanız en az 1 haftalık kılık kıyafet için gerekli hacmi yaratırsınız.
İlk heves hepsi olsun, şık ve güzel olsun diye gözümüz kararıyor, fakat biraz sabredince "bu kadar verilirmi" düşüncesi hakim olmaya başlıyor. Aman az biraz daha sabır
bende givi keyless side case kullanıyorum kesinlikle vstrom a en çok yakışan side case bu model. ayrıca sidecase in başka bir avantajı takılı olmadığı zamanlar taşıma demirinin motor koruma demiri gibi iş görmesi. arka tarafı olası hasarlara karşı koruyabilior. 80 liralık sinyali değiştirmek yenire demirin üzerindeki 1-2 çiziğe boya sürmek motorun görüntüsünden hiç birşey kaybettirmiyor.
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
Karar Verdim, şimdilik depo üstü çanta düşünüyorum, topcase olayına kışın gireceğim, o sezonda peşin para ile %30-40 indirim olur...
slm
[COLOR="Red"][B]"HEDEF" YOLUN TA KENDİSİ !!![/B][/COLOR]
Herkese merhabalar;
sevgili dl-650 dostları, aranıza yeni katılanlardanım (katılacak olanda denilebilir çünkü halen bir dl-650 sahibi değilim ama olabilecek en kısa sürede bi tane alacağım). buradaki paylaşımlarınızı yeni yeni takip etmeye başladım. Sizin gibi deneyimli kullanıcılara sormak istediğim şey; benim hali hazırda motorsiklet tecrübem yok gibi birşey (vitessiz küçük motorları saymazsak) uzun yıllardır başka şeyler yüzünden hep ertelediğim motorsiklet hayalimi gerçekleştirmek istiyorum. Bunun için araştırmalarım sonucunda almak istediğim ve aşık olduğum makine istisnasız V-strom oldu. Eminim başlangıç için büyük bir motor, riskli ve zorluklarla dolu bir karar ama, bu motorla başlamak imkansızmıdır, iyi ve sıkı bi çalışma ile iyi bir dl-650 kullanıcısı olunamazmı? Bu tip çaylak muhabbetlerine eminim çok fazla maruz kalıyorsunuzdur nacizane görüş ve fikir yardımlarınızı bekliyorum, tşk.
Olayın farkında olmanız bence artı bir puan demek. Bence dediğiniz gibi sıkı bir çalışma ile sürülebiilnir. Ama bence bu motor durunca dengeli durmadığınız an sizin hatanızı asla affetmeyecektir.
Ama hayırlı olsun... Bence yapılabilinir...
İşte size bir resim.. Benim V-Strom'um...
Arkadaşlar ben orta ayak yaptırmadım yerine seyyar arka sehpa aldım....
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Evet zaten en büyük endişem motorun çok heybetli ve yüksek olması almayı düşündüğüm diğer alternatifim cbf 600 s ile kıyasladığımda boy açısından cbf gerçekten çok daha avantajlı ( benim gibi bir çaylak için) sanırım daha kolay kontrol edilebilir olacaktır... ama gönlümde hep v-stromdan yana bilmiyorum kararı nasıl vereceğim...
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)