Dostlar bugün servise götüreceğim motosikleti. Hem vites geçişlerinin sertliğinden ve bazen 1e ya da bosa geçmemesinden...hem de silindir bloğu üzerindeki yağdan dolayı. Garanti kapsamında hallolur mu bunlar? Sürpriz bir fatura öder miyim
Dostlar bugün servise götüreceğim motosikleti. Hem vites geçişlerinin sertliğinden ve bazen 1e ya da bosa geçmemesinden...hem de silindir bloğu üzerindeki yağdan dolayı. Garanti kapsamında hallolur mu bunlar? Sürpriz bir fatura öder miyim
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
arkadaşlar merhaba 2012 model apachem var geçen gün yolda sorunsuz şekilde giderken mola verdim kontağı tekrar açtığımda hem soldaki dijital gösterge gitti hem de sağdaki devir saati 3binlerde takılı kaldı akü ihtiyacı vardı ondandır dedim ama bugün akü değiştirdim herhangi bir değişiklik olmadı öneriniz var mı bir de ilginçtir yeni aküyü taktıktan sonra sağ koldaki far kumandasını açmama rağmen farlar yanmamaya başladı sadece soldaki selektör çalışıyor şu an şaştım kaldım sizce elektrik kablolarıyla alakalı bir durum mudur ?
Yağ genelde siyah oluyor bazen dediğiniz gibi temiz. Ama beyaz kapaklı yeri hic fark etmedim bir bakıcam teşekkürler
merhaba. benimde başım egzoz ile dertte. 1 ay önce aldım motoru egzozun kafa kısmını kesip içini boşaltmışlar eskişehirde hangi egzozcuya gittiysem hiç biri yapamadı
Merhabalar 2012 model apachem var arka amortisörlerde gaz bitti bunun dolumu yapılıyor mu yada başına gelen var mı komple iki arka amortisörü mü değiştirmek gerek değiştirilecek ise farklı ürün idare eder mi çifti 600-700 lira tvs parça sitesine de ulaşılamıyor farklı int. sitelerinde var onerebileceginiz var mı?Bir de geçen sene egzantrik zinciri değiştirdim ama servis sadece parçaya 220 lira para istedi bende int ten 30 -40 liralık başka bir parça aldım ama şimdi şimdi şıkır şıkır ses geliyor rahatsız ediyor ayarla mi alakalıdir yoksa ürün kalitesizse 6-7 bin km sonra bunu yapar mı?
Illallah ettim ön dişli keçesini değiştirdim yine yağ akıtıyor arkadaşlar çözemedik gitti.
Rulmanın değişmesimi gerekiyor acaba diyecem ama mantıklı gelmiyor. Bu net olarak başına gelip nasıl hakettiğini anlatacak biri varmı
Çok anlamadım ama kutuyu açınca direk dişli gözüküyor vites konum parçası neresi oluyor göremedim akşam açıcam bakıcam tekrar
Cok basit,
Resmini çek dişli kisminin,
Buda rtr200 un
Ayni sekilde benziyor.
Rtr apache gear position parts yazin gelir.
Bu arada,rtr alt motorunu ustayim diyen bir halttan anlamayan kisilerin hatasi olmadigi muddet,
Ne keçeden yag kacirir
Ne de contadan,kaya gibi motordur,eşege biner gibi bin banamisin demez..
Teşekkürler ederim bugün kardeşim A1 ehliyet ile kullanmaktan ceza yedi banada ceza yazıldı ayrıca ona sinirimden çok fazla Redline a soktum motoru motor gaz kesti şuan calistiramiyorum yarım saat ara verip denedim yine çalışmıyor acaba sabaha motor tamamen sogudugunda çalışır mı?
1002 tl x2
Geçmiş olsun,cidden can sıkar.
Keskin sirke küpune zarardir
Ya o sinirle bir kazaya karişsan ne olacak ti?
Hayatta bazi şeylerin geri dönusu olmuyor,
Para bir sekilde yerine koyulur ama,
Uzuv,sağlik,özgurluk(cezaevi),yerine zor koyuluyor.
######################
Aklima gelen tek şey,supap kesmesi.
Genelde egzoz supapi kesiyor.
Sabah zorlamadan,işinde ehil tamirciye baktir.
Delilik mi olur bilmiyorum ama şu fiyatlara nazaran sıfır 180 liğini mi alsam acaba 😆
11 küsürdü sanırım
Bugün tekrar değiştirdik keçeyi yok akıyor. Teoriye göre motor içindeki basınç fazla
Selam tvs ciler,
2011 model 70 binde mc150 motorumuz var. Bir arkadaş geldi 2010 model tvs ile kafa kafaya değiştirmeyi teklif etti. Sizce mantıklı mı?
Ben, akü, kondonsatör, lastikler, ön keçeler, buji, yağ ueni değiştirdim. Alacağım motor tamamen orijinal. Ancak benim motor en fazla 3000 eder, tvs lerin piyasası 3500 den başlıyor . devir vs verince pek bir fark kalmıyor.
Mc motor orjinalde 14.5 hp ama ben fatih.met'tten okuduğum 180 lik yaptırmayı planlıyorum. Randıman verir mi? Sırf bu yüzden değiltirmeyi planlıyorum. Keşke burada olsa da cvp yazsa.
Neredesin halkın kahramanı fatih.met
2014 model TVS apache 150 kullanıcıyım. Birkaç sorum olacaktı.
1-Hangi marka model yağ kullanmalıyım?[forumda dolaştım fajat ne bir matabakat yok gibi]
2-Şuan 22.000km de ve şıkırtı gibi ses hakim motorda sorun nedir?
3-Sübap ayarı, conta değişim,egzantirik gibi değişimler ne aralıkla yapılmalıdır?
4-Depo içinden zangırdama sesi geliyor[özellikle 4bim-6bin devirleri arası] sebebi nedir?
5-Ön teker dişkinden sürtünme sesi geliyor orta ayaklıkta tekeri çevirdiğimde dönüşü takılıyor neden kaynaklıdır?
6-Silindir kapak tapasında her iki tarafta da çatlaklar var zararı var mıdır? değişik gerektirir mi?
7-Rölanti devri ne olmalıdır?
8-Ne kadar yağ yakması normaldir?
9-20.000km gelmiş motosiklet için motor kısmında ne tür bakımlar yapılmalı neler değişmelidir?
10-Silindir kapak contasından tek taraflı olarak kabarcıklı şekilde terleme halinde yağ kaçırması var çözümü nedir?
-----Sorulara vereceğiniz yanıt için şimdiden teşekkür ederim.-----
Benim ustam motul 3000 mineral yağ kullanıyor
Contadaki çatlak bendede var bir sıkıntısı görmedim 3 senedir
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:35 ----------
Bu arada ön dişliden yağ kaçırma olayını çözdük arkadaşlar.
Usta keçenin iç kısmındaki çelik halkayı biraz daralttı yani daha sert oldu ve yağ kaçırma olayı bitti.
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)