oo bakıyorum katılım 8'e yükselmiş sanırım 10' ugeçicez hadi hayırlısı.
Birde hep aklımdan dl 650 forum sitesi gibi birşey kurmak geçiyor ne dersiniz. İnterneti biraz dolaştığımda cbf çilerin bile sitesi var bizim niye olmasın ???
oo bakıyorum katılım 8'e yükselmiş sanırım 10' ugeçicez hadi hayırlısı.
Birde hep aklımdan dl 650 forum sitesi gibi birşey kurmak geçiyor ne dersiniz. İnterneti biraz dolaştığımda cbf çilerin bile sitesi var bizim niye olmasın ???
Bu akşam Bostancı sanayisinde renault servisi sahibi olan Hakkı abi bana telefonla ulaşarak kendisinin de katılmak istediğini belirtti. Kendisi 2 haftalık DL ci ama eski bir motorcu .. Onu da listeye ekliyoruz..
Ayrıca ALTAN motor dan TAMER ABİ ile GAZI MOTOR dan ERTUGRUL da toplantıya katılacaklar..
---------------------------------------------
Buluşma tarih ve zamanı: 02/12/2007 Saat :17:00
Yer: Bostancı Beers
Katılım gostereceği teyid edilen arkadaşlar:
1-TRADER (MURAT)
2-UZMAN (TANSEL)
3-BLUEMAN (ŞAKİR ..YALOVADAN GELECEK..)
4-MTOPRAK (MUHTEREM)
5-NURKAN (NURKAN)
6-BALLANTYNE
7- ROLAND
8-ATAPER
9-HAKKI ABİ
10-ERTUGRUL (GAZİ MOTOR)
11-TAMER ABİ (ALTAN MOTOR)
12-JAKOBIEN
13-...
BİLGİ İÇİN BENİM CEBİM: 0532 2515952
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
Herkesin payı büyük ama içimden geceni söylemeden gecemiyeceğim. Bu dostlukların ve şimdiden bu organizasyonun oluşmasına sebeb olan bu forum sayfasının başlangıcını oluşturan sevgili TRADER MURAT dostuma minnetlerimi sunmak istiyorum. Evet cumartesi günü inşallah buluşuyoruz. Katılım yoğunluğu arttıkça kefime keyif katılıyor. Bu arada ben eşimle beraber geliyorum. Eşleriyle gelmek isteyen arkadaşlara duyrulur,yalnız olmıyacaklar
[B][FONT="Times New Roman"]DL 650 V-STROM [I]bigDOCTOR[/I][/FONT][/B]
Şakirciğim iyiniyetin için teşekkür ederim. Hatırlarsan Yalova'da Kurtuluş günü geçişinde ben 600 F kullanırken "Al abi benimkini bir dene " diyerek esas dostluğu ve kardeşliği sen göstermiştin..Bu basıt organızasyonlar onemlı degıl Insallah daha buyuk olanlarını beraberce kotarırız..
Ben özellikle motorcu arkadaşların birbirlerine karşı gösterdikleri samimiyetten çok keyif alıyorum.. İnşallah bu yaz beraber güzel gezilere imza atarız beraberce..
Bu arada sanırım benim hanım da cumartesi günü toplantıya gelecek. Artık orda tanışıp kaynaşırlar
Selamlar..
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
Benide yazın ballantyne ile geliyorum
To know me is to love me....
JAKOBIEN I de lısteye ekledık..
Selamlar
---------------------------------------------
Buluşma tarih ve zamanı: 02/12/2007 Saat :17:00
Yer: Bostancı Beers
Katılım gostereceği teyid edilen arkadaşlar:
1-TRADER (MURAT)
2-UZMAN (TANSEL)
3-BLUEMAN (ŞAKİR ..YALOVADAN GELECEK..)
4-MTOPRAK (MUHTEREM)
5-NURKAN (NURKAN)
6-BALLANTYNE
7- ROLAND
8-ATAPER
9-HAKKI ABİ
10-ERTUGRUL (GAZİ MOTOR)
11-TAMER ABİ (ALTAN MOTOR)
12-JAKOBIEN
13-...
BİLGİ İÇİN BENİM CEBİM: 0532 2515952
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
arkadaşlar! herkezin kafasını karıştıran lastik hadisesini sanırım bu test sonuçları sonlandıracak. bu linklerden test sonuçlarını mutlaka karşılaştırın.
http://www.pneus-online.co.uk/moto-t...ONE-TW152.html
http://www.pneus-online.co.uk/moto-t...-TOURANCE.html
http://www.pneus-online.co.uk/moto-t...IN-ANAKEE.html
www.emktasarim.com
www.sodikarting.com
Gecen buluşmayı iptal ettiğimiz pazar günü eşimle beraber Şile yaptık. Sabahtan İstanbulda hava güzeldi fkt şilenin girişinden itibaren sisle karşılastık. Fakat sisler içinde şilenin ahengi görülmeye degerdi. Birkac motorcu arkadaşlada karşılastık hatta dlci bir çiftte gördük ama durup konusabilme fırsatımız olmadı. Harika bir gündü birgün hep birliktede gitmek ümidiyle.
[B][FONT="Times New Roman"]DL 650 V-STROM [I]bigDOCTOR[/I][/FONT][/B]
sevgili Trader listeye beni de ekle.Yanınızda olmayacağım ancak kalbim sizinle...Toplantıda boş bi sandalyeye kask koyup bu da Mes deyin.Sevgiler sunuyorum
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
Beklrim. Buralar motorcular için cennet
HAKANACAN arkadasımız da gelecegını belırttı.. Onu da lısteye eklıyoruz. Ayrıca yalovadan ılave gelecekler de olacak sanırım ama netlık kazanmadıgı ıcın onların ısımlerını eklemıyorum sımdılık...
Selamlar
---------------------------------------------
Buluşma tarih ve zamanı: 02/12/2007 Saat :17:00
Yer: Bostancı Beers
Katılım gostereceği teyid edilen arkadaşlar:
1-TRADER (MURAT)
2-UZMAN (TANSEL)
3-BLUEMAN (ŞAKİR ..YALOVADAN GELECEK..)
4-MTOPRAK (MUHTEREM)
5-NURKAN (NURKAN)
6-BALLANTYNE
7- ROLAND
8-ATAPER
9-HAKKI ABİ
10-ERTUGRUL (GAZİ MOTOR)
11-TAMER ABİ (ALTAN MOTOR)
12-JAKOBIEN
13-HAKANACAN
14-.....
BİLGİ İÇİN BENİM CEBİM: 0532 2515952
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
Tüm başlığı baştan okuyacaktım ama göZüm yemedi, onun yerine sormak istedim, yanıtlarsanız sevinirim.
V-Strom'un ağırlığı hakkında şüphelerim var. Ağırlık merkezi malum yukarda ve benim tahminim virajda yatırmak bedenle imkansız, kontra vermek gerekiyor. Yanılıyor muyum acaba?
Ağırlık merkezi haricinde makinenin kendi ağırlığı da 190-200 kg civarında olmasının yarattığı dezavantajlar nelerdir? Kırmızı ışıkta vs. sorun oluyor mu?
Diğer yandan yakıt tüketimi 4 ile 11 litre arasında değişebiliyor diye duymuştum. Normal kullanım 90-100-110-120, kaç lt tükettiğini merak etmekteyim.
Dişli lastik takan var mı aranızda? Bu lastiklerle bir şey elde edilebilinir mi acaba?
Örnek resim:
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Merhaba herkese ben Eray.Suzuki Tekay Moto Plaza Avrupa yakası bayisiyim.V-strom;Suzuki'nin kendi segmentinde aynı Supersport'ta GsxR1000'in,chopper'da VL ve Vz800'ün,Maxi Scooter'da An400 ve AN650'in,naked'da GSR600'ün ve TR'de pek tutulmasa bile Avrupa'da resmen diğer markalara bir idöl taşı olan Bandit'in liderliğini açık ara ilan etmiş olduğu gibi Enduro segmentinde de liderliğini ilan etmiştir.
Enjeksiyonlu olan V yapıdaki çift silindir motoru onu Honda Transalp'ten bir adım öteye ayırır.Senfoni düzenini andıran motor çalışmasının uzun yollardan sağladığı konforlu yolculuk ise BMW F650'den 2 adım öteye geçmesini sağlar.Su soğutma sisteminin yanı sıra Suzuki Mühendislerinin SACS [Suzuki Advanced Cooling System(Suzuki ileri seviye-gelişmiş soğutma sistemi)] olarak adlandırdığı ve karterdaki yağın dolaşımını dolayısıyla kolayca soğumasını sağlayan yağ radyatörü motorun hararet yapmasını engelleyerek rakiplerinde olmayan ve bir adım daha öne geçiren başka bir özelliğidir.Ayrıca zaten rakiplerinin neredeyse yarısı kadar benzin tüketen DL650 2007 yılında ABS'nin yanı sıra silindir başına çift buji teknolojisiyle yakıt tüketimini daha da azalttı...
DL650'yi çekemeyen ve liderliğini kabul etmeyen F650'cileri ve Transalp'çileri 50 metreden tanırsınız...'Dele endüroo değüül çünkü lastik cant akü vs' diye konuşurlar.DL650 2004-2005-2006 yıllarındaki her yıl geleneksel olarak Almanya'da ve Alplerde yapılan King of Alpines karşılaştırmasında 3 yıl üst üste ALPENKÖNİG-King Of Alpines-Alplerin Kralı ünvanını elde etmiştir.Almanya'da herhangi bir motorcuya 'alpenkönig' deseniz size V-Strom diyecek kadar tanınmış durumdadır.Ayrıca DL650'nin diğer lakabı da 'dağkeçisi'dir.Bitmek bilmeyen bir inatla dağları tepeleri tırmanma arzusuyla yanıp tutuştuğu Avrupa'daki bir çok test yazarının ortak görüşüdür.
Çelik jant oluşunun en büyük avantajı ise patlayan lastiğe ormanın ortasında lastik tüpüyle müdahele edip yola devam etmenizdir.TA ve F650 sahipleri ormanda lastikleri patladığında BMX bisiklet gibi motorlarını ağaca yaslarlar lastiği söktükten sonra,otoyola kadar elinde patlak lastikle yürürler,otostop çekip lastiği tamir ettirip geri gelirler,motorunun başına geldiklerinde Ayı yada Tilki ile karşılaşırlarsa çakı ile ayıyı öldürüp ve motorunu kurtarırlar.Biz Anlamayız çünkü DELE Endürö değüldür.Endurocu ruhu(!) budur işte,teknolojinin gerisinde kalıp(!) vahşi doğa ile savaşmak(!)
Herneyse,zaten hepimiz DL'ye aşığız burda..Reklam yapmak değildi niyetim Yalnızca yaptığınız doğru seçimden dolayı egonuz okşansın istedim o kadar
;)
İstanbul'a dönelim,buluşma işine eğer kabul ederseniz beni ve ben müsait olursam katılmak isterim aranıza.Açıkçası DL sersini her ne kadar beğensemde kullanmaya pek alışkın değilim.Günlük hayatta sırılsıklam aşık olduğum bir GSXR'ım var ancak Babamda eski Hayabusa'cı olmasına rağmen şu anda DL1000 kullanıyor.DL1000 ile gelebileceğimi sölesemde GSXR ile gelirsem beni yadırgamayın.Belli bir enduro grubum yok henüz.Fakat motordelisi.com portalından tanışmış olup ve benimde başını çektiğim gazcı-team adlı bi oluşumumuz var.(www.gazciteam.org) Eğer iyi anlaşırsak o şekilde bir oluşum içersine girebiliriz ki- Enduro kullanan insanlar genellikle SS kullanan insanlardan daha sosyal ve konuşacak daha çok şeyleri olur.Eğer buluşmaya gelebilirsem tanışmak isterim hepinizle...
Fakat ben kimle irtibata geçeceğim buluşma olup olmadığına dair? Bna bir no ve kesin saat teyidi yapabilirseniz çok iyi olur.
Numaramı buraya yazmakta bir sakınca görmüyorum:
Eray Tekay 0532 254 39 09
DL ve enduro olup olmaması hakkındaki yazdıklarınıza katılmıyorum DL1000'in atası olan Suzuki TL1000'i siz benden daha iyi bilirsiniz.
DL'yi sevenlere "DL endurodur" diye yaklaşmanıza gerek yok, DL'yi seven zaten onu endurolardan ayrı tuttuğu için seviyordur. Esasen ben, DL'yi enduro değil, nispeten daha yumuşak süspansiyonlu bir touring olduğu için seviyorum. İş lastikle, jantla bitmiyor çünkü
Saygılar...
Meraklısına Not:
2002 Model TL1000 özellikleri http://www.bikez.com/motorcycles/suz...000_r_2002.php
2002 Model DL1000 özellikleri http://www.bikez.com/motorcycles/suz...strom_2002.php
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
prometheus:fikirlerine saygılıyım,herkesin naçizhane fikri vardır,arz-talep umduğun u bulamama ümidi ne dersen de ancak bi kullan,fikrini konuşarak değiştiremem...
Suzuki DL1000'i bile ilk çıkartığında sport-enduro-tourer diye yeni bir segment yarattı bile denilebilir.TL1000R'daki racing motor ve gsxr600 ön takımları ile spor yüksek ve iri yapısıyla-iri dişli lastikleriyle-enduro kimi süspansiyon özellikleri ile touring...
Honda CBR 1000RR,hondanın top ama rakipleri arasındaki segmentinin en tırt modeli...Debriyajı kayış değilde hidrolik olduğu için CBR1000RR touringtir mi diyeceğiz? Önemli olan kullanım amacı..Pistte çıktığınız zaman R1'e kafa tutuyor hatta pilotuna göre daha iyi değerlermi veriyor?O motor SS olarak üretildir SS'tir.
DL serisi içinde aynıı şey geçerli..Alp dağlarında en iyi performansı vermesi bu makinenin Enduro olarak en iyi olduğunu göstermeye yeter.Ama touring makine kadar rahat olması ve touring özellikleri taşıması onu Enduro olmaktan çıkarmaz.Sadece daha rahat ve daha iyi bir Enduro yapar.
Naçizhane fikrimdir,muhalefet olmak yada tartışmak için yazılmamışdır
Sadece lastikle enduro olunmuyor bunu belirtmek istemiştim. Diğer görüşlerinize katılıyorum.
Bizim birçok enduro gezimize SS'ci arkadaşlar da gelmekte. Önemli olan kullanım amacıysa bir 600F'e enduro diyebiliriz o zaman sizin deyiminizle Elbette diyemeyiz, enduroyu enduro yapan bir takım özellikler vardır ve bunların en önemlisi "yumuşak süspansiyon"dur. Karbüratör, enjeksiyon, debriyaj vs. bunlar ufak tefek detaylardır bir enduro için. Bir TA, bir F650GS ve bir DL650 ile aynı yoldan 3 defa geçtiğinizde bu fark bariz olarak belli oluyor (şahsen denenmiştir).
Alp Dağları'nda yapılan testi bilmiyorum, ancak bu tarz testlere pek güven olmadığını düşünüyorum. Daha önce çalıştığım ve nispeten benzer bir sektör olan otomotivde "Van of the year" ödülü hakkında biraz bilgiye sahibim o bakımdan.
Bilmukabele
Meraklısına Not:
Suzuki DR650 (Suzuki'nin esas 650'lik endurosu) http://www.suzukicycles.com/Products...7/Default.aspx
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
"Alp Dağları'nda yapılan testi bilmiyorum, ancak bu tarz testlere pek güven olmadığını düşünüyorum. Daha önce çalıştığım ve nispeten benzer bir sektör olan otomotivde "Van of the year" ödülü hakkında biraz bilgiye sahibim o bakımdan."
test
Motorrad tarafindan yapilmistir
DL650 yi birinci yapmak icin ugrasilmis bir test degildir,
Test hakkinda biraz bilgi asagidaki linklerde var (bilgiler Almanca)
size cevirmek isterdim ama cok kapsamli bir test su siralar baska bir ceviri ile ugrasmaktayim kismet olursa bir gün onu da ceviririm insallah.
Alpenmasters adi altinda hem 2005 hem 2006 da yapildi 5 kategori de 20 farkli motosiklet var testte, race den Touringe, enduro dan nake motosikletlere kadar .
DL650 ve DL650A üstüste birinci (Alpenkönig) oldu.
test hakkinda biraz bilgi buyrun link asagida ....
http://www.motorradonline.de/news/gr...ow.202030.htm#
http://www.motorradonline.de/news/fo...006.242735.htm
bir arkadasimiz bir kac kez ön camin ayarlanmasi ile sorular yöneltmis,
ben ayarlari degistirmeyi denedim ama en üst konuma alincada cok bir sey degismedi (boy 195cm), cözüm Touring cam taktirdim 111€
ulan ne pahali sey dedim önce ama cok ise yaradi Rüzgari kesiyor gercektende.
tavsiye ederim.
Ryangt Arkadaşımızı da listemize ekledik.. Bayağı bir çogaldık değil mi
Bu arada son mesajlar topicte ust seviye birer katkı olusturmus tesekkurler katılımcılara..
Selamlar
---------------------------------------------
Buluşma tarih ve zamanı: 02/12/2007 Saat :17:00
Yer: Bostancı Beers
Katılım gostereceği teyid edilen arkadaşlar:
1-TRADER (MURAT)
2-UZMAN (TANSEL)
3-BLUEMAN (ŞAKİR ..YALOVADAN GELECEK..)
4-MTOPRAK (MUHTEREM)
5-NURKAN (NURKAN)
6-BALLANTYNE
7- ROLAND
8-ATAPER
9-HAKKI ABİ
10-ERTUGRUL (GAZİ MOTOR)
11-TAMER ABİ (ALTAN MOTOR)
12-JAKOBIEN
13-HAKANACAN
14-RYANGT
15-.....
BİLGİ İÇİN BENİM CEBİM: 0532 2515952
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
'Bir TA, bir F650GS ve bir DL650 ile aynı yoldan 3 defa geçtiğinizde bu fark bariz olarak belli oluyor (şahsen denenmiştir).'
deneyenin beceriksizliğidir.Şahsi fikrimce en ağır Enduro koşullarında V-Strom'u zorlayabilcek tek motor KTM'dir.Bu topic DL, V-strom bilgi paylaşım ve buluşma topici olduğundan kirletmeyelim istersen.Eğer içine sinmeyen bir şey varsa yeni bir topic aç yada özelden msj at cevabımı ordan vereyin.Lütfen bu msjımın karşılığını burda verme.Rica ediyorum.
Honda_Balı:Hocam burda da mı yahu biz heryerde karşılaşıyoruz hem birbirimizle,hem de habire herşeye muhalefet olanlarla.Motorrad dergsinin yaptığı kask testinin topiciğini açarım 'waay efendim Alman testi diye alman kaskını birinci yapmışlar bilmemne shoei daha iyi' der birileri,Alpenmasters testinden yola çıkıp enduro değerlendirmesi yaparım 'o testler şaibeli bence doğru değil' der başka birileri.
Beğenisini toplum değerlerlerinden(dünyaca saygı gören uluslararası dergiler ve milyonlarca km yapmış uzman motorcular vb.),sanal alemde yüksek tutup onların dediklerine muhalefet olmak ve beğenmemek belkide sanal karizmayı yücelten bir öğedirde biz farketmemişizdir .Neyse hocam MD'de gazcı team kurduk burdada bir gezici team kurarız belki bakarsın senide beklerdik ama berlinlerdesin
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)