Arkadaşlar bi arkadaşımla beraber bmw ye geçmeye kadar verdiğimiz için DL-650 lilerimizi satıyoruz. İlgilenen olursa diye linklerini buraya ekliyorum. İlanda gerekli bütün bilgiler var.
Arkadaşımın 2007 Model DL650si
Benim 2006 Model DL650 lim
Arkadaşlar bi arkadaşımla beraber bmw ye geçmeye kadar verdiğimiz için DL-650 lilerimizi satıyoruz. İlgilenen olursa diye linklerini buraya ekliyorum. İlanda gerekli bütün bilgiler var.
Arkadaşımın 2007 Model DL650si
Benim 2006 Model DL650 lim
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle. hayırlı olsun.
teşekkürler. motorun ağırlığına alışabilirim sanıyorum. zaten kısa mesafelerde kullanacağım bir alışma devresi olacaktır. bu tarz pratik isteyen detayları o dönemde halledebilirim sanıyorum.
aslında profesyonel bir kurumdan eğitim almadan dl650'ye geçmeyi de pek istemiyorum. her ne kadar yıllardır motor kullanıyor olsam da, uzun yol için eğitime ihtiyacım olduğunun farkındayım. özellikle virajlarda böyle bir motorla ne yaparım bilmiyorum. bunun tekniğini öğrnmem lazım. ama yaşadığım yer itibarı ile böyle bir şansım bulunmuyor. eğer şubat ayında ankara'ya gidebilirsem ve bir eğitime denk gelirsem iyi olacak. tabi, ankara kışının ortasında nasıl olur bilmiyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 PM ----------
bu arada selka, yeni motorun hayırlı olsun. kazasız belasız, keyifli sürüşler diliyorum.
eğer bir sakıncası olmazsa, motoru kaça aldığını sorabilir miyim? ben de araştırıyorum da.. istersen özelden de mesaj atabilirsin..
Selka hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız güzel günlerde kullanmayı nasip etsin
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
merhabalar,
bende bugün DL650A aldım, 2007 model ve çooooook sevdim......
resimleri ekleyeceğim (en yakın zamanda)
selamlar
Alper hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel çok mutlu oldum. Heyecanını yazından iliklerime kadar hissediyorum desem yalan olmaz. Sabah seninle konuşmuştuk. Umarım herşey düşündüğün gibi olmuştur. Sen 2005 ile 2007 model arasında kalmıştın. Umarım yardımım dokunmuştur... Tekrar hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin. Resimleri bekliyoruz..
Dur ben Alper 'den önce resimleri koyayım..
İşte Alper'in yeni DeLe si;
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
AlperAy sanada hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela arıza vermesin. Güle güle bin motoruna. He bu arada 2700km.lik gezimi sizlerlede paylaşmak isterim. İlginize sunarım
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ya-mersin.html
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Merhabalar,
Selçuk, benden hızlı davranmışsın, evet haklısın, aldığım yeni "zuzum" budur !!!
Dün senle konuştuktan sonra bastım gittim Adanaya. Çok beyefendi genç bir Pilot Subay la buluştuk ve motoru (12.000km bakımı) yapıldıktan sonra teslim aldım.
BU arada beni "DL650 olsun, 2007 olsun" diye ikna eden Selçuk arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum, o olmasaydı muhtemen CBF600 alacaktım ve pişman olacaktım. (tabiki kötü motor değil ama benim beklentilerime çok uygun değil, enduro-touring)
İlk olarak öğrenmek için sıfır km CBF150 almıştım ve söylemem lazım, o dan son derece kullanışlı, çok kaliteli ve sevimli bir makina, belki de satmam, ikinci motorum olarak kalır. Eğer ikinci motorunuz yoksa, kesinlikle tavsiye ederim.
Teslim alırken de aslına bakarsanız birak korktum, daha önce çok kısa kullanmıştım ama devasa boyuttaki motoru görünce açıkcası biraz tereddüt ettim, "doğru mu yaptım" diye...
Sonra aklıma Selçuk geldi, "DL memleket yolları için en uygun seçimdir" lafını düşündüm, gerçekten de daha dün sabah CBF600 için kapora vermek üzereydim.. Kısmete bak
Neyse, üstüne binice ilk olarak devir ve hız göstergelerinin dansını izledim... vaaaayyyyyy.... (Bu arada aynı oyunu süpersport sınıfındaki otomobiller de yapar, özellikle japonlar, Nissan GT-R, Evo10 vs.)
Direkt aşık oldum diyebilirim.
Sonransında birinci vites ve gaz.... yağ gibi kalktı, evet evet o dev makina cbf150 hafifliğinde kalktı.... inanamadım, durdum bir daha kalktım....
Neyse şehir içi 10 km den sonra Adana -Aksaray yolculuğumun ilk otoyol etabına çıktım. O nasıl gidiş? evet evet kesinlikle doğru seçim...
Geçen ay Ankara da 4-44 motor dan Tolga ile konuştuğumda kendisi bana DL650 en iyi seçim, 200 yapan enduro, bende bundan aldım demişti, şimdi ne kadar da haklı olduğunu görüyorum.
Otoyol da ortalama 140-150km/h ve arada da 190-200km/h gittikten sonra 100km (!) sonra ilk molayı verdim, ellerim ve ayaklarımda uyuşma olmuştu.
(neden olduğunu bilmiyorum, belki de balans sorunu vardır)
Uyuşma 5 dakikada geçti ve devam ettim, sonrasında yaklaşık 50 km daha otoyol ve ereğli kavşağından sonra da 90km normal duble yol yaptım...
Gece geçilen son etapta yine de "gece sürürülmemesi daha iyi" diye düşündüm ama 110-120 gidince uyuşma da olmadı, 6.viteste 5500d/d da yaklaşık olarak 110 yapıyor ve o şekilde yorulmadan saatlerce gitmek mümkün, gerçekten çok ama çok konforlu.
Yakıt tüketimi gerçekten makul, full bastım toplamda 300km geldim, 5 haneli yakıt göstergesi, Aksaray'a girerken 2 haneye düştü... (menzil 450-500 görünüyor)
Şimdi sizlerden bazı bilgilere ihtiyacım olacak.
1- orta sehpa yok, onun yerine arka mobil sehpa düşünüyorum, alan varmı? fiyat kalite durumu?
2- Elcik koruma yok, nereden bulabilirim? orjinal Suzuki? fiyat?
3- Topcase yok ama bende 40LT shad var, şimdilik ona bir bağlantı aparatı ile kullanabilirim, nasıl yapılabilir? İkinci el 50LT givi veya kappa satan varmıdır? (aparatı ile birlikte)
4-bahsettiğim el-ayak uyuşması normalmi?
5- özellikle alt devirlerden hızlanınca garip sesler çıkıyor, cızırtı gibi, normal mi?
(tanımıyorum motoru, o yüzden bu komik soru)
Bu arada aracım 12750km de 2007 model DL650.
Kendim hakkında bilgi vermedim;
36 yaşındayım, 13 yıllık evliyim, makina mühendisiyim ve yıllarca yurtdışında çalıştıktan sonra tekrar Türkiyeme döndüm, Mercedes-Benz Aksaray Kamyon fabrikasında yönetici olarak çalışıyorum.
Herkese tekrar merhabalar, tekeriniz düz bassın.
diğer resimlerim de gelecek, Selamlar,
Alper
Alper tekrar hayırlı olsun çok mutlu oldum. Konya'da ki CBF600'e bende bakmıştım. Güzel ve temiz bir motor. Lakin doğu'ya seyahatler düşünüryorsak ve Türkiye'de ki süprizler ile yollarımız olduğunu düşünür isek rakam olarak ta nerdeyse aynı ise DL650 en iyi şeçim bence de. Çok araştırma yapmıştım.
Hatta yaptığım araştırma sonunda kısaca değerlendirmede yapmıştım.
CBF600 çok güzel seri bir makina. AMa ben seçimimi V-Strom dan yana kullanmaya karar verdim. Uzun uzun düşündüm. Fazer, CBF600,CBF1000, V-Storm, Transalp, Aprillia Pegaso 650, BMW F650 GS gittim geldim.
Sonuç olarak 3 aylık çalışmalarım;
Fazer; Dehşet bir motor. Müthiş. Performans delisi. Al, bin, uç. 2.eli çok canlı. Hemen al ve sat. Ama yolculuklarda 60 km yi geçme. Uzun seyahatlere (400-500KM) gitmez gibi geldi. Artçı konforu eksi. İki büklüm bel ve bacak ile eşim olmaz dedi. Ayak pegleri yanlış. Kemikli vites geçişleri var. Sert arka fren ve kilitlenmeler. Ama S2 lerde bu olay çözülmüş. Lakin en az S1 lerden 2000 YTL pahalı.
CBF600; Uysal bir aslan. Konfor sahibi. Güçlü, atak,seri. Sessiz lakin hırçın. Artçı 10 numara rahat. Ama cadde motoru olması ile ; seri hızlı olması ile sert amörtisörleri var.
Düşük 2.eli. Fazla yakıt tüketimi, 2.eli fazer kadar hareketli olmaması. Off-Road'u hiç düşünme.
CBF1000; Ne çekiş. 90 NM. Sırf bu çekişi tüm kemiklerde hissetmek için insan bu parayı bu motora verebilir. Motosikletlerin amiral gemisi. Muhteşem denge, ivmelenme. 115HP ve 90NM tork. 10 numara bir karizmatik motosilet. Ancak alırsın ve binersin, binersin, binersin, binersin, satamazsın. 2.eli ölü deniz gibi. Nikah kıyar ve bu amiral gemisi ile hayatımın sonuna kadar gezerim dersen bence bu rakama değer.
Transalp; Muhteşem bir motor, gerçekten bir efsane, arıza mı o da ne! Bin gez, gez, gez, gez, gez. Off-ROAD muhteşem istersen tarlada gez tam bir konfor. Asfalt yada tarla hiç farketmez onun için... Gez gez gez...
Ancak kocaman bir ön teker, hantal ağır bir gövde. Bence benim için sorun yok ama kız arkadaşlarınız yada sevgilileriniz binmek istemeyecekleri bir çizgiye hattalara sahip. 2.eli eh! Yakıt tüketimi fazla.
Aprilia Pegaso; Sağlam motor. Ekonomik yakıt. Arızasız. Ama 2.eli tam bir fiyasko. Kullandığın sürece insanlara ne kadar sağlam bir motor olduğunu anlatır durursun.
BMW F650 GS ; Tam bir enduro. Yakıtta cimri. 2 eli eh işte. Yükse torklu. Lakin bakım maliyetleri, yedek parçada son derece tuzlu. Tek silindirin rahatsızlığı ve 50 HP lık güç eminim bir yıl sonra asfaltta tatmin etmeyecektir..
V-Strom; Tam ideal Türkiye yollarının motosikleti. Yakıtta cimri. Çift silindirin aslfalt konforu, ucuz ve bol yedek parça, düşük bakım maliyetleri, yaygın servis, ve reşat cumhuriyet altını misali 2.eli. Al bir V-Strom 13.000 YTL ye gez gez gez gez bin bin bin ve sat 14.000 YTL ye. Yok böyle bi'şey ya. Motosiklet tam bir karizma. 68HP 60NM tork asflatta muhteşem sanki CBF konforu. F650 kadar off road u olmasada kanında enduro ruhu ile toprak stabilize çakır çukur yollar onun. Muhteşem artçı rahatlığı. Üzerine binince dur ben bir dünyayı gezip geleyip fikri. Eksi yön bence V-Strom da yok. Yeni teknolojik bir motosiklet... Herşeyi ile bnece TAM Türkiye motosikleti. 10 Numara.
O sebebten ben SUZUKI DL650 V-STROM demiştim.
Sorularına gelince
1. Ben orta sehpa düşünmüyorum yerine uzun süreli park için mobil sehpa düşünüyorum. 100 YTL civarı sanırım. Ve her motosikletçide vardır.
2. Elcik koruma Aksaray gibi bir yerde bence şart. Sanırım 100-150 YTl arası bir rakam. Feyizoğlu yada İstanbul motor da olabilir.
3.Eğer 40 lt shad var ise yeniden 52 lt givi yada kappa almanı tavsiye etmiyorum. Sonuçta benim arkamda 52 lt bir top case olmasına rağmen ufak olanını türbülans dan dolayı tercih ederim. Ayrıca 52 lt bir topcase ye vereceğin paraya sıde case çantalarını alsan daha iyi edersin.
4. El- Ayak uyuşmasından kastını tam anlamış değilim. Benim 190 km lik hızda ayaklarımda bi'şey hissetmedim. Ama Anatomik olarak 1.73 cm boyum var ve kollarım boyuma göre az da olsa kısa sanırım. Sadece gelirken sol omuzumdan dirseğime olan bir ağrı-uyuşma arası bi'şey hissettim o kadar. Ama bence yeni bir motosiklete alışmak en az 3000 km gerektirir. Karar vermede acele etme.
5. Alt devirlede cızıltı normal bende de var. Enduro motorlar sonuçta tork lu güçlü motorlar. O cızıltama sandığım kadar motor karakterisitiği ile ilgili bi'şey tecrübeli arkadaşlar burada yorum eklerler sanırım.
Tekrar hayırlı olsun.. Birlikte nice gezilere diyeyim Alperciğim. Antalya'ya beklerim...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Arkadaşlar vstromlasrla ilgili tüm ekipman alımı, bakım, onarım vs. ile sorularınızı vstromturkiye.org sitesinde bulabilirsiniz. Bence gayet faydalı bir site..tavsiye ederim
Selçuk,sol omuzdan dirseğe kadar inen uyuşmanın sebebi; yeni motosiklete olan acemiliğin verdiği refleks ile gidonu sıkı tutmandan başkabirşey değil. Gayet normal kafana takılmasın.Daha önceleri ağustos 2009 da selçuk dl650 alacak deselerdi bende dl650'mi satmaz elde tutardım bir şekilde. Seninle ortak forumlarda yazışmak ayrı bir keyif sonuçta.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Rica ederim nice güzel gezilere çıkman dileğiyle. Heyecan hat safadadır şimdi tabi
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)