TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Ekim 2015, 00:01
#33001
İyi dilekleriniz için teşekkürler. Galiba çok sevdim ve herkese iyi bahsettimki nazar değdirdim Apacheme . Bugün Atöyle kısmına konu açtım ama aynı yazıyı burayada kopyalıyım. Belki yaşayan olmuştur. Tavsiyelerini bekliyorum.
''Merhabalar.
Dün 2013 model 7500 km de Tvs apache rtr 150 aldım Bursadan.
Kütahyaya gitmem gerekiyordu. Aldıktan sonra yola çıktım.
Başlarda çok güzeldi. 110 la giderken bile 5. viteste gazı azıcık daha çevirmemle 125 li hızlara rahatça çıkıyordu.115 km gibi bir hızla yoluma devam ettim ortalama.118-120civarı bir hızdada redline bölgesine giriyordu.Yani istediğim zaman redline bölgesine rahatça giriyordu devir 5. viteste bile. Hatta 133 km hıza ulaştım.
Fakat bir süre sonra yokuşlu bölgeye geldim. Arka arkaya uzun ve dik yokuşlar vardı. Bende eski motorlarım 250 ve üstü cc olduğu için hiç vites düşürmem . Apachede de aynı yanlış alışkanlıkla nasılsa toparlar vs diye yokuşlarda hiç vites küçültmedim. 5. vites dipgaz çıktım. Fakat tabiki devir düşmeye başladı 6.000 devir civarına ama ben gazı hep sonda tuttum 5. viteste.
Yaklaşık 30 dk böyle gittikten sonra motor garipleşti. Artık 4. viteste bile redline kısmına zor girer oldu. Heleki 5. viteste 105 i geçemez oldum. 30 dk önce 110 la giderken bile gazı çevirince tepki veren 5. vites artık 100 de bile tepki vermemeye başladı. Hatta kimi zaman 100 e zor çıkıyordu. Devir artmıyor bir türlü. 8.000 i geçmiyor 5. viteste artık. yokuş aşağı bulunca ozaman devir arttığı için tekrar 120 lere çıkabiliyor ama dediğim gibi düzde 4 ve özellikle 5. viteste gazı sonuna kadar çevirsem bile belli bir deviri geçmiyor.
Daha önce karbüratörlü motorum olmadı. Hiç anlamam bu yüzden.
Ne yapmalıyım böyle bir durumda ?
Genelde karbüratör hava ayarı dendi.
Lastik basıncım iyi, dediğim gibi yokuşlarda yaptığım o hatalardan sonra motor 30 dk sonra bu hale geldi.
Tavsiyelerinizi dinlemek isterim.
İyi sürüşler dilerim. Teşekkür ediyorum.''
Reklamlar
-
14 Ekim 2015, 00:14
#33002
beko12345 adlı üyeden alıntı
İyi dilekleriniz için teşekkürler. Galiba çok sevdim ve herkese iyi bahsettimki nazar değdirdim Apacheme . Bugün Atöyle kısmına konu açtım ama aynı yazıyı burayada kopyalıyım. Belki yaşayan olmuştur. Tavsiyelerini bekliyorum.
''Merhabalar.
Dün 2013 model 7500 km de Tvs apache rtr 150 aldım Bursadan.
Kütahyaya gitmem gerekiyordu. Aldıktan sonra yola çıktım.
Başlarda çok güzeldi. 110 la giderken bile 5. viteste gazı azıcık daha çevirmemle 125 li hızlara rahatça çıkıyordu.115 km gibi bir hızla yoluma devam ettim ortalama.118-120civarı bir hızdada redline bölgesine giriyordu.Yani istediğim zaman redline bölgesine rahatça giriyordu devir 5. viteste bile. Hatta 133 km hıza ulaştım.
Fakat bir süre sonra yokuşlu bölgeye geldim. Arka arkaya uzun ve dik yokuşlar vardı. Bende eski motorlarım 250 ve üstü cc olduğu için hiç vites düşürmem . Apachede de aynı yanlış alışkanlıkla nasılsa toparlar vs diye yokuşlarda hiç vites küçültmedim. 5. vites dipgaz çıktım. Fakat tabiki devir düşmeye başladı 6.000 devir civarına ama ben gazı hep sonda tuttum 5. viteste.
Yaklaşık 30 dk böyle gittikten sonra motor garipleşti. Artık 4. viteste bile redline kısmına zor girer oldu. Heleki 5. viteste 105 i geçemez oldum. 30 dk önce 110 la giderken bile gazı çevirince tepki veren 5. vites artık 100 de bile tepki vermemeye başladı. Hatta kimi zaman 100 e zor çıkıyordu. Devir artmıyor bir türlü. 8.000 i geçmiyor 5. viteste artık. yokuş aşağı bulunca ozaman devir arttığı için tekrar 120 lere çıkabiliyor ama dediğim gibi düzde 4 ve özellikle 5. viteste gazı sonuna kadar çevirsem bile belli bir deviri geçmiyor.
Daha önce karbüratörlü motorum olmadı. Hiç anlamam bu yüzden.
Ne yapmalıyım böyle bir durumda ?
Genelde karbüratör hava ayarı dendi.
Lastik basıncım iyi, dediğim gibi yokuşlarda yaptığım o hatalardan sonra motor 30 dk sonra bu hale geldi.
Tavsiyelerinizi dinlemek isterim.
İyi sürüşler dilerim. Teşekkür ediyorum.''
%60 karbüratör %34 subab %1 ikisi birlikte %5 buji ateşleme sisteminden olabilir.
-
14 Ekim 2015, 10:38
#33003
beko12345 adlı üyeden alıntı
İyi dilekleriniz için teşekkürler. Galiba çok sevdim ve herkese iyi bahsettimki nazar değdirdim Apacheme . Bugün Atöyle kısmına konu açtım ama aynı yazıyı burayada kopyalıyım. Belki yaşayan olmuştur. Tavsiyelerini bekliyorum.
''Merhabalar.
Dün 2013 model 7500 km de Tvs apache rtr 150 aldım Bursadan.
Kütahyaya gitmem gerekiyordu. Aldıktan sonra yola çıktım.
Başlarda çok güzeldi. 110 la giderken bile 5. viteste gazı azıcık daha çevirmemle 125 li hızlara rahatça çıkıyordu.115 km gibi bir hızla yoluma devam ettim ortalama.118-120civarı bir hızdada redline bölgesine giriyordu.Yani istediğim zaman redline bölgesine rahatça giriyordu devir 5. viteste bile. Hatta 133 km hıza ulaştım.
Fakat bir süre sonra yokuşlu bölgeye geldim. Arka arkaya uzun ve dik yokuşlar vardı. Bende eski motorlarım 250 ve üstü cc olduğu için hiç vites düşürmem . Apachede de aynı yanlış alışkanlıkla nasılsa toparlar vs diye yokuşlarda hiç vites küçültmedim. 5. vites dipgaz çıktım. Fakat tabiki devir düşmeye başladı 6.000 devir civarına ama ben gazı hep sonda tuttum 5. viteste.
Yaklaşık 30 dk böyle gittikten sonra motor garipleşti. Artık 4. viteste bile redline kısmına zor girer oldu. Heleki 5. viteste 105 i geçemez oldum. 30 dk önce 110 la giderken bile gazı çevirince tepki veren 5. vites artık 100 de bile tepki vermemeye başladı. Hatta kimi zaman 100 e zor çıkıyordu. Devir artmıyor bir türlü. 8.000 i geçmiyor 5. viteste artık. yokuş aşağı bulunca ozaman devir arttığı için tekrar 120 lere çıkabiliyor ama dediğim gibi düzde 4 ve özellikle 5. viteste gazı sonuna kadar çevirsem bile belli bir deviri geçmiyor.
Daha önce karbüratörlü motorum olmadı. Hiç anlamam bu yüzden.
Ne yapmalıyım böyle bir durumda ?
Genelde karbüratör hava ayarı dendi.
Lastik basıncım iyi, dediğim gibi yokuşlarda yaptığım o hatalardan sonra motor 30 dk sonra bu hale geldi.
Tavsiyelerinizi dinlemek isterim.
