TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Ağustos 2015, 01:40
#32601
Şimdi metzeller den kış boyu son derece memnundum.. ıslak performansı harika,güven veriyor.. ama gel gelelim sıcak havaalrda lastik asfalta bi türlü tutunmuyor.. kışın yatırdığım kadar yatırınca arkanın attığını hisseder oldum.. daha yumuşak hamurlu kolay ısınan bi lastik lazım yaz aylarında..
Kısaca şunu söyliyim.. kışın binerim soğuk havalarda yağmur çamur güven versin diyosanız metzeler tek seçenek.. ama asfaltı tutsun viraj yapıyım dıyosanız sezonluk bınıyosanız daha yumuşak hamur, münkünse çift hamur bi viraj lastiği bakın derim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
beko12345 adlı üyeden alıntı
Merhabalar.
Kısa süre önce maddi ihtiyacımdan dolayı çok üzülerek dl 650 mi sattım.
Şu sıralar 2013 ve sonrası yani yeni kasa apache yi araştırıyorum .
Sizlerin başını 1-2 soruyla ağrıtacağım, kusura bakmayın.
Öncelikle yeni kasa ve eski kasa arasında görünüş haricinde fark varmı ? ( yakıt, güç, viraj kabiliyeti)
Yeni kasa tvs apache ile düz yolda 110 ile sabit gidebilirmiyim ? Eğer gidebilirsem bu hız ile ortalama yakıt tüketimim ne olur ?
Tapagaz gitsem en fazla kaç litre yaktırabilirim 100 km de ?
Direkt lastik değiştireceğim, önerebileceğiniz lastik varmı ?
Yeni kasa apachede şu şu kronik sorunlar var diyebileceğiniz birşey varmı ?
Zaman ayırıp cevaplayan herkese çok teşekkürler.
Hocam aramızda olman güzel olur öncelikle hoşgeldin diyim.. zaten arkadaşlar herşeye yanıt vermişler yakıt konusu ve lastik konusunda fikir sunabilirim.. yakıt olarak 2 apachemde de benzer sonuçlar alıyordum.. max 3.3 litre 100km. . min 2.7lt 100km.. ne iner ne çıkar.. bu değerleri yakalayamıyorsanız o apachede elbet bi sorun vardır
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Reklamlar
-
25 Ağustos 2015, 02:02
#32602
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Şimdi metzeller den kış boyu son derece memnundum.. ıslak performansı harika,güven veriyor.. ama gel gelelim sıcak havaalrda lastik asfalta bi türlü tutunmuyor.. kışın yatırdığım kadar yatırınca arkanın attığını hisseder oldum.. daha yumuşak hamurlu kolay ısınan bi lastik lazım yaz aylarında..
Kısaca şunu söyliyim.. kışın binerim soğuk havalarda yağmur çamur güven versin diyosanız metzeler tek seçenek.. ama asfaltı tutsun viraj yapıyım dıyosanız sezonluk bınıyosanız daha yumuşak hamur, münkünse çift hamur bi viraj lastiği bakın derim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
Hocam aramızda olman güzel olur öncelikle hoşgeldin diyim.. zaten arkadaşlar herşeye yanıt vermişler
yakıt konusu ve lastik konusunda fikir sunabilirim.. yakıt olarak 2 apachemde de benzer sonuçlar alıyordum.. max 3.3 litre 100km. . min 2.7lt 100km.. ne iner ne çıkar.. bu değerleri yakalayamıyorsanız o apachede elbet bi sorun vardır
Hoşbulduk, teşekkür ederim
Bugün bayiye gidip bir üstüne oturdum yeni kasanın. Herhangibir sorunla karşılaşmadım oturuş pozisyonu olarak.
Bana bayi yeni kasa ile eski kasanın orjinal lastiklerinin farklı olduğunu söyledi.
Hatta dijital ekranlı bir önceki kasanın lastiklerinden çok şikayet geldiğini , bunun üzerine yeni kasa apachede farklı lastikle geldiğini söyledi. Bu yeni kasanın lastikleriyle ilgili hiç şikayet almadıklarınıda belirtti. Lastik değiştirmene gerek yok dedi.
Bu konuda bilginiz varmı ?
-
25 Ağustos 2015, 08:31
#32603
beko12345 adlı üyeden alıntı
Hoşbulduk, teşekkür ederim
Bugün bayiye gidip bir üstüne oturdum yeni kasanın. Herhangibir sorunla karşılaşmadım oturuş pozisyonu olarak.
Bana bayi yeni kasa ile eski kasanın orjinal lastiklerinin farklı olduğunu söyledi.
Hatta dijital ekranlı bir önceki kasanın lastiklerinden çok şikayet geldiğini , bunun üzerine yeni kasa apachede farklı lastikle geldiğini söyledi. Bu yeni kasanın lastikleriyle ilgili hiç şikayet almadıklarınıda belirtti. Lastik değiştirmene gerek yok dedi.
Bu konuda bilginiz varmı ?
Orjinal lastik ile daha lojmanın giriş kapısından sağa döndüğüm esnada bir su birikintisinin üzerinden geçtim ve arka teker resmen kaydı ve yanladı motosiklet. Islak zemin performansının iyi olacağını hiç sanmıyorum. Bir kaç tvs kullanıcısından da (forumdan değil birebir konuştuğum kişiler) aynı yorumu aldım. En azından bir ırc alın yaw
-
25 Ağustos 2015, 10:05
#32604
sailor33 adlı üyeden alıntı
Orjinal lastik ile daha lojmanın giriş kapısından sağa döndüğüm esnada bir su birikintisinin üzerinden geçtim ve arka teker resmen kaydı ve yanladı motosiklet. Islak zemin performansının iyi olacağını hiç sanmıyorum. Bir kaç tvs kullanıcısından da (forumdan değil birebir konuştuğum kişiler) aynı yorumu aldım. En azından bir ırc alın yaw
geçen ay yalovadan izmire gelirken daha yolun başında yağmura yakalandım... yalova - orhangazi yolunu bilenler bilir virajlıdır... virajda yavaşlamak için frene bi dokundum baktım arka teker adeta buzda gibiydi... motor bariyere doğru giderken kendimi nereye doğru atacağımı bile hesaplamaya başlamıştım ki son anda kurtardım... aynı yerde daha önce başka kaza olmuş bariyerler ezilmişti oradaki çıkıntıyı dizimin altında hissettim resmen... o esnada yaşanan 3 - 5 saniyede panik yapmadım çok şükür ve kontrolü tekrar sağlarken hissedilenler tarifsiz... Allah korudu resmen... o yüzden kışın devamlı kullanacak olan arkadaşlar ya ıslakta aşırı dikkat etmeliler ya da kış için özel lastik almalılar...
-
25 Ağustos 2015, 10:40
#32605
Aynen katılıyorum. Suyu görünce balerine dönüyor orjinal tekerler. :D
Güç ona sahip olamayanı kendine esir eder. Ali Cebbar
-
25 Ağustos 2015, 14:01
#32606
Abi orijinal lastiklerle suya girme, "aha önümde su var" de daha suya girmeden hemen göt atmaya başlıyo valla, hele ki frene basmayagör
-
25 Ağustos 2015, 14:05
#32607
beko12345 adlı üyeden alıntı
Hoşbulduk, teşekkür ederim
Bugün bayiye gidip bir üstüne oturdum yeni kasanın. Herhangibir sorunla karşılaşmadım oturuş pozisyonu olarak.
Bana bayi yeni kasa ile eski kasanın orjinal lastiklerinin farklı olduğunu söyledi.
Hatta dijital ekranlı bir önceki kasanın lastiklerinden çok şikayet geldiğini , bunun üzerine yeni kasa apachede farklı lastikle geldiğini söyledi. Bu yeni kasanın lastikleriyle ilgili hiç şikayet almadıklarınıda belirtti. Lastik değiştirmene gerek yok dedi.
Bu konuda bilginiz varmı ?
alakası yok.. bu motorun eskisininde yenisininde lastikleri berbat.. hele ıslak zeminde Allah a emanet gidersiniz..
Bu motorla en fazla uzun yol yapan benımdir heralde.. 10 ayda 16 17 bın sırf bu yıl uzun yolum var.. oturuş pozisyonu ve titreşim bi nebze rahatsız edecek.. v stromdan sonra hatta baya rahatsız gelecek ve gitmiyo motor diceksin .. ama motorun basit olmasından gelen sorunsuzluğu , yakıt derdi olmadan uzun yol yapmak güzel şeyler.. bu motorla ne kadar uzun yol yapılır dıyenlere dıyorum hep sen nereye kadar dayanabılırsen o kadar.. motor konusunda sıkıntı çıkmaz bakımlı olsun yeterki..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
25 Ağustos 2015, 15:00
#32608
Enes seni özlemişiz
-
25 Ağustos 2015, 15:10
#32609
Selam arkadaşlar,
Benim motorda bir performans düşüklüğü söz konusu
debriyaj kaçırma vs. yok onu belirteyim en başta
performans düşüklüğünden kastım sadece 5. viteste 100'e zor geliyor
Zorlarsam düz uzun yolda 103-107 oluyor ama eskisi gibi 115-120'ye kadar çıkmıyor rahatça
kısacası 4. ve 5. viteste ivmelenmesinde sıkıntı var motorumun
Yağ değişim zamanı yaklaşmıştı önce ondandır dedim
Ama serviste yağını ve yağ filtresini değiştirdim (Castrol 10-40 kullandık)
Durum hala aynı
Hava filtresinden olabilir mi?
Bugün söküp iyice temizledim (gerçi pek kirli de sayılmazdı ama yine de kompresör ile hava sıktım iyice)
Akşam eve motorla dönerken bakacağım bir düzelme oldu mu diye...
Başka sebep ne olabilir sizce?
Not: Motosikletim yaklaşık 9,500 Km' de
Rodajı çok özenle yapılmıştır
Şimdiye kadar hiç böyle bir sorun yoktu son 1ay' dır durum böyle
-
25 Ağustos 2015, 16:11
#32610
Abiler depoyu karbon kaplayacagim malzemeleri aldim hepsi 7 lira tuttu inanamadim uc kere sordum eminmisiniz 7 lira olduguna diye hakikaten oyle imis, falcata ve aparatini da bedavaya verdiler.. Uygulayinca oncesi/sonrasi seklinde resim paylasirim.
http://i.imgur.com/i40AC6q.jpg
http://i.imgur.com/4CctA5X.jpg
7-15-30 lira seklinde gittikce kalitesi artan cesitleri vardi, ben 7 lira olanini aldim, iyiki de bunu almisim cunku Apache'nin fabrika cikisi karbon kaplama yerleri ile tamamen ayni renk tonun da cikti.
-
25 Ağustos 2015, 16:37
#32611
a.payza adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar,
Benim motorda bir performans düşüklüğü söz konusu
debriyaj kaçırma vs. yok onu belirteyim en başta
performans düşüklüğünden kastım sadece 5. viteste 100'e zor geliyor
Zorlarsam düz uzun yolda 103-107 oluyor ama eskisi gibi 115-120'ye kadar çıkmıyor rahatça
kısacası 4. ve 5. viteste ivmelenmesinde sıkıntı var motorumun
Yağ değişim zamanı yaklaşmıştı önce ondandır dedim
Ama serviste yağını ve yağ filtresini değiştirdim (Castrol 10-40 kullandık)
Durum hala aynı
Hava filtresinden olabilir mi?
Bugün söküp iyice temizledim (gerçi pek kirli de sayılmazdı ama yine de kompresör ile hava sıktım iyice)
Akşam eve motorla dönerken bakacağım bir düzelme oldu mu diye...
Başka sebep ne olabilir sizce?
Not: Motosikletim yaklaşık 9,500 Km' de
Rodajı çok özenle yapılmıştır
Şimdiye kadar hiç böyle bir sorun yoktu son 1ay' dır durum böyle
diyafram hasar almış olabilir
-
25 Ağustos 2015, 20:16
#32612
omerfari adlı üyeden alıntı
diyafram hasar almış olabilir
Diyafram olsa 5 6 bin devri geçmez.. başka bi sorun vardir.. ve bu sorun herşeyden kaynakli olabilir.. balatalarin temasindan tut, yagina, ordan tut lastik basincina, karburator ayarina, subap ayarina.. say say bitmez.. bi sekilde kendin bulmalisin sorun neyse..
Traveler adlı üyeden alıntı
Abiler depoyu karbon kaplayacagim malzemeleri aldim hepsi 7 lira tuttu inanamadim uc kere sordum eminmisiniz 7 lira olduguna diye hakikaten oyle imis, falcata ve aparatini da bedavaya verdiler.. Uygulayinca oncesi/sonrasi seklinde resim paylasirim.
http://i.imgur.com/i40AC6q.jpg
http://i.imgur.com/4CctA5X.jpg
7-15-30 lira seklinde gittikce kalitesi artan cesitleri vardi, ben 7 lira olanini aldim, iyiki de bunu almisim cunku Apache'nin fabrika cikisi karbon kaplama yerleri ile tamamen ayni renk tonun da cikti.
Neresini nasl yapcan tam anlamadm ama bitince bi gorelim (: merak ettim
sailor33 adlı üyeden alıntı
Enes seni özlemişiz
Eyw haciabi bende sizi ozledim (: inadina yagmr vardi bugun yikayamadim da binemedim de..
-
25 Ağustos 2015, 20:25
#32613
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Diyafram olsa 5 6 bin devri geçmez.. başka bi sorun vardir.. ve bu sorun herşeyden kaynakli olabilir.. balatalarin temasindan tut, yagina, ordan tut lastik basincina, karburator ayarina, subap ayarina.. say say bitmez.. bi sekilde kendin bulmalisin sorun neyse..
Neresini nasl yapcan tam anlamadm ama bitince bi gorelim (: merak ettim
Eyw haciabi bende sizi ozledim (: inadina yagmr vardi bugun yikayamadim da binemedim de..
Yağmur dün burada da vardı. Hatta başından sonuna kadar motosikletin üzerindeydim ve sırılsıklam oldum. Kuru yer kalmadı resmen
-
25 Ağustos 2015, 22:23
#32614
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Neresini nasl yapcan tam anlamadm ama bitince bi gorelim (: merak ettim
Yan grenajlari cikartip tum deponun siyah yerlerini yapacagim abi, bugun denedim de tecrubesizlikten materyali ziyan ettim, ucuz bi' sey iyi ki. Yarin gidip 2 metre daha alacagim, resim cekerek ilerliyorum, yarin bitecek umarim. Motor suan uzerinde branda benzin deposuz garaj da duruyor, odam da 10 litre benzin tanki var. xD
-
25 Ağustos 2015, 22:59
#32615
Traveler adlı üyeden alıntı
Yan grenajlari cikartip tum deponun siyah yerlerini yapacagim abi, bugun denedim de tecrubesizlikten materyali ziyan ettim, ucuz bi' sey iyi ki. Yarin gidip 2 metre daha alacagim, resim cekerek ilerliyorum, yarin bitecek umarim. Motor suan uzerinde branda benzin deposuz garaj da duruyor, odam da 10 litre benzin tanki var. xD
hadi hayrlısı bitince nasıl olacak bakalım
sailor33 adlı üyeden alıntı
Yağmur dün burada da vardı. Hatta başından sonuna kadar motosikletin üzerindeydim ve sırılsıklam oldum. Kuru yer kalmadı resmen
istemedim valla binmek.. bızım burda sürücüler istanbuldan beter.. kuru havada zar zor gidiyom yağmurda hiç çekilmezler ^^
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
25 Ağustos 2015, 23:15
#32616
Bugün banka da işim vardı. Şubede ki özel güvenlik " satılıksa hemen alayım 4500 tl ye" didi. Acil motosiklet arıyormuş. Yuh dedim böyle mi olur bu iş dedim. Adam ayak üstü motoru alacaktı ya la
-
25 Ağustos 2015, 23:36
#32617
a.payza adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar,
Benim motorda bir performans düşüklüğü söz konusu
debriyaj kaçırma vs. yok onu belirteyim en başta
performans düşüklüğünden kastım sadece 5. viteste 100'e zor geliyor
Zorlarsam düz uzun yolda 103-107 oluyor ama eskisi gibi 115-120'ye kadar çıkmıyor rahatça
kısacası 4. ve 5. viteste ivmelenmesinde sıkıntı var motorumun
Yağ değişim zamanı yaklaşmıştı önce ondandır dedim
Ama serviste yağını ve yağ filtresini değiştirdim (Castrol 10-40 kullandık)
Durum hala aynı
Hava filtresinden olabilir mi?
Bugün söküp iyice temizledim (gerçi pek kirli de sayılmazdı ama yine de kompresör ile hava sıktım iyice)
Akşam eve motorla dönerken bakacağım bir düzelme oldu mu diye...
Başka sebep ne olabilir sizce?
Not: Motosikletim yaklaşık 9,500 Km' de
Rodajı çok özenle yapılmıştır
Şimdiye kadar hiç böyle bir sorun yoktu son 1ay' dır durum böyle
Bende benzer bir durum şöyle var. Bugün bile foçaya giderken saat 3-4 gibi sürdüğümde motosikletin canı 105 km de kesildi. Dönüş yolunda ise tam tersi bir o kadar istekliydi motor. 115-117 iki kişi otoyolda kamyon solladım. Sanırım sıcakta şişiyor nedeninin daha anlamadım 18 bin bakımını yaptırayım bir güzelde tekrar gözlemlicem.
-
26 Ağustos 2015, 01:25
#32618
sailor33 adlı üyeden alıntı
Bugün banka da işim vardı. Şubede ki özel güvenlik " satılıksa hemen alayım 4500 tl ye" didi. Acil motosiklet arıyormuş.
Yuh dedim böyle mi olur bu iş dedim. Adam ayak üstü motoru alacaktı ya la
vereydın 4bıne başkasını alırdık ^^
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
26 Ağustos 2015, 09:10
#32619
a.payza adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar,
Benim motorda bir performans düşüklüğü söz konusu
debriyaj kaçırma vs. yok onu belirteyim en başta
performans düşüklüğünden kastım sadece 5. viteste 100'e zor geliyor
Zorlarsam düz uzun yolda 103-107 oluyor ama eskisi gibi 115-120'ye kadar çıkmıyor rahatça
kısacası 4. ve 5. viteste ivmelenmesinde sıkıntı var motorumun
Yağ değişim zamanı yaklaşmıştı önce ondandır dedim
Ama serviste yağını ve yağ filtresini değiştirdim (Castrol 10-40 kullandık)
Durum hala aynı
Hava filtresinden olabilir mi?
Bugün söküp iyice temizledim (gerçi pek kirli de sayılmazdı ama yine de kompresör ile hava sıktım iyice)
Akşam eve motorla dönerken bakacağım bir düzelme oldu mu diye...
Başka sebep ne olabilir sizce?
Not: Motosikletim yaklaşık 9,500 Km' de
Rodajı çok özenle yapılmıştır
Şimdiye kadar hiç böyle bir sorun yoktu son 1ay' dır durum böyle
Şuan 20.000 km deyim her 1.500km de bir bakımını yaparım her gazı açtığımda 120-130kmH rahat görüyorum daha birkere bile başıma gelmedi böyle şeyler inşallah gelmezde kimsenin başına ama tahminimce Hava filtresinden de olabilir karbüratörden de olabilir.
-
26 Ağustos 2015, 14:37
#32620
2AF3R adlı üyeden alıntı
Bende benzer bir durum şöyle var. Bugün bile foçaya giderken saat 3-4 gibi sürdüğümde motosikletin canı 105 km de kesildi. Dönüş yolunda ise tam tersi bir o kadar istekliydi motor. 115-117 iki kişi otoyolda kamyon solladım. Sanırım sıcakta şişiyor nedeninin daha anlamadım 18 bin bakımını yaptırayım bir güzelde tekrar gözlemlicem.
Dediğiniz gibi 100-105 zor görüyorum
Daha evvelce 95'ten sonra ivmelenmesi artıyor hızı hissettiriyordu
Şimdi ne oldu anlayamadım
Hava filtresini dün temizledim karbüratör ile ilgili bir şey olup olmadığını anca servis anlar ama serviste sizde iyi bilirsiniz ki hastanedeki doktorlar gibi...
"derdin nedir sen bileceksin yoksa ben kendim bulmaya uğraşmam
yada gereksiz yere bir sürü tahlil yapar aldığım paraya bakarım
sorunun çözülmezssede bana ne!" modunda her zaman
İnşaallah sorunu kısa zamanda çözerim
Serviste öyle bir şey ki kardeşim bir şeyi kontrol etmek için sökmeye yanaşmıyorlar açarsak / sökersek değiştiririm diyor
kardeşim sağlamsa niye değiştirip masraf çıkarıyorsun paşa paşa taksana yerine geri! ama olmaz her şey para için...
Daha yeni servis bakımından çıktım adamlar sen kontrol et demezsen bir şeye bakmadan yağını değiştirip sepetliyor
Sadece balataları yağ filtresini ve yağını değiştirdiler (o da benim söylememle)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler