[QUOTE=tahsins;3542658]İyi kötü hesap yapmayı bilen bir allah ın kulu apache ye niyetlenip discover almaz. Aralarında dağlar kadar fark var.[/QUOTE
Bence pulsar demek istedi discover kıyas bile edilemez
[QUOTE=tahsins;3542658]İyi kötü hesap yapmayı bilen bir allah ın kulu apache ye niyetlenip discover almaz. Aralarında dağlar kadar fark var.[/QUOTE
Bence pulsar demek istedi discover kıyas bile edilemez
Arkadaşlar motorum satılıktır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9137793/detay/
Slm arkadaşlar benim motur seyir halinde iken vitesi yükseldiğinde çok geç hızlanıyor 4-5 saniye sonra sanki hızlanmaya başlıyor daha önce başınıza geldimi böyle bişey
20 gündür motorum dışarıda balkon altında üstü örtülü bir şekilde yalnızdı ve alarm aktifti.
Bugün motoruma kavuştum, jikleyi açtım ve marşa bastım. Akü hafiften azalmış gibi, marş sesi (cıgı-cıgı-cıgı sesi ) eskisi gibi hızlı hızlı değildi, arabalardaki gibiydi.
3-4 saniye çalışmayınca marşı bıraktım.
Ayakla çalıştırayım dedim. 5 defa filan yaptım çalışmadı. Sonra karbüratör musluğunun kapalı olduğunu hatırladım. Onu açtım.
Sonra hiç durmadan, ardı ardına sanki marş motoruymuşum gibi, sanırım bir 10 defa tepikleyince (jikle tam açık) motor çalıştı.
Motor çalıştıktan sonra (jikle tam açık) 30 saniye kadar rölanti seviyesinde kaldı sonra biraz yükseldi devir.
Birkaç dakika motor çalıştığı halde hala gaza tepki veremiyordu. Sonra motoru kapattım, üstünü örtüp alarmı devreye aldım eve çıktım.
Sizce anormallik var mı?
kaç bin devirde vites atıyosun ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------
Normal hacıabi.. Benim motorda 20 günü geçti yatıyor.. alarmı devre dışı bıraktım kapalı otoparkta.. lastikler fln inmiş garibimin :D bakalım nasıl çalışcak ama o kdr süre yattıktan sonra en az bi 5 dk rolantide kendine gelmesine izin vermek lazım..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
[QUOTE=EneS_Turker;3544055]kaç bin devirde vites atıyosun ?[COLOR="Silver"]
6-7 bin devirde vites degistiriyorum bide
7 bin de vites degiştireceksem eğer ibre 7 geldigi anda vitesi değiştirmeli miyim
Yoksa 10-15 saniye devirli gidip sonramı vites atmaliyim, birde bizim buralar hep yokuş hem de çok dik yokuşlar
Anladığım kadarı ile bu motorlar soğuk havalarda 2-3 hafta çalıştırılmadıkları zaman, ilk çalıştırmada sorun yaşanabiliyor. Daha önce iki defa aynı olay benimde başıma geldi.Ben motorumu apartman girişinde kapalı yerde tutuyorum. Uzun süre sonra ilk çalıştırma da jikle ile el marşında 2-3 denemem de çalışıyor. Jikleyi 2000 devir civarlarında 10 saniye kadar tutup, bırakıyorum. Rölantide de yaklaşık olarak 5-10 dakika çalışmasına rağmen yine de bazen gaz yemiyor.Yani deviri yavaş yavaş 4000 ve üzerine çıkarırken devir birden düşüyor ve stop edecek gibi oluyor. Bu sebeple rölanti de biraz daha çalıştırmak gerekebiliyor. Bu şekilde yola çıkmaya kalkınca yine gaz yemiyor, yavaş yavaş yol almaya devam edince 2-3 dk. sonra normal haline geliyor.
Sizde sanırım motorda da aynı durumu yaşamışsınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------
[QUOTE=drej73;3544415]Normal kullanımda vites değiştirme devriniz biraz düşük olabilir. Ama özellikle dik yokuş çıkarken devri normalden daha fazla artırmalı ve vites değişimini seri şekilde yapmalısınız. Motor devrini bulduktan sonra illa da 5-10 saniye aynı devirde gitmenize gerek yok bence.
Şayet geç hızlanma olayını düz yolda da yapıyorsa(önceden böyle bir sorun yok ise)debriyajınız da bir sorun olabilir.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
[QUOTE=drej73;3544415]6 7 bnde vites atarsan helede yokuşta motor hızlanmaz.. senınkı yıne hızlanıyomus ^^ yığılma deniyor buna.. vites attığında devir düşer 3 4 bine ve yığılır motor.. yokuş yukarı 8 9 bınde at vitesi.. düz yolda da keza 8 binden aşağı atmam vites.. belli bi süre gitmene gerek yok yani atabilirsin o devir aralığına geldiğinde .. yada keyfine kalmış..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Bugün motorum marşa basar basmaz çalıştı, normale döndü.
200-250 km yol yaptım. Ayrıca, 3. viteste 105 km/h, 4. viteste 125 km/h hızı gördüm orijinal dişlilerle.
Yalnız 5. viteste motor daha fazla hızlanmıyor, sadece daha düşük devirde gitmiş oluyorum.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Gaz kesiciye girdi ama, ilk defa bu kadar zorladım. 5. vites olsa 8.000 devir civarı olması gerekirdi o hızda.
---
5. viteste 6.000'de 90 yapıyor. 9.000 devirde de 130 yapıyor. Diğerlerini hatırlamıyorum.
Ama genelde 110'u pek geçemiyorum. Hatta 100'ü geçemediği bile oluyor, belki bu havalarda 10w50 yağ kullandığım içindir.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
O zaman size video çekmek zorunda kalacağım. :D
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Onun motoru nasıldı ki?
-------------
Arkadaşlar şu çanta hakkında bilginiz var mı, ayrıca bizim motorlara uyar mı? Her an sipariş verebilirim.
Bir kaç aydır düşünüyorum.
http://www.motosikletaksesuarlari.co...eti_13605.html
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)