TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Aralık 2015, 02:02
#33321
Arkadaslar merhabalar
2012 model siyah apache 150 mi satiyorum.orjinal silindir piston sevman set degistirdim.motor suan rodajda. 2 ci sahibinden aldim. Henuz ilan vermedim ama satilik. 05348920280 kartal pendik de gorebilirsiniz.
Reklamlar
-
03 Aralık 2015, 02:08
#33322
APALA adlı üyeden alıntı
Ekim 2013 trafiğe çıkışlı. Evet bunu pek kullanmıyorum. Detaylı bi bakacağım artık. Ngk buji takmayı düşünüyorum. Yoksa orijinal mi kullanmaya devam etsem?
Dostum TVS'nin parçaları kalitelidir. Mümkün olduğunca orjinali dışında değiştirmemek lazım. Üzerindeki buji Bosch. NGK'nın bir getirisi olacağını sanmıyorum.
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
03 Aralık 2015, 02:21
#33323
Arkadaşlar merhaba. Benim motorumda fazla yakmaya başladı. En son benzinim bitmişti. (Yedeğe çevirmedim 50 metre ilerde benzinlik vardı ittim) 30 liralık benzin aldım. (6.828 lt) 210 km yol yaptım benzin ışığı yüne yanıyordu fakat yanımda yedek benzin taşımaya başladım bi litre, o yüzden yine bitmesini bekledim ve 210 km'de bitti. Son 10 gündür havalar iyice soğuduğu için sabah akşam motoru 10 dakikaya yakın rölantide çalıştırıp öyle devam ediyorum. O yüzden mi yakıt arttı acaba diye düşünmeden edemiyorum.
-
03 Aralık 2015, 02:38
#33324
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------
-
03 Aralık 2015, 02:39
#33325
http://hizliresim.com/j1Wnp9
Şu depodaki ezik canımı sıkıyor. Egzoz komple boyaya verilecek. Egzoz demiri zaten boyada şuanda
-
03 Aralık 2015, 02:46
#33326
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------
Dusunen olursa elimde canta takma demiri
Orjinal sol demiri vede karbon bogazdan egzost var.orjinaline hic dokunmadan direkt bogazdan ucgen tri oval.apache 150
-
03 Aralık 2015, 13:02
#33327
osmanico adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Benim motorumda fazla yakmaya başladı. En son benzinim bitmişti. (Yedeğe çevirmedim 50 metre ilerde benzinlik vardı ittim) 30 liralık benzin aldım. (6.828 lt) 210 km yol yaptım benzin ışığı yüne yanıyordu fakat yanımda yedek benzin taşımaya başladım bi litre, o yüzden yine bitmesini bekledim ve 210 km'de bitti. Son 10 gündür havalar iyice soğuduğu için sabah akşam motoru 10 dakikaya yakın rölantide çalıştırıp öyle devam ediyorum. O yüzden mi yakıt arttı acaba diye düşünmeden edemiyorum.
benzin isigi yedek depoda iken yanar siz surekli yedek depoda kullaniyor olmayasiniz
-
03 Aralık 2015, 13:22
#33328
osmanico adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Benim motorumda fazla yakmaya başladı. En son benzinim bitmişti. (Yedeğe çevirmedim 50 metre ilerde benzinlik vardı ittim) 30 liralık benzin aldım. (6.828 lt) 210 km yol yaptım benzin ışığı yüne yanıyordu fakat yanımda yedek benzin taşımaya başladım bi litre, o yüzden yine bitmesini bekledim ve 210 km'de bitti. Son 10 gündür havalar iyice soğuduğu için sabah akşam motoru 10 dakikaya yakın rölantide çalıştırıp öyle devam ediyorum. O yüzden mi yakıt arttı acaba diye düşünmeden edemiyorum.
10 dakika rölanti çalışmasının bu kadar fark edeceğini düşünmüyorum.
mozgur adlı üyeden alıntı
Dostum TVS'nin parçaları kalitelidir. Mümkün olduğunca orjinali dışında değiştirmemek lazım. Üzerindeki buji Bosch. NGK'nın bir getirisi olacağını sanmıyorum.
Orijinalden devam edeyim o halde. Olmadı ikisininden de alıp, ikisini de denerim.
-
03 Aralık 2015, 15:43
#33329
omerfari adlı üyeden alıntı
benzin isigi yedek depoda iken yanar siz surekli yedek depoda kullaniyor olmayasiniz
Hayır hocam yedeğe düşmeden benzin ışığı yanıyor. Normalde benzin ışığı yanınca gidip alırdım. Bilerek bitmesini bekledim. Yedeğe hiç çevirmedim. Motorum cidden fazla yakmaya başladı. Eskiden 3 litreyi bile görmezdim. Neyse baktırırız artık.
-
03 Aralık 2015, 16:38
#33330
osmanico adlı üyeden alıntı
Hayır hocam yedeğe düşmeden benzin ışığı yanıyor. Normalde benzin ışığı yanınca gidip alırdım. Bilerek bitmesini bekledim. Yedeğe hiç çevirmedim. Motorum cidden fazla yakmaya başladı. Eskiden 3 litreyi bile görmezdim. Neyse baktırırız artık.
Benim bildiğimde yedeğe düşmeden benzin ışığı yanmaz. Yedekte epey bir gidildikten sonra yanıyor olarak biliyorum.
Gerçi bu güne kadar hiç yakmadım. Ama aynı motordan kullanan arkadaşımda bu şekilde tarif ediyor.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
03 Aralık 2015, 16:47
#33331
Apices adlı üyeden alıntı
Benim bildiğimde yedeğe düşmeden benzin ışığı yanmaz. Yedekte epey bir gidildikten sonra yanıyor olarak biliyorum.
Gerçi bu güne kadar hiç yakmadım. Ama aynı motordan kullanan arkadaşımda bu şekilde tarif ediyor.
aynen öyle.. benzin ışığı yanıyorsa depo yedektedir zaten.. Sen hangi konumda yedek hangı konumda ana depo bunu bildiğine eminmisin dostum ?
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
03 Aralık 2015, 18:33
#33332
APALA adlı üyeden alıntı
10 dakika rölanti çalışmasının bu kadar fark edeceğini düşünmüyorum.
Orijinalden devam edeyim o halde. Olmadı ikisininden de alıp, ikisini de denerim.
Aslında gideceğiniz yer 20 dk ise 10 dk ısınmasını bekleyerek yakıt tüketiminiz aşağı yukarı 1/4 oranında artar. En azından arabada ölçümlediğim bu.
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
03 Aralık 2015, 19:02
#33333
mozgur adlı üyeden alıntı
Aslında gideceğiniz yer 20 dk ise 10 dk ısınmasını bekleyerek yakıt tüketiminiz aşağı yukarı 1/4 oranında artar. En azından arabada ölçümlediğim bu.
Araba için dediğiniz doğru.Soğukta ilk çalıştırmada genel kullanım kuralı,yerinde ısınmasını beklemektense, yavaş yavaş giderek yolda ısınmasını sağlamaktır. Bu sayede yakıttan da tasarruf edilmiş olur.
Fakat motosiklette, özellikle karbüratörlü de bu biraz zor oluyor. Isınmadan yola çıkmaya kalktığınızda gaz yemiyor ve stop etme durumuna kadar geliyor.(En azından bende böyle oluyor.)
Bu sebeple bence 10 dk. olmasa da relanti de biraz ısınmasını beklemek ve sonrasında çok fazla gaz vermeden yola çıkmak daha mantıklı gibi geliyor.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
03 Aralık 2015, 19:46
#33334
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
aynen öyle.. benzin ışığı yanıyorsa depo yedektedir zaten.. Sen hangi konumda yedek hangı konumda ana depo bunu bildiğine eminmisin dostum ?
Hocam 2011'den beri bu motora biniyorum. Ne demek bildiğine emin misin? Benzinim iyice azaldığı Zaman ışık yanıyor. Yandıktan sonra 30 km falan daha yapıyorum bitiyor benzin. Sonra yedeğe çeviriyorum yine baya gidiyor. Bu süre zarfında ışık sürekli yanıyor.
-
03 Aralık 2015, 20:15
#33335
osmanico adlı üyeden alıntı
Hocam 2011'den beri bu motora biniyorum. Ne demek bildiğine emin misin? Benzinim iyice azaldığı Zaman ışık yanıyor. Yandıktan sonra 30 km falan daha yapıyorum bitiyor benzin. Sonra yedeğe çeviriyorum yine baya gidiyor. Bu süre zarfında ışık sürekli yanıyor.
o zaman benım 2 motorunda ışığı bozuktu yada farklı şekilde çalışıyordu yahut senın motorunki farklı aşağı doğru ana depodayken motor tekler benzin biter.. yukarı alırsın yedekte belli bi km yaptıktan sonra ışık yanar son 5 10 km gider o benzinlede.. apachede benim bildiğim gördüğüm sistem böyle
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
03 Aralık 2015, 21:16
#33336
benim motorda bi sıkıntı var herhalde. Göstergede falan. 2 km yol için 10 dk ısıtıyorum sabah akşam. İşe ise 4 dakikada gidiyorum. Artık sabahları 1 dakika ısıtıp az gaz vererek yoka devam edeceğim
-
04 Aralık 2015, 06:49
#33337
sanırım sorunsuz bır apache satın almk ısteyen yok burada.
-
04 Aralık 2015, 09:52
#33338
adrenaliin adlı üyeden alıntı
sanırım sorunsuz bır apache satın almk ısteyen yok burada.
E normal değil mi dostum. Zaten buradaki hemen herkes TVS sahibi (:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
-
05 Aralık 2015, 00:10
#33339
mozgur adlı üyeden alıntı
E normal değil mi dostum. Zaten buradaki hemen herkes TVS sahibi (:
Dostum burda herkes sahibi degik kimisi hayalini kuruyor birgun onlarada nasip olur insallah ama,burda biindik kisilerden arkadaslarina motor alan cikabikiyor arada
-
05 Aralık 2015, 00:36
#33340
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
https://www.youtube.com/watch?v=W_N7XBKtQ1s
0-60 ve 0-100 videosu.
Redline çizgisinin hemen başlangıcında da 122 Km/h yapıyor Tvs.
0-60 yaklaşık 5 saniye,0-100 16 saniye.
Ybr ve Cbf 105-110'dan sonra çok zor ivmelenirken,Tvs halen gidiyor.
Tabi aşırı zorlamadan kullandım videoda motosikleti. Biraz daha top speed daha yüksek bir rakam olabilir ama gerek yok aleti yormaya.
Dostum zaten max hız da yaklaşık 127-128 km/h düz yolda.
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler