Çubuğu çıkarıp bakman gerek..
2 kez 500km kadar yol yaptığımı bilirim molasız.. sonra ztn ben dayanamayıp verdım mola.. motor konusunda skntı yok her trlü gider..
sen ne kadar dayanabılıyosan o kadar mola vercen motora sormana gerek yok..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Herkese selamlar... Pulsar sayfasında sorduğum soruyu sizlere de sormak istedim...
TVS Apache kullanıcısı olarak çok memnum olduğum motosikletimi büyütme isteği içerisindeyim... Şu an için her ne kadar bu stop etme olayı biraz can sıkıcı dursa da çok da kafama takmıyorum... cc büyütmek için Bajaj 200 NS ya da 250 cc bir motor düşünüyorum... 250 cc üstü için hem maddi olarak hem de (daha da önemlisi) tecrübe olarak hazır değilim diye düşünüyorum... 250 cc motorlarda da adres belli zaten CBR 250 ya da İnazuma... ikisi de çok hoşuma gitmiyor aslında... cbr sebil gibi ortalıkta ve renkleri iyi değil bence... İnazuma ise hala 1970 model gibi ayrıca araştırdığım kadarıyla bakımı servisi biraz tuzlu bir motor bizim motorlara göre yakıtı da biraz fazlayMIŞ... o yüzden Bajaj düşünüyorum... daha sonra tekrar cc büyüteceğim için 0 km de almak istemiyorum ama bordo ya da sarısı gelirse düşünebilirim... Bajaj için ise asıl merak ettiğim ve kullanıcılarına danışmak istediğim konu şu... pek çok TVS kullanıcısı Bajaja geçiş yaptı... sizce gerçekten değdi mi aradaki 4000 - 5000 TL farka... Bajaj 'ın yüksek beygir gücü, su soğutmalı oluşu, biraz daha büyük durması vs. kağıt üzerinde çok önemli artılar ama gerçekte de durum böyle mi... yoksa biraz daha zorlanıp CBR ya da İnazuma mı alınmalı... bu arada marka takıntısı olan birisi değilim öyle olsaydı TVS almazdım... yaşım 30 ve mühendisim kaç basıyo kaçı görüyo gibi saçma işlerle de uğraşmam... çok gezerim çok dolaşırım... yakıtı, parçası, bakımı üzmesin, yorucu olmasın yeter(bu yorucu olması muhabbeti yüzünden çok hoşlansam da Hyosung GT 250R düşünmüyorum)...
Hepinize şimdiden teşekkür ederim...
bende castrol kullanıyorum geçen söz etmiştim burda 2bin km. de 700 gr. falan yağ eksiltiyor hiç devirlide kullanmıyorum eksoz duman atmıyor yani yağ yaksa azda olsa duman atar diye biliyorum hiç yağ kaçıran bir yeride yoktu.
geçen motorun içinden uğultu gibi bir ses geliyordu debriyaj kaçırıyordu falan servise gittim debriyaj sisteminin bağlı olduğu bir bilya dağalmak üzereymiş bilyayı değiştirdik motor komple indi conta keçe ıvır zıvır gibi şeyler hep değişti hele şimdi takip ediyrum yağ eksilticekmi bakalım
Forumdaki Bajaj konusunun son 20-30 sayfasını okumanı öneririm. Ben de seninle aynı düşünüyordum. Şu an külliyen uzaklaşmış durumdayım Bajaj'dan. 3 kere stop etme sorunundan servise gitmiş olan, servisin sallamadığı, nihayetinde hareket halindeyken motorun stop etmesi sonucu sürücüsünün düşüp kaburgalarını kırmasına neden olan bir makina Bajaj. Birkaç beygir için TVS gibi sorunsuz bir makinadan Bajaj gibi sorunlu bir makinaya geçmek pek mantıklı gelmedi bana. Tercih yine de senin. Dediğim gibi Bajaj 200 Ns başlığının son 20-30 sayfasını okumanı öneririm. Ondan sonra kendin karar ver.
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
Ben Balıkesir-Fethiye arasını 8 saat de gittim. 4 molalı. Molalarımın çoğu ihtiyaç molası ve motoru dinlendirme molası idi. Her mola max.10dk idi. 600km yolun son 100km si totoş konusunda ağrılarım oldu. Ancak vibrasyon ile alakalı hiç bir sıkıntı yaşamadım. Ellerde ve ayaklarda uyuşma vs olmadı.
bajaj kötü motor değil.. o paraya alınacak bi motor.. 7bın tl ıkıncı elleri için güzel paralar..
Belki biliyosunuzdur 3 4 ay kadar hem apachem hem pulsarım vardı emanet hocamın motorunu kullanıyodum.. 1000km aşkın yol yaptım.. pulsarın ufak tefek sorunları kronık problemlrı var evet.. motor tamamen elektronık düzen üzerine kurulu, apache analog sistem basitlik sağlamlık getiriyor..
sensörlü motorların hepsınde var bu tarz sorunlar.. pulsara özgü değil.. o nedenle alınabılır bana sorarsan.. halledilmicek bi problemı yok pulsarın. çok yakıdan bildiğim bi makine..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
bajaj kötü motor değil.. o paraya alınacak bi motor.. 7bın tl ıkıncı elleri için güzel paralar..
Belki biliyosunuzdur 3 4 ay kadar hem apachem hem pulsarım vardı emanet hocamın motorunu kullanıyodum.. 1000km aşkın yol yaptım.. pulsarın ufak tefek sorunları kronık problemlrı var evet.. motor tamamen elektronık düzen üzerine kurulu, apache analog sistem basitlik sağlamlık getiriyor..
sensörlü motorların hepsınde var bu tarz sorunlar.. pulsara özgü değil.. o nedenle alınabılır bana sorarsan.. halledilmicek bi problemı yok pulsarın. çok yakıdan bildiğim bi makine..
Dostum kötüsü iyisi ayrı mesele. Benim canımı sıkan noktaları şunlar.
1) Bajaj 200 SS modeli hakkında bilgi alabilmek için, servise, sonra kuralkan'a en son da bajaj india 'ya mesaj attım. Üçüde 2-3 aydır hala en kısa sürede dönecekler. Sağolsun pazarlama müdürleri burada ondan alabildim merak ettiğim soruların cevaplarını.
E daha basit sorulara cevap alamıyorken yarın bir gün problem yaşadığımda ne olacak?
2) Bajaj başlığı altında tartışılıyor hala. Adama 3 defa servise götürmüş makinayı. Üçünde de geri yollamışlar. Dördüncüsünde servise gerek kalmamış. Hareket halindeyken makina stop ediyo, arka tekeri kilitliyor adamın kaburgalar kırık. E ne anladım ben bu işten?
3) Bir makinanın içinde ne kadar az elektronik aksam varsa sorun yaratma olasılığı o kadar azalır. Hele ki Bajaj, Apache gibi yeterince test edilmeden piyasaya sürülen motorlarda. Bir denge sensörü sorunları var daha hala sorunun ne olduğunu bulabilmiş değiller.
4)Bajaj daha yeni enjeksiyon sistemine geçti. E yeterince test yok. Yani denekler bizleriz.
Ha ufak tefek sorunlar olur. Onlar kabul edilebilir. Benim iş arkadaşımda vardı bajaj. 5000-6000 arası deli gibi titriyordu makina. Göstergeyi okuyamıyordun o derece. Tamam bu paraya bu kadar oluyor. Onu anlarım. Ama yukarıdaki 4 madde kabul edilemez benim gözümde.
Ben çok olumlu yaklaştım makinaya başlarda. Hata kafamda SS vardı. Gelsin alacaktım. Param hazır. Ama zaman geçtikçe soğudum.
Hele ki aynı sorundan bir makinanın 3 kere servise gidip dördüncüsünde adamın düşüp kaburgasını kırması nedir yav? Valla benim canım kıymetli. Kimse kusura bakmasın. (: Buradaki servis sallamamaya başlasın altımdaki motoru da satarım. Hiç acımam . Marka benden önemli değil.
Valla dostum uzun uzun cevaplamak ıstemem zira ne benım motorum pulsar nede satıcısııyım ^^ bi sürü ufak problemle bende karşlaştım ve alacak olsam alırmıyım , 7bın tlnın 1 kuruş üstünü vermem.. amma velakin 7bın tlye kadar o paraya bu kadar motor olur.. 20bın km aşkın kullananlarla dolu bi pulsar grubumuz var.. her gezimizi beraber yapıyoruz atıyorum resimleri buraya.. hepsinin makinelerde gayet iyi durumda ve severek biniyorlar..
Bana isteyen istediğini desin , ben o makinayı forumlarda yazanlardan değil canlı olarak denedim gördüm.. o yüzden gerisi biraz hikaye bana..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
arkadaşlar bu site ile ilgili bilgisi olan varmı ?
https://www.wish.com/geek/m
merhaba arkadaşlar 3-4 gün önce lastikleri değiştirirken zinciride ayarladılar gevşek diye bide güzel yağlandı bugün garajdan çıkartırken bi ses dikkatimi çekti zincirden geliyo motor tarafından başına böyle bişey gelen varmı veya ses normalmi?
Öncelikle herkese merhabalar arkadaşlar. Forum kültürü olmayan bi insanım aslında yani bu iyi birşey mi kötü birşey mi bilemem ama TVS bana forum kültürünü aşılayacak sanırsam.. 2013 model Tvs var bende 2014 de aldım henüz 4500 km'de okul ev arası kullandım ilçedeyim vs. vs. Benim sizlere danışmak istediğim birşey var bilmiyorum daha önce konuşuldu mu bu ama malum 1600 sayfa var ve hepsinde bu konuyu arayamadım.. Motorumda şöyle birşey oluyo diyelim ki viraja gireceğim kontrayı veriyorum motosiklet biraz yattıktan sonra hızlıyken arka teker o kadar sallıyo ki güvenemiyorum bi türlü. Hatta viraja gerek yok düz yolda giderken şerit değiştireceğim zaman motosiklet kontrolüm haricinde harekette bulunup sallıyor. Arka tekerin hava basıncını kontrol ediyorum, maşa da bi sorun var mı diye bakıyorum, tekerde yalpa var mı diye bakıyorum cant eğriliği var mı biye bakıyorum yok yok yok. Servisi 110 km uzakta. Böyle birşey yaşayan var mı aranızda ?
çanta yada arkada ağırlık yapacak bişey varsa o yüzdendir.. yoksa da teker bilyelerine fln baktır.. dişlini kontrol ettir.. lastik düz dönüyormu buna bak.. ön tarafta olabilecek bi sorunda buna sebep olabılr arkada arama sorunu..
fazla gerdirmişsin.. zamanla zincirin uzucak yada dişlilerini pert etcek tecrübeyle sabittir onu düzelttir en kısa zmnda
ben arada alışveriş yaparım.. yakın zamanda da baya parça aldım.. güvenlı hızlı sitedir.. alabılırsın..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Stok egzosun motoru "bogdugunu" okumustum, ne kadar dogruluk payi vardir?
Egzos takacak olsaniz ne tercih ederdiniz?
Tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim, tesekkurler.
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)