TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Ocak 2016, 23:25
#33421
Traveler adlı üyeden alıntı
Çelik fren hortumunu önermendeki sebep cc yükseltmesi ile gelen hızı daha iyi durdurabilmek mi? Çelik fren hortumunun resmini çekebilirmisin acaba?
Ben İstanbul'dayım, burada Sürat motor var. A'dan z'ye bütün orjinal parçalar mevcut. Disk fren için komple jantın ve arka fren sisteminin değişeceğini söylemişlerdi zamanın da sorduğum da. Fiyatını hatırlamıyorum. Kitin ise fiyatı 1200 idi sanırım. Herşey orjinal elbette. Orjinal olmasa yaptırmam zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------
@M.balibey, bir de disk fren sistem markaları var, eski sayfalar da bile konuşulmuş hatta siz söylemişsiniz soruyu soran arkadaşa. Marka olarak yaptığınız araştırmalar oldu mu? Brembo gibi kaliteli kaliperler kullanabiliyormuyuz? Yoksa hazır garanti kapsamın da servisin önerdiği ve taktıkları ile mi devam etmek lazım?
disk fren olarak sadece orjinali araştırdım çini var mı bilmiyorum çin malından kastım silindir piston kitiydi fren hortumunu yarın çekerim siyah olduğundan bişey belli olmaz ama rakorsuz halini aşağıya eklerim çelik fren hortumunu hem cc yükseltmede hemde orjinalde kullananbilirsin motoruna fazladan fren gücü katmıyor sadece lastik hortumdaki genleşmeden olan kaybı ortadan kaldırıyor
Reklamlar
-
06 Ocak 2016, 23:40
#33422
Sağolasın hocam, ileride yaptırırsam buradan resimleri ile paylaşırım.
-
07 Ocak 2016, 01:59
#33423
Traveler adlı üyeden alıntı
Sağolasın hocam, ileride yaptırırsam buradan resimleri ile paylaşırım.
hortumun iç çaının orjinalle aynı olmasına dikkat et hidrolik basıncı düşer çap büyürse
-
07 Ocak 2016, 03:00
#33424
Apache'yi 180'lik Çin malı silindir ile değiştirdik. 150 liraya aldığımız silindir 5000 km dayandı. Sonrasında Yağ yakmaya başladı. Şunu söyleyeyim sadece, 180'lik yapıldıktan sonra üst kapağa 1 mm'lik conta kestirin onu koyun. Yoksa üst kapaktan şakır şakır ses geliyor. Egzantrik gergisi de değişmesi gerekiyor.
Performans olarak, silindir değişimini yaptıktan sonra motor bir süre eskisi gibi bile gitmiyordu. Sonra sürat motordaki hafif iri yarı göbekli usta var bi tane, ona gaz ayarı, (depoyu sökünce altında kırmızı bi cihaz var, gaz teline bağlı olan, onu ayarladı) karbüratör ayarı yaptırıldı. Siboplara ayar çekti. Motor servisten çıktıktan sonra sahibi yanıma geldi ve bi tur atsana dedi. Motor inanılmaz bir güç üretiyordu. Bende de Apache var, çoğu Apache'den iyi durumda. Yanyana geldiğimde hepsinden iyi uzuyorum el sallıyorum, fakat bu bambaşka olmuştu. Hızlı bi kalkış yapıyorsun 2'ye atıyorsun gazı açıyorsun tekerdesin, 3'e atıyorsun gazı açıyorsun kafa kaldırıyor motor bu şekilde 5000 km harika şekilde kullanıldı. Sonra yağ yakmaya başladı. Bu da hüsran oldu
-
07 Ocak 2016, 05:06
#33425
osmanico adlı üyeden alıntı
Apache'yi 180'lik Çin malı silindir ile değiştirdik. 150 liraya aldığımız silindir 5000 km dayandı. Sonrasında Yağ yakmaya başladı. Şunu söyleyeyim sadece, 180'lik yapıldıktan sonra üst kapağa 1 mm'lik conta kestirin onu koyun. Yoksa üst kapaktan şakır şakır ses geliyor. Egzantrik gergisi de değişmesi gerekiyor.
Performans olarak, silindir değişimini yaptıktan sonra motor bir süre eskisi gibi bile gitmiyordu. Sonra sürat motordaki hafif iri yarı göbekli usta var bi tane, ona gaz ayarı, (depoyu sökünce altında kırmızı bi cihaz var, gaz teline bağlı olan, onu ayarladı) karbüratör ayarı yaptırıldı. Siboplara ayar çekti. Motor servisten çıktıktan sonra sahibi yanıma geldi ve bi tur atsana dedi. Motor inanılmaz bir güç üretiyordu. Bende de Apache var, çoğu Apache'den iyi durumda. Yanyana geldiğimde hepsinden iyi uzuyorum el sallıyorum, fakat bu bambaşka olmuştu. Hızlı bi kalkış yapıyorsun 2'ye atıyorsun gazı açıyorsun tekerdesin, 3'e atıyorsun gazı açıyorsun kafa kaldırıyor
motor bu şekilde 5000 km harika şekilde kullanıldı. Sonra yağ yakmaya başladı. Bu da hüsran oldu
o yüzden çin malına dikkat edin yazdım yağ yakması yine iyi karışımı iyi ayarlayamazsa usta hava soğutmalıda piston normalden daha fazla ısınıyor eriyebilir bile orjinalden şaşmamak gerek
-
07 Ocak 2016, 16:33
#33426
Abi bence bu işe gerek yok. Çin malı cg motor olsa Hertürlü parçası bulunuyor yapılıyor uyduruluyor. Bu motor için hem gerek yok Hemde riskli. Tabi yaptırmak isteyene ne diyebiliriz ki.
-
07 Ocak 2016, 17:21
#33427
Gerekkliliği kişiye göre değişir ancak parça konusun da şüphelenmeniz yersiz bence. Hindistan'da üretilen 180cc motor bloğu parçaları ile değişiliyor. Orjinal ve garanti kapsamın da. Yapacak usta sağlam.
-
07 Ocak 2016, 18:01
#33428
Bir modifiye işine girişeceksem şayet, baştan sona yaparım. Onu da kendim yaparım.
Ancak, sadece bir kaç noktası değişecek isem asla ellemem. Çünkü çoğu kez randıman vermiyor.
Nacizane fikrim hiç kurcalamamanızfır. Hele de bu işi usta kısmına yaptıracaksanız asla bulaşmayın derim. Motordan soğuduğunuzla kalırsınız Allah muhafaza.
Bence motorunuzu orjinal haliyle sevin.
Hava filtresidir, bujidir, egzozdur bunlara lafım yok. Ama diğer türlü ellemem.
Yeni kasa tvs ile takas edelim yahu benimkini. Üstünü tamamlarız.
-
07 Ocak 2016, 19:58
#33429
Peki hiç cc yükseltilmiş apache gördünüz mü veya sürdünüz mü? Yoksa yüzeysel olarak mı tavsiye etmiyorsunuz? Benim düşüncem 150 den 180e çıkması bi sorun çıkarmaz. Cgler gibi 300e çıkarmıyoruz. Motorun geri kalanı bu gücü kaldırır gibime geliyor.
Eğer herhangi bilmediğim bişey var ise motor bloğu modifikasyonu konusun da bunları öğrenmek istediğim için düşüncelerimi söyledim çünkü bilgi sahibi olmadan fikir sahibiyim şuan. Siz tecrübeli abilerime bunun için danışıyorum.
Teşekkürler.
-
07 Ocak 2016, 20:06
#33430
Traveler adlı üyeden alıntı
Peki hiç cc yükseltilmiş apache gördünüz mü veya sürdünüz mü? Yoksa yüzeysel olarak mı tavsiye etmiyorsunuz? Benim düşüncem 150 den 180e çıkması bi sorun çıkarmaz. Cgler gibi 300e çıkarmıyoruz. Motorun geri kalanı bu gücü kaldırır gibime geliyor.
Eğer herhangi bilmediğim bişey var ise motor bloğu modifikasyonu konusun da bunları öğrenmek istediğim için düşüncelerimi söyledim çünkü bilgi sahibi olmadan fikir sahibiyim şuan. Siz tecrübeli abilerime bunun için danışıyorum.
Teşekkürler.
krank aynıysa sorun olmaz üst kapak farklı olduğundan egzantirik farklıdır ama ona yük binmiyor zaten şanzıman aynı 5 vites benim tek çekincem orjinal blok piston vs. kullanılması ve arka fren
eğer olursa ve üst kapakta bulunuyorsa bende yatırırım
-
08 Ocak 2016, 00:00
#33431
Sürat motora sorduğumda 180 cc yapmak için vidaya kadar herşey var dedi. 180 cc için karbüratörden tut üst kapağa herşey var. Alibeyköy tarafında Nuh usta diye biri varmış. Geçenlerde biri onda yaptırmış ve adam parçaları Hindistan'dan getirmiş. Orjinal parçalar. 400 liraya getirmiş parçaları, gergi bulamamış bi tek onu da süratten almış. 55 lira o da. Yaptıran kişi sadece işyerine uğruyor hergün. Yarın detaylı soracağım.
-
08 Ocak 2016, 01:36
#33432
M.balibey adlı üyeden alıntı
krank aynıysa sorun olmaz üst kapak farklı olduğundan egzantirik farklıdır ama ona yük binmiyor zaten şanzıman aynı 5 vites benim tek çekincem orjinal blok piston vs. kullanılması ve arka fren
eğer olursa ve üst kapakta bulunuyorsa bende yatırırım
Hacıabi şu motorun frenine laf ettirmem.. o klasmanda hatta 250ccye kadar apachenın frenlerı her türlü yeter.. gidin bi pulsarın fln o disk frenlerine bakın sonra dua edersiniz apacheye.. fren her türlü kaldırır yeterki orjinal parça ve düzgün işçilik olsun
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
08 Ocak 2016, 02:23
#33433
osmanico adlı üyeden alıntı
Sürat motora sorduğumda 180 cc yapmak için vidaya kadar herşey var dedi. 180 cc için karbüratörden tut üst kapağa herşey var. Alibeyköy tarafında Nuh usta diye biri varmış. Geçenlerde biri onda yaptırmış ve adam parçaları Hindistan'dan getirmiş. Orjinal parçalar. 400 liraya getirmiş parçaları, gergi bulamamış bi tek onu da süratten almış. 55 lira o da. Yaptıran kişi sadece işyerine uğruyor hergün. Yarın detaylı soracağım.
telefon alırsan çok iyi olur
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Hacıabi şu motorun frenine laf ettirmem.. o klasmanda hatta 250ccye kadar apachenın frenlerı her türlü yeter.. gidin bi pulsarın fln o disk frenlerine bakın sonra dua edersiniz apacheye.. fren her türlü kaldırır yeterki orjinal parça ve düzgün işçilik olsun
hacı sen birde çelik fren hortumlu gör önü ama beni düşündüren arka fren öne göre tırt
-
09 Ocak 2016, 02:17
#33434
Balibey abi, bugün okul yüzünden işe akşam 6'da gittim. En kısa zamanda o kişiyle iletişime geçip numara alacağım. bende bi ara ciddi ciddi düşündüm aslında yaptırabilirim. Hatta bi tur isteyeceğim, performansını deneyeceğim.
-
09 Ocak 2016, 13:38
#33435
osmanico adlı üyeden alıntı
Balibey abi, bugün okul yüzünden işe akşam 6'da gittim. En kısa zamanda o kişiyle iletişime geçip numara alacağım. bende bi ara ciddi ciddi düşündüm aslında yaptırabilirim. Hatta bi tur isteyeceğim, performansını deneyeceğim.
Denerseniz çok iyi olur, fikir sahibi olmuş oluruz.
-
09 Ocak 2016, 19:13
#33436
Arkadaşlar tekrar merhaba. Bugün Nuh usta ile telefonda görüştüm. Parçaların %100 orjinal olduğunu ve 450 liraya yapıldığını söyledi. Malıma her şekilde güveniyorum, yıllardır bu işi yapıyorum dedi. Garantisini verdiğini söyledi. Arkadaşlar numarasını isteyen ve görüşmek isteyen varsa direk burdan yazabilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
Arkadaşlar 180 cc yapılmış Apache ile tur atma şansım oldu. Ön dişliyi 14 yapmış olmasına rağmen benim Apache'den daha seri ve atik. Devirlenmesi harika. Tam yeni motor almak istediğim sıralarda bu modifiye işini yapabilirim. Eğer dikiş tutarsa gerçekten satmam motorumu bi 5 sene daha binerim 😊
-
09 Ocak 2016, 21:53
#33437
osmanico adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar tekrar merhaba. Bugün Nuh usta ile telefonda görüştüm. Parçaların %100 orjinal olduğunu ve 450 liraya yapıldığını söyledi. Malıma her şekilde güveniyorum, yıllardır bu işi yapıyorum dedi. Garantisini verdiğini söyledi. Arkadaşlar numarasını isteyen ve görüşmek isteyen varsa direk burdan yazabilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
Arkadaşlar 180 cc yapılmış Apache ile tur atma şansım oldu. Ön dişliyi 14 yapmış olmasına rağmen benim Apache'den daha seri ve atik. Devirlenmesi harika. Tam yeni motor almak istediğim sıralarda bu modifiye işini yapabilirim. Eğer dikiş tutarsa gerçekten satmam motorumu bi 5 sene daha binerim
süper o zaman telini verir missin 450 tl bedava belki arka disk fren tertibatınıda getirir
-
09 Ocak 2016, 23:11
#33438
450 lira az değil mi? 1200 lira sürat motor da. Orjinal parçalar olduğuna eminmisiniz?
-
09 Ocak 2016, 23:16
#33439
Adam garanti veriyor arkadaşlar. Yaptıran arkadaş ile uzun zaman yine Yanyana olacağız. Hindistan'dan geliyormuş. Sürat motor gerçekten biraz pahalı ama işinin ehli. Bu usta da yıllardır aynı yerinde ve herkes tarafından tanınıyor. Numarası bu
0 (531) 577 39 77
-
10 Ocak 2016, 02:23
#33440
Traveler adlı üyeden alıntı
450 lira az değil mi? 1200 lira sürat motor da. Orjinal parçalar olduğuna eminmisiniz?
sürat biraz pahallıya satıyor karbüratörü 285 tlye aldım ama tvsnin sitesinde 190 tldi
osmanico adlı üyeden alıntı
Adam garanti veriyor arkadaşlar. Yaptıran arkadaş ile uzun zaman yine Yanyana olacağız. Hindistan'dan geliyormuş. Sürat motor gerçekten biraz pahalı ama işinin ehli. Bu usta da yıllardır aynı yerinde ve herkes tarafından tanınıyor. Numarası bu
0 (531) 577 39 77
adam istanbulda mı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler