Benim motorada lazım bi subap ayarı. ısınınca sesi baya artıyor egzantırık sanıyordum ama subap sanırım zira karbürator ayarı iyi olmasına rağmen ısınınca 2k ya kadar çıkıyor rolanti. 33bine yaklaştı en son kim bilir ne zaman yapılmıştır.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Yazın kısmetse düğün yapıcam . Daha doğrusu sıfırdan ev kuruyorum eşyasıdır vırt cırt bır ton dert. Tokattan izmir'e de zor oluyor haliyle.. Motor üstümde yük oluyordu. Dün ilana koydum akşamında satıldı . Seviyordum motoru, burukluk var ama şartlar böyle gerektirdi. İnş yaz sonuna doğru enduro yada dominar düşünüyorum bakalım 3. Apacheyi de yolcu ettik..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
15-16 bin ederi var.
Rtr180 i satip xpulse alacaksan mevcut motorunu hic satma xpulse ne guc ne saglamlik bakimindan rtr180 e yaklasamaz pişman olursun..
Hee,ns200 alacaksan hic lafim yok,guzel motordur en azindan yukselttigine deger..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------
Abi Belki birşeyler olabilir..inazuma,sym wolf,cbf500 gibi..
Alt sakalı söküp bence hafif araziye tvs ile de çıkılabilir.
Benim ybr ile Kocaeli'de girmediğim dağ yolu kalmamıştır.
Hatta şu videoda yer alan çukurlar 15-20 cm derinliğinde,incecik lastiğe rağmen düşmeden gidip gelebiliyordum.
https://www.youtube.com/watch?v=Dh1EpWh2oQ4
Gerçi artık bıraktım dağ bayır gezmeyi ama o rotalara girince bağımlı gibi sürekli gidesi geliyor insanın
[CENTER][B] Sosyal Medya Hesaplarımız[/B]
[URL="www.facebook.com/motosiklet.net"][B][COLOR="#0000FF"]MT Facebook [/COLOR][/B][/URL]
[URL="https://www.instagram.com/motosikletnet/"][COLOR="#FF0000"][B]MT Instagram [/B][/COLOR][/URL][/CENTER]
Bende Kartepeliyim dostum.
Ben birgün iznik dönüşünde köy yollarına girmiştim. Orman kesim alanına girmişim yanlışlıkla 5 saat boyunca labirent gibi çamurda döndüm durdum. Bir türlü çıkış yolu bulamadım. En sonunda gece 12 yi geçerken İnönü yaylasına çıktım 😂🤣
Kabus gibi bir geceydi.
Selamün aleyküm cümleten. 2012 model apachem var 72 bini devirdik artık motor kanser olmaya başladı bir ara kardeşim düşüp sinyali kırmıştı vakit olmadığı için izole bantla gecistirmistim çalışıyordu sonra çalışmamaya başladı ardından elimde olan eski sinyalle değiştireyim dedim açtım bir baktım sinyal yanmıyor sol girişe taktik sinyal calisiyor ama sağ sinyal yanmıyor.
Biraz daha zaman geçti motor devir göstergesi far açıkken sapitmaya başladı çok önemsemedim.Far kapalı yada park konumundayken sıkıntı yok.
Şimdide marş almamaya başladı ayak marşıyla çalıştırıyordum gün içinde tekrar el marşıyla çalışıyordu şimdi el marşı hiç çalıştırmıyor akü sağlam olduğunu söylemişti usta vaktim olmadığından goturemiyorum da başka başına gelen biri var mı acaba? Ben elektrik tesisatının sinyalden oksitlenme yaptığını düşünüyorum dogrumudur yanlış mıdır bilemiyorum başına gelen var mı?
Aleykum selam,
Wd40 kontak sprey alin ve tüm elektrik soketlerine,kablo demetlerinin giriş yerlerine,sele altindaki soketlere uygulayin.yuksek ihtimal sorun çözulur.
bu satıcıdan plaka altlığı siparişi verdim, çok satmış ve genel olarak müşteriler memnun ama ben bugün sorun yaşadım.. motosiklet plaka altlığı gelecek diye bekliyordum ama araba için plakalık göndermişler..
şimdi tekrardan sipariş vereceğim, plakalığa ne yazdırsam diye düşünüyorum...
benim motosiklette 180cc bloğu söktüm, 150cc takılı şu anda, 180cc blokta pistonun boyu yarım santim kadar yüksek neredeyse.. çok fazla traşlamak gerekiyor.. ben baya bir traşlayıp vuruntu sesini azaltmıştım ama şimdi piston inceldi ve bir şey olur diye riske girmek istemedim ve 150cc bloğu kullanıyorum uzun süredir.. 180cc ve o yüksek kompressyonun tadı damağımda kaldı gerçekten, kanıma dokundunuz, yakın zamanda tekrardan o lanet bloğu takabilirim belki.
hem benim dertlerim başka şu anda, 5 seneyi geçti motor bende ve son kazanın ardından motor iyice harita gibi oldu... biraz kozmetiğine özen göstermem gerekiyor çünkü başka bir motosiklet alamayacağım yakın zamanda.
sağ basamak braketi komple değişecek ve egzoz borusu lazım, son kazadan sonra egzoz borusunun içindeki kalın katman kırılmış ve kaynak masrafı yeni egzoz parasına denk geliyor.. yan sanayi sıfır egzoza 1000 lira vermek istemiyorum... ikinci el egzoz mu uydursam yoksa egzoz borusu mu yaptırsam? egzoz borusu yaparlar mı buna?
uzun bir süre yeni motosiklet alamayacağım, zaten 600cc 4 silindir dışında motosiklet almayacağım, 2006 model 4 silindir bir tane 600cc satın alacağım elbet bir gün, sizde biliyorsunuz ki öyle bir makine ile 100 yapmak başka benim apache ile 100 yapmak başka.
edit: hahaha :D benle dalga geçiyorlar :D çok komiksiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
kaç saat oldu daha plakaya ne yazdıracağım karar veremedim, yazdırmak istediğim bazı yazılar var aslında ama karar veremiyorum tam, japonca bir şeyler yazdıracağım büyük ihtimal ama biraz daha düşünmem lazım;
Tutski Koyama (bu iyi gibi)
Kayamaski Tutamaski
Yamaturakasmatairoski (bunda da muallakta kaldım)
matarama suko
çok zor, isim bulmak çok zor, bu ikinci siparişim olduğu için bir şey yazdıracağım, ilk siparişte direk boş olsun bir şey yazmayın demiştim o derece zorlanıyorum isim bulma konusunda.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)