arkadaslar ankaradan emok eskısehır kırkadakı festıvale gıdıcem bırlıkte surus yapmak ısdeyen olursa ırtıbatlasalım
arkadaslar ankaradan emok eskısehır kırkadakı festıvale gıdıcem bırlıkte surus yapmak ısdeyen olursa ırtıbatlasalım
Ewet arkadaslar bende çarsamba günü çıktıgım marmaris - datça seyahatini bugun şu saatte eve gelerek tamamladım . Toplam 1083 km yol kattetim . Festival çok güzeldi emeği gecen herkese tesekkurler . Denizde biraz daha sıcak olsadı tam super olacaktı Seyahatim ve motorumla ilgili bende etkileyici bişiler yazmaya çalışacagım ilerleyen gunlerde .
Şu an için sadece şunu belirtmek isterim yollarda gordugum her 10 motordan 1 ' i DL dir .
Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili
Öncelikle iyi akşamlar , benim bir sorum olacak (motosiklet'ten iyi anlayanlara). Sizce 2000-2001 model 1000 lik racing lerden hayır gelirmi ? Yoksa elimde mi kalır ? Yani almak istiyorum da sizce alsam param boşa gider mi ? Malum o modelleri bile 10 küsür milyar Arabalara benziyorsa motosikletler bence bakımları tam ise hayır gelir ama üstad'lar olarak sizlere de danışayım. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ediyorum
Biliyorum da yazacak yer bulamadım Sizin gibi yüksek model motosiklet kullanıcılarına sorayım dedim Neyse cevap vermesenizde tşk ler ... Saygılarım ve sevgilerimle .
arkadaşlar mavi ışık veren ampullerden nerede bulabiliriz ve fiyatını biliyormusunuz?
Bugün servise sordum philips H4 5000K olması gerekiyormuş lakin ellerinde yok
belki istanbuldaki arkadaşlar bana yardımcı olabilirler...
Arkadaşlar Merhaba,
Aranıza Yeni katılıyorum bende dl 650 almak istiyorum. Bende Transalp mi V-Strom mu çelişkisine düştüm aşağıdaki link Vstrom hakkında olumlu kararvermemde etkili oldu
Özelliklikle dl enduru diildir güzeldiildir yazılarına karşı
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=156028
Sağlıcakla Kalın
Selim
Arkadaşlar yakarım ben bu v strom u,vites dişlileri arıza yaptı bir aydır japonyadan parça bekliyorum!tam bir ay ve beklemeye devam ediyorum....bu nasıl servistir anlamadım gitti ,allahın yunan kos adasında bile dl parçaları mevcutken 80 milyonluk ülkede binlerce dl ci varken japonyadan parça beklemek nasıl bişey dir ya...yokmu gebzede tanıdığı olan millet....!!!yakarım ben bu v stromu!!!
KENDİNLE BARIŞMAZSAN DÜNYA İLE SAVAŞIRSIN...:cat:
Roland : 2000km ve 250 ytl'lik benzin????? 180 kg / 2000 km /DL650 V-Strom = 250 YTL inanılmaz... İnanılmaz... Ben motorumla izmit-kerpe-kandıra yapıp geri geliyorum 100-150 ytl yakıyor (Tapa gaz-GSXR) Evlenince söz DL 650 alcam
Vcadspro: Biz bas bas bağırsakta insanlar genellikle negatif yorumlara yoğunlaşıyor malesef.10 kişi desinki V-Strom'La çamura girdim-dağa çıktım-karda yanladım-kros yaptım fakat bir kişi desinki V-Strom 650 tel cant değil Enduro denemez hemen algımız negatif yorumu seçiyor...
2004-2005-2006 yılında Alpenkönig denilen ve Alperlerde yapılan tüm motorların katıldığı yarışmada birinci olup 'Alp'lerin kralı' ünvanını kazanan motor Suzuki DL 650 V-Strom'dur.
2007 yılının ki ise DL 650 A 'dır . Almanya'da V-strom'a 'Dağ Keçisi' unvanı takılmıştır,çünkü sahibine verdiği güven dolayısıyla sürücüsünü keçi inadına teşvik etmektedir.
Adamlar bunları yapar oysa bizden biride çıkar denemeden derki 'dele endürö deel',diğerleride buna kaptırıverir kendini malesef...
Avrupa ile aramızdaki farka üzücü bir örnekten başka bişi değildir bu ne yazıkki.Vermiş olduğun sitedeki fotoğraflar,'dele endürö deel' diyenlere kapak niteliği taşımaktadır. Benimde V-strom ile ilgili çok hoşuma giden bir videoyu sizle paylaşmak isterim.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AfliPYDkhKo[/youtube]
Sevgili V-stromdaşlarım,zincirimi 300 km'de bir güzelce temizleyip,yağlamama rağmen küçük çapta paslanmalar oluştu,şimdi pas sökücü kullansam o-ringlere zararı olurmu ve önerebileceğiniz yağ markası varmı hali hazırda castrol zincir yağı kullanmaktayım vede pas için çözüm yolu lütfen...
Dostum , suzuki servis manuelinde zincirlere bu tip kimyasalların sıkılmaması gerektiği özellikle belirtiliyor. Sana tavsiyem şu olacaktır. Zincirini gaz yağı kullanarak ve ufak bir fırça ile temizlemen. Temizledikten sonra ise yağlamayı yapman. Gaz yağı da bir nevi pas sökücü olarak kullanılır. WD40 gibi pas sökücü kimyasallardan daha az etkilidir ama 2-3 sefer yıkamada pas olayını tamamen çözebilir diye düşünüyorum. O ringler, zincirin üzerinde bulunan ufak pas lekelerinden çok daha değerli. Bunu unutmamak lazım. Yağ olarak ben Würth kullanıyorum ve çok memnunum. Her 500 km de bir yağlamanı ve her 1000 km de bir de gaz yağı ile temizledikten sonra zinciri kuru bir bez ile iyice kurulayıp yağlamanı tavsiye ederim. Bu km ler aslında gittiğin yolun cinsi ilede alakalı ama ben ağırlıklı asfalt kullanımında olduğunu düşünerek bu verileri verdim.
[COLOR="Blue"]En iyi motorcu, gideceği yere varan motorcudur. Önemli olan varmak değil, yolda olabilmektir.[/COLOR]
Gazyağı ve diş fırçası ile özenli bir temizlik sorunu çözecektir. Ve yine Roland'ın dediği gibi kesinlikle pas sökücü ve hatta benzin gibi maddeleri kullanmamalısın, o-ringleri işe yaramaz hale getirebilir, hem zincirin hem de dişliler kısa zamanda elden çıkar. El kitabında yazdığı gibi kerosen/gazyağı ile temizlemelisin.
Keyifli sürüşler dilerim!
merhaba arkadaslar su an yeni keeway superlight 150 mi sattim. 1,5 yillik motor surucusuyum ve 15.000 km yol yaptim. Su an gonlum enduro motorlara kaymis durumda ve 3 model uzeride dolaniyorum aprilia pegaso 650, bmw gs 650, vd dl650. size 2 sorum var.
1. DL 650 almak icin tecrubem yeterli mi yoksa arada 400-500 cc lik bir motor daha gecmelimiyim
2. nakit bulabilirsem pegaso 650 veya dl 650 almayi dusunuyorum. Fakat dl 650 fiyat olarak biraz fazla kaliyor. Sizin bu konudaki dusunceleriniz nelerdir? Cok tesekkurler...
3. Merak ettigim sadece dl650 ile ilgili degil de genel olarak. Motosikletin yerden yuksek olmasi virajlarda sorun teskil etmiyor mu?
Cok tesekkurler. Kazasiz surusler..
yenibirisreklam.com
Dostum, öncelikle 3. sorunu cevaplayayım. Motorun yüksek olması virajlarda herhangi bir sorun yaratmaz. Ancak şehir içinde ve yavaş sürüşlerde hakimiyetini biraz daha zorlaştırır. Eğer boyun uzunsa bu da sana herhangi bir sorun yaratmayacaktır.
150 cc motordan 650 cc motora geçme konusu ise biraz şüpheli. 10 bg gücünde bir motorda bulunan gaz hassasiyeti ile 650 cc arasında ciddi bir fark vardır. 150 cc keeway ile maksimum çıkılan hız 80-90 km arasındadır. Bu hız DL650 de 2. - 3. vitese denk düşer. Ağırlık ve yükseklikten öte, bana göre önemli olan gaz hassasiyeti , frenleme ve viraj hakimiyetinin 150 cc lik motordan çok farklı olmasıdır.
DL 650 ye binebilirmisin. Evet binebilirsin. Hiç bir problem de yaşamayabilirsin. Bu şekilde DL 650 ye binen birkaç tanıdığım var. Ama seninde bildiğin gibi, istisnalar kural haline gelemez. Tam tersi olarak 250 cc den DL ye geçip düşe kalka öğrenenlerde var ama bu yöntem çok tavsiye edilebilir bir yöntem değil.
Ben öncelikle arada bir model kullanmanı öneririm. Eğer enduro tipi istiyorsan, KLE 500 Yada Transalp alabilirsin. Bu motorlar çok daha hafif olmakla birlikte arazi kullanımına daha yatkındır dolayısı ile gaz hassasiyetleri ve son hızları daha düşüktür. DL 650 Sport enduro olarak geçtiğinden saatte 200km hıza çıkabilmektedir. Bu da senin için sıkıntı yaratabilir. Sakın ben basmam falan deme, çünkü altında böyle bir alet olursa basarsın.
Ayrıca bu motor sevdasında tadını ala ala ilerlemek için hemen son noktaları hedefleme derim. KLE 500 de veya Transalp e bindikten sonra DL 650 ye binince , evet işte motor buymuş be. Demek için önce daha düşük motorları tercih etmelisin. Aksi durumda DL ye bindinmi başka hiç bir motor sana güzel gelmez.
[COLOR="Blue"]En iyi motorcu, gideceği yere varan motorcudur. Önemli olan varmak değil, yolda olabilmektir.[/COLOR]
Şimdi sana yapıcak oldugum acıklama kimilerine göre yanlıs olabılır saygı duyarım ! Bende 125 cc lik Suzuki Gn 125 motorumla 10.000 km yol yaptıktan sonra DL ye gectım . İlk başlarda biraz zorlanmama rağmen zamanla alıstım . Şu an için yaklasık 8000 km yol yaptım en son seyahatimde 1100 km surdu . Yani açıkcası iş ilk önce sende bitiyor . Kendine guvenın varsa . Bacaklarının gücüne guvenıyorsan al derim ... Saygılar ...
Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili
Kirkada Yaylada Cok Eylendik...........suzuki Mudur Ve Yetkililerle Tanisdim Ilgileri Cok Guzeldi Hepsine Tesekkur Ediyorum Hepsi Telefonlarini Verdiler Bir Sorun Olursa Bizleri Arayin Dediler Cok Mutlu Ayrildim Geziden Disli Bekleyen Bir Arkadasim Var Isderse Ona Telefonlari Verebilirim Direk Gorussun
yorumlariniz ve tavsiyeleriniz icin cok tesekkurler...
yenibirisreklam.com
geçmiş olsun arkadaşım..bu yakınlarda motorumu değiştirmeyi düşünüyorum.
ilk önce DL den yanaydım..ancak sizin bu yedek parça sorununuz yüzünden fikrimi değiştirdim.en illet olduğum konu..
akıl vermek gibi olmasın ama beklediğiniz sanırım bir dişli..en azından iş görebilmesi anlamında;
eğer bunun tam ölçüleri varsa cnc tezgahlarda bunu yaptırabilirsin sanırım.çok daha karmaşık parçalar yapılabiliyor..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)