Egzost bogazdan icindeki ikinci kat kiriliyo isli kirli oldugu içinde anlaşilmiyo benimkide eski kasa kirildi tencere tava caliyomus gibiydi şangir şungur
Egzost bogazdan icindeki ikinci kat kiriliyo isli kirli oldugu içinde anlaşilmiyo benimkide eski kasa kirildi tencere tava caliyomus gibiydi şangir şungur
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
zincir dişli setini değiştirmem gerekiyor internette 100 tl falan, aynı ebatlarda herhangi bir şeyler alsam fark eder mi?
hemde nasıl farkeder
Apachenın en sevdıgım bölümü zincir dişli kalitesi.. Cbf kullanan bi kurye abi tvs zincri taktım dünya varmış dedim did fln hikaye demişti.. 20bın km 2 kişi götrdü benide, dahada giderdi aslında ama gererken hata ettim herneyse orjinalden şaşma 3 kuruş fazla ver
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Motoru soğukken çalıştıramıyorum , jikleyi çekip öyle çalıştırıyorum ama 1,2 dk jikle ile tutmama rağmen motor ısınmıyor devir düşüyor 1 de veya daha düşükte stop etti edecek şekilde duruyor farı açtığımda stop ediyor motorun kolay ısınmasını nasıl sağlayabilirim , daha kar kış gelmeden bu havada rölantide tutamıyorum motoru kış geldiğinde ne yapacağım?
karbüratörün içinde iğnedeki segmanı en alta al motor daha rahat çalışacaktır ayrica rolanti ayari cok dusuk olabilir
Rölanti ayarını yükseltebilirsin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------
merhaba arkadaşlar
motora ufak çaplı bütçeyi zorlamayacak egzos taktırmayı düşünüyorum önerileriniz ne olabilir
şöyle komşuları üzmeyecek hoplatmayacak ama tatlı bir sesi olan cins birşey istiyorum?
Ön frene saygı duyuyorum
shark eksoz kullanan arkadaşlar vardı 5-6bin devirden sonra sesi artıyormus fiyatida uygundu tam hatırlamıyorum
Rölantiyi motor sıcakken 1400 devir olarak ayarlamanız gerekiyor, kitapçıkta böyle yazıyor. Ben geçen yıl böyle ayarladım 1 yıldan fazla süre geçti, rölanti vidasına daha elimi bile sürmedim, hâlâ 1400 devirde çalışıyor motor.
Tabii ilk bir-iki dk. soğuk çalışmada ve fazla ısınma durumlarında devir +-100 devir değişiyor. Zaten bu da kitapçıkta belirtiliyor.
---
Arkadaşlar, motorumu satıyorum, burada paylaşmak yasak mı bilmiyorum;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2824914/detay/
Kitapçık daki bilgilerin Hindistan için geçerli olduğunu biliyorum. Rölanti ayarı yaşadığınız bölgenin hava durumu ile ilgili değil midir? Yanlış biliyorsam lütfen düzeltin.
Bu arada titreşimden gevşeyen vida tecrübeletiniz var mı? Usta Apache'de titreşimden gevşeyen vida olmaz dedi, ben yine de bakmasını rica ettim, lokman ile sıktığın da hakikaten de vidalar son sıkılığında. Loctite kullanmaktan vazgeçtim.
Bu TVS apache nin yakıt olayına bayıldım şahane 1 depo ile 500/550 km geçecek gibi duruyor yakıt göstergesinde 1 seviye daha var 450 Km şuanda geçti.. Gerçi ben yakıt için alamdım keyif için aldım bunda acemiliğimi atıp ya yüksek motora geçeceğim yada bu iş bırakacağım karar aşamasındayım..ilk önceleri racinglere pulsara bakıyordum ama TVS de anladım ki bu göbek ile boy ile 171 kilo 78 racing bana göre değil hele hele amacıma hiç uygun değil ..Ben hız yapmayı değil gemeyi değişik yerleri görmeyi severim , benim tarzım'a enduro uygun bir yandan temiz ,650 GS bakıyorum..
TVS yi öneren arkadaşlardan allah gani gani razı olsun. Hem tarzımı ögrendim ,hem motor sürmesini ögreniYORUM(daha çok yolum var),hemde sıkıntısız bir araç..
TVS ile ilgili ilk yorumum şudur;
**Yakıt mis şahane
**100 km den sonra ayak koydugumuz yerdeki titreşim acaip rahatsız edici.(ne öyle elektirikli masaj aletine basıyor gibi zıngır zıngır) (Apachi 2014 model) (hemde koşu ayakkabısı ile rahatsız oldum normal ayakkabıyı düşünemiyorum bile)
** 3,5 saat aralısız non stop sürüşten sonra acaip yoruyor yada ben ihtiyarlamışım(yaş36)artık ben kaldıramıyorum.. Gerçi 5 saati geçen otobüs yolculuklarına kaldıramıyorum yoruluyorum yolculuk 5 saati geçecek ise uçak tercih ediyorum..
** 10 nun üzerinde farklı arabam oldu ,dizel arabalarımı saymaz isem şehir içi söylüyorum aracın torkunuda çok beğendim, KG/beygir 85 beygirlik arabalara denk geliyor, 120 kg motor+80 kg ben 14/200=Kg0,07 beygir düşüyor.. arabayıda 1200 kg saysak 1200*,07=84 beygir ê denk gelir..
** Açıkcası o kadar yorum okumama rağmen şehirin etrafındaki çevre yollarında 3,5 saat aralıksız sürdüm arız yapacak mı sıkıntı çıkaracak mı diye maşallah hiç sıkıntı çıkarmadı yağ eksiltme viteste zor geçiş v.s ...v.s nasıl çalıştırdıysam öyle istop etti hiç bir sıkıntı çıkarmadı.. Maşşallah
** Otobanda viyadikleri geçerken acaip tırsıyorum uçacakmış gibi geliyor anca 60-80 ile geçebiliyorum rüzgar yoksa en fazla 90'a kadar çıkabiliyorum..,
** Aynalardan menun değilim yada ben ayarlamadım yada araba aynasına alışıgım bilemedim, arabada istegin gibi arkanı seyret ama bunda şöyle omuzu kaydırmadan arkamdaki görüntüden memnun değilim aynanın çoğu omzumu gösteriyor..
** Rüzgardan çok etkileniyor yada ben acamiyim bilmiyorum bilmiyorum (toplam tercübem 500 Km)
** 100-110 km ile giderken aynaya bakmak için hafif başımı çevirdiğim de motor bir yalpa yapıyor kask dan ötürü
** 120 Km ye kadar çok rahat çıkıyor ama 120 km de redline giriyor o yüzden 110 km yi pek geçmedim, oto yolda 100 ile gittim ..
Şuan için izlenimlerim bu şekilde hepinizin tekeri düz bassın.
Abi yazdıklarına göre seninle aynı kafadayız Motordan beklenti, motosiklet tarzı, apache beğenisi.. hepsinde uyuşuyoruz
Dediklerine madde madde katılıyorum;
- Yakıt güzel
- Ayaklıktaki titreşim rahatsız edici ama biraz fazlaysa vidalara falan baktırmakta fayda var (şahsen yaşadım)
- Non stop sürüşlerde düşük cc lerin hepsi yorar
- En sevdiğim özelliklerinden bi tanesi torku
- Uzun yolda dediğin gibi bütün kuşkularımı boşa çıkardı maşallah
- Aynalardan ben de pek keyif alamıyorum ama ayarlamayla alakalı da olabilir.
- Rüzgar deme hele açık yolda yelken görevi görüyoruz valla
- Aynayı, aynaya bakmak için çok kafayı oynatmaya gerek kalmayacak şekilde ayarlamak lazım.
- Son hız resmiyette de 120 zaten, düz yolda da buna ulaşıyor. Ama 110-120 arası stabil gidebiliyor ve yetiyor çok şükür
Keyifli sürüşler, kazasız belasız inşallah..
Bir aksilik çıkmazsa ,yarın sabah 2013 model 7.600 kmdeki yeşil tvs mi alıyorum. Sonunda.
arkadaşlar 14bin bakımına giricem. zincir hava/yağ filtresi ve yağ değişicek 270 tl tutar dedi servis. sanki biraz ucuk ama
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)