Eskiden mobilet kullanmistim Ehliyetimi de 2 ay once aldım.
Eskiden mobilet kullanmistim Ehliyetimi de 2 ay once aldım.
vallahamı süpersin alalım sana bi dl
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
Sıfırdan başladığını farzederim ben o zaman. İlk motor olarak çok büyük, ağır ve güçlü bir makinadır Dl. Üzerine binip sürmeye başladığında, cüssesinin tersine bisiklet kadar kolaydır manevraları ama yüksek ağırlık merkezi, ayakla manevra yapma zorluğu ( 1.90 sa boyun ayrı tabi ) ilk başta zorlayabilir. Aldıktan sonra trafiğe kapalı yerlerde uzun uzun çalışarak motora alışmanı öneririm. Merak etme başlarda yatırırsan da koruma demirindeki çizikten başka birşey olmuyor.
Ömer, motosikletlerde araba gibi ortalama bir yakış vermek zor biliyorsun ama 4 ila 5.5 lt arası değişiyor. Şehiriçinde bile 4 lt yaktığını biliyorum.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
vstromturkiye.org sitesi kapandi mi?
Herkeze merhabalar,suzuki bandit 600s kullanıcısıyım ve Vstrom a geçmeyi düşünüyorum,benim merak ettiğim sadece 2004 ve 2007 modeller arasındaki motor farkları,örneğin 2007 model silindir başına 2 buji olması ile daha önceki (2004 model)lerde silindir başına 1 buji olması performans veya yakıt yönünden ne gibi farklılıklar arzediyor ABS olayına hiç girmeyelim.
Ayrıca 2004 model eğer doğruysa 11000 km de sadece motor koruma demiri olan bir vstrom a 10500 YTL istiyorlar sizce bu rakam bu motosiklet için nasıldır ve alınabilirmi yoksa daha yüksek bir modele bakmakta fayda varmıdır ABS benim için okadar önemli ve mühim değil buna göre tavsiyelerinizi belirtirseniz sevinirim,vereceğiniz bilgiler için şimdiden çok teşekkür ederim.
Kendi düşüncemi size su şekilde açıklamakta fayda görüyorum
Ortalama 20 yıldır motosiklet sürücüsüyüm ve çok sık motosiklet değiştirmem keyif aldığım makinaları uzun yıllar kullanırım,model kıyaslamasını ve ABS olayını bu açıdan belirttim aralarında bariz farklar yok ise2004 model temiz ve düşük kilometreli bir vstrom u 2007 modele tercih edebilirim buda maddi imkanlar ile alakalı olduğu için.
Vereceğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ederim
LÜTFEN SOKAKLARA TÜKÜRMEYİN , ETRAFIMIZDA SURATINA TÜKÜRÜLECEK OKADAR ÇOK YÜZSÜZ VARKİ
Selam harved, K4 ile K7 arasında çift buji olması,sensörler ve yanma (veyahut atesleme)/püskürtme bilesenleri hariç motor açısından fark yok. Çift bujili olmasının en büyük nedeni, yakıtın daha iyi yanmasını sağlayarak atık gaz oranını Euro3 normlarına göre ayarlayabilmek. Yakış ve performans olarak gözle görülür bir fark yok.
2004 model bir Dl için söyleyebileceğim, bakımları düzgün yapılmışsa ki zaten ancak 2. bakımı yapılmıştır, 50 binde sapasağlam makinaları olan arkadaşlarım olduğu. 11 bin çok az bir km. Söylediğin fiyat temiz bir makina için uygun bence. Keşke aksesuarı daha fazla olsaydı.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Kaiser verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim
Allah nasip ederise aralığın 15 veya 17 sinde bende aranıza veni bir DL650 ci olarak katılıyorum. 46 litrelik kappa topcase alıyorum motosikletin üzerinde givi motor koruma demiri var, orta sehpa ve karter koruma yıda yerli malı yurdumun malı ile hallediyoruz.bakalım hadi hayırlısı bende başlarım artık burada kafanızı ütülemeye su nasıl olacak bu nasıl olacak vs,vs diye
LÜTFEN SOKAKLARA TÜKÜRMEYİN , ETRAFIMIZDA SURATINA TÜKÜRÜLECEK OKADAR ÇOK YÜZSÜZ VARKİ
Uzun yolda 100'ü geçmeden kullanırsan 500 km yapıyor desem hiç inanmazsın o zaman.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Herkese merhaba. Bende DL-650 kullanıyorum.
Sevgili Arkadaşlar bütün yazılarınızı hemen hemen okudum,bu günlerde AN 400 burgman ımı satıp 650 DL Almak üzereyim ama bazı kuşkularım var şöyleki ben 43 yaşında 110 kilo 1.86 boyunda ve belimde rahatsızlık olan biriyim ve ayaklarımı fazla kaldıramıyorum acaba bu motoru alırsam kullanmakta ve binmekte zorlanırmıyım ,yardımcı olursanız sevinirim saygılarımla
Selam Mert64, ayaklarını kaldırmanı gerektirecek bir durum yok sürüş pozisyonunda. Aksine dik oturuş ve dizlerinin fazla kırılmadığı bir pozisyon sağlıyor sana. Ayakların rahat yere basar, idare etmekte zorlanacağını sanmıyorum.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Çok teşekkür ederim bilgiler için bu arada bende kozyatagında ikamet ediyorum
Müsait bir zamanda görmek istersen motorumu yardımcı olurum
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Çok teşekkürler Kariser İnşallah çarşamba veya perşembe akşamı moturu teslşm edecekler tabiki hemen motor koruma demiri ve karter koruma taktırdım birde elcikler sencede iyi yapmışmıyım yoksa gereksiz olan birşey varmı neyse motoru alınca inşallah beraber inceleriz
Koruma demirsiz V-Strom düşünemiyorum zaten. Motor olurya yatarsa sadece sinyal kırılabiliyor bu sayede, o kadar. Karter koruma araziye çıkmıyorsan çokda gerekli değil aslında. Elcik korumada soğuk havalarda baya iş görür. Bende bunlardan çok daha fazlasıda var Gereksiz donanımlar değil, hepsinin gereği var bence. Sadece karter koruma yerine orta sehpa daha çok işini görürdü diye düşünüyorum.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Hayırlısıyla aldım motorumu Kaiser,senin dedigin gibi orta sehpada taktırdım.Bu arada an 400 den sonra biraz zorlanıyorum vites ve fren olaylarında inşallah onuda aşarız
Kaiser kozyatagının neresindesin
selam arkadaşlar ben de sizlere karıştım ve çok mutluyum...
benim de dl 650 m var.......
Çekin şu motoru gözümün önünden yaww bune yaa
Her yerde v-strom derede tepede asfaltta patikada
Bi motor her yolada gitmezki eğer ki gidiyorsa onu almak lazım ama çhok para beee
ikinci eline de güvenemiyorum :( gerçi o da çok para ya
şimdilik ta üzerinde yoğunlaşmak daha akıllıca olacak sanırım
Hayırlı olsun arkadaşlar, güle güle kullanın yeni motorlarınızı.
Harbitürk, 2. eline güvenmemene gerek yok çünkü sorun çıkarmayan bir motor. Arıza yapmamasıyla ünlü zaten. Bakımlarını düzgün yapmış,motorunu düzgün kullanmış ki zaten bu motor genelde bilinçli kullanıcıların tercih ettiği bir model, birinden rahatlıkla alabilirsin. TA'da bundan çok ucuz değil.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)