Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #31241
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    [QUOTE=tahsins;3542658]İyi kötü hesap yapmayı bilen bir allah ın kulu apache ye niyetlenip discover almaz. Aralarında dağlar kadar fark var.[/QUOTE
    Bence pulsar demek istedi discover kıyas bile edilemez


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #31242
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    [QUOTE=designserhat;3542661]
    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi kötü hesap yapmayı bilen bir allah ın kulu apache ye niyetlenip discover almaz. Aralarında dağlar kadar fark var.[/QUOTE
    Bence pulsar demek istedi discover kıyas bile edilemez
    Biri 5.000tl diğeri 8.000tl. Bana discover demiştir gibi geldi.
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  3. #31243
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    [QUOTE=tahsins;3542694]
    Alıntı designserhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Biri 5.000tl diğeri 8.000tl. Bana discover demiştir gibi geldi.
    180lik dediğine göre pulsardır bence

  4. #31244
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    [QUOTE=M.balibey;3543258]
    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    180lik dediğine göre pulsardır bence
    adamı çağırın sorun tartışcanıza
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  5. #31245

    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS APACHE RTR 150
    Arkadaşlar motorum satılıktır.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9137793/detay/

  6. #31246
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Slm arkadaşlar benim motur seyir halinde iken vitesi yükseldiğinde çok geç hızlanıyor 4-5 saniye sonra sanki hızlanmaya başlıyor daha önce başınıza geldimi böyle bişey

  7. #31247
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    20 gündür motorum dışarıda balkon altında üstü örtülü bir şekilde yalnızdı ve alarm aktifti.
    Bugün motoruma kavuştum, jikleyi açtım ve marşa bastım. Akü hafiften azalmış gibi, marş sesi (cıgı-cıgı-cıgı sesi ) eskisi gibi hızlı hızlı değildi, arabalardaki gibiydi.
    3-4 saniye çalışmayınca marşı bıraktım.
    Ayakla çalıştırayım dedim. 5 defa filan yaptım çalışmadı. Sonra karbüratör musluğunun kapalı olduğunu hatırladım. Onu açtım.
    Sonra hiç durmadan, ardı ardına sanki marş motoruymuşum gibi, sanırım bir 10 defa tepikleyince (jikle tam açık) motor çalıştı.

    Motor çalıştıktan sonra (jikle tam açık) 30 saniye kadar rölanti seviyesinde kaldı sonra biraz yükseldi devir.
    Birkaç dakika motor çalıştığı halde hala gaza tepki veremiyordu. Sonra motoru kapattım, üstünü örtüp alarmı devreye aldım eve çıktım.

    Sizce anormallik var mı?

  8. #31248
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 gündür motorum dışarıda balkon altında üstü örtülü bir şekilde yalnızdı ve alarm aktifti.
    Bugün motoruma kavuştum, jikleyi açtım ve marşa bastım. Akü hafiften azalmış gibi, marş sesi (cıgı-cıgı-cıgı sesi ) eskisi gibi hızlı hızlı değildi, arabalardaki gibiydi.
    3-4 saniye çalışmayınca marşı bıraktım.
    Ayakla çalıştırayım dedim. 5 defa filan yaptım çalışmadı. Sonra karbüratör musluğunun kapalı olduğunu hatırladım. Onu açtım.
    Sonra hiç durmadan, ardı ardına sanki marş motoruymuşum gibi, sanırım bir 10 defa tepikleyince (jikle tam açık) motor çalıştı.

    Motor çalıştıktan sonra (jikle tam açık) 30 saniye kadar rölanti seviyesinde kaldı sonra biraz yükseldi devir.
    Birkaç dakika motor çalıştığı halde hala gaza tepki veremiyordu. Sonra motoru kapattım, üstünü örtüp alarmı devreye aldım eve çıktım.

    Sizce anormallik var mı?
    karbüratör de ki pis benzini de boşalt saydınız çalıştırmadan ve musluğu açmadan önce, düzelir.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  9. #31249
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm arkadaşlar benim motur seyir halinde iken vitesi yükseldiğinde çok geç hızlanıyor 4-5 saniye sonra sanki hızlanmaya başlıyor daha önce başınıza geldimi böyle bişey
    kaç bin devirde vites atıyosun ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 gündür motorum dışarıda balkon altında üstü örtülü bir şekilde yalnızdı ve alarm aktifti.
    Bugün motoruma kavuştum, jikleyi açtım ve marşa bastım. Akü hafiften azalmış gibi, marş sesi (cıgı-cıgı-cıgı sesi ) eskisi gibi hızlı hızlı değildi, arabalardaki gibiydi.
    3-4 saniye çalışmayınca marşı bıraktım.
    Ayakla çalıştırayım dedim. 5 defa filan yaptım çalışmadı. Sonra karbüratör musluğunun kapalı olduğunu hatırladım. Onu açtım.
    Sonra hiç durmadan, ardı ardına sanki marş motoruymuşum gibi, sanırım bir 10 defa tepikleyince (jikle tam açık) motor çalıştı.

    Motor çalıştıktan sonra (jikle tam açık) 30 saniye kadar rölanti seviyesinde kaldı sonra biraz yükseldi devir.
    Birkaç dakika motor çalıştığı halde hala gaza tepki veremiyordu. Sonra motoru kapattım, üstünü örtüp alarmı devreye aldım eve çıktım.

    Sizce anormallik var mı?
    Normal hacıabi.. Benim motorda 20 günü geçti yatıyor.. alarmı devre dışı bıraktım kapalı otoparkta.. lastikler fln inmiş garibimin :D bakalım nasıl çalışcak ama o kdr süre yattıktan sonra en az bi 5 dk rolantide kendine gelmesine izin vermek lazım..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  10. #31250
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    [QUOTE=EneS_Turker;3544055]kaç bin devirde vites atıyosun ?[COLOR="Silver"]

    6-7 bin devirde vites degistiriyorum bide
    7 bin de vites degiştireceksem eğer ibre 7 geldigi anda vitesi değiştirmeli miyim
    Yoksa 10-15 saniye devirli gidip sonramı vites atmaliyim, birde bizim buralar hep yokuş hem de çok dik yokuşlar

  11. #31251
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 gündür motorum dışarıda balkon altında üstü örtülü bir şekilde yalnızdı ve alarm aktifti.
    Bugün motoruma kavuştum, jikleyi açtım ve marşa bastım. Akü hafiften azalmış gibi, marş sesi (cıgı-cıgı-cıgı sesi ) eskisi gibi hızlı hızlı değildi, arabalardaki gibiydi.
    3-4 saniye çalışmayınca marşı bıraktım.
    Ayakla çalıştırayım dedim. 5 defa filan yaptım çalışmadı. Sonra karbüratör musluğunun kapalı olduğunu hatırladım. Onu açtım.
    Sonra hiç durmadan, ardı ardına sanki marş motoruymuşum gibi, sanırım bir 10 defa tepikleyince (jikle tam açık) motor çalıştı.

    Motor çalıştıktan sonra (jikle tam açık) 30 saniye kadar rölanti seviyesinde kaldı sonra biraz yükseldi devir.
    Birkaç dakika motor çalıştığı halde hala gaza tepki veremiyordu. Sonra motoru kapattım, üstünü örtüp alarmı devreye aldım eve çıktım.

    Sizce anormallik var mı?
    Anladığım kadarı ile bu motorlar soğuk havalarda 2-3 hafta çalıştırılmadıkları zaman, ilk çalıştırmada sorun yaşanabiliyor. Daha önce iki defa aynı olay benimde başıma geldi.Ben motorumu apartman girişinde kapalı yerde tutuyorum. Uzun süre sonra ilk çalıştırma da jikle ile el marşında 2-3 denemem de çalışıyor. Jikleyi 2000 devir civarlarında 10 saniye kadar tutup, bırakıyorum. Rölantide de yaklaşık olarak 5-10 dakika çalışmasına rağmen yine de bazen gaz yemiyor.Yani deviri yavaş yavaş 4000 ve üzerine çıkarırken devir birden düşüyor ve stop edecek gibi oluyor. Bu sebeple rölanti de biraz daha çalıştırmak gerekebiliyor. Bu şekilde yola çıkmaya kalkınca yine gaz yemiyor, yavaş yavaş yol almaya devam edince 2-3 dk. sonra normal haline geliyor.

    Sizde sanırım motorda da aynı durumu yaşamışsınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------

    [QUOTE=drej73;3544415]
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç bin devirde vites atıyosun ?[COLOR="Silver"]

    6-7 bin devirde vites degistiriyorum bide
    7 bin de vites degiştireceksem eğer ibre 7 geldigi anda vitesi değiştirmeli miyim
    Yoksa 10-15 saniye devirli gidip sonramı vites atmaliyim, birde bizim buralar hep yokuş hem de çok dik yokuşlar
    Normal kullanımda vites değiştirme devriniz biraz düşük olabilir. Ama özellikle dik yokuş çıkarken devri normalden daha fazla artırmalı ve vites değişimini seri şekilde yapmalısınız. Motor devrini bulduktan sonra illa da 5-10 saniye aynı devirde gitmenize gerek yok bence.

    Şayet geç hızlanma olayını düz yolda da yapıyorsa(önceden böyle bir sorun yok ise)debriyajınız da bir sorun olabilir.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  12. #31252
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    [QUOTE=drej73;3544415]
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç bin devirde vites atıyosun ?[COLOR="Silver"]

    6-7 bin devirde vites degistiriyorum bide
    7 bin de vites degiştireceksem eğer ibre 7 geldigi anda vitesi değiştirmeli miyim
    Yoksa 10-15 saniye devirli gidip sonramı vites atmaliyim, birde bizim buralar hep yokuş hem de çok dik yokuşlar
    6 7 bnde vites atarsan helede yokuşta motor hızlanmaz.. senınkı yıne hızlanıyomus ^^ yığılma deniyor buna.. vites attığında devir düşer 3 4 bine ve yığılır motor.. yokuş yukarı 8 9 bınde at vitesi.. düz yolda da keza 8 binden aşağı atmam vites.. belli bi süre gitmene gerek yok yani atabilirsin o devir aralığına geldiğinde .. yada keyfine kalmış..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  13. #31253
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Bugün motorum marşa basar basmaz çalıştı, normale döndü.

    200-250 km yol yaptım. Ayrıca, 3. viteste 105 km/h, 4. viteste 125 km/h hızı gördüm orijinal dişlilerle.
    Yalnız 5. viteste motor daha fazla hızlanmıyor, sadece daha düşük devirde gitmiş oluyorum.

  14. #31254
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motorum marşa basar basmaz çalıştı, normale döndü.

    200-250 km yol yaptım. Ayrıca, 3. viteste 105 km/h, 4. viteste 125 km/h hızı gördüm orijinal dişlilerle.
    Yalnız 5. viteste motor daha fazla hızlanmıyor, sadece daha düşük devirde gitmiş oluyorum.
    orjinal dişlilerle mi.. ne diyon hacı :D 5.vitestedir o hız..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  15. #31255
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Gaz kesiciye girdi ama, ilk defa bu kadar zorladım. 5. vites olsa 8.000 devir civarı olması gerekirdi o hızda.

    ---
    5. viteste 6.000'de 90 yapıyor. 9.000 devirde de 130 yapıyor. Diğerlerini hatırlamıyorum.
    Ama genelde 110'u pek geçemiyorum. Hatta 100'ü geçemediği bile oluyor, belki bu havalarda 10w50 yağ kullandığım içindir.

  16. #31256
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaz kesiciye girdi ama, ilk defa bu kadar zorladım. 5. vites olsa 8.000 devir civarı olması gerekirdi o hızda.

    ---
    5. viteste 6.000'de 90 yapıyor. 9.000 devirde de 130 yapıyor. Diğerlerini hatırlamıyorum.
    Ama genelde 110'u pek geçemiyorum. Hatta 100'ü geçemediği bile oluyor, belki bu havalarda 10w50 yağ kullandığım içindir.
    orjinal dişli ile 8bın devirde 110kmh yapar 9bınde 120kmh.. redline girdğinde 130küsürlere çıkar.. 2 motorumdada aynıydı.. 14 dişliyle 8 bın devırde 110kmh 9 bın devırde 120kmh yapıyor.. tecrübeyle sabittir..
    sbr bunu beğendi.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  17. #31257
    omerfari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaz kesiciye girdi ama, ilk defa bu kadar zorladım. 5. vites olsa 8.000 devir civarı olması gerekirdi o hızda.

    ---
    5. viteste 6.000'de 90 yapıyor. 9.000 devirde de 130 yapıyor. Diğerlerini hatırlamıyorum.
    Ama genelde 110'u pek geçemiyorum. Hatta 100'ü geçemediği bile oluyor, belki bu havalarda 10w50 yağ kullandığım içindir.
    benim ön dişli 15 6bin civarı 90 yapıyor orjinal dişli ile 7-8bin arası 90 yapıyordu bi yanlışlık olmasın

  18. #31258
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    O zaman size video çekmek zorunda kalacağım. :D

  19. #31259
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman size video çekmek zorunda kalacağım. :D
    çek bakam hacı :D nihat abinin apacheye kimse yetişemezdi bi ara senin motorda öyle ilginç bi makine çıkabilir ^^

    Alıntı omerfari adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim ön dişli 15 6bin civarı 90 yapıyor orjinal dişli ile 7-8bin arası 90 yapıyordu bi yanlışlık olmasın
    yok bi ara baya irdelemiştik cidden böyle.. sağlıklık bı apachenın değerleri bunlar..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  20. #31260
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Onun motoru nasıldı ki?

    -------------

    Arkadaşlar şu çanta hakkında bilginiz var mı, ayrıca bizim motorlara uyar mı? Her an sipariş verebilirim.
    Bir kaç aydır düşünüyorum.


    http://www.motosikletaksesuarlari.co...eti_13605.html


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler