Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #31001
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Arkadaşlar iki seferdir, depoyu ağzına kadar doldurduğum halde tek diş eksik gösteriyor gösterge.

    Ayrıca, doldurmadan önce 26 km. rezervede kullandım, 14 litre benzin aldı depo. 14 litre benzinle 466 km. gitmişim. (100 km./3 litre)
    466 km.'nin yarısından çoğu 90 kg. artçı ile geçti. Ben ise 68 kg.'ım.
    (Artçıyla; 200 km uzun yol yaptık ayrıca, yiyebildiği kadar gaz açarak.)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #31002
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iki seferdir, depoyu ağzına kadar doldurduğum halde tek diş eksik gösteriyor gösterge.

    Ayrıca, doldurmadan önce 26 km. rezervede kullandım, 14 litre benzin aldı depo. 14 litre benzinle 466 km. gitmişim. (100 km./3 litre)
    466 km.'nin yarısından çoğu 90 kg. artçı ile geçti. Ben ise 68 kg.'ım.
    (Artçıyla; 200 km uzun yol yaptık ayrıca, yiyebildiği kadar gaz açarak.)
    Ben 15 küsur litre ile 440 km gördüm en az yakabildiği bu kafayı yememk elde değil karbüratör değiştiler yine değişen bişey yok benzincileri değişiyorum artık hava basıyorlar diye sorun bende sanırım artık şüphelenmeye başladım

  3. #31003
    yigido_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    CBF 150 2009
    Daha yeni tvs ci oldum depo ful dolu deneyemedim hava ve yuksek okul sartlarindan dolayi ama sanki fazla duruyor normalde 500 u gecmesi gerekmezmiydi cok mu basiyonuz acaba

  4. #31004
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim senin akün bitik. Aküsü sağlam motorun rolantide farı az yanmaz. Benimde başıma gelmişti. Aküm ölmüş. Far az yanıyodu rolantide. Hatta videosuda var. Bir bak bakalım.
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...r-videolu.html
    abi bizim far aküden değil şarj dinamosundan elektrik alır

    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonraki mesajlarıma da baktın mı? Onlarda, ikinci akü seçeneği çıkardım kendime, ve sanki en mantıklısı o gibi geliyor bana.

    O mesajlara ek olarak şunu da ekleyeyim;
    Statörden, aşırı güç almaya başlandığı zaman ikinci aküye giden akım, bir sigorta ile kesilsin, hatta direkt normal aküyü şarj etmeye başlasın.
    Böyle bir sistem yapılabilir.

    Akım kesildiğinde, biz fazla enerji harcayan şeyi kapatıp ikinci aküye akımı tekrar verene kadar, ikinci akü cihazları tek başına çalıştırabilir sanırım.
    Bana gereken en fazla 50 Watt güç;

    Led çadır aydınlatması + motor için 20 wattlık filan fan + Laptop şarj etme + 2-3 adet telefon şarj etme (usb olarak değil, piriz ile) + varsa kamera filan şarj ederim..
    w=1ax12v ikinci akü olur ama geç dolar birde laptop kaç waat ve amper benim ki mesela 130 watt çekiyor yüksüzken yüke binince 10 watta sabit kalıyor diğer şarjlar konusunda rahat l olar sorun yapmazda latopun kaç watlık olduğuna bak adaptöründe yazar


    Alıntı indirect adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar gösterge ışığını kontak açınca yakmanın bir yolu yok mu? (Motoru çalıştırmadan yansın istiyorum yani)
    göstergenin içinde devre yoksa yapması kolaydır ama devre varsa iş zor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim senin akün bitik. Aküsü sağlam motorun rolantide farı az yanmaz. Benimde başıma gelmişti. Aküm ölmüş. Far az yanıyodu rolantide. Hatta videosuda var. Bir bak bakalım.
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...r-videolu.html
    abi bizim far aküden değil şarj dinamosundan elektrik alır

    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonraki mesajlarıma da baktın mı? Onlarda, ikinci akü seçeneği çıkardım kendime, ve sanki en mantıklısı o gibi geliyor bana.

    O mesajlara ek olarak şunu da ekleyeyim;
    Statörden, aşırı güç almaya başlandığı zaman ikinci aküye giden akım, bir sigorta ile kesilsin, hatta direkt normal aküyü şarj etmeye başlasın.
    Böyle bir sistem yapılabilir.

    Akım kesildiğinde, biz fazla enerji harcayan şeyi kapatıp ikinci aküye akımı tekrar verene kadar, ikinci akü cihazları tek başına çalıştırabilir sanırım.
    Bana gereken en fazla 50 Watt güç;

    Led çadır aydınlatması + motor için 20 wattlık filan fan + Laptop şarj etme + 2-3 adet telefon şarj etme (usb olarak değil, piriz ile) + varsa kamera filan şarj ederim..
    w=1ax12v ikinci akü olur ama geç dolar birde laptop kaç waat ve amper benim ki mesela 130 watt çekiyor yüksüzken yüke binince 10 watta sabit kalıyor diğer şarjlar konusunda rahat l olar sorun yapmazda latopun kaç watlık olduğuna bak adaptöründe yazar


    Alıntı indirect adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar gösterge ışığını kontak açınca yakmanın bir yolu yok mu? (Motoru çalıştırmadan yansın istiyorum yani)
    göstergenin içinde devre yoksa yapması kolaydır ama devre varsa iş zor

  5. #31005
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    İstanbul kar tipi fırtına.. kafayı uzatamıyoruz dışarı :D varmı motora bnen bu havada
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  6. #31006
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    w=1ax12v ikinci akü olur ama geç dolar birde laptop kaç waat ve amper benim ki mesela 130 watt çekiyor yüksüzken yüke binince 10 watta sabit kalıyor diğer şarjlar konusunda rahat l olar sorun yapmazda latopun kaç watlık olduğuna bak adaptöründe yazar

    ...

    Giriş 220 volt, 2 amper yazıyor. Yani bu da 440 watt mı olmuş oluyor?
    Çıkış ise 19 volt, 6.32 amper yazıyor.

    Bilgisayar, MSI GE60 bu arada.






    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul kar tipi fırtına.. kafayı uzatamıyoruz dışarı :D varmı motora bnen bu havada

    Osmaniye'deyim ben şuan, şu Zorkun Yaylası yoluna kar yağsa, gidip karda sürmeyi deneyeceğim ama...
    Kar yağmasını bekliyorum.

    Sağanak yağmurda, rüzgarda 100 km. yol yapmışlığım vardır. Yarın yine Adana'ya gideceğim mesela sağanak yağmur altında. :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------

    Ha, bu arada; Shell'de benzinci bana sormadan V-Power yakıt koymuş. Şuan deponun 14 litresi V-Power, 2 litresi normal Shell benzini.

    Sizce nasıl bir durumla karşılaşabilirim? İyi mi, kötü mü, yoksa farksız mı olur bu yakıt?

  7. #31007
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul kar tipi fırtına.. kafayı uzatamıyoruz dışarı :D varmı motora bnen bu havada
    biraz önce içeri girdim donmayan yerim kalmadı yolda araba bile kalmamış


    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Giriş 220 volt, 2 amper yazıyor. Yani bu da 440 watt mı olmuş oluyor?
    Çıkış ise 19 volt, 6.32 amper yazıyor.

    Bilgisayar, MSI GE60 bu arada.









    Osmaniye'deyim ben şuan, şu Zorkun Yaylası yoluna kar yağsa, gidip karda sürmeyi deneyeceğim ama...
    Kar yağmasını bekliyorum.

    Sağanak yağmurda, rüzgarda 100 km. yol yapmışlığım vardır. Yarın yine Adana'ya gideceğim mesela sağanak yağmur altında. :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------

    Ha, bu arada; Shell'de benzinci bana sormadan V-Power yakıt koymuş. Şuan deponun 14 litresi V-Power, 2 litresi normal Shell benzini.

    Sizce nasıl bir durumla karşılaşabilirim? İyi mi, kötü mü, yoksa farksız mı olur bu yakıt?
    yok çıkışı hesaplamak gerek bildiğim fakat watt ölçen prizler var onlar en garantisi ortalama hesaplamak olmaz

  8. #31008
    yigido_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    CBF 150 2009
    [QUOTE=MeliksahMELO;3508775]Giriş 220 volt, 2 amper yazıyo




    Osmaniye'deyim ben şuan, şu Zorkun Yaylası yoluna kar yağsa, gidip karda sürmeyi deneyeceğim ama...
    Kar yağmasını bekliyorum.

    Sağanak yağmurda, rüzgarda 100 km. yol yapmışlığım vardır. Yarın yine Adana'ya gideceğim mesela sağanak yağmur altında. :D[COLOR="Silver"] usta seni bilmemde ben yarin 250 km yol gitmeyi dusunuyorum ama korkuyorum erzincan sivas dusuncelerdeyim

  9. #31009

    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    arşuala istanbul
    Motosikleti
    apachi rtr 150
    Ben Cekmekoy den 8.45 de ciktim yola ümraniye ye saat 9.15 de yardim otobanda en hizli 45 60 arasi gittim fren yerine koprasor le ara sokaklarda ilerledim ama kimseye tavsiye etmem denemeyin hic kaymadim çok şükür arka lastik Pirelli ön Irc.

  10. #31010
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Şuan göz gözü görmüyo zaten dışarda.. yağmur olsa sıkıntı değil bende çok sürdüm yağmurda.. ama yerler buz ve tipi olunca kullanmak akıl işi değil
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  11. #31011
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Denemek akıl işi mi?

  12. #31012

    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    arşuala istanbul
    Motosikleti
    apachi rtr 150
    Mecbur kalinca kullaniyorsun cesaret isi çok dikkatli olmazsan mazallah sakat isler karda sürüş daha firtinali katli yollarda surerdim 10 sene evvel beykozda aklima o günler geliyor herhalde ondan bu aksam surdum daha kötü hava şartlarında surdun de bu havada mi suremeyecen ciktim yola bi kere bile kaymadan çok şükür vardik , beykoz da bide otomatik motorla suruyordum vitesli motor daha guvenli karda .

  13. #31013
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi bizim far aküden değil şarj dinamosundan elektrik alır
    Tamam bizimkide statörden yani dinamodan alıyor elektriği. Ama rolantide yeterli devir çevirilmediğinden , statörden gelen elektrik sistemi besliyemiyor. Bu yüzden sadece rolantide aküdeki elektrik ile sistemi dengeliyor. Haliyle aküde bitikse rolantide farlar az yanıyor.
    Direk farlar aküye bağlı olsa akü aşırı şarj deşarj olur. Yani akü dayanmaz ona. Sanırım cbf nin sadece ilk çıkan modellerinde far aküye bağlıydı. Akıllanıp yeni modellerde statöre bağladılar :-)


    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul kar tipi fırtına.. kafayı uzatamıyoruz dışarı :D varmı motora bnen bu havada
    Ben biniyorum :-) normalde arabaların teker izlerinden gidiyorum. ama dün arabaların hiç girmediği üstelik acayip yokuş inişli bir yola girince hayatımın adrenalini salgıladım sanırım. Vitesi kaldı boşta. Yokuşu inmeye bir başladım. Frenliyorum ama kaymanın yanında durmaktan geçtim hızlanıyorum :-) birden verdiğim sadakalar geldi aklıma. Daha önce pek çok seyrettiğim hayatım gene Film şeridi gibi geçmeye başladı gözümün önünden. artık dedim gittiği kadar gider..yokuştan aşağı kadar kaya kaya gittim. Yokuş bitiminde lastik izleri buldum ve durdum. Eve geldiğimde benim karı kuran okuyodu, ondan kurtardık paçayı sanırım :-)

  14. #31014
    omerfari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    kar sıkıntı 2 teker ve ince teker olunca kardan dolayı oluşan 1cm lik farklari bile hissediyor motor kaymaya başlıyor zevki güzel de yoğun trafikte sürülmüyor Allah korusun düşsen arkadaki araba duramayacak mecburiyetten geldim bi kere takrar mecbur kalmam inşallah

  15. #31015

    Üyelik
    06 Temmuz 2013
    Şehir
    İstanbul / Kozyatağı
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tvs-apache-rtr-150-10.000-km-2012-model-masrafsiz-temiz-194177033/detay/

    UYGUN FİYATA SATILIK APACHE

  16. #31016
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam bizimkide statörden yani dinamodan alıyor elektriği. Ama rolantide yeterli devir çevirilmediğinden , statörden gelen elektrik sistemi besliyemiyor. Bu yüzden sadece rolantide aküdeki elektrik ile sistemi dengeliyor. Haliyle aküde bitikse rolantide farlar az yanıyor.
    Direk farlar aküye bağlı olsa akü aşırı şarj deşarj olur. Yani akü dayanmaz ona. Sanırım cbf nin sadece ilk çıkan modellerinde far aküye bağlıydı. Akıllanıp yeni modellerde statöre bağladılar :-)
    abi bizde farların selektör hariç aküye ilgisi yok ama fren ve sinyaller aküye bağlı

    Alıntı omerfari adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kar sıkıntı 2 teker ve ince teker olunca kardan dolayı oluşan 1cm lik farklari bile hissediyor motor kaymaya başlıyor zevki güzel de yoğun trafikte sürülmüyor Allah korusun düşsen arkadaki araba duramayacak mecburiyetten geldim bi kere takrar mecbur kalmam inşallah
    şurada bilgi yanlışı var ince lastik karlı zeminde daha iyi tutunur sebebi yere daha fazla basınç uygular fakat lastikler kışlık olmadığından sorun yaşıyoruz
    kazım kazım bunu beğendi.

  17. #31017
    koetsuji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (2011)
    Lastikten anlayan arkadaşlar, arka lastik için bu güzel mi sizce? https://www.motoavm.com/ProductDetai...17-tl/408/3823

  18. #31018
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı koetsuji adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastikten anlayan arkadaşlar, arka lastik için bu güzel mi sizce? https://www.motoavm.com/ProductDetai...17-tl/408/3823
    Lastıkten anlamak demek onu kullanmış tecrübe etmış olmak demek.. kullanıcısna sormak lazım
    M.balibey bunu beğendi.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  19. #31019
    koetsuji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (2011)
    Aga sen ne tavsiye edersin arka teker için?

  20. #31020
    omerfari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şurada bilgi yanlışı var ince lastik karlı zeminde daha iyi tutunur sebebi yere daha fazla basınç uygular fakat lastikler kışlık olmadığından sorun yaşıyoruz
    lastiğin yere tutunması için basınç kadar sürtünme kuvvetine de ihtiyacı var bu kuvvet de yüzey alanı genişledikçe artar yanlışmıyım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)

Bu Konudaki Etiketler