Yeni modelin egzosu da hoş. 150 liğe taksak nasıl olur acaba?
Yeni modelin egzosu da hoş. 150 liğe taksak nasıl olur acaba?
Selam arkadaşlar aranızda yeniyim 2011 model apache kullanıyorum alalı bu kaç ay oldu ama düz yolda 117 yi geçemedim hafif eğimli yolda 124 km hıza ulaştı onuda deponun üstüne yattım da öyle yaptı. Sizce iyi mi 😃
Merhaba bende 2.el bi apacheyle araniza katilmayi dusunuyorum.Burada 2014 model. 2015 cikisli. 2500 km de bi beyaz apache var sahibi 5 bin istiyor ..malum ogrenciyiz Bunun degeri sizin tecrubelerinize dayanarak soruyorum ne kadardir??
Hocam bende 2011 model kullanıyorum. Km 20 binlere doğru geliyor. Düz yolda 129, çok hafif eğimli bi yolda 139 görmüşlüğüm var. Fakat ben sürekli 55-60 kilo arasında gidip gelen biriyim. Ne topcase var ne fazladan bir ağırlık. Motor gidiyor yani.
2 kişi ile hafif eğimli yolda 130 görmüştüm. Onu da hatırlıyorum.
çapı büyükse birşekilde uydurulur ama geri basıncı düşürdüğünden alt devirlerde can kalmaz sadece son susturucuyu kullanılsa daha iyi olur
kilon kaç en son ne zaman zinciri gerdin bunlar önemli benimde 122-125 görüyor düz yolda 50 kgyum zinciri gerersem 130u buluyor
Arkadaşlar soğuk havada niye tam devir yemiyor her sene aynı sorunu yaşıyorum. Bilgisi olan varmı?
RTR 200'ün Hindiastan satış fiyatları yaklaşık şöyle :
Karbüratörlü : 4038 TL
Enjeksitonlu : 5194 TL
Pulsar'ın oradaki fiyatı : 4314 TL
Dolayısıyla, bunun fiyatının Pulsar'dan aşağıda olmasını umabiliriz. Bence 7500 TL karbüratörlü, 8500 TL enjeksyonlu iyi olacaktır. Tabi bizdeki açgözlü distribütörün, orada 3600 TL'ye RTR 180 satılırken burada RTR 150'ye 6190 TL istemesini ve eski Scooty Pep+'tan çok az bir farkı olan ve Hindistan'da Jupiter'den daha ucuza satılan Zest modelini bizde sırf süslü diye daha pahalıya satmasını da göz önünde bulundurursak, bunun güzel bir hayal olarak kalacağını tahmin etmek zor değil.
Ondan sonra sanılıyor ki Hindistan bizden daha geri kalmış. Orada hiç değilse böyle kan emiciler yok, insanlarının alım gücüne göre fiyatlandırma yapıyorlar. Neyse, durduk yere sinirlendim. 7500 TL iyidir. Hero'nun Karizma'da yaptığı sürprizi yapıp 6500 TL derlerse alınlarından öperim. Ayrıca okuduğum incelemelere göre titreşim de yok. Hatta bir Hintli kullanıcı 70 ve üstü süratlerde titreşim yok diye şikayet yazmış (lack of vibration at 70+ demiş) . Adamlar titreşim mi istiyorlar nedir anlamadım ? Ben size nasıl bir titreşim var tahminimi söyleyeyim. Motor CBF 150 veya YBR 125 gibi çalışmıyor. Titreşimi Honda MSX125 gibi veya biraz daha iyisi olan Lifan KP150 gibi olmalı. Duke 200'den az, Pulsar'a yakın ama ondan biraz daha az. Bunu çalışma sesinden çıkarıyorum. Bir dinleyin :
Valla benim km 18600 civarı. Motoru çok fazla tanımıyorum 700 km önce aldim. 80 90 ki arasiyim bende. Sanırım dediğin hizlara hiç ulasamayacam 😊
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------
80-90 arasında sürekli zinciri de germedim hiç daha yeni aldım çünkü tanımıyorum motoru
Hocam sen yine de motorunu çok zorlama. 5. Vites 90 km/h gayet yeterli bende artık motorumu hiç yormuyorum. Debriyaj ile ilgili sorun yaşamaya başladım. Gidip değiştireceğim. Motorla 8-9 bin devire hızlı bi şekilde geldiğimde debriyaj kolu takılı kalıyor. Debriyaja basamıyorum, 5 saniye sonra eski haline geliyor. Sürat motoru aradım sorun ne diye debriyaj balatası bitmiş, hemen değiştir dediler. Gidip değiştireceğim
Tasarım açısından makinanın bir çok şeyini güzel yapmışlar da o at şeyine kelebek konmuş gibi duran göstergeye ısınamadım. Nedense bu tarz ""gösterge dışarda rüzgarlıksız kafalar" hoşuma gidemedi bir türlü.
Debriyaj balatasından önce, debriyaj telini kontrol ettirmenizi öneririm nacizane.
Daha önce hiç değişmemişse, sorun buradan kaynaklanıyor olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
Motor belirli bir ısıya ulaşmadan maalesef tam devirlenemiyor. Biraz daha fazla ısıtmanızı, yola ilk çıktığınızda da yavaş yavaş devri artırmanızı öneririm. Bir süre sonra normale dönecektir.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
Rks titanic mi 2.000kmde yoksa 10.000kmde tvs apache 2012kasamı arkadaşlar?
Kaç para istiyorlar bu sorduğunuz araçlara?
bence olur
birde benim takıldığım konu farkındamısınız bilmiyorum ama benim en cok sıkıntı yaşadığım şey farın yetersiz aydınlatması
rtr 150 de 35/35w RTR 200 4V (STD) ise 60/55w bence bu süper
buda egzoz sesi
https://www.facebook.com/POWERDRIFTO...9850057431120/
buda pulsar ile karşılaştırması
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)