Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    1100GLS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Herkese merhaba,
    Grubunuz hayırlı olsun.
    DL 650 için Koruma demiri, kartel muhafazası ve çanta taşıma demiri yapmak istiyorum.
    İçinizde bu aksesuarlara sahip arkadaşlar varsa, bana getirebilirmi, aynısını kopyalarım , uğraşmamış olurum.
    irtibat:
    0216 4412397
    info@motohobi.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı nevZAT150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    150 ZAT Mondial
    valla ii oldu bu bilgi paylaşımı,, elimden geldiğince bütün bilgilerimi sunarım ama

    benim bilgim okyanustaki damla kadar olduğuna eminim. takip ediyorum bakalım neler öğrenecez daha saygılar....

  3. #23
    nurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2006
    Herekese selamlar DL 650 ile ilk uzun yoluma çıktım detayları sizinle paylaşmak istiyorum umarım sizlere ve yeni alacaklara faydalı olur.
    İstanbul'dan Tekirdağa Köfte yemeğe gittik. (İnsanın DL'si olunca köfte yemeğe Tekirda'ga gidiyosun )
    Eşimle beraber çıktık yola geçen bahsetmiştim benzin sarfiyatı için depomu fullemiştim. Yarı şehir içi yarı şehir dışı 2 kişi 360 km gitti 45 YTL lik benzinle bana iyi bir rakkam gibi geldi.
    Uzun yolda eşim ve bende biraz iriyiz ama motora sığmamızda bir problem yoktu ki ( selesi geniş olması bir tecih sebebi idi benim için) Tem'de bir ara sıkışık trafiğe yakalandık kabus gibiydi dur kalklarda insanın poposu ve malum yerleri acıyor ama uzun yolda gayet rahattı. Boş alan buldummu biraz gazı açtım 160 Km gördüm 2 kişi iyi bir performans bence , hele sollamalarda gayet tatminkardı. (2 kişi olmamıza rağmen) Yanlız sanırım ben alışık değilim sele bir süre sonra adamın poposunu acıtıyor (malum yerlerin nasırlaşması gerekiyor galiba ) Rüzgarı 160 Km de bile çok rahatsız edici bulmadım. Traderinde dediği gibi arka frenler biraz zayıf geldi ama kuvvetli bir arka fren de arkayı savurur diye düşünüyorum.
    Bunun dışında genel olarak (popom hariç) bir problemim yoktu hatta motor bana inanılmaz bir güven duygusu verdi. Yere sağlam bastığınızı hissettiren bir makina. Ama birde ABS si olsa ooooo çok kebap olurdu sanırım
    Anlatacaklarım bu kadar umarım size fadası olmuştur.

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı nevZAT150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    150 ZAT Mondial
    ben DL-650 kullanırken genellikle komprösör uyguluyordum arka tekere sadece ön frenle yavaşlamayı tercih ediyordum...

    arka freni vitesi ayarlayamazsam kullanıyordum...

    dün akşam eeve honda activa ile geldim, ne rüzgar yedim yolda anlatamam yaptığım hız da 70km yani. ben v-stromla 170 lerde giderken bukadar göğsüme, göbeğime rüzgar almıyordum... cidden motorun ön camı çok işe yarıyor...

    birde bişee sorucam, arka amortisör yerden yüksege ayarlandığında sanki daha hızlı kalkıyormuş gibime geldi, sizdede böyle bir durum var mı?

    çünkü yaylanma oranı azaldığı için gazı açtığın gibi ivmelenme veriyor sanki..

  5. #25
    locco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Acıbadem
    Motosikleti
    Keeway Sl 150
    Murat abi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.Cbr 125 in varken tanışmıştık senle.bu yaz sezonu hareketli gecti baya senin.Ama bu tarz sana daha cok yakışacak gibi

  6. #26
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Alıntı 1100GLS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,
    Grubunuz hayırlı olsun.
    DL 650 için Koruma demiri, kartel muhafazası ve çanta taşıma demiri yapmak istiyorum.
    İçinizde bu aksesuarlara sahip arkadaşlar varsa, bana getirebilirmi, aynısını kopyalarım , uğraşmamış olurum.
    irtibat:
    0216 4412397
    info@motohobi.com

    ben de Kartel koruması dusunuyorum ama fıyatlar ne merkezde hıc bılmıyorum. bu konuda bılgısı olan var mı?

    Alıntı nevZAT150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben DL-650 kullanırken genellikle komprösör uyguluyordum arka tekere sadece ön frenle yavaşlamayı tercih ediyordum...

    arka freni vitesi ayarlayamazsam kullanıyordum...

    dün akşam eeve honda activa ile geldim, ne rüzgar yedim yolda anlatamam yaptığım hız da 70km yani. ben v-stromla 170 lerde giderken bukadar göğsüme, göbeğime rüzgar almıyordum... cidden motorun ön camı çok işe yarıyor...

    birde bişee sorucam, arka amortisör yerden yüksege ayarlandığında sanki daha hızlı kalkıyormuş gibime geldi, sizdede böyle bir durum var mı?

    çünkü yaylanma oranı azaldığı için gazı açtığın gibi ivmelenme veriyor sanki..
    Daha hızlı kalkma degıl de sankı amortısoru alcaga ayarlayınca motor vırajlarda yalpalıyor gıbıme geldı. Yanı yuksekteyken daha guvenlı ve dengelı bır hıs aldım. belkı de yanılıyorumdur..

    Alıntı locco adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Murat abi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.Cbr 125 in varken tanışmıştık senle.bu yaz sezonu hareketli gecti baya senin.Ama bu tarz sana daha cok yakışacak gibi
    Selımcıgım sagolasın..Bu yaz epey bır hareketlı gectı ama artık sanırım bu son durak olucak

    Darısı senın de basına

    Sevgıler
    [B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]

  7. #27
    nurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2006
    Ben geçen gün Korlas'ta sordum karter korumayı 100 Euro- motor askıya almayı 300 YTL dediler, karter korumadan evvel motoru askıya alma aparatı daha önemli gibi geliyor çünkü her 600 km de zinciri yağlamak gerekiyor buda yan aparatla tek kişinin yapabileceği birşey değil

  8. #28
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    @nurkan KArter koruma çok sert arazi koşullarına girmiyorsanız çok gereksiz bir aparat. Tavsiyem Orta ayaklık almanız. Zincir yağlamada büyük kolaylık sağlıyor. Ayrıca motoru yan ayaklığa koyamadığınız zaman size alternatif bir imkan sunuyor. Motor yan koruma orjinallerde depo grenajını ve depoyu korumuyor. Hepco Becker veya Givi yan korumalar korumakta. Ancak orjinal veya Mo-tech karter koruma kullanacaksanız orjinal motor koruma demirlerini almanız gerekiyor. Bilginiz olsun.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  9. #29
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    servıs ıcın onerebılecegınız bır yer var mı? Bostancı cıvarında olursa ıyı olur mesela?
    mahir 66 bunu beğendi.
    [B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]

  10. #30
    nurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2006
    Ben motoru ilk ilk Korlas'tan aldım ordayken pek benimle ilgilenilmedi bende moto x Memduh usataya gittim (tavsiye üzerine) Atatürk San. Sitesinde Sariyer börekçisinin üsütünde, çok ilgili ve alakalı biri. Ben Kozyatağında oturuyorum ama iyi bir usta için bence gitmeye değer. Çok bilgili ve yardımcı biri. Tavsiye ederim

  11. #31
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400 - DL800 SE
    trader, ben Burgman400 kullanıyorum servis için Kartal sanayi de Altan motora gidiyorum. Sahibi Tamer Altan çok bilgili sorduğun soruya net cevap veren ve en önemlisi bence elinde anahtar tutan ender servis sahiplerinden biri tavsiye ederim.
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
    Çakma Vstrom

  12. #32
    ALTAN MOTOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTAMBUL
    Motosikleti
    BURGMAN 650
    arkadaşlar bir resimde ben ekleyim istedim işte dl650 V-Strom un "V" si buradan geliyor.



