Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #35341
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    İyidir çağatay. Bir görüşemedik sonrakı bursaya gelişimde seni bulacağım :D
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #35342
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyidir çağatay. Bir görüşemedik sonrakı bursaya gelişimde seni bulacağım :D
    Haber et kardeşim başımla beraber buluşuruz benim lastikler pert ama hava kötü olursa arabayla gelirim sıkıntı yok

  3. #35343
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    slm arkadaşlar bu çift tırnak buji yi nerden bulacağız!
    yoksa iridyum buji kullansam ne olur, yada öneriniz nedir?

  4. #35344
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar bu çift tırnak buji yi nerden bulacağız!
    yoksa iridyum buji kullansam ne olur, yada öneriniz nedir?
    İridyumun faydasını göremezsiniz bizim ateme bobiniyle ngk cr9ek yada bosc ur5ddc googleda bulamazsanız sürat motordan alabilirsiniz.
    drej73 bunu beğendi.

  5. #35345
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İridyumun faydasını göremezsiniz bizim ateme bobiniyle ngk cr9ek yada bosc ur5ddc googleda bulamazsanız sürat motordan alabilirsiniz.
    katılıyorum. iridyumda alsan aynı orjinal performansında olur ki orjinali gayet kaliteli
    drej73 bunu beğendi.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  6. #35346

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar bu çift tırnak buji yi nerden bulacağız!
    yoksa iridyum buji kullansam ne olur, yada öneriniz nedir?
    Ugrasma cift tirnak hikaye

    Ben yillardir bu bujiyi kullaniyorum

    2 kutu bitirdim.

    Benim motorun konu başligindan.


    Fiyatida uygun.



    https://m.n11.com/bosch-buji-ur2cc-i...x-1-P427568715





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İridyumun faydasını göremezsiniz bizim ateme bobiniyle ngk cr9ek yada bosc ur5ddc googleda bulamazsanız sürat motordan alabilirsiniz.
    Dostum ur5ddc buji 70tl,benim kullandigim bosch ur 2 cc ayni işi fazlasiyla goruyor.

    Bu bujiyi sana da oneririm tanesi 15 tl

    Hatta oto sanayide tanesini 10 tl den alirsin,alirken bir kutu al,kenara koy.

    Hindistanda uretilen suzuki motosikletlere fabrikasyon bu buji takiliyor.forum sitesinde gormustum.
    tommygun, Cyan ve drej73 bunu beğendiler.

  7. #35347
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ugrasma cift tirnak hikaye

    Ben yillardir bu bujiyi kullaniyorum

    2 kutu bitirdim.

    Benim motorun konu başligindan.


    Fiyatida uygun.



    https://m.n11.com/bosch-buji-ur2cc-i...x-1-P427568715



    https://i.hizliresim.com/9ihdaaa.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------



    Dostum ur5ddc buji 70tl,benim kullandigim bosch ur 2 cc ayni işi fazlasiyla goruyor.

    Bu bujiyi sana da oneririm tanesi 15 tl

    Hatta oto sanayide tanesini 10 tl den alirsin,alirken bir kutu al,kenara koy.

    Hindistanda uretilen suzuki motosikletlere fabrikasyon bu buji takiliyor.forum sitesinde gormustum.
    Ben bunu denedim ama çok fazla egzoz patlatıp çiğ yakıt atıyordu. Fiyatı çok iyi orijinal buji 120-150 tl Belkide benim aldığım buji sahte olabilir. Orjnali daha sıcak bir buji
    drej73 bunu beğendi.

  8. #35348

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bunu denedim ama çok fazla egzoz patlatıp çiğ yakıt atıyordu. Fiyatı çok iyi orijinal buji 120-150 tl Belkide benim aldığım buji sahte olabilir. Orjnali daha sıcak bir buji
    Sahtesi var mi yok mu bilemem,

    Ben bu bujiden 2 kutu bitirdim,ne patlama,ne cig gaz atiyordu.hatta egzozun ici bile tertemizdi gram kurum birikmedi.

    Bence sen supap ayarlarina baktir.
    drej73 bunu beğendi.

  9. #35349
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sahtesi var mi yok mu bilemem,

    Ben bu bujiden 2 kutu bitirdim,ne patlama,ne cig gaz atiyordu.hatta egzozun ici bile tertemizdi gram kurum birikmedi.

    Bence sen supap ayarlarina baktir.
    Sübab ayarı olması gerektiği gibi bakımları kendim yapıyorum garaj tamirhaneden daha donanımlı sendeki 180lik mi ateşleme sisteminde fark var mı diye bakayım aldım bakalım üzerindeki bitince denerim yine ama adamlar opelin orjinal parçasını bire bir yapmışlar tek farkı fiyatı ucuz ve çabuk bozuluyor yan yana koyunca kare koda kadar herşeyi aynı buji çok daha basit
    drej73 bunu beğendi.

  10. #35350

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sübab ayarı olması gerektiği gibi bakımları kendim yapıyorum garaj tamirhaneden daha donanımlı sendeki 180lik mi ateşleme sisteminde fark var mı diye bakayım aldım bakalım üzerindeki bitince denerim yine ama adamlar opelin orjinal parçasını bire bir yapmışlar tek farkı fiyatı ucuz ve çabuk bozuluyor yan yana koyunca kare koda kadar herşeyi aynı buji çok daha basit
    Haklisin adamlar birebir replika yapiyor.

    180 lik,ateşleme sistemi 150 ile aynidir buyuk ihtimal.

    Basit bir bakim ama karburator diyafram lastigine baktin mi?deforme,sertleşme var mi?

    Senin motorun karburatoru tps sensorlu mu?

    Depoyu sokunce,şasenin sol tarafinda gaz teline bagli bir unite var mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

    Konu başligi,

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...basligi-6.html
    Senin 150 beyni yeşil renk mi? Gri mi?kirmizi mi? Mavi mi?

    Benim motorda tps yok şase de bahsettigim yere bakabilirsin..

  11. #35351
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklisin adamlar birebir replika yapiyor.

    180 lik,ateşleme sistemi 150 ile aynidir buyuk ihtimal.

    Basit bir bakim ama karburator diyafram lastigine baktin mi?deforme,sertleşme var mi?

    Senin motorun karburatoru tps sensorlu mu?

    Depoyu sokunce,şasenin sol tarafinda gaz teline bagli bir unite var mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

    Konu başligi,

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...basligi-6.html
    Senin 150 beyni yeşil renk mi? Gri mi?kirmizi mi? Mavi mi?

    Benim motorda tps yok şase de bahsettigim yere bakabilirsin..
    Karbüratör sağlam onu söküp bakımı yapıyorum. Tps sensör var cdi hangi renk hatırlamıyorum yanına gidince bakayım. Eve dönüncede ateşlemeye bakarım parçalar aynı mı diye

  12. #35352

    Üyelik
    13 Ekim 2021
    Selamlar arkadaşlar yorumlarda gezerken gördüm aklıma geldi bu gaz kelebek swichini ben gaz verirken elimle konumunu sürekli değiştirdim hiç bir tepki vermedi motor

    Bozuk mu acaba nasıl anlaşılır
    levend84 bunu beğendi.

  13. #35353

    Üyelik
    13 Ekim 2021
    elinde elektrik tesisatının komple ayrıntılı bir şeması olan var mı

    birde şu gaz kelebek switchinin çalışıp çalışmadığını nasıl test edebilirim ?
    levend84 bunu beğendi.

  14. #35354

    Üyelik
    13 Ekim 2021




    resimdeki gibi teknik çizimleri barındıran döküman elinde olan yada nerede bulabileceğimi bilen var mı

  15. #35355
    musakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tvs apache 2014 & zn zenci
    Herkese kazasız belasız sürüşler.Motorun debriyajı nerdeyse dibe kadar boş dipte elim doluyor,balata bitti diycem gaz yiyipte gitmeme sıyırma gibi gibi bir durum yok. Ayar kısmından ayarlamaya caliştim yinede yeterli olmadi.
    Motor az biraz rampa gorunce ölüyor hız dibe vuruyor gazda yemiyor. Birbiriyle alakalimi acaba yoksa bu ikinci durum karbüratör diyaframdanmi bilemedim.Yorumu olan var mıdır?

  16. #35356
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı musakka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese kazasız belasız sürüşler.Motorun debriyajı nerdeyse dibe kadar boş dipte elim doluyor,balata bitti diycem gaz yiyipte gitmeme sıyırma gibi gibi bir durum yok. Ayar kısmından ayarlamaya caliştim yinede yeterli olmadi.
    Motor az biraz rampa gorunce ölüyor hız dibe vuruyor gazda yemiyor. Birbiriyle alakalimi acaba yoksa bu ikinci durum karbüratör diyaframdanmi bilemedim.Yorumu olan var mıdır?
    motorun çalışma prensibini bildikten sonra ileri düzey bilgi olmasa bile sorunu teşhis edebilirsin... mesela rampa çıkarken gitmiyor diyorsun, motor gaz yiyor da mı gitmiyor? yani 3. vitestesin ve 7 bin devire dayandığın halde hızın 60 km ler de değil de 40 lar da falan mı kalıyor? eğer öyle ise motorun normal durumda, debriyaj balataların sıyırıyor yani kaçırıyor demektir...
    durum bu ise çözüm şu oluyor;
    -eline 2 tane 12 numara anahtar yada 1 tane anahtar ve 1 pense al... motorun ön tekerinin yanına geç ve çömel... egzoza doğru bakar pozisyonda ve ön tekerin yanında durduğunda senden tarafa yakın olan somunu saat yönüne çevir yani anahtarı takıp soldan sağa çevir... tabi bunu yapmak için arkadaki somunu serbest yapmalısın, önce onu saat yönüne çevirerek serbest bırakacaksın sonra senden tarafa yakın olan yani ön tekere bakan taraftaki somunu saat yönüne çevirerek sıkma yapacaksın...

    burada önemli nokta ön tekerin yanında durup arka egzoza bakarak işlem yapacaksın çünkü bu açıdan bakarak somunları saat yönüne doğru çevirmek debriyaj telini üst noktaya taşır... yani senin debriyaj artık dibe kadar sıkmana gerek kalmaz...

    ..........................

    evet... eğer motorun boğuluyorsa yani 3. viteste 7 bin devire çıkmayıp da 4 bin devirlere düşüp yavaşlıyor ise işte o zaman karbüratör sağlıklı şekilde benzin ve hava karıştırıp veremiyor demektir...

    edit: buji ne durumda? yeni bir buji ile dene istersen, eğer sorun devam ederse yen aldığın bujiyi geri söküp kutusuna koyar yedekte tutarsın... ileride ne de olsa buji değişeceği için sorun olmaz...

    benim 2012 model tvs apache 88 bin kilometrede ve karburator diyafram henüz değişmedi... sağlam durumda...

    edit2: motorun zengin karışım olabilir... karburatör üzerindeki hava ayar vidasını komple sık ve 3 tur aç öyle dene... jigle ben hiç kullanmıyorum zaten yaz kış, açık unutursan motor boğulur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

    Alıntı omrozzn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/n84ixan.png



    resimdeki gibi teknik çizimleri barındıran döküman elinde olan yada nerede bulabileceğimi bilen var mı
    bu videoya bakabilirsin, gavurca konuşuyor ama anlamaya gerek yok, lego gibi zaten, görünce neyin ne olduğunu anlıyorsun, anlayamıyorsan o senin problemin get portekizce öğren, ispanyolca öğren, hangi dili konuşuyor la bu adam :D bende anlamıyorum ama bu video sayesinde komple sök tak yaptıydım.

    bak video başlığında "del motor" yazıyor, ingilizce de olabilir, yani işlemleri yaparken "motoru sil" demek istiyor, silecen motoru. delete enter.


  17. #35357

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Alıntı musakka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese kazasız belasız sürüşler.Motorun debriyajı nerdeyse dibe kadar boş dipte elim doluyor,balata bitti diycem gaz yiyipte gitmeme sıyırma gibi gibi bir durum yok. Ayar kısmından ayarlamaya caliştim yinede yeterli olmadi.
    Motor az biraz rampa gorunce ölüyor hız dibe vuruyor gazda yemiyor. Birbiriyle alakalimi acaba yoksa bu ikinci durum karbüratör diyaframdanmi bilemedim.Yorumu olan var mıdır?
    Debriyajı ayarlarken maneti sıkı olacak konuma getir yani elini attığında hiç boşluk olmasın.
    Daha sonra tekrar gevsetmeye başla göz kararı manette elinle yokladiginda 1 cm boşluk payı olsun.
    Benim bildiğim tavsiye edilen en doğru ayar budur.

  18. #35358
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)


    Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yokum Forum baya sakin)
    Bugün motorun yağını değiştirdim bu resimde gördüğünüz parça yağ tapasının içinden çıktı sizce nerenin parçası?

  19. #35359
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)

    Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yokum Forum baya sakin)
    Bugün motorun yağını değiştirdim bu resimde gördüğünüz parça yağ tapasının içinden çıktı sizce nerenin parçası?

  20. #35360
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    [IMG][/IMG]


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)

Bu Konudaki Etiketler