İyi sürüşler dilerim. Teşekkür ediyorum.''
ustam söylediğin belirtiler hava soğutmalı motorlarda aşırı ısınma sonrası ortaya çıkan şeyler... hava soğutmalı motorlarda "motor şişti" denir ya işte o yani... bizim motorları şişirebilen hiç de duymadım bu arada ama sonuçta hava soğutmalı olduğu için bu olabilir ve anlatmana göre de bi zorlama söz konusu... umarım kalıcı bir hasar yoktur ve motosiklet soğuduktan sonra aynı performansla ya da en kötü ihtimalle küçük bi subap ayarı ile devam edersin sürüşe....
-
14 Ekim 2015, 12:57
#33004
quattromeb adlı üyeden alıntı
ustam söylediğin belirtiler hava soğutmalı motorlarda aşırı ısınma sonrası ortaya çıkan şeyler... hava soğutmalı motorlarda "motor şişti" denir ya işte o yani... bizim motorları şişirebilen hiç de duymadım bu arada ama sonuçta hava soğutmalı olduğu için bu olabilir ve anlatmana göre de bi zorlama söz konusu... umarım kalıcı bir hasar yoktur ve motosiklet soğuduktan sonra aynı performansla ya da en kötü ihtimalle küçük bi subap ayarı ile devam edersin sürüşe....
Dün ve bugünde sürdüm hala aynı.
Birde brn onu belirtmeyi unutmuşum yolda yağmura yakalandım , belki motor sıcakken yağmur yağınca böyle bir durumda çıkmış olabilir.
Galiba bir ustaya gidip hem hava ayarına hemde sübap ayarına baktırmak gerekecek.
Cevaplar için teşekkürler.
-
14 Ekim 2015, 14:20
#33005
beko12345 adlı üyeden alıntı
Dün ve bugünde sürdüm hala aynı.
Birde brn onu belirtmeyi unutmuşum yolda yağmura yakalandım , belki motor sıcakken yağmur yağınca böyle bir durumda çıkmış olabilir.
Galiba bir ustaya gidip hem hava ayarına hemde sübap ayarına baktırmak gerekecek.
Cevaplar için teşekkürler.
PROBLEM YÜKSEK İHTİMAL DİYAFRAMDA OLABILIR ÇOĞU KİŞİNİN BAŞINA GELDİ HAVA AYARININ BOZULACAGINI SANMAM.SUBAPA AYARIDA ÖYLE HEMEN BOZULMAZ DIYE BILIYORUM (O SUBAPLARDAN ÇOK ÇEKTİM)YAVAS YAVAS BOZULUYOR.DİYAFRAM DELİNDİ İSE HEMEN KENDINI BELLI EDIYOR SEN ILK DIYAFRAMA BAKTIR DUZELMEZSE SUBAPLARA BAKTIR AMA DUZELIR.BENDE KÜTAHYA TAVŞANLIDAYIM SEN MERKEZEMI GITTIN??
-
14 Ekim 2015, 15:27
#33006
beko12345 adlı üyeden alıntı
Dün ve bugünde sürdüm hala aynı.
Birde brn onu belirtmeyi unutmuşum yolda yağmura yakalandım , belki motor sıcakken yağmur yağınca böyle bir durumda çıkmış olabilir.
Galiba bir ustaya gidip hem hava ayarına hemde sübap ayarına baktırmak gerekecek.
Cevaplar için teşekkürler.
arizona adlı üyeden alıntı
PROBLEM YÜKSEK İHTİMAL DİYAFRAMDA OLABILIR ÇOĞU KİŞİNİN BAŞINA GELDİ HAVA AYARININ BOZULACAGINI SANMAM.SUBAPA AYARIDA ÖYLE HEMEN BOZULMAZ DIYE BILIYORUM (O SUBAPLARDAN ÇOK ÇEKTİM)YAVAS YAVAS BOZULUYOR.DİYAFRAM DELİNDİ İSE HEMEN KENDINI BELLI EDIYOR SEN ILK DIYAFRAMA BAKTIR DUZELMEZSE SUBAPLARA BAKTIR AMA DUZELIR.BENDE KÜTAHYA TAVŞANLIDAYIM SEN MERKEZEMI GITTIN??
yağmurun sıkıntı yaratacağını sanmam... yani hava filtresinden motora gidecek kadar suyun içinde kaldıysan bilemem de onun dışında problem yaratmaz bence... aşırı sıcak kullanım subap ayarını bozmuş olabilir... mümkünse motor soğukken bi subap ayarı yaptır... ya da arkadaşın da dediği gibi diyafram problemli olabilir ama bizim motorların diyaframıyla alakalı bir durum olunca ustalar hemen değiştirmeye çalışıyor... bir iki kişiye göster diyaframdan kesin emin olduktan sonra değişimine gir... subap ayarı 5 10 TL ama diyafram 70 TL...