  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    ooo tamer bey teknik destek olayı yakısıııır. valla mal iimiş..hakkatende v yaw..
    S&S

  14. #34
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Alıntı ALTAN MOTOR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir resimde ben ekleyim istedim işte dl650 V-Strom un "V" si buradan geliyor.



    Hocam tavsıye uzerıne sıze gelıcem sanırım ama merakıma mucıp oldu onceden sorayım. bnım boyum tam yetısmıyor yere amortosorlerı bıraz ındırmek mumkun mu bır yerlerden? yapıyormusunuz bu ısı? Yalova gezısınden sonra ugruycam kısmetse

    Selamlar
    [B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]

  15. #35
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400 - DL800 SE
    He işte iyi servis lafının üstüne yazarmış
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
    Çakma Vstrom

  16. #36
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    Herkese selam Ben DR ciyim DR 800 olmazmı,biraz büyük ama bir okadarda kıvrak tam bir uzun yol fatihi ama 2 aydır yatıyor benim aygır, ön amortisör borusu arıyorum yardımcı olacak yada şurda bulabilirsin diyen herkesin fikrine açığım kış gelmeden uzun yol yapmak istiyorum,herkese keyifli sürüşler
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  17. #37
    ALTAN MOTOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTAMBUL
    Motosikleti
    BURGMAN 650
    teşekkürler arkadaşlar her konuda yanınızda olmaya çalışacağımı belirtmek isterim ama buraya iş yoğunluğundan çok vakit ayıramadığımda bir gerçek

    Alıntı TRADER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam tavsıye uzerıne sıze gelıcem sanırım ama merakıma mucıp oldu onceden sorayım. bnım boyum tam yetısmıyor yere amortosorlerı bıraz ındırmek mumkun mu bır yerlerden? yapıyormusunuz bu ısı? Yalova gezısınden sonra ugruycam kısmetse

    Selamlar
    Arkadaşım ziyaretimize gelirsen senide motorunu da üzmeyecek şekilde amortisörlerin üzerinde sürüş güvenliği ve konforu da gözeterek ayarlamalar yapabiliriz

    Keyifli sürüşler...

  18. #38
    nurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2006
    Bunu bir sitede buldum çok hoşuma gitti sizinle paylaşmak istedim

    "Dele Neden Endüro değildir."


    Bizler endüro motorları çok severiz, çünkü endüro motorlar güzeldir.
    Aslında tüm motorlar güzeldir ama esas endürolarda güzeldir. Dele de
    bir motordur , hemde güzeldir ama endüro değildir . çümkü endürolar
    daha güzeldir . Ama delede pek fazla güzeldir , diğerleri kadar.

    Dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
    endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. Bu
    yüzden endüro değildir. Tel jant sert darbede yamulur , sökülür
    düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
    üzülürüz.

    Delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
    patlar ayrıca , dahada kötüsü su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
    ama kuru aküde güzeldir . ama Endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
    yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

    Dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
    **örtüsörleri yumuşlatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
    sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
    tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
    Çünkü endürolar güzeldir.

    Dele 'de tork yerine beygire vardır . Endüro beygirden çok torku sever
    . Dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
    değiştirilir , Vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
    arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . Endüro kırılmaz , fiteside
    zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . Tork güzeldir , eğer
    güzel se demekki o endürodur. Tork bize çok faydalıdır , beygir
    yorulur , acıkır , kişner ama tork sakin bir hayvandır her zaman
    çalışlır ( Tork: öküz ile sığır karışımı bir heyvan).

    Dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
    filan yoktur . Çünkü o endüro değildir . Koruma olmazsa korunamaz ,
    korunamazsa bozulur . Bozuldumu kızar tekme atarız . Tekme atarsak
    yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
    endüroo değildir.

    Dele nin lastikleri tüpsüzür. Endüro tüp vardır . Demek ki dele ye
    eksik parça koymuşlar . Parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
    yüzden dele endurö değildir. Ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
    şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
    pompa ilede şişip canta oturmaz. Yerine oturmazsa çirki gözükür , o
    zaman endürö olamaz.

    Peki dele endüro değilse nedir . ? dele melezdir . Eğer bir beyazla
    bir siyah bir birlerini çok servse , leylek onlara melez verir. Melez
    iyimidir , iyidir . Enduromudur , değildir çünkü melezdir. Peki melez
    güzel olmazmı... olur. Eğer annesi ve babası onu iyi yetiştirirse
    güzel olur , enduro gibi olur ama , enduro değildir enduro taklidi
    yapar. Ama bu önemli değildir , çünkü o da enduro ile dolaşır ama
    enduro değildir çünkü enduro bir başka bişeydir. Çok güzeldir...



    Written by Anonim

  19. #39
    ALTAN MOTOR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTAMBUL
    Motosikleti
    BURGMAN 650

    Dl650

    Arkadaslar Dl 650 Sinifinin En Iyilerinden Biri Ve Dayanikli
    şehir Dişi Geziler Icin Tam Bicilmiş Kaftan Bir Motorsiklet
    Gezi Ve Seyahatlerimiz Sirasin Da Bu Motor Bize Cok Yardimci Oldu
    Yolda Sikintilar Ve Eziyetler Bizi Hic Yormadi !!!!!!!!!!
    Bu Yüzden Agiz Tadinda Bir Seyyahat Oldu

  20. #40
    TRADER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 VSTROM
    Alıntı nurkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu bir sitede buldum çok hoşuma gitti sizinle paylaşmak istedim

    "Dele Neden Endüro değildir."


    Bizler endüro motorları çok severiz, çünkü endüro motorlar güzeldir.
    Aslında tüm motorlar güzeldir ama esas endürolarda güzeldir. Dele de
    bir motordur , hemde güzeldir ama endüro değildir . çümkü endürolar
    daha güzeldir . Ama delede pek fazla güzeldir , diğerleri kadar.

    Dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
    endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. Bu
    yüzden endüro değildir. Tel jant sert darbede yamulur , sökülür
    düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
    üzülürüz.

    Delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
    patlar ayrıca , dahada kötüsü su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
    ama kuru aküde güzeldir . ama Endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
    yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

    Dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
    **örtüsörleri yumuşlatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
    sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
    tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
    Çünkü endürolar güzeldir.

    Dele 'de tork yerine beygire vardır . Endüro beygirden çok torku sever
    . Dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
    değiştirilir , Vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
    arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . Endüro kırılmaz , fiteside
    zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . Tork güzeldir , eğer
    güzel se demekki o endürodur. Tork bize çok faydalıdır , beygir
    yorulur , acıkır , kişner ama tork sakin bir hayvandır her zaman
    çalışlır ( Tork: öküz ile sığır karışımı bir heyvan).

    Dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
    filan yoktur . Çünkü o endüro değildir . Koruma olmazsa korunamaz ,
    korunamazsa bozulur . Bozuldumu kızar tekme atarız . Tekme atarsak
    yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
    endüroo değildir.

    Dele nin lastikleri tüpsüzür. Endüro tüp vardır . Demek ki dele ye
    eksik parça koymuşlar . Parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
    yüzden dele endurö değildir. Ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
    şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
    pompa ilede şişip canta oturmaz. Yerine oturmazsa çirki gözükür , o
    zaman endürö olamaz.

    Peki dele endüro değilse nedir . ? dele melezdir . Eğer bir beyazla
    bir siyah bir birlerini çok servse , leylek onlara melez verir. Melez
    iyimidir , iyidir . Enduromudur , değildir çünkü melezdir. Peki melez
    güzel olmazmı... olur. Eğer annesi ve babası onu iyi yetiştirirse
    güzel olur , enduro gibi olur ama , enduro değildir enduro taklidi
    yapar. Ama bu önemli değildir , çünkü o da enduro ile dolaşır ama
    enduro değildir çünkü enduro bir başka bişeydir. Çok güzeldir...



    Written by Anonim
    Walla hocam bu bu hafta motofestte epey bır moltor gorduk. Dl den memnun olmayanı gormedım. duymadım. ıkı gunde 600 km yol yaptım. Km sınde 160 lıra yakan 650 lık bır motor.. tıpı enduro degıl de menduro olsa farketmez benım acımdan..

    Altan motora vakıt bulunca gelıcem..

    Selamlar
    [B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
    Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler