2007 den itibaren 4 bujili vede abs li oldu vstrom , 2012 yeni kasada teknik farklar şöyle , yağ radyatörü yerine filtrede yağı soğutan , soğuk havada ise yağı ısıtan bir ünite eklendi , tork devri çok daha aşagı çekilerek daha geniş bir devir aralığında kullanılabilir oldu (2500 devir 6. viteste bile rahatlıkla sürülebilir) yeni 10 delikli enjektörler ile beraber yakıt püskürtme basıncıda artırıldı , standart iridyum bujilerle uyumlu yüksek kapasiteli ateşleme bobinleri eklendi.. 1,2 hatta 3 . vitesde bile gaz açmadan sıkışık trafikte ilerlemenizi sağlayan gaz kontrol asistanı eklendi , tüm bunların neticesi yakıt tüketimi ortalama 1,5 lt düştü..
yeni nesil Bosch abs kullanıldı ki vstromun en çok eleştirilen yeri frenleri idi , ayrıca motor yuvarlak hatlara sahip olurken rüzgar konforuda artırılmış , yerden ise 1,5 cm daha yükseltilirken arka maşada 2 cm uzundur..önceki sayfalarda yorumlarım var 75bin km 2004 modelinden sonra 2013 sonunda yeni kasasını aldım 80.500 km deyim her ikiside hiç arıza vermedi , oldukça sağlam motordur..
Arkadaşlar 2007 modelin ön fren merkezini nereden bulabilirim acaba bilen var mı ?
https://en.impex-jp.com/
bu da ikinci bir alternatif.
fren merkezini değiştirmeye girişmeden önce şu adreslerde yazılanlara da bir bakın derim. bazı kullanıcılar, abs modülünün de hava yapabileceğini ve servis dışında müdahale edilemeyeceğini yazmışlar. sorun en nihayetinde hasarlı bir hortum çıkmış gerçi.
ikinci adreste de pas ya da sair sebeplerle kaliper bağlantılarının, kaliperlerin esnemesine sebep olabildiği yazıyor. kaliperlerin esnemesi de sistemde hava varmış gibi hissettirebiliyormuş.
https://advrider.com/index.php?threa...t-now.1066341/
http://www.v-strom.co.uk/smf/index.php?topic=26095.0
Merhaba arkadaşlar fren tamir kiti alacağım 2007 model için uyumlu olan hangisidir universaller uyar mı acaba ? Üst fren merkezi tamir kiti bakıyorum.
selamlar. 2008 model, 35.000 km'de abs'li bi canavara bakmaya gidecegim yakin zamanda. 1 yil kadar kullanilmamis. nelere dikkat etmek gerekir kritik olarak? ilk motorum degil, vstrom oznelinde dikkat edilmesi, kontrol edilmesi gereken seyleri soruyorum. fotograf da ekleyelim;
https://eksiup.com/033ab377d675
tesekkurler.
35.000 km , Vstrom için çok düşük olsada uzun süre yatan motorların genel olarak benzin ve fren hortumlarının kontrol edilmesinde fayda var , motor yağı ve filtresini , fren hidrolik yağınıda yenilemek fayda sağlar , bunların haricinde Vstrom larda kronikleşmiş arıza veren parça pek yok , nadiren TPS sensörü ve debriyaj mil keçesi sorun çıkarabilir , dikkatli bir inceleme ile kendini belli ederler , jantlara ve amortisörlere alınmış darbelerde önemlidir , ilk başlarda farketmesenizde motoru tanıdıkça yolda stabil ilerleyemediğinizi farkedebilirsiniz , velhasıl km nin düşüklüğüne aldanmayıp detaylı bir inceleme tavsiye olunur..hayırlısı olsun
motora baktim bu gun. genel olarak diri dursa da kullanilmadigi kendisini belli ediyor. amortisorlerde hafif paslanma var, arka fren kaliperleri de paslanmis. henuz almadim motoru ama kafama takilan 2 sey var;
birincisi motoru calistirinca motor blogundan degil de on taraftan, gostergelere kafami yaklastirinca ince bi ses geliyor. bunun sebebi ne olabilir? sanki kucuk bi elektrik motoru bir seye surterek calisiyor gibi, gicirti gibi surekli bi ses.
ikincisi bu paslanmis parcalara nasil bi temizlik yapabilirim, arka amortisor yayinin icindeki demir ve fren kaliperleri temizlenmesi zor gibi duruyor.
arkadaşlar motosikletim satılık. ilgilenen olursa arayabilir 553.898.10.11
değerini bilecek birinin alması dileğiyle...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...3193285/detay/
Kesinlikle yetmez. Yeni vstrom 650 xt ile avrupa turundan döndüm. Makine çatlayacak gibi son gaz gitmeme rağmen 160 ı geçmedi. %8 de benzin yaktı. 3 fulldolu çanta, dev ve tam dolu depo üdtü çanta. Tepeleme kamp malzemesi dolu topcase üstü port bagaj, 150 kilo yolcu ve sürücü toplamı. Bu şekilde 5000 kilometre yaptık. Motorun da canı çıktı, bizim de.
Boş ve sadece sürücü ile 295 falan yapıyor. Ama Artçılı ve bagajlı tur düşünüyorsan hiç bulaşma. Direk 1200 lük.
Türk vergi dilimine uygun zayen birkaç model var. Süper Tenere, GS, Multistrada, KTM 1090. Bence Süper Tenere. Ucuz ve rahat. Mtoru rakiplerine göre zayıf ama DL 650 gibi yolda ağlamaz herhalde
Kış günü, yazdan kalanlarla oyalanıcaz artık.
güzel bir video ile canlandıralım şu başlığı
https://youtu.be/xWhRirmFRVI
arkadaşlar daha önce başına gelen varmı bilmiyiyorum maa bir sorum olucak arkaaşımda 201 dl 650 var abs sorun şu motorda herhangi bir sorun yok ne zaman ki frene biraz sert bastınız abs devreye giriyor heme motor oldugu yerde stop ediyor sizce neden olabilir.denge sensörü demişler ama bana pek mantıklı gelmedı motoru saga sola cevırıp hareket ettırıyoruz sorun yok fene basmadıgınız sürece isterseniz 300 km gidin yine sorun yok bence denge sensöründen olsa hafıf yana yatırdıgımızdada stop ederbu motor düz pozisyonda ikende stop ediyor her türlü fikirlere acıgım
sert frenlediğinde abs nin erken devreye girmesi lastiklerin aşınmış olmasından kaynaklanır , modeli eksik yazmışsın eğer 2012 ve üstü ise maneti çok hızlı çekersen tekerlekler kilitlenmese bile abs çalışır , fren yaparken debriyajı çektiğinde yine stop ediyormu ? eğer TPS de veya rölanti regülatöründe (2007 öncesinde regülatör yok) sıkıntı varsa ve durma anında maneti geç çekiyorsanız stop edebilir , motor aşırı yağ yakıyorsa yuksek devirden aniden rölantiye düşerse stop edebilir , denge sensörü motoru stop ettirdiginde FI ikazı verir , diger şartlarda sadece kırmızı yağ ikaz yanar , hangisi yanmakta ?
Arkadaşlar selamlar hayırlı günler:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4571845/detay/
sahibinden: 644571845
takas etmeyi düşünen olurmu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)