TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mart 2015, 07:05
#31601
Apices adlı üyeden alıntı
Merhaba.
Öncelikle vermiş olduğunuz değerli bilgiler için teşekkür ederim. Bende 70 kiloyum ve genelde şehir dışı, tek kişi olarak kullanıyorum. Ara sıra 8000-9000 devire çıkabiliyorum. Seri şekilde devirlenmeside hoşuma gidiyor açıkçası. Yine de benim için şehir dışında motoru fazla zorlamadan kullanmak daha önemli. Bu durumda sanırım benim için 14 44 dişli oranı uygun olacaktır, doğru mudur?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------
Hoş geldiniz.
14 44 uygundur;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:03 ----------
M.balibey adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun
Sabri emmi kurcalattıracan yine bana motoru
Cagatay napacan soyle bakayim
Reklamlar
-
31 Mart 2015, 10:15
#31602
Orijinal dişlileri kaç kaç ti apachenin unuttum bak
Bide ben 80 kg. Yim benim dişli kaç olmalı sizce sbr!
-
31 Mart 2015, 16:45
#31603
S.A BEYLER YENİ KASALARIN ALT SAKAL ESKI KASALARA UYUYORMU BILENINIZ VARMIDIR ACEP.
-
01 Nisan 2015, 19:05
#31604
drej73 adlı üyeden alıntı
Orijinal dişlileri kaç kaç ti apachenin unuttum bak
Bide ben 80 kg. Yim benim dişli kaç olmalı sizce sbr!
En eski kasanin 13 43. Orta ve yeni kasanin 13 44..
Disli seciminde onemli olan kullanim tarzindir.. Motordan ne bekledigine bagli.. Ben olsam 13 43 takarim. 14 44 te olabilir.
-
01 Nisan 2015, 20:06
#31605
sbr adlı üyeden alıntı
14 44 uygundur;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:03 ----------
Cagatay napacan soyle bakayim
dişli değişimi kanıma girdin yine 50 kgyim çok yakar mı sence birde şehiriçinde ataklık lazım oluyor ne dersin
-
01 Nisan 2015, 20:09
#31606
Dişli çok fark ediyor mu ki?
Benim motor 4. viteste en son kaç yapabiliyorsa 5'te de aynı hızı yapıyor, sadece devir düşmüş oluyor. 5'e atınca hızlanmıyor yani.
Düz yolda 110 yapıyor. 68 kiloyum.
-
01 Nisan 2015, 20:14
#31607
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Dişli çok fark ediyor mu ki?
Benim motor 4. viteste en son kaç yapabiliyorsa 5'te de aynı hızı yapıyor, sadece devir düşmüş oluyor. 5'e atınca hızlanmıyor yani.
Düz yolda 110 yapıyor. 68 kiloyum.
Şöyle söyliyim.. 5. vites 6500 devirde 100kmh çıkıyor ön 14 dişli ile.. 120kmh de 8 bin devirde oluyor redline girmiyor.. bu şekilde 2 kişi eğimli yolda 132ye kadar çıkarabıldım.. ama yüklüydü baya motor.. tek kişi 140+ yapar .. ancak kalkışta biraz güçten taviz veriyor.. 2 kişiyle kaldırırken 2.viteste kalkıyormş gibi bi his veriyor.. bunu göze almak kaydıyla son hızda motoru çok çok rahatlatıyor.. zaten kalktıktan sonra motor ataklıktan tavız vermiyor.. tek sıkıntı kalkış anı..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
01 Nisan 2015, 21:01
#31608
M.balibey adlı üyeden alıntı
dişli değişimi kanıma girdin yine 50 kgyim çok yakar mı sence birde şehiriçinde ataklık lazım oluyor ne dersin
Ben 50 kilo olsam 14 43 takip 250 likleri kovalarim. Benim motorun 142 gordugu yolda, 50 kg olan cocuk, orjinal disliyle yanimdan suzulerek gecti..
Sende ne var simdi disli?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Dişli çok fark ediyor mu ki?
Benim motor 4. viteste en son kaç yapabiliyorsa 5'te de aynı hızı yapıyor, sadece devir düşmüş oluyor. 5'e atınca hızlanmıyor yani.
Düz yolda 110 yapıyor. 68 kiloyum.
Orjinal disliyle 110 km hizin uzerine cikmiyorsa, disli degistirmeden once motorunu bi gozden gecir.
-
02 Nisan 2015, 00:22
#31609
sbr adlı üyeden alıntı
Ben 50 kilo olsam 14 43 takip 250 likleri kovalarim. Benim motorun 142 gordugu yolda, 50 kg olan cocuk, orjinal disliyle yanimdan suzulerek gecti..
Sende ne var simdi disli?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------
Orjinal disliyle 110 km hizin uzerine cikmiyorsa, disli degistirmeden once motorunu bi gozden gecir.
abi benim dişliler orjinal karbüratör orjinal ayarıda bir tek hava filtresi var ve kat iptal birde ben 50 kgyim ama full koumalı biniyiyorum en az 60 olur kilom
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Dişli çok fark ediyor mu ki?
Benim motor 4. viteste en son kaç yapabiliyorsa 5'te de aynı hızı yapıyor, sadece devir düşmüş oluyor. 5'e atınca hızlanmıyor yani.
Düz yolda 110 yapıyor. 68 kiloyum.
diaframa bakmalısın bence
-
02 Nisan 2015, 13:30
#31610
Herkese çok teşekkür ederim tüm cevaplarınız için.
----
Sabit gazda benzin bitiyor gibi teklemesinin nedeni de mi diyafram acaba?
Ustaya söylüyorum, deniyor motoru, 3 ay önce buji başlığına bakarız sonraki bakımda dedi. Olmazsa diyaframa bakarız dedi.
Sonraki bakıma geldim yine denedi ama şimdi de normal diyor. Şanzıman ve zincir dişli boşluklarından olur diyor.
Diyaframa açıp bakmak zor mu? Ya da ayarı filan bozulur mu acaba?
Eğer diyafram yırtıksa, kaç liraya değişir acaba?
-
02 Nisan 2015, 14:08
#31611
M.balibey adlı üyeden alıntı
abi benim dişliler orjinal karbüratör orjinal ayarıda bir tek hava filtresi var ve kat iptal birde ben 50 kgyim ama full koumalı biniyiyorum en az 60 olur kilom
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
diaframa bakmalısın bence
Sen motoru orjinal disliyle nasil zaptediyorsun top speed seviyorsan 14 dene istersen bi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------
İstanbul ici apache satan varmi?
-
02 Nisan 2015, 17:57
#31612
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Şöyle söyliyim.. 5. vites 6500 devirde 100kmh çıkıyor ön 14 dişli ile.. 120kmh de 8 bin devirde oluyor redline girmiyor.. bu şekilde 2 kişi eğimli yolda 132ye kadar çıkarabıldım.. ama yüklüydü baya motor.. tek kişi 140+ yapar .. ancak kalkışta biraz güçten taviz veriyor.. 2 kişiyle kaldırırken 2.viteste kalkıyormş gibi bi his veriyor.. bunu göze almak kaydıyla son hızda motoru çok çok rahatlatıyor.. zaten kalktıktan sonra motor ataklıktan tavız vermiyor.. tek sıkıntı kalkış anı..
Bu güzel açıklamalardan sonra aklıma sadece bir soru takıldı. 14 dişli ile İki kişi dik bir rampada kalkış yapmak zorunda kalırsanız, herhangi bir sakatlık olur mu? Yani rampada kalma ,çok gaz vermeye rağmen kalkamama gibi.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
02 Nisan 2015, 19:12
#31613
Apices adlı üyeden alıntı
Bu güzel açıklamalardan sonra aklıma sadece bir soru takıldı. 14 dişli ile İki kişi dik bir rampada kalkış yapmak zorunda kalırsanız, herhangi bir sakatlık olur mu? Yani rampada kalma ,çok gaz vermeye rağmen kalkamama gibi.
Kalkmama gibi bir durum soz konusu olamaz. En dik yokusta bile kalkar. Ama orjinal disliyle daha rahat kalkar.
-
02 Nisan 2015, 23:17
#31614
Ya sizin dediğinize göre benim ön dişli zaten 14 sanırım.
Çünkü 6000'de 90 yapıyor, 8000'de 120, 9000'de daha kırmızıya gelmediği halde (yokuş aşağı ise) 130 görüyor.
-
03 Nisan 2015, 00:06
#31615
Erzurum dayim daha deneyemedim bile motoru ne bahtsiz bedeviyim arkadas :(
-
03 Nisan 2015, 00:13
#31616
sbr adlı üyeden alıntı
Kalkmama gibi bir durum soz konusu olamaz. En dik yokusta bile kalkar. Ama orjinal disliyle daha rahat kalkar.
sabri cevabı vermıiş.. 2.viteste kalkar gibi zorlanır ama kalkar..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
03 Nisan 2015, 00:23
#31617
Slm arkadaşlar Bizim motorların teker bilyalari yaglanmiyormu benim eski çin mali motoru her sene 1 defa tekerleri söker bilyalari yaglardim apachenikini yapamadim
-
03 Nisan 2015, 01:55
#31618
sbr adlı üyeden alıntı
Sen motoru orjinal disliyle nasil zaptediyorsun
top speed seviyorsan 14 dene istersen bi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------
İstanbul ici apache satan varmi?
600lüğü bile zaptediyorum apache ne ki hayırdır pulsarı bırakıyor musun yakıt ne kadar olur birde cgnin hangi serisinin dişlisi bu kilidi falan ayrı mı
-
03 Nisan 2015, 10:29
#31619
sbr adlı üyeden alıntı
Kalkmama gibi bir durum soz konusu olamaz. En dik yokusta bile kalkar. Ama orjinal disliyle daha rahat kalkar.
Dişli değişimini her nedense 5000 km. sonrası için uygun görüyorlardı. Bende 5000 km'yi yeni geçtiğime göre en kısa sürede 14 ile değiştirmek iyi olacak.
Sabri ve Enes cevaplarınız için teşekkür ederim.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
03 Nisan 2015, 13:00
#31620
Apices adlı üyeden alıntı
Dişli değişimini her nedense 5000 km. sonrası için uygun görüyorlardı. Bende 5000 km'yi yeni geçtiğime göre en kısa sürede 14 ile değiştirmek iyi olacak.
Sabri ve Enes cevaplarınız için teşekkür ederim.
değiştir bencede.. son hızda ve motorun rahatlaması açısından güzel bi durum..
İntercomumuzuda aldık taktık .. 4 arkadaş aldık bakalım konferans sistemiyle takılcaz artık.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler