Arkadaşlar 22.500TL oldu DL650A. İkinci el alacaksanız onlarında fiyatları yarım saat içinde haksız bi şekilde yükseldi.. Ben aşkımdan vaz geçip Transalp alabilirim. Ah bide tel jant olmasa kerata hiç araştırmadan gider alırımda neyse...
Arkadaşlar 22.500TL oldu DL650A. İkinci el alacaksanız onlarında fiyatları yarım saat içinde haksız bi şekilde yükseldi.. Ben aşkımdan vaz geçip Transalp alabilirim. Ah bide tel jant olmasa kerata hiç araştırmadan gider alırımda neyse...
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Patladığı yerde madur olmamak ve zarar görmemek için olsa gerek.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Heee avantajlı ama ben otoban ağırlıklı enduro-turing bi makine istiyorum. Dolayısıyla tel janttan cok celik jant olup tubeless lastik benim için daha önemli.. Eger saf kan endurocu olsam tel jant alırım
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
Hyosung cu arkadaslarim ilker emrah ve digerleri.. GV imi cok seviyorum. Muhtesem ve kseinlikle hak etmedigi bir yerde. 10 yil sonra JAWA gibi klasik olacaklarindan eminim. Daha motorumu 2.marsa basarak calistirmadim. Ama bir Dl ci Antalya o kadar sikisik ki: acil para lazim ve guzel bir teklif verdi aklimda olmayan basima geldi.. Dl 650 de aklimda olan bisey di ancak belki 2 yil sonra diyordum ama bugun teklif iyi. Ustam motor temiz derse alicam ve is bitecek.. Bu arada yavas yavas DL sayfasina alismaya calisiyorumda kimseyi tanimiyorum.... Viceroy ben kadere inanirim.. Kismet bakalim.. Hayirlisi ne ise o olsun///
Su an Ankaradayim Sali gunu Antalyada olucam bakalim.. Viceroy yardimlarin icin tesekkurler.....
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Arkadaslar bakım ıcın soyle bir tavsıyem olucak . DL nin hava filtresi keceli ve cabuk tıkanıyor onun yerine K&N hava filtresi taktırmanızı ayrıca 60.000 km omurlu iridyum buji taktırmanızı tavsıye ederım boylece hava filtresi ve buji masrafınız servislerde ortadan kalkar motorunuzun gucu artar benzın sarfiyatı azalır ... Motorumuzu bazı arkadaslar Fazer veya farklı motorlarla kıyaslıyorlar halbuki DL nin piyasadaki rakip modelleri bu motorlar değil . DL yi tercih ederken Enduro olsun yuksek ve konforlu olsun artcı rahat etsin ayrıca az yaksın birde otobanda Turing bir makina gibi seri ve guclu olsun diyorsanız size DL yakısır . Motor tercih ederken ilk once tarzı seçmek daha mantıklı Fazer mi ,Transalp mi ,F650 mi, VFR mi, DL mi , diye sormak ve düşünmek sizi motordan uzaklaştırır aylarca kafanız karışır için icinden cıkmanız zorlaşır çünki hepsi guzeldir ... Sağlıcakla kalın ...
Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili
arkadaşlar 2006 model dl min akü değişim zamanı geldi ne tavsiye edersiniz yahut illaki yuasamı birde akü üzerlerinde yazan üretim tarihleri ne kadar önemli 10 yıl önce üretilmiş bir akü kullanılabilinirmi?
benim sevgilimde 2006 model ve geçen pazar akşamı aküsü bittim dedi
ki şanslıydım şehir içinde bitti
YUASA en iyisi bence
10 yıl önce üretilen akünün artık kendisine faydası yok bilesin
aynaya baktığında gülümsüyorsan bin motoruna
KYMCO - Like 200i uuur böcüüüüm
mangalı sev KOKOREÇİNE SAHİP ÇIK
fakat derlerki akünün suyu konmadan hiç bir problem yok akü suyu konulunca canlanıyor??
Bende buralardayım artık.
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
ennginn dl1000 biraz agır kaçmadımı? Avrupa seyahati mi düşünüyorsun
.................
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
DL 650 ABS Testi:
Google Video
o kilo ve artçı işin içine girince evet dl 1000 almak şart olmuş
Vstromcular sorun yaşamıyorsunuz diye linkede yazı yazmıyorsunuz.
Bi pazar hep beraber bi yol yapalım.
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
genelde dl 650 li hakkında bilgi çok da dl 1000 hakkında yorum az gibi 1000 lik kullanan arkadaşlar biraz anlatın bakalım, 650 li den bana göre çok farklı bir motor ve kullanım yönünden de farklı tarzda. dl 1000 de sorun çıkıyormu veya dikkat etmemiz gereken yerler nereleri......
Çok farklı derken biraz açabilirmiyiz acaba? Daha ağır, ölçüleri daha geniş, beygir ve tork değerleri ve dolayısıyla yakıt tüketimi daha yüksek tabiki ama DL1000'e DL650'nin abisi diyemezmiyiz yani
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
2005 mayıs ayında satın alınan DL 650 motorun aküsünün JEL olduğunu bilmeden, kapaklarını geçen yıl açtım, içinden bir damla asitli su çıkmadığını görünce hemen asitli su doldurdum.
Bu kış 2 defa 1 ay süre civarında şarj etmeyi ihmal edince akü sınırlarda görev yapmaya çalıştı, 2 gün çalıştırmayınca gücü yetemedi.
2 gün içinde de ilk marşta çalıştı çalıştı, çalışmadı tekrar koltuğu sök, şarja bağla, bekle kabusları yaşadım.
Yolda kalınca 5 - 6 kez vurdurma yaptım ki enjeksiyonlu motorlarda hata olduğunu sonradan öğrendim.
SONUÇ:
*** 1 - 4 yıl giden YUASA japon üretimi akü, asitli su koymasaydım ömrü daha uzun mu olurdu meraktayım,
*** 2 - Kışın söküp te evde 20 gün 1 ay geçmeden şarja bağlasaydım 1 - 2 yıl daha gider miydi? halen pişmanım.
Gitti gül gibi akü.
ARAP KADRİ 175 liraya aldığın akü Japon mu, bendeki gibi Taiwan mı?
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)