Elcik koruma ve yan çanta demiri kullanan var mı?
Elcik koruma ve yan çanta demiri kullanan var mı?
Elcik koruma değil ama demirsiz yan çanta kullandım. Körüklü olanlarından. Pazar alış verişi falan ne varsa doldurdum içine bir çok kere. Bir kere bile koruma demirine ihtiyaç duymadım. Gereksiz bence. Bir gün beklerim, buluşmalara gelecek olursan çantayıda getiririm görürsün.
Tekstil yan çantalar gerçekten çok kullanışlı.Geçen yaz Ege,Akdeniz turunda kullandım. Fazladan bağlamaya bile gerek kalmadı.Bu sebeple yan çanta vdemirine ihtiyaçta duymadım.
Onlardan bende kullanıyorum ama motoru içinde malzemelerle bir yere bıraktığımda çok güven vermiyor.
Motorun başına döndüğümde yan çantaları boş bulacakmışım gibi hissediyorum
Eyvallah dostum, yoksa darısı senin başına
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
Asma kilit tak. Ha en azından ufaktan caydırıcı olur da zaten kimlik cüzdan vs. bırakılmaz bez çantaya. Kilidi açamasa bile bir falçataya bakar çantanın içine girmesi -ki arabada bile bırakmıyorum ben. Hırsıza kapı dayanmaz
Dostum çok uzun süredir bende çanta. Hala üretiliyormu onu bile bilmiyorum Ama yarın akşam bir ara bakar markasını söylerim en azından.
benim anlamadığım bu herifler motorlarını niye su soğutmalı yapmıyorlar birde buraya gelenlerin abs işi mechul olur küçük motorlarda niyeyse getirmiyorlar
200 cc motorun su soğutmalı olması şart değil, hem böyle daha ucuz oluyor. Bizimkiler motoru normal bir fiyattan getirsinler de ABS olmasa da olur. Enjeksiyonlu olmasını isterim tabi. İşin normali bütün opsiyonlarıyla birlikte satışa sunmak. İstersem ABS'li alırım, istersem karbüratörlü, istersem de Pirelli lastikli. Hindistan'da tüm seçenekler olacakmış. Birkaç ay önce görüştüğüm TVS bayisi fuarda 250 cc yeni bir model tanıtılacağını söylemişti, bu olabilir diye düşünüyorum. 250 cc kısmı tutmamıştır. Bu arada inceleme videolarında motorunun sıfırdan tasarlandığı ve yanlış anlamdıysam titreşiminin olmadığı söyleniyordu. Eğer böyleyse, enjeksiyonlusuna 7 bin TL'ye kadar talibim. Hindistan'da 3500 civarına satılacakmış. Pulsar'dan ucuz olacak. Bir de son olarak, motor 5 vitesliymiş.
ilk olarak ben isotları tanıyosam tek tip motor getirir oda becerebilirse.. ikinci olarak şahsen yağ soğutma ve karbüratör tercih ederdim , ne kadar az elektronik o kadar az sorun ve kolay işçilik sağlamlık .. pulsarı görüyoruz sorundan geçilmiyor elektroniğinde .. 3. olarak tvs pulsardan ucuz gelmez diye düşünüyorum keza kat kat üstündür malzeme kalitesi pulsardan .. 4.olarak motorda balansör görünmüyor titreşim olacaktır fazla ümitli olma.. 5 vites olması atantajda olabilir dezavantajda motor gelince görücez vites aralıklarına bakmak lazım..
velhasılı bu motor enjeksiyonlu absli gelirse 10bin tl altı satmaz tvs.. karbüratörlü gelirse de ömürlük makina olur.. her türlü değer tvs için gayet güçlü ve zevkli motor olacağından eminim .. ama ucuz olcağını sanmıyorum..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Evet, şimdi tekrar batım da Hindistan'daki fiyatı Pulsar NS200 seviyesinde olacak. Titreşim ve ses konusunda özellikle çalışmışlar ve bu açıdan eski modellerine nazaran çok daha iyi olduğunu söylüyorlar. Zaten önceden de yazdığım gibi motorun yüksek devirlerdeki sesinden bu biraz anlaşılıyor. Beygir gücünün de Pulsar ve KTM'nin yaptığı gibi abartı değil, olması gereken bir seviyede kalması balansör konusunda beni ümitlendirdi. Bilindiği üzere KTM, balansörden kısarak gayet güçlü ve titreşimli tek silindirli motorlar yapar. Balansörün görünmemesi de bence daha iyidir, eğer içeride konumlanmışsa her zaman daha etkili sonuç verir. Çıkıntılı balansörler hiçbir zaman yeterli olmuyor, zaten Japon veya Avrupa motorlarında bu tip balansör göremezsiniz. Bunun tasarımında G310R münasebetinden dolayı BMW'nin de parmağı varmış. Motorda yağ soğutması da bulunuyor. Gelirse göreceğiz inşallah.
Sanırım bugüne dek yaptıkları en iyi motor bu olacak. İncelemesi burada :
http://www.zigwheels.com/reviews-adv...-review/24211/
Bu da videosu : https://www.youtube.com/watch?v=_Y4QXnb_XuU
inşallah öyle olur ama sen cbf konforu beklemezsin umarım bundanda ^^ bikaç yazı okudum balansör ibaresi göremediğim için söyledim umarım vardır titreşim azdır.. ama beygir gücünün az olması birazda motor teknolojisinden olabilir.. OHC motor var biraz eski teknoloji en fazla kaç beygir çıkabilir ki .. benım kafamda bazı soru işaretleri var ama her haliyle seveceğim bu motoru.. inş yeni bi soluk olur içide dışı gibi güzeldir
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
vayy anasına yaaaa evvel ki sen 200 tl ye almıştım .165 tl ye düşmüş iyimi
Osman buyur kardeş link :
http://urun.n11.com/canta/vexo-soft-...FQYTwwodHOAO7A
canta demiri olmadan da kullanabilirsin ama tıka basa doldurmamak şartı ile bilhassa sağ taraf egzozun olduğu yeri....
Abi çok teşekkür ederim, çok sağol.
tvs için 8-10binde egzos doluyor ve çekişi hızı düşüyor bu yüzden egzosun temizlenmesi gerektiği kurye bi tanıdıktan öğrendim, halada 2012 model tvs kullanıyor. Bununla ilgili tecrübe yaşayan var mı?
Hocam 20 bine geldim. Öyle bişeyle karşılaşmadım. Ama egzozun içine biraz çamaşır suyu döküp üzerine de hortumla su basıyorsun. 5 dk bekliyorsun marşa basıyorsun. Egzozun içinden aralıksız 10 dk kurum çıkıyor. Ben bizzat geçen sene işyerinin önünde, bi arkadaşın tavsiyesi üzerine yaptım. Ama performansı değişmedi
egzost a su basiyorsun motora zarar vermezmi su nekadar basiyorsun benim motorda 23 binde cekişinde farklilik yok ilk 5 bin deki uzama yok ama 9 binde neyse performansı 23 bindede aynı.
VAY anasına yaa !!!
biz iyice yaşlanmışız .bizim zamanımızda egzozu yakardık şimdi ise su döker olmuşlar
dolmaz katalitik konvertör var ama delikleri büyük ben 8-9 binde söktüm sadece kararmıştı ama hiç tıkanma yoktu bulursam fotosunu atarım
çabuk çürür yanlız çamaşır suyunda klor var egzoz içide boyasız ve galvenizsiz zaten üstüne birde su dıştan ne kadar boyarsan boya içten içe çürür
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)