Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Temmuz 2016, 10:42
#2001
Red Diablo adlı üyeden alıntı
Merhaba sahip olduğum 2016 model R25 motorumu satıp yerine 2007 ABS li dl 650 almayı düşünüyorum kendi motorum henüz daha 450 km de sizce değermi..
şehir içi kullanacaksanız değmez..uzun mesafe artçılı çantalı cikacaksaniz kesinlikle değer...şehir içi kış mevsiminde de işe git gelde kullanacaksanız abs lı xmax gibi scooter lar daha güzel olur..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
jabir adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar DL650'nin 1. ve 2. vites aralığı nedir ? Mesela 1. vitesi kaç km hıza ulaşınca değiştiriyorsunuz ?
vites seçimi yol ve yolcu-yük durumuna göre degisir...ortalama 2500 ila 4500 devirler arasında rahatlıkla tüm vitesleri kullanabilirsiniz..düz yolda sakin kullanım 20 km hızda 2 ye 40 km hızda 3 e geçebilir ve aynı periyotlarla diğer vitesleri ekonomik şekilde kullanabilirsiniz..biraz egleneyim dersen 2. viteste 4 sn de 110-120 km hizlara da çıkarsın vstrom ateşli motoru ve kısa dişli oranları ile çok seri bir makinadır.
Reklamlar
-
04 Ağustos 2016, 17:37
#2002
-
08 Ağustos 2016, 21:54
#2003
Selam, 2016 model dl650 ile aranizdayim.
Bundan önce iki yıl kadar tenere 660, bir yil kadar nc700x kullandim.
Vstrom her iki makinenin artilarini toplamış tam anlamıyla türkiye icin üretilmis.
Çok memnunum, herkese tavsiye ederim.
-
15 Ağustos 2016, 22:55
#2004
Hayirli olsun keyifle güzel günlerde kullanin.
-
10 Eylül 2016, 22:31
#2005
Oğuz D. adlı üyeden alıntı
Selam, 2016 model dl650 ile aranizdayim.
Bundan önce iki yıl kadar tenere 660, bir yil kadar nc700x kullandim.
Vstrom her iki makinenin artilarini toplamış tam anlamıyla türkiye icin üretilmis.
Çok memnunum, herkese tavsiye ederim.
Merhaba
Hayirli olsun. 4000km'dir cbf150 kullaniyorum.
Yukseltmek icin aklimdaki motorlarin hepsini kullanmissiniz.
Gerci dl650yi onermissiniz ama hem size hem de diger kullanicilara birkac sorum olacak. Yardimci olursaniz sevinirim.
Tenere daha ulasilinir gibi dusunuyorum. Tek silindir olmasi cok mu konforsuz kiliyor?
Nc700-750x cok mu hantal? Suratte gozum yok. Ondeki bagaji cazip geliyor.
Dl650 dusuk km uygun fiyatli temiz motor bulmak vakit alacak gibi.
En onemlisi de kabaca 10.000km deneyimle yukarida saydigim motorlara gecmek saglikli olur mu?
Tesekkurler.
-
11 Eylül 2016, 11:38
#2006
Niyet 0070 adlı üyeden alıntı
..........birkac sorum olacak. Yardimci olursaniz sevinirim.
Tenere daha ulasilinir gibi dusunuyorum. Tek silindir olmasi cok mu konforsuz kiliyor?
Nc700-750x cok mu hantal? Suratte gozum yok. Ondeki bagaji cazip geliyor.
Dl650 dusuk km uygun fiyatli temiz motor bulmak vakit alacak gibi.
En onemlisi de kabaca 10.000km deneyimle yukarida saydigim motorlara gecmek saglikli olur mu?.........
10.000 km deneyim yazdığınız motorlara geçmek için yeterlidir..
ayrıca tenere,nc,vstrom ve versys de dahil bu siniftaki motorların hiç biri sizi üzmez...Türkiye de hemen her türlü yol şartlarında kullanabilirsiniz...birinin diğerine küçük farklarla artısı vardır.
kendim uzun zamandır vstrom kullandigim için (yaklaşık 150.000 km) bu motorların içinde en orta noktada bulunan vstrom dur diyebilirim.
Tenere toprak veya hafif araziye en uygunu iken,
nc ve versys ise cadde kullanımına daha müsaittir.
nc düşük tüketimi ile memnun etsede gaz tepkisi keyifsiz gelebilir (torku yüksek falan yazanlara bakmayın,onlar hiç versys veya vstrom kullanmamış yada yolda henüz yanyana gaz açmamışlardir )
versys ise sportif, virajlarda keyif veren ve başarılı frenleriyle öne çıkan bir makina..yeni kasasida çok sevildi satışları iki senedir artışta.
-
21 Eylül 2016, 21:26
#2007
Merhaba hocam,
Tenere cok ama cok keyiflidir, otoyola da gelir bozuk yola da. Tumseklerde endise yasamaz, kampa doğaya düşkünseniz sizi cok memnun eder.
Vites gecisleri yumusak şıkır şıkırdır, frenleri başarılı 180 boy civari icin airodinamisi güzeldir.
47hp güç üretir, beş vites olmasi kusurudur, vibrasyon kisiden kisiye değisir ancak genelde edirne otobani gibi asfalt otoban ağırlıklı yolda bayar.
Cok deli bir güç üretmediğinden cbf den sonra gayet rahat geçilir hic endise etmeyin.
İkinci elde secenek cok tavsiye ederim fiyati makul sunduklarinin yaninda.
Ama dl-650 bambaska derim hic bir kusur eksik bulamiyorum
Niyet 0070 adlı üyeden alıntı
Merhaba
Hayirli olsun. 4000km'dir cbf150 kullaniyorum.
Yukseltmek icin aklimdaki motorlarin hepsini kullanmissiniz.
Gerci dl650yi onermissiniz ama hem size hem de diger kullanicilara birkac sorum olacak. Yardimci olursaniz sevinirim.
Tenere daha ulasilinir gibi dusunuyorum. Tek silindir olmasi cok mu konforsuz kiliyor?
Nc700-750x cok mu hantal? Suratte gozum yok. Ondeki bagaji cazip geliyor.
Dl650 dusuk km uygun fiyatli temiz motor bulmak vakit alacak gibi.
En onemlisi de kabaca 10.000km deneyimle yukarida saydigim motorlara gecmek saglikli olur mu?
Tesekkurler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
nc serisi bence sacma sapan bir makine, inanilmaz keyifsiz ki bu keyifsizliğinnhantallikla ilgisi yok, ben aldim aldiktan bir kac hafta sonra sıktı keyifsizdi..
-
23 Eylül 2016, 17:51
#2008
Merhaba arkadaşlar
2015 model olarak yeni aldığım Suzuki V Strom DL 650'nin fren sistemi bileşik ABS fren sistemi mi, yoksa bağımsız ABS fren sistemi mi?
Teşekkür eder, iyi forumlar dilerim.
-
23 Eylül 2016, 18:13
#2009
-
30 Eylül 2016, 20:12
#2010
Arkadaşlar Merhaba, ben 1 yıl aradan sonra tekrar motora dönme kararı verdim. Tarz olarak enduro model olarak v storm bana uygun geldi. Fakat internette yaptığım araştırmalarda ulaşamadığım bazı bilgiler için mumkunse telefonda bir 10 dk kadar rahatsız edebileceğim bir dl 650 kullanıcısı bana numarasini özelden yollarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler. Not bütçe ancak 2005 2006 falan kurtarıyor Bilginize
İmla hataları affola mobilden yazıyorum.
-
07 Ekim 2016, 10:14
#2011
Arkadaşlar her forumda bahsedilen fren problemi 2015 ve 2016 larda hala devam ediyor mu?
-
10 Ekim 2016, 17:04
#2012
Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum;
yeni (ikinci elden) aldığım v strom DL 650 motorumda Trıp 1 ve Trıp 2 modları için sorum olacak. Sol elcik de bulunan değiştirme tuşuna bastığımda örneğin bir defa bastığımda Trıp 1 435 km, tekrar bastığımda 23,45 veya devam edip Trıp 2 de 780 km, tekrar bastığımda 24,12 gibi rakamlar çıkıyor. Benim sorum; km'ler değil, tekrarında gelen 23,45 veya Trıp 2 deki 24,12 gibi rakamlar. Burada olması gereken Trıp 1 de yer alan 435 km yol kat edildiğinde 100 km de yakılan ortalama yakıt (örneğin 4.2 gibi) görünmesi gerekmiyor mu? Bunun bir ayarı var da ben mi bilemiyorum acaba? Ben asla 100 km de ne kadar ortalama (lt olarak) yakıt harcadığımı göremiyorum. Konuyu anlayıp bir yol gösterecek arkadaş olursa sevinirim.
Herkese iyi forumlar dilerim.
-
10 Ekim 2016, 19:15
#2013
ertanakbas adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum;
yeni (ikinci elden) aldığım v strom DL 650 motorumda Trıp 1 ve Trıp 2 modları için sorum olacak. Sol elcik de bulunan değiştirme tuşuna bastığımda örneğin bir defa bastığımda Trıp 1 435 km, tekrar bastığımda 23,45 veya devam edip Trıp 2 de 780 km, tekrar bastığımda 24,12 gibi rakamlar çıkıyor. Benim sorum; km'ler değil, tekrarında gelen 23,45 veya Trıp 2 deki 24,12 gibi rakamlar. Burada olması gereken Trıp 1 de yer alan 435 km yol kat edildiğinde 100 km de yakılan ortalama yakıt (örneğin 4.2 gibi) görünmesi gerekmiyor mu? Bunun bir ayarı var da ben mi bilemiyorum acaba? Ben asla 100 km de ne kadar ortalama (lt olarak) yakıt harcadığımı göremiyorum. Konuyu anlayıp bir yol gösterecek arkadaş olursa sevinirim.
Herkese iyi forumlar dilerim.
Birimi "L/100km" yaparsanız 100 km'de kaç litre yaktığını gösterecektir. Şu anda gösterdiği birim "km/L" yani 1 litre benzin ile kaç km yol gittiğini gösteriyor. Menülerin içinde birimi değiştirince düzelir.
-
10 Ekim 2016, 21:31
#2014
zaferce adlı üyeden alıntı
Birimi "L/100km" yaparsanız 100 km'de kaç litre yaktığını gösterecektir. Şu anda gösterdiği birim "km/L" yani 1 litre benzin ile kaç km yol gittiğini gösteriyor. Menülerin içinde birimi değiştirince düzelir.
Çok teşekkür ederim
-
20 Ekim 2016, 11:59
#2015
Arkadaşlar öncelikle merhaba aranıza yeni katılıyorum İstanbul çamlıcada ikamet ediyorum. 15 senelik mitosiklet mazimi az yakan masraf çıkarmıyacak ideal bir endro ile devam etmek istiyorum fakat bilgi yardımlarınıza ihtiyacım var. Nc 750x ile vstrom arasında seçenek yaparken v strom almayı tercih ettim fakat ikinci el sitelerinden bakıyorum galiba 2 ayrı kasası var biri iri ve yakışıklı gözüküyor diğeri cılız ve çiplak gözüküyor aradaki farkı çözemedim tavsiyeleriniz hangisinden yana fikir ve görüşleriniz için şimdikten teşekkürler
-
20 Ekim 2016, 19:15
#2016
CAMLICALI 18 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle merhaba aranıza yeni katılıyorum İstanbul çamlıcada ikamet ediyorum. 15 senelik mitosiklet mazimi az yakan masraf çıkarmıyacak ideal bir endro ile devam etmek istiyorum fakat bilgi yardımlarınıza ihtiyacım var. Nc 750x ile vstrom arasında seçenek yaparken v strom almayı tercih ettim fakat ikinci el sitelerinden bakıyorum galiba 2 ayrı kasası var biri iri ve yakışıklı gözüküyor diğeri cılız ve çiplak gözüküyor aradaki farkı çözemedim tavsiyeleriniz hangisinden yana fikir ve görüşleriniz için şimdikten teşekkürler
Merhaba,
2017 model v stromlar daha bi güzel olmuş illa ki ikinci el almak istiyorsanız 2012 model ve sonrasını tavsiye ederim. Nedeni; daha şık ve güncel bir kasa, daha az yakıt. NC 750 ile kıyaslamak bile istemiyorum doğrusu..
-
20 Ekim 2016, 19:23
#2017
İri dediginiz bir onceki kasasi 2012 oncesi olmali
Ciliz gordugunuzde son kasasi 2012 ve sonrasi ifadenizden oyle anladim.
Hangi kasa sorusu na gelince kisinin gorsel tercihi derim ben en azinda bende oyle oldu.
-
20 Ekim 2016, 22:37
#2018
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2010-vstrom-dl-650-333561658/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-son-1-hafta-352411724/detay
Bu ilandaki motorların birbitinden farkı ney onu çözemedim sadece renkmi yoksa grenaj farkı varmı
-
21 Ekim 2016, 13:25
#2019
Sayin çamlicali
İlk ilandaki motor benim
Digeri degil.
-
21 Ekim 2016, 16:48
#2020
CAMLICALI 18 adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2010-vstrom-dl-650-333561658/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-son-1-hafta-352411724/detay
Bu ilandaki motorların birbitinden farkı ney onu çözemedim sadece renkmi yoksa grenaj farkı varmı
ilandaki motorlar eski kasa denilen 2004 den 2011 e kadar üretimler,ikiside aynı grenaj veya mekanik fark yok aksesuarlar çantalar vs farklı olabilir..
24-25 bin bandına çıkıyorsanız, size tavsiyem 2012 ve sonrası yani yeni kasa ya yönelin..
görüntü olarak daha yumuşak çizgileri vardır ama yakıt tüketimi,akselerasyon ve yüksek hızda dengeli sürüş özellikleri çok daha iyidir..
2017 de ise 3. nesil güncel kasası daha iyi teknolojik geliştirmelerle satışa başlanacak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler