TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Nisan 2021, 15:18
#35161
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Hunk apache ayarında olabilir. Apache parça ve bilinirlik açısından avantajlı . ama ns 150 kesinlikle bu kalitede değil.. Benim sıralamam
Apache=Hunk> Ns150 olur. Gönlümde her türlü apache orası ayrı
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
Valla aldım alalı aküye dikkatli bakmadım. Değişmiş mi orjinal mi hiç bilmiyorum ama aküden çok memnunum haftalarca yatsa bile teklemiyor
Aküden dertliyim ben kaçak yok bende ama
Fatih bizi sallamıyor artık 1000ccye piston taktı herhalde
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------
M.balibey adlı üyeden alıntı
Aküden dertliyim ben kaçak yok bende ama
Fatih bizi sallamıyor artık 1000ccye piston taktı herhalde
Bence apache sağlamlık konusunda kendini kanıtlamış durumda tek eksi yönü yan sanayi yok servisleri kötü bunu aşmak içinde hiç çaba sarf edilmiyor. Aliexpres bile bu yedek parçasını satmaya başaldı
Reklamlar
-
08 Nisan 2021, 15:27
#35162
M.balibey adlı üyeden alıntı
Aküden dertliyim ben kaçak yok bende ama
Fatih bizi sallamıyor artık 1000ccye piston taktı herhalde
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------
Bence apache sağlamlık konusunda kendini kanıtlamış durumda tek eksi yönü yan sanayi yok servisleri kötü bunu aşmak içinde hiç çaba sarf edilmiyor. Aliexpres bile bu yedek parçasını satmaya başaldı
mesela pulsar ile apache'nin egzantrik zincirleri aynı. teknik olarak da aynı. muhtemelen üreticileri de aynıdır. fakat aşağıdaki fiyat farkını bana hiç bir rasyonel veri açıklamayaz. mal aynı, özellik aynı, nitelik aynı, menşei aynı, satıldığı yer aynı. fiyat farklı.
burada şikayet etmemiz gereken yer markanın distribütörü.
tvs, kuralkan veya uma gibi birinin elinde olsa idi çok daha farklı olurdu herşey.
Pulsar 200 Egzantrik Zinciri: 188 TL
https://www.motopit.com.tr/urun/egzantrik-zinciri-mtp0372231
TVS Apache 150 Egzantrik Zinciri: 229 TL
https://www.motopit.com.tr/urun/egzantrik-zinciri-mtp0372231
-
08 Nisan 2021, 18:31
#35163
ulkerhan adlı üyeden alıntı
mesela pulsar ile apache'nin egzantrik zincirleri aynı. teknik olarak da aynı. muhtemelen üreticileri de aynıdır. fakat aşağıdaki fiyat farkını bana hiç bir rasyonel veri açıklamayaz. mal aynı, özellik aynı, nitelik aynı, menşei aynı, satıldığı yer aynı. fiyat farklı.
burada şikayet etmemiz gereken yer markanın distribütörü.
tvs, kuralkan veya uma gibi birinin elinde olsa idi çok daha farklı olurdu herşey.
Pulsar 200 Egzantrik Zinciri: 188 TL
https://www.motopit.com.tr/urun/egza...iri-mtp0372231
TVS Apache 150 Egzantrik Zinciri: 229 TL
https://www.motopit.com.tr/urun/egza...iri-mtp0372231
Slm arkadaşlar . Egzantrik zinciri 3/4* 94L olarak gözüküyor. Pulsar ns 200 ve CBF 150 egzantrik zincirleri uyumlu gözüküyor.
Ayrıca piyasada aynı ebatta aratınca kmc , did ve Çekoslovak zincirleri de bulunuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
Biksici41 adlı üyeden alıntı
Slm arkadaşlar . Egzantrik zinciri 3/4* 94L olarak gözüküyor. Pulsar ns 200 ve CBF 150 egzantrik zincirleri uyumlu gözüküyor.
Ayrıca piyasada aynı ebatta aratınca kmc , did ve Çekoslovak zincirleri de bulunuyor.
Geçenlerde yedek olarak Mondial drift sünger hava filtresi aldım. Orjinalinden daha ucuz ve uyumlu .
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
Arkadaşlar egzantrik zincir sesi sizlerde de varmı. Kronik diye okumuştum . 30000 km yi geçmiş bulunuyorum.
-
09 Nisan 2021, 00:55
#35164
Egzantirik zinciri sesi bende de var. önceki 2 apachemde yoktu. açıkcası canımı sıkmıyor değil ama performansta kaybı yok pek takmıyorum.
Aylar sonra havayı güzel görüp yıkadım motoru. yarın atayım biraz resim ortalık şenlensin . foto atan kalmadı artık
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
09 Nisan 2021, 01:17
#35165
Bende geçen sene Şubat ayında sıfır almıştım. 30000 km yi geçtim şuanda hiç yolda kalmadım.
Orjinal lastikleri bugün değiştim 😀 anlas taktım.
Motoru aldığım günden beri ön teker bir noktada balatalara sürtme yapıyordu. Kaliperde hafif sallanıyordu.
Hazır lastikleri değişirken bu sorunu belirttim. Kaliper pistonlarini temizleyip kontrol ettiler. Balataları zimparalayip trasladilar. Fakat sorun devam ediyordu ve diskin yamuk olduğu sonucuna vardılar. Yeni ön disk sipariş ettim inşallah düzelir.
-
09 Nisan 2021, 14:36
#35166
Egzantirk zincirinde aynı yer bile üretse kalite farkı olabilir. Örneğin 1.3lerinde fiat olanı ucuz zincirlidir ve 60 bin önerir fiat opel alırsanız ina marka olur 120 binde değişim önerir servis
Bizimkileri zincir değişim periyodu nedir? Ben hiç araştırmadım
-
09 Nisan 2021, 17:39
#35167
M.balibey adlı üyeden alıntı
Egzantirk zincirinde aynı yer bile üretse kalite farkı olabilir. Örneğin 1.3lerinde fiat olanı ucuz zincirlidir ve 60 bin önerir fiat opel alırsanız ina marka olur 120 binde değişim önerir servis
Bizimkileri zincir değişim periyodu nedir? Ben hiç araştırmadım
bütün 1.3mj motorlarda ina takım çıkar zaten. 188 ve 199 kasa kodlu punto'larda bizzat açılarak görülmüştür. ticari olanlara tofaş 60k yazmış olabilir.
hadi italyan kalite farklı yapmıştır belki de, sokağa mıçan hintli o adar akıllı değil bence
-
09 Nisan 2021, 19:01
#35168
ulkerhan adlı üyeden alıntı
bütün 1.3mj motorlarda ina takım çıkar zaten. 188 ve 199 kasa kodlu punto'larda bizzat açılarak görülmüştür. ticari olanlara tofaş 60k yazmış olabilir.
hadi italyan kalite farklı yapmıştır belki de, sokağa mıçan hintli o adar akıllı değil bence
Fpt opar ve ina arasında baya fark var fiat paçacasından alınca ina olmuyor. Ticari değil bütün 1.3 ve 1.6larda 60 k seris manueli fiatta opelde 120 k servis manueli.
Hintlileri küçümsemeyin bence adamlar motor yapacak ve bize satacak kadar akıl var adamlarda egzantirkte riske girme bence başka bişey olsa pulsarın parçasını al derdim. Kaç km yada yılda değişiyor bu zincir bendeki manuel formatta gitmiş. Benimki 10. yılna girecek ama kmsi daha 12 binde km gelmemiş ama yıl gelmiş olabilir.
Bizim akü kutup başlarını nereden bulabiliriz salgın var diye kullanmıyorum ve tesisatta iyileştime yapıyorum. Akü kutup başları lazım.
-
09 Nisan 2021, 19:36
#35169
M.balibey adlı üyeden alıntı
Fpt opar ve ina arasında baya fark var fiat paçacasından alınca ina olmuyor. Ticari değil bütün 1.3 ve 1.6larda 60 k seris manueli fiatta opelde 120 k servis manueli.
Hintlileri küçümsemeyin bence adamlar motor yapacak ve bize satacak kadar akıl var adamlarda egzantirkte riske girme bence başka bişey olsa pulsarın parçasını al derdim. Kaç km yada yılda değişiyor bu zincir bendeki manuel formatta gitmiş. Benimki 10. yılna girecek ama kmsi daha 12 binde km gelmemiş ama yıl gelmiş olabilir.
Bizim akü kutup başlarını nereden bulabiliriz salgın var diye kullanmıyorum ve tesisatta iyileştime yapıyorum. Akü kutup başları lazım.
Şimdi baktım elearn’a mk3 puntolarda 120k diyor. Parçacımdan lancia kutusunda set aldım. İna çıkmıştı. Opar kutusunda skf çıkıyordu rulmanlar hafızam yanıltmıyorsa. Opar kutusundaki parçaları sevmiyorum. Bazen tr üretimi yedek parça çıkıyor. Kale balata gibi. En ilginç yedek parça deneyimim ise alternatör kasnağındaydı. Lancia kutusunda ina kasnak çıktı, opar kutusunda ina kasnak çıktı, parçacım bi de yan sanayi var magnetti marelli kutusunda dedi. Getir bakayım dedim onda da ina çıktı ayrıca 1.6 mj ler kayışlı idi yanlış hatırlamıyorsam. Emin değilim ama.
Eski motorum apache. Şu an pulsarım var. Zincirde uzama var. Gerginin emme tarafında olmasından dolayı zincir 2mm uzasa supapların açılma kapanma zamanı değişiyor. Benim gibi kıl adamı gece uyutmuyor bu durum. İlaveten Cbf 150 ile de aynı zincir. Honda’dan mı alsam acaba diye düşünmüyor değilim. Çin malı mondiallerin bile zincir uzamıyor kısa zamanda. Motor 30k da.
Akü terminali için herhangi bir oto elektrikçideki O şeklinde yuvarlak terminaller var. İş görecektir diye düşünüyorum.
-
09 Nisan 2021, 21:02
#35170
ulkerhan adlı üyeden alıntı
Şimdi baktım elearn’a mk3 puntolarda 120k diyor. Parçacımdan lancia kutusunda set aldım. İna çıkmıştı. Opar kutusunda skf çıkıyordu rulmanlar hafızam yanıltmıyorsa. Opar kutusundaki parçaları sevmiyorum. Bazen tr üretimi yedek parça çıkıyor. Kale balata gibi. En ilginç yedek parça deneyimim ise alternatör kasnağındaydı. Lancia kutusunda ina kasnak çıktı, opar kutusunda ina kasnak çıktı, parçacım bi de yan sanayi var magnetti marelli kutusunda dedi. Getir bakayım dedim onda da ina çıktı
ayrıca 1.6 mj ler kayışlı idi yanlış hatırlamıyorsam. Emin değilim ama.
Eski motorum apache. Şu an pulsarım var. Zincirde uzama var. Gerginin emme tarafında olmasından dolayı zincir 2mm uzasa supapların açılma kapanma zamanı değişiyor. Benim gibi kıl adamı gece uyutmuyor bu durum. İlaveten Cbf 150 ile de aynı zincir. Honda’dan mı alsam acaba diye düşünmüyor değilim. Çin malı mondiallerin bile zincir uzamıyor kısa zamanda. Motor 30k da.
Akü terminali için herhangi bir oto elektrikçideki O şeklinde yuvarlak terminaller var. İş görecektir diye düşünüyorum.
Fiatta kayş opelde zincir var. Fpt su pompası aldım 2 haftada bin km yapmadan dağıldı
Cbf ile tork ve devir farkı çok mu? Honda bencede daha kalitelidir ama aradaki torku tölere edebilir mi?
-
09 Nisan 2021, 21:30
#35171
Ulen dün yaz gibi hava vardı kışa döndü dolu yağmur kafayı çıkaramadık .D
Cbf zinrici tolere eder. Cbf 12,7Nm tork Apache 12,3 Nm Tork üretiyor. Egzantirik zincirinin sıkıntılı olduğunu anlamanın en sağlıklı yolu nedir? Şuan motor rolantide ve devirlenmede sağlıklı. Güçten kaybı yok sadece ses ufaktan var gibi arada beni de raahtsız ediyor sadece. Pinpirikliyim blok konusunda.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
09 Nisan 2021, 23:02
#35172
M.balibey adlı üyeden alıntı
Fiatta kayş opelde zincir var. Fpt su pompası aldım 2 haftada bin km yapmadan dağıldı
Cbf ile tork ve devir farkı çok mu? Honda bencede daha kalitelidir ama aradaki torku tölere edebilir mi?
1.3 fiat multijet motoru bir daha araştırmanı rica ederim. trigeri zincirlidir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Ulen dün yaz gibi hava vardı kışa döndü dolu yağmur kafayı çıkaramadık .D
Cbf zinrici tolere eder. Cbf 12,7Nm tork Apache 12,3 Nm Tork üretiyor. Egzantirik zincirinin sıkıntılı olduğunu anlamanın en sağlıklı yolu nedir? Şuan motor rolantide ve devirlenmede sağlıklı. Güçten kaybı yok sadece ses ufaktan var gibi arada beni de raahtsız ediyor sadece. Pinpirikliyim blok konusunda.
egzantrik zincirinde torkun önemli olduğunu düşünmüyorum. önemli olan devir. çünkü egzantrik milini çevirirken motorun asıl gücünün önemi yok. e çoğu motor da 10k deviri geçmiyor. bence uyar.
-
10 Nisan 2021, 12:58
#35173
ulkerhan adlı üyeden alıntı
1.3 fiat multijet motoru bir daha araştırmanı rica ederim. trigeri zincirlidir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
egzantrik zincirinde torkun önemli olduğunu düşünmüyorum. önemli olan devir. çünkü egzantrik milini çevirirken motorun asıl gücünün önemi yok. e çoğu motor da 10k deviri geçmiyor. bence uyar.
1.6 multijette için yazdım onda kayı var cdtide zincir var
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Ulen dün yaz gibi hava vardı kışa döndü dolu yağmur kafayı çıkaramadık .D
Cbf zinrici tolere eder. Cbf 12,7Nm tork Apache 12,3 Nm Tork üretiyor. Egzantirik zincirinin sıkıntılı olduğunu anlamanın en sağlıklı yolu nedir? Şuan motor rolantide ve devirlenmede sağlıklı. Güçten kaybı yok sadece ses ufaktan var gibi arada beni de raahtsız ediyor sadece. Pinpirikliyim blok konusunda.
Aslında zamanınn geldiğini anlamanın bir yoluda soğuk motorda rölantide titreme ve devir dalgalanması yapar. Grgi artık işlevini yapamaz ve zinir çok uzağı için az sente atlar. İlerleyen zamanlarda sıcak motorda yapmaya başlar sente atladığı için ama apachede anlayamazsın bunu
-
11 Nisan 2021, 10:55
#35174
Merhaba arkadaşlar sorunu çözdük demiştim fakat sorunlar bitmiyor
Geçen sabah motoru direkt marş ile çalıştıramadım fakat jikleyi açar açmaz tek marşta aldı ve çalıştı 1 dakika öyle bıraktım sonra jikle kapatıp tekrar çalıştırdım guzel bir şekilde çalıştı karbüratör denemek için yeni bir karbüratör taktık motora bu sabah tekrar denedim ama motor çalışmadı jikle açınca hemen çalışıyor bu sorun son zamanlar da baş gösterdi önceden karlı hava da bile tek marş da çalışırdı sorunum nedir bir türlü çözüm bulamadık yardımcı olacak biri varmıdır
-
13 Nisan 2021, 20:45
#35175
Onurkurt37 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar sorunu çözdük demiştim fakat sorunlar bitmiyor
Geçen sabah motoru direkt marş ile çalıştıramadım fakat jikleyi açar açmaz tek marşta aldı ve çalıştı 1 dakika öyle bıraktım sonra jikle kapatıp tekrar çalıştırdım guzel bir şekilde çalıştı karbüratör denemek için yeni bir karbüratör taktık motora bu sabah tekrar denedim ama motor çalışmadı jikle açınca hemen çalışıyor bu sorun son zamanlar da baş gösterdi önceden karlı hava da bile tek marş da çalışırdı sorunum nedir bir türlü çözüm bulamadık yardımcı olacak biri varmıdır
2011den beri yaz kış jinleli çalışır benim motor rölantiyi yükseltebilirsiniz ama ısınınca devir 4 binlere çıkıyor bu seferde
-
14 Nisan 2021, 22:02
#35176
Bu sefer kesin çözdük sorunu hava ayar vidasının oringi yırtılmış bu sebepten hava ayarı düzen tutmuyor arıza yaratıyordu yeni bir O-Ring ile temiz bir hava ayarı yaptıktan sonra motorum düzene girdi teşekkür ederim ilgilenlere
-
20 Nisan 2021, 00:53
#35177
merhaba arkadaşlar.
yukarıda egzantirik zinciri ile ilgili yazanlar olmuş. egzantirik zincirinin 1. pimi ile 21. piminin arası maksimum 128.2 mm olacak diyor servis manueli. ölçerek değişip değişmeme kararı vermek en sağlıklısı.
bakla değil, pim sayılacak. karışmasın. 10 bakla + 1 pim gibi düşünebilirsiniz.
tekerlek zinciri ise 21 pim 256mm olacak maksimum. daha uzunsa değişmenizi tavsiye ediyor tvs.
iyi sürüşler
-
20 Nisan 2021, 16:47
#35178
Muayaneyi de tamamladık sorunsuz şükür. 10 Dk bile sürmedi zaten. Ardından yağmurda 100kmlik ufak bir gezi :D
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
20 Nisan 2021, 20:59
#35179
@Enes kardeş,plakadaki civatalarla muayeneden iyi geçmissin
Rtr nin kirmizisi da bir başkadir.tekerine taş değmesin.
-
20 Nisan 2021, 21:08
#35180
levend84 adlı üyeden alıntı
Valla oje ile boyamayı fln düşündüm ama bizim buralarda motorlara özel muayane yok ona bakan mı olcak dedim gittim. adam üstüne binmedi bile ben bindim 2 fren sinyal korna hadi tamam dediler
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 41 kullanıcı var. (0 üye ve 41 misafir)
Bu Konudaki Etiketler