Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1181

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650 / Burgman AN400
    Arkadaşlar bi arkadaşımla beraber bmw ye geçmeye kadar verdiğimiz için DL-650 lilerimizi satıyoruz. İlgilenen olursa diye linklerini buraya ekliyorum. İlanda gerekli bütün bilgiler var.

    Arkadaşımın 2007 Model DL650si

    Benim 2006 Model DL650 lim
    (\__/)
    (='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
    (")_(")*


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1182

    Üyelik
    02 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gsx1300r hayabusa 2010
    Alıntı kolpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bi arkadaşımla beraber bmw ye geçmeye kadar verdiğimiz için DL-650 lilerimizi satıyoruz. İlgilenen olursa diye linklerini buraya ekliyorum. İlanda gerekli bütün bilgiler var.

    Arkadaşımın 2007 Model DL650si

    Benim 2006 Model DL650 lim

    bende 2007 dl arıyorum, arkadaşının dl sini beğendim. fiatı biraz uygun olsaydı düşünebilirdim .

  3. #1183
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlar bende dün itibari ile 2006 Model 10.000 KM de DL650 lilendim. Artık bir DL650 sahibiyim. Bundan sonra burada tecrübelerinizden bende faydalanacağım. Teşekkürler.





    Biraz kilo vermem gerek, galiba..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  4. #1184
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle. hayırlı olsun.

  5. #1185
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı haluka28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle. hayırlı olsun.
    Haluk hocam çok teşekkürler...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  6. #1186
    akinosan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2008
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda xl650 Transalp
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    DeLeci ve DeLe sever arkadaşlar, 2700km.lik Likya yolu gezimi sizlerle paylaşmak isterim. Linki aşağıdadır,

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ya-mersin.html




    Benim bildiğim özellik şuna bak yıpranmış olabilir tarzında birşey yok. Bildiğin 2. el satın alma prosedürünü uygula. Şu kadar km.ye kadar sorunsuz gidebilir diye sabit bir sınır yok, Sahibinden.com daki ilanlarda 90.000km. görmüştüm. Benim 18000km bakımı 140TL tuttu sanırım. Yedek parçada sıkıntı olmadığı söyleniyor, şükür hiç ihtiyacım olmadı. 125cc den geçince önce motorun ağırlığına konsantre ol. Yolda giderken değil hee durduğun yerde önem arz ediyo ağır olması. Yolda giderken motor seni götürüyo Orta sehpaya indirmek kaldırmak için biraz pratik yapman gerekebilir. Tabi belki bu kişiden kişiye değişirde ben 200cc crosstan geçtiğim için hayatımın ilk orta sehpasını 220kg.lık bir motorda kullanmaya başladığım için zorlanmıştım. Ama makineye binip yola çıkınca şöyle bir Dünya etrafında tur atıp geleyim diyorum. Mutlaka bol molalı olmalı, sele rahat, motor yormuyor sürücüyü ama en nihayetinde bacaklarını açarak oturuyorsun... Yakıtını söyleyeyim; ş.dışında bir depo ile (depo 55TL.ye doluyor) 410km gittim. Ş.içi ise 340-360km arası menzili var. Eğer sakin kullanma kararı alırsan ve bunu uygulayabilirsen daha da uzun menzillere çıkabileceğine inanıyorum. Çünkü sakin kullanıp da sabredenler forumlarda 450km.ye kadar çıktıklarını yazıyorlar.
    teşekkürler. motorun ağırlığına alışabilirim sanıyorum. zaten kısa mesafelerde kullanacağım bir alışma devresi olacaktır. bu tarz pratik isteyen detayları o dönemde halledebilirim sanıyorum.

    aslında profesyonel bir kurumdan eğitim almadan dl650'ye geçmeyi de pek istemiyorum. her ne kadar yıllardır motor kullanıyor olsam da, uzun yol için eğitime ihtiyacım olduğunun farkındayım. özellikle virajlarda böyle bir motorla ne yaparım bilmiyorum. bunun tekniğini öğrnmem lazım. ama yaşadığım yer itibarı ile böyle bir şansım bulunmuyor. eğer şubat ayında ankara'ya gidebilirsem ve bir eğitime denk gelirsem iyi olacak. tabi, ankara kışının ortasında nasıl olur bilmiyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 PM ----------

    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende dün itibari ile 2006 Model 10.000 KM de DL650 lilendim. Artık bir DL650 sahibiyim. Bundan sonra burada tecrübelerinizden bende faydalanacağım. Teşekkürler.





    Biraz kilo vermem gerek, galiba..
    bu arada selka, yeni motorun hayırlı olsun. kazasız belasız, keyifli sürüşler diliyorum.

    eğer bir sakıncası olmazsa, motoru kaça aldığını sorabilir miyim? ben de araştırıyorum da.. istersen özelden de mesaj atabilirsin..

  7. #1187
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Selka hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız güzel günlerde kullanmayı nasip etsin
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  8. #1188
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selka hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız güzel günlerde kullanmayı nasip etsin
    Teşekkür ederim. Aldığımda DL'em 10.700 km de idi. Şu an 11.700 km de... Gerçekten insan üzerinden inmek istemiyor. V-Strom harika...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  9. #1189

    Üyelik
    16 Nisan 2009
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    2009 CBF 150 - 2007 DL650A - 2006 CBF 500
    merhabalar,

    bende bugün DL650A aldım, 2007 model ve çooooook sevdim......
    resimleri ekleyeceğim (en yakın zamanda)

    selamlar

  10. #1190
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alper hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel çok mutlu oldum. Heyecanını yazından iliklerime kadar hissediyorum desem yalan olmaz. Sabah seninle konuşmuştuk. Umarım herşey düşündüğün gibi olmuştur. Sen 2005 ile 2007 model arasında kalmıştın. Umarım yardımım dokunmuştur... Tekrar hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin. Resimleri bekliyoruz..

    Dur ben Alper 'den önce resimleri koyayım..

    İşte Alper'in yeni DeLe si;


    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  11. #1191
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    AlperAy sanada hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela arıza vermesin. Güle güle bin motoruna. He bu arada 2700km.lik gezimi sizlerlede paylaşmak isterim. İlginize sunarım

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ya-mersin.html
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  12. #1192

    Üyelik
    16 Nisan 2009
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    2009 CBF 150 - 2007 DL650A - 2006 CBF 500
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alper hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel çok mutlu oldum. Heyecanını yazından iliklerime kadar hissediyorum desem yalan olmaz. Sabah seninle konuşmuştuk. Umarım herşey düşündüğün gibi olmuştur. Sen 2005 ile 2007 model arasında kalmıştın. Umarım yardımım dokunmuştur... Tekrar hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin. Resimleri bekliyoruz..

    Dur ben Alper 'den önce resimleri koyayım..

    İşte Alper'in yeni DeLe si;



    Merhabalar,

    Selçuk, benden hızlı davranmışsın, evet haklısın, aldığım yeni "zuzum" budur !!!

    Dün senle konuştuktan sonra bastım gittim Adanaya. Çok beyefendi genç bir Pilot Subay la buluştuk ve motoru (12.000km bakımı) yapıldıktan sonra teslim aldım.

    BU arada beni "DL650 olsun, 2007 olsun" diye ikna eden Selçuk arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum, o olmasaydı muhtemen CBF600 alacaktım ve pişman olacaktım. (tabiki kötü motor değil ama benim beklentilerime çok uygun değil, enduro-touring)

    İlk olarak öğrenmek için sıfır km CBF150 almıştım ve söylemem lazım, o dan son derece kullanışlı, çok kaliteli ve sevimli bir makina, belki de satmam, ikinci motorum olarak kalır. Eğer ikinci motorunuz yoksa, kesinlikle tavsiye ederim.

    Teslim alırken de aslına bakarsanız birak korktum, daha önce çok kısa kullanmıştım ama devasa boyuttaki motoru görünce açıkcası biraz tereddüt ettim, "doğru mu yaptım" diye...
    Sonra aklıma Selçuk geldi, "DL memleket yolları için en uygun seçimdir" lafını düşündüm, gerçekten de daha dün sabah CBF600 için kapora vermek üzereydim.. Kısmete bak

    Neyse, üstüne binice ilk olarak devir ve hız göstergelerinin dansını izledim... vaaaayyyyyy.... (Bu arada aynı oyunu süpersport sınıfındaki otomobiller de yapar, özellikle japonlar, Nissan GT-R, Evo10 vs.)
    Direkt aşık oldum diyebilirim.
    Sonransında birinci vites ve gaz.... yağ gibi kalktı, evet evet o dev makina cbf150 hafifliğinde kalktı.... inanamadım, durdum bir daha kalktım....

    Neyse şehir içi 10 km den sonra Adana -Aksaray yolculuğumun ilk otoyol etabına çıktım. O nasıl gidiş? evet evet kesinlikle doğru seçim...
    Geçen ay Ankara da 4-44 motor dan Tolga ile konuştuğumda kendisi bana DL650 en iyi seçim, 200 yapan enduro, bende bundan aldım demişti, şimdi ne kadar da haklı olduğunu görüyorum.

    Otoyol da ortalama 140-150km/h ve arada da 190-200km/h gittikten sonra 100km (!) sonra ilk molayı verdim, ellerim ve ayaklarımda uyuşma olmuştu.
    (neden olduğunu bilmiyorum, belki de balans sorunu vardır)
    Uyuşma 5 dakikada geçti ve devam ettim, sonrasında yaklaşık 50 km daha otoyol ve ereğli kavşağından sonra da 90km normal duble yol yaptım...
    Gece geçilen son etapta yine de "gece sürürülmemesi daha iyi" diye düşündüm ama 110-120 gidince uyuşma da olmadı, 6.viteste 5500d/d da yaklaşık olarak 110 yapıyor ve o şekilde yorulmadan saatlerce gitmek mümkün, gerçekten çok ama çok konforlu.

    Yakıt tüketimi gerçekten makul, full bastım toplamda 300km geldim, 5 haneli yakıt göstergesi, Aksaray'a girerken 2 haneye düştü... (menzil 450-500 görünüyor)

    Şimdi sizlerden bazı bilgilere ihtiyacım olacak.

    1- orta sehpa yok, onun yerine arka mobil sehpa düşünüyorum, alan varmı? fiyat kalite durumu?
    2- Elcik koruma yok, nereden bulabilirim? orjinal Suzuki? fiyat?
    3- Topcase yok ama bende 40LT shad var, şimdilik ona bir bağlantı aparatı ile kullanabilirim, nasıl yapılabilir? İkinci el 50LT givi veya kappa satan varmıdır? (aparatı ile birlikte)
    4-bahsettiğim el-ayak uyuşması normalmi?
    5- özellikle alt devirlerden hızlanınca garip sesler çıkıyor, cızırtı gibi, normal mi?
    (tanımıyorum motoru, o yüzden bu komik soru)


    Bu arada aracım 12750km de 2007 model DL650.
    Kendim hakkında bilgi vermedim;
    36 yaşındayım, 13 yıllık evliyim, makina mühendisiyim ve yıllarca yurtdışında çalıştıktan sonra tekrar Türkiyeme döndüm, Mercedes-Benz Aksaray Kamyon fabrikasında yönetici olarak çalışıyorum.

    Herkese tekrar merhabalar, tekeriniz düz bassın.
    diğer resimlerim de gelecek, Selamlar,
    Alper

  13. #1193
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alper tekrar hayırlı olsun çok mutlu oldum. Konya'da ki CBF600'e bende bakmıştım. Güzel ve temiz bir motor. Lakin doğu'ya seyahatler düşünüryorsak ve Türkiye'de ki süprizler ile yollarımız olduğunu düşünür isek rakam olarak ta nerdeyse aynı ise DL650 en iyi şeçim bence de. Çok araştırma yapmıştım.

    Hatta yaptığım araştırma sonunda kısaca değerlendirmede yapmıştım.

    CBF600 çok güzel seri bir makina. AMa ben seçimimi V-Strom dan yana kullanmaya karar verdim. Uzun uzun düşündüm. Fazer, CBF600,CBF1000, V-Storm, Transalp, Aprillia Pegaso 650, BMW F650 GS gittim geldim.
    Sonuç olarak 3 aylık çalışmalarım;

    Fazer; Dehşet bir motor. Müthiş. Performans delisi. Al, bin, uç. 2.eli çok canlı. Hemen al ve sat. Ama yolculuklarda 60 km yi geçme. Uzun seyahatlere (400-500KM) gitmez gibi geldi. Artçı konforu eksi. İki büklüm bel ve bacak ile eşim olmaz dedi. Ayak pegleri yanlış. Kemikli vites geçişleri var. Sert arka fren ve kilitlenmeler. Ama S2 lerde bu olay çözülmüş. Lakin en az S1 lerden 2000 YTL pahalı.

    CBF600; Uysal bir aslan. Konfor sahibi. Güçlü, atak,seri. Sessiz lakin hırçın. Artçı 10 numara rahat. Ama cadde motoru olması ile ; seri hızlı olması ile sert amörtisörleri var.
    Düşük 2.eli. Fazla yakıt tüketimi, 2.eli fazer kadar hareketli olmaması. Off-Road'u hiç düşünme.

    CBF1000; Ne çekiş. 90 NM. Sırf bu çekişi tüm kemiklerde hissetmek için insan bu parayı bu motora verebilir. Motosikletlerin amiral gemisi. Muhteşem denge, ivmelenme. 115HP ve 90NM tork. 10 numara bir karizmatik motosilet. Ancak alırsın ve binersin, binersin, binersin, binersin, satamazsın. 2.eli ölü deniz gibi. Nikah kıyar ve bu amiral gemisi ile hayatımın sonuna kadar gezerim dersen bence bu rakama değer.

    Transalp; Muhteşem bir motor, gerçekten bir efsane, arıza mı o da ne! Bin gez, gez, gez, gez, gez. Off-ROAD muhteşem istersen tarlada gez tam bir konfor. Asfalt yada tarla hiç farketmez onun için... Gez gez gez...
    Ancak kocaman bir ön teker, hantal ağır bir gövde. Bence benim için sorun yok ama kız arkadaşlarınız yada sevgilileriniz binmek istemeyecekleri bir çizgiye hattalara sahip. 2.eli eh! Yakıt tüketimi fazla.

    Aprilia Pegaso; Sağlam motor. Ekonomik yakıt. Arızasız. Ama 2.eli tam bir fiyasko. Kullandığın sürece insanlara ne kadar sağlam bir motor olduğunu anlatır durursun.

    BMW F650 GS ; Tam bir enduro. Yakıtta cimri. 2 eli eh işte. Yükse torklu. Lakin bakım maliyetleri, yedek parçada son derece tuzlu. Tek silindirin rahatsızlığı ve 50 HP lık güç eminim bir yıl sonra asfaltta tatmin etmeyecektir..

    V-Strom; Tam ideal Türkiye yollarının motosikleti. Yakıtta cimri. Çift silindirin aslfalt konforu, ucuz ve bol yedek parça, düşük bakım maliyetleri, yaygın servis, ve reşat cumhuriyet altını misali 2.eli. Al bir V-Strom 13.000 YTL ye gez gez gez gez bin bin bin ve sat 14.000 YTL ye. Yok böyle bi'şey ya. Motosiklet tam bir karizma. 68HP 60NM tork asflatta muhteşem sanki CBF konforu. F650 kadar off road u olmasada kanında enduro ruhu ile toprak stabilize çakır çukur yollar onun. Muhteşem artçı rahatlığı. Üzerine binince dur ben bir dünyayı gezip geleyip fikri. Eksi yön bence V-Strom da yok. Yeni teknolojik bir motosiklet... Herşeyi ile bnece TAM Türkiye motosikleti. 10 Numara.


    O sebebten ben SUZUKI DL650 V-STROM demiştim.

    Sorularına gelince

    1. Ben orta sehpa düşünmüyorum yerine uzun süreli park için mobil sehpa düşünüyorum. 100 YTL civarı sanırım. Ve her motosikletçide vardır.

    2. Elcik koruma Aksaray gibi bir yerde bence şart. Sanırım 100-150 YTl arası bir rakam. Feyizoğlu yada İstanbul motor da olabilir.

    3.Eğer 40 lt shad var ise yeniden 52 lt givi yada kappa almanı tavsiye etmiyorum. Sonuçta benim arkamda 52 lt bir top case olmasına rağmen ufak olanını türbülans dan dolayı tercih ederim. Ayrıca 52 lt bir topcase ye vereceğin paraya sıde case çantalarını alsan daha iyi edersin.

    4. El- Ayak uyuşmasından kastını tam anlamış değilim. Benim 190 km lik hızda ayaklarımda bi'şey hissetmedim. Ama Anatomik olarak 1.73 cm boyum var ve kollarım boyuma göre az da olsa kısa sanırım. Sadece gelirken sol omuzumdan dirseğime olan bir ağrı-uyuşma arası bi'şey hissettim o kadar. Ama bence yeni bir motosiklete alışmak en az 3000 km gerektirir. Karar vermede acele etme.

    5. Alt devirlede cızıltı normal bende de var. Enduro motorlar sonuçta tork lu güçlü motorlar. O cızıltama sandığım kadar motor karakterisitiği ile ilgili bi'şey tecrübeli arkadaşlar burada yorum eklerler sanırım.

    Tekrar hayırlı olsun.. Birlikte nice gezilere diyeyim Alperciğim. Antalya'ya beklerim...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  14. #1194

    Üyelik
    16 Nisan 2009
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    2009 CBF 150 - 2007 DL650A - 2006 CBF 500
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alper tekrar hayırlı olsun çok mutlu oldum. Konya'da ki CBF600'e bende bakmıştım. Güzel ve temiz bir motor. Lakin doğu'ya seyahatler düşünüryorsak ve Türkiye'de ki süprizler ile yollarımız olduğunu düşünür isek rakam olarak ta nerdeyse aynı ise DL650 en iyi şeçim bence de. Çok araştırma yapmıştım.

    Hatta yaptığım araştırma sonunda kısaca değerlendirmede yapmıştım.

    CBF600 çok güzel seri bir makina. AMa ben seçimimi V-Strom dan yana kullanmaya karar verdim. Uzun uzun düşündüm. Fazer, CBF600,CBF1000, V-Storm, Transalp, Aprillia Pegaso 650, BMW F650 GS gittim geldim.
    Sonuç olarak 3 aylık çalışmalarım;

    Fazer; Dehşet bir motor. Müthiş. Performans delisi. Al, bin, uç. 2.eli çok canlı. Hemen al ve sat. Ama yolculuklarda 60 km yi geçme. Uzun seyahatlere (400-500KM) gitmez gibi geldi. Artçı konforu eksi. İki büklüm bel ve bacak ile eşim olmaz dedi. Ayak pegleri yanlış. Kemikli vites geçişleri var. Sert arka fren ve kilitlenmeler. Ama S2 lerde bu olay çözülmüş. Lakin en az S1 lerden 2000 YTL pahalı.

    CBF600; Uysal bir aslan. Konfor sahibi. Güçlü, atak,seri. Sessiz lakin hırçın. Artçı 10 numara rahat. Ama cadde motoru olması ile ; seri hızlı olması ile sert amörtisörleri var.
    Düşük 2.eli. Fazla yakıt tüketimi, 2.eli fazer kadar hareketli olmaması. Off-Road'u hiç düşünme.

    CBF1000; Ne çekiş. 90 NM. Sırf bu çekişi tüm kemiklerde hissetmek için insan bu parayı bu motora verebilir. Motosikletlerin amiral gemisi. Muhteşem denge, ivmelenme. 115HP ve 90NM tork. 10 numara bir karizmatik motosilet. Ancak alırsın ve binersin, binersin, binersin, binersin, satamazsın. 2.eli ölü deniz gibi. Nikah kıyar ve bu amiral gemisi ile hayatımın sonuna kadar gezerim dersen bence bu rakama değer.

    Transalp; Muhteşem bir motor, gerçekten bir efsane, arıza mı o da ne! Bin gez, gez, gez, gez, gez. Off-ROAD muhteşem istersen tarlada gez tam bir konfor. Asfalt yada tarla hiç farketmez onun için... Gez gez gez...
    Ancak kocaman bir ön teker, hantal ağır bir gövde. Bence benim için sorun yok ama kız arkadaşlarınız yada sevgilileriniz binmek istemeyecekleri bir çizgiye hattalara sahip. 2.eli eh! Yakıt tüketimi fazla.

    Aprilia Pegaso; Sağlam motor. Ekonomik yakıt. Arızasız. Ama 2.eli tam bir fiyasko. Kullandığın sürece insanlara ne kadar sağlam bir motor olduğunu anlatır durursun.

    BMW F650 GS ; Tam bir enduro. Yakıtta cimri. 2 eli eh işte. Yükse torklu. Lakin bakım maliyetleri, yedek parçada son derece tuzlu. Tek silindirin rahatsızlığı ve 50 HP lık güç eminim bir yıl sonra asfaltta tatmin etmeyecektir..

    V-Strom; Tam ideal Türkiye yollarının motosikleti. Yakıtta cimri. Çift silindirin aslfalt konforu, ucuz ve bol yedek parça, düşük bakım maliyetleri, yaygın servis, ve reşat cumhuriyet altını misali 2.eli. Al bir V-Strom 13.000 YTL ye gez gez gez gez bin bin bin ve sat 14.000 YTL ye. Yok böyle bi'şey ya. Motosiklet tam bir karizma. 68HP 60NM tork asflatta muhteşem sanki CBF konforu. F650 kadar off road u olmasada kanında enduro ruhu ile toprak stabilize çakır çukur yollar onun. Muhteşem artçı rahatlığı. Üzerine binince dur ben bir dünyayı gezip geleyip fikri. Eksi yön bence V-Strom da yok. Yeni teknolojik bir motosiklet... Herşeyi ile bnece TAM Türkiye motosikleti. 10 Numara.


    O sebebten ben SUZUKI DL650 V-STROM demiştim.

    Sorularına gelince

    1. Ben orta sehpa düşünmüyorum yerine uzun süreli park için mobil sehpa düşünüyorum. 100 YTL civarı sanırım. Ve her motosikletçide vardır.

    2. Elcik koruma Aksaray gibi bir yerde bence şart. Sanırım 100-150 YTl arası bir rakam. Feyizoğlu yada İstanbul motor da olabilir.

    3.Eğer 40 lt shad var ise yeniden 52 lt givi yada kappa almanı tavsiye etmiyorum. Sonuçta benim arkamda 52 lt bir top case olmasına rağmen ufak olanını türbülans dan dolayı tercih ederim. Ayrıca 52 lt bir topcase ye vereceğin paraya sıde case çantalarını alsan daha iyi edersin.

    4. El- Ayak uyuşmasından kastını tam anlamış değilim. Benim 190 km lik hızda ayaklarımda bi'şey hissetmedim. Ama Anatomik olarak 1.73 cm boyum var ve kollarım boyuma göre az da olsa kısa sanırım. Sadece gelirken sol omuzumdan dirseğime olan bir ağrı-uyuşma arası bi'şey hissettim o kadar. Ama bence yeni bir motosiklete alışmak en az 3000 km gerektirir. Karar vermede acele etme.

    5. Alt devirlede cızıltı normal bende de var. Enduro motorlar sonuçta tork lu güçlü motorlar. O cızıltama sandığım kadar motor karakterisitiği ile ilgili bi'şey tecrübeli arkadaşlar burada yorum eklerler sanırım.

    Tekrar hayırlı olsun.. Birlikte nice gezilere diyeyim Alperciğim. Antalya'ya beklerim...

    Gelmez olurmuyuz, boşuna mı aldık o koca aleti

    hem ben mi dedim sana caaaanım Antalya da otur diye... artık bizden başınızı alamazsınız

    şaka bir tarafa, yapacağımız ilk gezi sizin oraya olacak.
    slm

  15. #1195
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı AlperAy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelmez olurmuyuz, boşuna mı aldık o koca aleti

    hem ben mi dedim sana caaaanım Antalya da otur diye... artık bizden başınızı alamazsınız

    şaka bir tarafa, yapacağımız ilk gezi sizin oraya olacak.
    slm
    Mutluluk Duyarız... Hem bende Antalya'da ne parkurlar var... Bekliyoruz...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  16. #1196

    Üyelik
    07 Ekim 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    şu anda yok
    Arkadaşlar vstromlasrla ilgili tüm ekipman alımı, bakım, onarım vs. ile sorularınızı vstromturkiye.org sitesinde bulabilirsiniz. Bence gayet faydalı bir site..tavsiye ederim

  17. #1197
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Selçuk,sol omuzdan dirseğe kadar inen uyuşmanın sebebi; yeni motosiklete olan acemiliğin verdiği refleks ile gidonu sıkı tutmandan başkabirşey değil. Gayet normal kafana takılmasın.Daha önceleri ağustos 2009 da selçuk dl650 alacak deselerdi bende dl650'mi satmaz elde tutardım bir şekilde. Seninle ortak forumlarda yazışmak ayrı bir keyif sonuçta.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  18. #1198

    Üyelik
    16 Nisan 2009
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    2009 CBF 150 - 2007 DL650A - 2006 CBF 500
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AlperAy sanada hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela arıza vermesin. Güle güle bin motoruna. He bu arada 2700km.lik gezimi sizlerlede paylaşmak isterim. İlginize sunarım

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ya-mersin.html

    Teşekkürler distortedman, iyi dileklerin için sağol.

  19. #1199
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Rica ederim nice güzel gezilere çıkman dileğiyle. Heyecan hat safadadır şimdi tabi
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  20. #1200
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selçuk,sol omuzdan dirseğe kadar inen uyuşmanın sebebi; yeni motosiklete olan acemiliğin verdiği refleks ile gidonu sıkı tutmandan başkabirşey değil. Gayet normal kafana takılmasın.Daha önceleri ağustos 2009 da selçuk dl650 alacak deselerdi bende dl650'mi satmaz elde tutardım bir şekilde. Seninle ortak forumlarda yazışmak ayrı bir keyif sonuçta.
    Serden kadim dostum benim, olsun motosikletler ayrı olsa da gönüller bir olsun .. Motosiklet aşkı bu bugün dl yarın başka bi'şey...

    Koldaki ağrı dediğin gibi. O an biraz gergindim. Sanırım sana yine hak vermek zorundayım. Kal sağlıcakla...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler