Motorun sol arkasindaki yolcu ayakligi ile grenajin arasindaki demir korumayi cikartsam sorun olur mu? Bi seyi korudugu yok gibi? Cikaran var mi?
Motorun sol arkasindaki yolcu ayakligi ile grenajin arasindaki demir korumayi cikartsam sorun olur mu? Bi seyi korudugu yok gibi? Cikaran var mi?
Bildigimiz mini etek? Ilgincmis.
Bu tarz sokme takma islemlerini kendim yapiyorum da bazen alet edevat bulamadigim oluyor. Alet seti alayim diyorum ama icindekilerin yarisi kullanilmiyor. Motordaki civatalarin boyuna gore tek tek almam daha avantajli olabilecegini duydum.
Motorun uzerundeki tum vida, civata vs boyutlarini nasil ogrenirim? Liste varmidir? Servisine sorsam soyler de oraya kadar gitmeye useniyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Bir de yan grenajin on tarafa bakan kisminda her ikisininde de vida olmadigini fark ettim. Normal mi?
http://oi59.tinypic.com/bdsktg.jpg
mini etek değil bildiğin elbise yada annelerimizin teyzelerimizin halkımızın kadınlarının giydiği tarzda etek.. !!
sana lazım olacaklar , Lokma takım olarak 12,13,14,17,8,10 numaralar.. arka teker için 22 ve 27 numaralar.. normal anahtar olarak 12 ve 10 numaralar.. gerisi gereksiz.. bide düzgün bi tornavida seti.. yeterli..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Dogru anlamisim kusura bakmayin benzetmem biraz abes kacti motor islerinde bir cok benzetme oluyor onlardan biri sandim. Numaralar icin de cok tesekkur ederim. Herkese ozellikle Enes bey her seferin de usenmeden merak ettigim sorulara cok guzel cevaplar verdiniz, cok faydaniz oldu sagolun.
arkadaşlar bazen marşa basınca almıyor ordaki kablolarla oynayınca alıyor yada ayak marşıyla çalıştırıyorum 10 dk sonra falan ışıklarda beklerken marşa basıyorum marş alıyor.Sebebi nedir?başına gelen var mı?
(Emrb)Kablolarda temassızlik olabilir kontak acikken isiklarida kesiyorsa akunun ordaki kablolardandir. tek tek kablolari oynatarak sorunlu baglantiyi bulabilir ve saglamlastirabilirsin.
Rica ederim elimden geldiğince yardımcı olmaya çaşışıyorum burası canlı oldukça herkes faydalanır.. forumun en büyük topiclerinden biriyiz.. büyük bi aile burası ^^ Enes de bana hem siz biz sevmiyorum..
Bide unutmadan alyan takımıda al sağlam.. topuzlu olanlardan mümkünse..
kabloları kontrol et,baktın olmuyor, marş motoruna bi baktır.. gevşemiş fln olur yada onun kömürü mömürü bi ton saçmalıkları var onlardan olabilir ^^ yada akü düzgün sarj edemiyodur, marş motoru sağlam elektrik çeker.. statör,marş motoru ve akü.. bunları kontrol etmen lazım..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
öyle farların sönmesi gibi durumla karşılaşmadım dediğim gibi sadece bazen marş almıyor.
Tamamdir, sagolun.
Vitesi boşa alma problemi yaşıyorum. İlk olarak geçen yağı elle değiştirdim. Repsol 10W40 sentetik kullandım. O zamandan beri motor çalışırken çok ender boşa alabiliyorum. Motor stop ettiğinde sorun yok. Tık diye geçiyor boşa. Sonrasında dün Motul'a attığım e-posta ya istinaden Motul teknosentez 15W50 yağ koydum. Filtreyi değiştirdim. Sorun yine aynı.
Her iki işlemde de:
1) Alttan yağı boşalttım.
2) 1 litre yağ haznesi var. 1 lt yağın tamamını doldurdum.
Direk kullanılan yağla bir ilgisi olabilir mi. Yoksa yağ değişimi sırasında birşeyleri eksik mi yaptım? Yağı fazla koymuş olabilirmiyim?
Herhangi bir fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Apachi de boşa almak deveye hendek altlatmak gibi birşey zor nasip meselesi ben bazen bi seferde boşa aliyorum ( ayda bir veya iki ancakdir ) çoğu defalarca deniyorum boşa geçmiyor sifir aldiğimdada ayniydi 1000 km de aayniydi şu anda 18 bin de ayni orjinal dişli zincir var üzerinde yağ 2 binde bir değiştiririm en son shell yağ koydum 10w40.öncesu iphone motul castrol fazlafark göremedim.
Dostum debriyajla ilgili sanırım. Teli biraz germek gerekiyor. Farketmemişim zaman içinde gevşediğini. http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3671690
Bu arada evet yağ konusunda bende bir fark göremedim. Sadece değişim zamanı uzadı biraz.
vitesi boşa mümkünse motor hareket ederken atmaya çalışın durunca geçmezse debriyajı kavrama noktasına kadar bırakıp sıkın geçer ondan sonra
Bence motor hareket halindeyken vitesi boşa almak daha zor, ben dururken çok nadir vitesi boşa almakta sorun yaşıyorum. Genelde problemsiz geçiyor boşa, bi kaç çeşit yağ da kullandım durum aynı. Ama bazen sorun olabiliyo, vitesler karışıyo gibi oluyo o zaman da vitesi aşağı indirip bi kere hareket etmeyi deniyorum ya vites boşa geçmiş ama göstergede görünmüyo ya da vitesin durumuna göre hareket ediyo veya zorlanıyo, sonra tekrar debriyajı tam sıkıp boşa alabiliyorum. Bende durum bu valla
Motor 1500'e geldi. Yagini degistirecegim. En son 550'de garantiden servis de degisti. Castrol 15 50 koydular. Vites gecisleri vs. bi sorunum yok suan. Motul 15w50 alip kendim degistirmek istiyorum, hem de deneyimlemis olurum. Hava filtresini de degistirecegim. Motul'un kalitesine guvendigim icin zincir temizleme ve yaglama spreylerim de Motul ve kendim uyguluyorum.
Istanbul'da yazin 15 50 kisin 10 40 en uygunu mu? Apache hangi yemegi seviyor? Siz ne yediriyorsunuz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------
Bu arada sol etek koruma demirini cikarttim. biraz zor oldu grenaji cikartamadim ama oldu. Daha guzel durdu boyle.
Alıntı yapmadan fikşrlerimi söyliyim.. Vites düşürmeyi , artırırken yaptığınız gibi yapmanız lazım.. kademeli olarak dşüp kademeli olarak çıkıcak.. bianda düşersen motorun suçu yok sen geçiremiosun demektir.. apachenın viteslerine yatın kalkın dua edin.. başka motora binen herkes apachenın viteslerine istisnasiz bayılır.. gördüğüm en sorunsuz ve kaymak gibi şanzuman apachede..
Yağ olarak çok sıcak bölgede yaşamıosanız 10w40 iyidir.. hava filtresi en az 10bın km gelmeden gereksiz değişmek. yağ filtreni değiş..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
bende aynen katılıyorum sana enes, yanlız şimdiye kadar gördüğüm denediğim en az 8-7 apache debriyajı koluna özellikle bakıyorum çok gevşek bırakıyorlar yani kalkış yaparken 1 cm. bırakıyorsun kavramaya başlıyor bence debriyaj halatını birazdaha gerdirsin herkes, şöyle ortalarda kavrammaya başlasın böylece debriyaja bastığınız zaman daha iyi ayırır vites daha rahat geçer
onu denedim nerdeyse debriyaj koluna dokununca ayiriyordu ama yine ayni vites gecisleri fark olmadi
Dostum yağ değişimine kadar sıkıntı yoktu zaten. Tıkır tıkır geçiyordu vitesleri boş da dahil. Sanırım yağ değişimi ile debriyaj telinin gevşemesi aynı zamana denk geldi sadece. Bu akşam gerelim bakalım ne sonuç çıkacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
Debriyaj telini gerdim, pamuk gibi oldu vitesler. (:
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)