-
14 Ekim 2015, 17:23
#33007
diyafram delindiginde motor hiç gaz yemiyor 3-4bin devirde gidiyorsun birde motor güçlü tamamda sonuçta 150 lik fazla zorlamamak lazım
-
14 Ekim 2015, 19:29
#33008
yeni kasalarda 4500-5000 devirde önden gelen cızırtı sizde de var mı?
-
14 Ekim 2015, 20:03
#33009
İyi akşamlar arkadaşlar, bildiğiniz üzeri bi kaç hafta önce aranıza katıldım.Motosikletimden memnunum benim sorum rodajla ilgili.
Kitapçıkta neyse o diyoruz fakat 1000 km boyunca 50 km/h yazıyor,yani hep şehir içi olsa sorun yok,maalesef uzun düzlüklerde bile 50 çok yavaş kalıyor tehlikeli durumlar oluşuyor, arkama yapışma gibi,yeni kasa rodajımı ben böyle yaptım gayet iyi oldu diyen var mı ? (max 55 ve 5-6 bin devir arası vites yapıyorum, 200 km oldu.)
-
14 Ekim 2015, 20:49
#33010
arkadaşlar havanın güzel bi günü istanbuldakilerle toplanıp bişeyler yiyip içelim diyorum.. Hatta haftasonu kamp yapmayı planlıyoruz riva ormanlarında onada katılmak isteyen olursa bilgisi olsn.. sezon iyice kapanmadan tanışalım hem dolaşmış olalım bu aralar uzak kaldım motora ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
14 Ekim 2015, 23:08
#33011
beko12345 adlı üyeden alıntı
Galiba bir ustaya gidip hem hava ayarına hemde sübap ayarına baktırmak gerekecek.
Hocam bursada yaptıracaksan subap ayarını tutturan bilgilendirirsen sevinirim kime gittiysem bir yerini yapıp bir yerini bozdu , motorun yetkili servisi bile düzgün yapamadı.
-
15 Ekim 2015, 01:09
#33012
beko12345 adlı üyeden alıntı
İyi dilekleriniz için teşekkürler. Galiba çok sevdim ve herkese iyi bahsettimki nazar değdirdim Apacheme . Bugün Atöyle kısmına konu açtım ama aynı yazıyı burayada kopyalıyım. Belki yaşayan olmuştur. Tavsiyelerini bekliyorum.
''Merhabalar.
Dün 2013 model 7500 km de Tvs apache rtr 150 aldım Bursadan.
Kütahyaya gitmem gerekiyordu. Aldıktan sonra yola çıktım.
Başlarda çok güzeldi. 110 la giderken bile 5. viteste gazı azıcık daha çevirmemle 125 li hızlara rahatça çıkıyordu.115 km gibi bir hızla yoluma devam ettim ortalama.118-120civarı bir hızdada redline bölgesine giriyordu.Yani istediğim zaman redline bölgesine rahatça giriyordu devir 5. viteste bile. Hatta 133 km hıza ulaştım.
Fakat bir süre sonra yokuşlu bölgeye geldim. Arka arkaya uzun ve dik yokuşlar vardı. Bende eski motorlarım 250 ve üstü cc olduğu için hiç vites düşürmem . Apachede de aynı yanlış alışkanlıkla nasılsa toparlar vs diye yokuşlarda hiç vites küçültmedim. 5. vites dipgaz çıktım. Fakat tabiki devir düşmeye başladı 6.000 devir civarına ama ben gazı hep sonda tuttum 5. viteste.
Yaklaşık 30 dk böyle gittikten sonra motor garipleşti. Artık 4. viteste bile redline kısmına zor girer oldu. Heleki 5. viteste 105 i geçemez oldum. 30 dk önce 110 la giderken bile gazı çevirince tepki veren 5. vites artık 100 de bile tepki vermemeye başladı. Hatta kimi zaman 100 e zor çıkıyordu. Devir artmıyor bir türlü. 8.000 i geçmiyor 5. viteste artık. yokuş aşağı bulunca ozaman devir arttığı için tekrar 120 lere çıkabiliyor ama dediğim gibi düzde 4 ve özellikle 5. viteste gazı sonuna kadar çevirsem bile belli bir deviri geçmiyor.
Daha önce karbüratörlü motorum olmadı. Hiç anlamam bu yüzden.
Ne yapmalıyım böyle bir durumda ?
Genelde karbüratör hava ayarı dendi.
Lastik basıncım iyi, dediğim gibi yokuşlarda yaptığım o hatalardan sonra motor 30 dk sonra bu hale geldi.
Tavsiyelerinizi dinlemek isterim.
İyi sürüşler dilerim. Teşekkür ediyorum.''
hocam bilmediğim için soruyorum montoru aldıktan sonra yola çıkmadan önce yağını filan değiştirdinmi ya da eski sahibine sorudun mu ne zaman yağını değiştirdin hangi marka yağ koydun bujiyi ne zaman değiştirdin gibi anlattığın olay motor şişmesine benziyor
bu arada bursaya gidemedik bi arkadaşın sağlık sorunu oldu o gelmezse gitmeyilim dedik gitmedik geziye ayırdığım parayla prosev 4 mevsim mont aldım şuanda memnunum rüzgar geçirmiyo korumalıklarıda sağlam l.c pizzada kullandığımız motorcu montundan daha kaliteli =))
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
h4 led far kullanan varmı ? montu aldıgım yerde vardı adam cok kalıtelı ısık verıyo ampulu sokup bunu takıyosun sadece dedı
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-h4-led-H4-CREE-Fog-Lamp-led-headlight-bulb-h4-white-color-1000pcs-in/700702894.html
linktekinin aynısıydı
-
15 Ekim 2015, 10:02
#33013
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
15 Ekim 2015, 11:35
#33014
beko12345 adlı üyeden alıntı
İyi dilekleriniz için teşekkürler. Galiba çok sevdim ve herkese iyi bahsettimki nazar değdirdim Apacheme . Bugün Atöyle kısmına konu açtım ama aynı yazıyı burayada kopyalıyım. Belki yaşayan olmuştur. Tavsiyelerini bekliyorum.
''Merhabalar.
Dün 2013 model 7500 km de Tvs apache rtr 150 aldım Bursadan.
Kütahyaya gitmem gerekiyordu. Aldıktan sonra yola çıktım.
Başlarda çok güzeldi. 110 la giderken bile 5. viteste gazı azıcık daha çevirmemle 125 li hızlara rahatça çıkıyordu.115 km gibi bir hızla yoluma devam ettim ortalama.118-120civarı bir hızdada redline bölgesine giriyordu.Yani istediğim zaman redline bölgesine rahatça giriyordu devir 5. viteste bile. Hatta 133 km hıza ulaştım.
Fakat bir süre sonra yokuşlu bölgeye geldim. Arka arkaya uzun ve dik yokuşlar vardı. Bende eski motorlarım 250 ve üstü cc olduğu için hiç vites düşürmem . Apachede de aynı yanlış alışkanlıkla nasılsa toparlar vs diye yokuşlarda hiç vites küçültmedim. 5. vites dipgaz çıktım. Fakat tabiki devir düşmeye başladı 6.000 devir civarına ama ben gazı hep sonda tuttum 5. viteste.
Yaklaşık 30 dk böyle gittikten sonra motor garipleşti. Artık 4. viteste bile redline kısmına zor girer oldu. Heleki 5. viteste 105 i geçemez oldum. 30 dk önce 110 la giderken bile gazı çevirince tepki veren 5. vites artık 100 de bile tepki vermemeye başladı. Hatta kimi zaman 100 e zor çıkıyordu. Devir artmıyor bir türlü. 8.000 i geçmiyor 5. viteste artık. yokuş aşağı bulunca ozaman devir arttığı için tekrar 120 lere çıkabiliyor ama dediğim gibi düzde 4 ve özellikle 5. viteste gazı sonuna kadar çevirsem bile belli bir deviri geçmiyor.
Daha önce karbüratörlü motorum olmadı. Hiç anlamam bu yüzden.
Ne yapmalıyım böyle bir durumda ?
Genelde karbüratör hava ayarı dendi.
Lastik basıncım iyi, dediğim gibi yokuşlarda yaptığım o hatalardan sonra motor 30 dk sonra bu hale geldi.
Tavsiyelerinizi dinlemek isterim.
İyi sürüşler dilerim. Teşekkür ediyorum.''
Bence kesin karburatorun icindeki samandira denilen siyah plastik parcadandir sorun, cunku benimde basima geldi bir yil binmek zorunda kaldim o sekilde servise sormustum karburator kample degismesi lazim vs. Diyordu sonra bi motorcu binmisti ve fark etti 30 tl ye degistirdi şamandirayi ve duzeldi not: diafram delinmemisti sertleşmişti.
-
15 Ekim 2015, 19:25
#33015
quattromeb adlı üyeden alıntı
yağmurun sıkıntı yaratacağını sanmam... yani hava filtresinden motora gidecek kadar suyun içinde kaldıysan bilemem de onun dışında problem yaratmaz bence... aşırı sıcak kullanım subap ayarını bozmuş olabilir... mümkünse motor soğukken bi subap ayarı yaptır... ya da arkadaşın da dediği gibi diyafram problemli olabilir ama bizim motorların diyaframıyla alakalı bir durum olunca ustalar hemen değiştirmeye çalışıyor... bir iki kişiye göster diyaframdan kesin emin olduktan sonra değişimine gir... subap ayarı 5 10 TL ama diyafram 70 TL...
Anladım teşekkür ediyorum.
omerfari adlı üyeden alıntı
diyafram delindiginde motor hiç gaz yemiyor 3-4bin devirde gidiyorsun birde motor güçlü tamamda sonuçta 150 lik fazla zorlamamak lazım
Benim alt viteslerde çok etkilemedide işte 4-5 viteste kırmızı kısıma girmiyor artık 8.000 den sonraya çıkamıyor kolay kolay. 4-5 vitesler aktif değil yani. Aslında zorlamadım yol boyunca 1 kere 133 gördüm geri kalanında kırmızı kısma bile sokmamaya gayret ettim.
Scarty adlı üyeden alıntı
Hocam bursada yaptıracaksan subap ayarını tutturan bilgilendirirsen sevinirim kime gittiysem bir yerini yapıp bir yerini bozdu , motorun yetkili servisi bile düzgün yapamadı.
Bakalım ya Bursa olur yada Kütahya . yazarım buraya.
t.madde adlı üyeden alıntı
hocam bilmediğim için soruyorum montoru aldıktan sonra yola çıkmadan önce yağını filan değiştirdinmi ya da eski sahibine sorudun mu ne zaman yağını değiştirdin hangi marka yağ koydun bujiyi ne zaman değiştirdin gibi anlattığın olay motor şişmesine benziyor
bu arada bursaya gidemedik bi arkadaşın sağlık sorunu oldu o gelmezse gitmeyilim dedik gitmedik geziye ayırdığım parayla prosev 4 mevsim mont aldım şuanda memnunum rüzgar geçirmiyo korumalıklarıda sağlam l.c pizzada kullandığımız motorcu montundan daha kaliteli =))
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
h4 led far kullanan varmı ? montu aldıgım yerde vardı adam cok kalıtelı ısık verıyo ampulu sokup bunu takıyosun sadece dedı
http://www.aliexpress.com/item/Free-...700702894.html
linktekinin aynısıydı
Motosiklet 5.500 de girmiş bakıma. Sıradaki 8.500 de. Hazır servise girmişken bakımada sokacağım. Şuan 8.000 de.
Apices adlı üyeden alıntı
Berkut motorun tekrar hayırlı uğurlu olsun.
Yukarıda başından geçenleri detaylı bir şekilde yazmışsın. Yalnız sadece bir konuyu atlamışsın. Buradaki arkadaşlar senin boy ve kilonu bir duysa, eminim ki o motor normalinden bile fazla sürat yapmış diyeceklerdir.
Bence motoru çok zorlamışsın, soğuyunca normale dönmesi gerekirdi diye düşünüyorum ama dönmediğine göre motorun şalterleri atmış.
Umarım en kısa sürede, en az maliyetle eski haline döner. Sonucu bende merakla bekliyorum.
Osman abi azıcık iriyim kabul. Aslında ben apacheden bukadar performans beklemiyordum. İlk 50 km süperdi. 120 yle bile gidiyordum. Ortalama 110 la gittim. İşte şanssızlık artık 100-105 arası anca gidebiliyorum devir artmıyor , yokuş aşağı bulunca yine hızlanabiliyorum devir arttığı için ama sanki biri arkadan biri tutuyormuşta devir zorla artmıyormuş gibi yokuş aşağı bile.Bakalım İnşallah sorunu bulabiliriz servisle. Şuanki hali bile tatmin edici fakat ilk performansını bildiğim için canım sıkıldı .
drej73 adlı üyeden alıntı
Bence kesin karburatorun icindeki samandira denilen siyah plastik parcadandir sorun, cunku benimde basima geldi bir yil binmek zorunda kaldim o sekilde servise sormustum karburator kample degismesi lazim vs. Diyordu sonra bi motorcu binmisti ve fark etti 30 tl ye degistirdi şamandirayi ve duzeldi not: diafram delinmemisti sertleşmişti.
Teşekkür ediyorum. Sizin şikayetiniz neydi peki şamandıra sorununuzda.
-
15 Ekim 2015, 22:01
#33016
beko12345 adlı üyeden alıntı
Anladım teşekkür ediyorum.
Benim alt viteslerde çok etkilemedide işte 4-5 viteste kırmızı kısıma girmiyor artık 8.000 den sonraya çıkamıyor kolay kolay. 4-5 vitesler aktif değil yani. Aslında zorlamadım yol boyunca 1 kere 133 gördüm geri kalanında kırmızı kısma bile sokmamaya gayret ettim.
Bakalım ya Bursa olur yada Kütahya .
yazarım buraya.
Motosiklet 5.500 de girmiş bakıma. Sıradaki 8.500 de. Hazır servise girmişken bakımada sokacağım. Şuan 8.000 de.
Osman abi azıcık iriyim kabul.
Aslında ben apacheden bukadar performans beklemiyordum. İlk 50 km süperdi. 120 yle bile gidiyordum. Ortalama 110 la gittim. İşte şanssızlık artık 100-105 arası anca gidebiliyorum devir artmıyor , yokuş aşağı bulunca yine hızlanabiliyorum devir arttığı için ama sanki biri arkadan biri tutuyormuşta devir zorla artmıyormuş gibi yokuş aşağı bile.Bakalım İnşallah sorunu bulabiliriz servisle. Şuanki hali bile tatmin edici fakat ilk performansını bildiğim için canım sıkıldı .
Teşekkür ediyorum. Sizin şikayetiniz neydi peki şamandıra sorununuzda.
Apachenin performansı çoğu kişiyi şaşırtıyor zaten.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
16 Ekim 2015, 02:05
#33017
Yarın Bursaya dönüyorum Apacheyle. Bakalım yetkili servise bırakacağım motoru. Birde bakım yaptıracağım yağ, filtre vs.
-
16 Ekim 2015, 09:25
#33018
Ben 22.000km deyim hala dipgaz yaptığım vakit 130 u buluyorum ve ort. 110km hızla gayet sağlıklı seyahat ediyorum.
Bence parca kalitesi en iyi motor bu.(muadillerine göre)
-
16 Ekim 2015, 12:36
#33019
beko12345 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ediyorum. Sizin şikayetiniz neydi peki şamandıra sorununuzda.
Benim sikayetim motor cok gec isiniyorduu ve isindigi zamanda bile hizli gitmiyordu redline girmiyordu catlatiyordum motoru gene zorla giriyordu redline hatta soyle bir maceram var hic unutmam bikeresinde cevre yolunda giderken biraz hiz yapim dedim bitane honda activa (sucuter motor) beni solladi naptiyasam yetisemedim onu bir yakalarsam varyaa,
Onu hic unutmicammm :-) :-) ama dedigim gibi şamandira sertlesmisti delinmemisti
-
16 Ekim 2015, 18:35
#33020
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler