Cevaplar için çok teşekkür ederim.
Birkaç güne tamirciye gidip baktıracağım.
Cevaplar için çok teşekkür ederim.
Birkaç güne tamirciye gidip baktıracağım.
M.BALİBEY YORUMLARINIZ TAM İSABET
YANLIZ HER LASTİK EBADIN DA JANT İNÇ LERİ VAR LASTİK EBADI BÜYÜDÜKÇE JANTIN DA İNÇİNİ BÜYÜTMEK GEREKLİ AKSİ TAKTİRDE JANT İNÇİ UFAK KALIP TAKILAN LASTİK İÇE DOĞRU KAPANMA YAPAR VE ARAC İLA MOTORDA GEZMEYE YANİ YOLDA DENGESİZ GİTMESİNE SEBEP VERİR.
SAYGILARIMLA
HAA USTA BİRDE BİLGİNİZ VARDIR VE YA YOKTUR YENİ GELEN TVS APACHE DE LASTIKLER DEĞİŞTİRİLDİ BENCE MÜKEMMEL LASTİĞE BENZİYOR
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-yil-sonu-kampanyasi-bitmeden-kacirmayin-192608249/detay
kardşeim istanbulda fiyatlar amma damarlı ben arabaya geçen yaz başında 30 tlye 4 lastik yaptırdım
elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz teşekkür ederim ilk defa malımızı kötülüyorsun diye biri karşı çıkmadı genelde servislerle papaz oluyorum lastikler karşıdan kaliteli duruyor eski orjinalleri gözümün önüne getirdimde onlar baya soluktu ama bunların rengi baya canlı araba lastiği gibi tutuşuda iyiyse daha önceden yapmaları gereken şeyi yapmışlar sonunda isotlara bu konuda sayısız mal attım isim değiştirip işe yaradı anlaşılan
emeğine sağlık üstat
2015 yılında muhtemel cıkacak olan 200 lük var onunda fabika cıkış lastikleri michelin olacak hem su soğutmalı hemi de ortadan amortisör
http://youtu.be/kZMu8jPxZ8g
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
emeğine sağlık üstat
2015 yılında muhtemel cıkacak olan 200 lük var onunda fabika cıkış lastikleri michelin olacak hem su soğutmalı hemi de ortadan amortisör
http://youtu.be/kZMu8jPxZ8g
beyler tvs rtr apache 2011 var depoyu fulledim yedekten aldım sıfırladım trip a yı, 505km de benzin bitti yedeğe alıp devam ettim ama bu nedir abi ya 505 de bitermi hiç siz demiyormuydunuz 1100 ler falan nerde benim cihazın sorunu ney :D
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Sen bu yazdıklarından bir şey anladın mı? Açıkçası ben pek bir şey anlamadım.
Sanırım umduğundan daha az km. yaptığını anlatmaya çalışmışsın. Normalde yedek depoda dahil olmak üzere 550-650 km.arası yol yapılabiliyor. 1100 nedir? nereden çıktı? kim söyledi? anlamış değilim.
Biraz daha anlaşılır şekilde yazarsan herkes elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışacaktır.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
Ben neden 450 km.'den daha fazlasını göremiyorum? 350 km.'de bile rezerveye geçtiğimi bilirim.
benim diesel araç 1200 yapıyor uzun yolda 50 litre mazotla böyle bişey olsa ortada apacheden başka motor olmaz
ilk neden kulanış tarzı artçı ve kendi kilon diğerleriyse aldığın benzinin kalitesi hava şartları hava filtresi kirliliği bujini eskimesi ve kullanılan yağa hatta rodaj dönemine kadar uzar liste
pardon ya 1000 1100 diye nerden görüp aklımda kaldıysa hiç hesaplamadan yazmışım evet iyi bile yakmış demi ama hemen bitti gibi geldide bana sanırım çok bindim demekki en iyi 2.5 lt yakıyor bunlar, ben şuan 3.2 yakmışım teşekkürler
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Rtr 150 de jigle çekmeden motoru isitmak isteyenler direksiyonu tam sağ tarafa döndürüp boşa alip calistirsinlar jigle cekmisgibi 2 bin devirde calisiyor isininca sola çevirin direksiyonu 1.1 devire düşüyor ben bu şekilde ısıtıyorum rtr yi .
Senin gaz halatının ayara ihtiyacı var, normal değil öyle olması.
--------------
Kullanış tarzı: Genellikle, düm düz (virajsız) uzun yolda (Adana-Osmaniye) yiyebildiği kadar gaz vererek gidiyorum. (100-130 km/h arası -iniş çıkışa göre-)
Artçı: Artçı oluyor bazen ama hiç olmasa da böyle yakıyor.
Kendi kilom: 68 kg.
Benzin kalitesi: Sahibinin birçok motorunun olduğu, çok hoş bir Shell istasyonu.
Hava şartı: Her şartta gittim, pek fark yok. (Sıcak-soğuk, türlü yönlerden rüzgarlı-rüzgarsız, açık hava-yoğun sağanak yağış ...)
Hava filitresi, buji, yağ: Bakımları sık sık yapılıyor, hepsi iyi durumda.
Rodaj dönemi: Aldığımda motor 2000 km.'de idi. Nasıl yapıldı bilmiyorum ama aldığım kişi küçük boylu orta yaşlı bir tır şöforü idi. Sakin bir insandı.
1100 km de iken rodajda gaz teli kopmuştu yolda kalmiştim maltepe istanbul servisi takti gaz telini.
Anlattığın kadarıyla en az 500km görmen lazım.. 550 yakın yedege gecıyorum ben.. artcılı olurda basarsam 500ü görmüyor.. sürekli üst devir kullandığından olabılır bıraz fazla yakması.. yınede ufak tefek seylerle düşürebilirsin..
gaz telinden ziyade jikle kablosuda geriliyo fln olabilir bence çok kafaya takcak bi durum değil..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Sahibinden.com : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tvs-apache-rtr-150-2012-model-9.000-kmde-bakimli-191035094/detay/
Satılıktır.
şimdi kullandığın yağın viskozitesi ne kalın yağ çok yaktırır çok kilolu değilsein ben 100 klio civarı olduğunu sanıyordum rodaj dönemei n derece yapıldı o meçhul tabi brn ilk 750 km 50 ile gittim sonraki 250 km hızlanıp yavaşladım youtubedaki videolardaki gibi sonraki kmlere kademeli olarak son hızı artırdım fakat motor 3500 kmye kadar rodajda kalıyor gibi ben 3500e kadar 110la anca giderken 3500den sonra 120yi geçmeye başladı
arkadaşa likini attım seni arayacaktı bursadan aradılar mı hiç
10w50 yağ kullanıyorum.
Motul 7100 10w50 Tam sentetik.
----------
Arkadaşlar bugün Metzeler ME22 lastiğimin çamur performansını test etmek istedim.
Ve test ettim.
Sudan geçişler, çamurdan geçişlere göre çok daha rahat oluyor.
Çamurun çok ıslak olmadığı yerlerde tekere gelme şansı bile oluyor.
Lastiklerimden çok memnunum. Kuruda, yağmurda, çamurda güzel gidiyor. Resimlerde yok ama çamurda yokuş bile çıktım.
Kış geliyor, mümkün olduğu zaman kar performansını da deneyeceğim.
Son iki resimde, yoldan çıkarak yumuşak çamurda sürdük. Ama çamurlar tekere yapıştı, oradan da ön çamurluğun altında birike birike en son ön tekeri kilitledi.
Siz de yumuşak çamura (araziye) girecek olursanız dikkat edin çamurluğa çamur dolmasın oracıkta kalırsınız valla.
Biz orada biraz taşlarla filan temizledik. Yola yakın olduğumuz için mahsur kalmadık biz.
Sonra petrole gittik, ama ön lastik sürekli sürtüyordu çamurluktaki çamurlara. Çok sıkışmış çamur, lastiğe baskı yapıyordu. Temizlemek zor oldu.
Önce sert cisimlerle sonra da tazyikli suyla filan temizledik, kurtulduk çamurlardan. Blok blok ve parça çamurları yıkamacının zemininde bırakarak geldik eve. WD-40 ve zincir yağını sıktık. Motor tertemiz duruyor aşağıda.
Metzeler ME22:
Olay bu .. Zevkine göre her ortama sokucan motoru.. tatlı su motorcusu arkadaşlar görsün bunları ^^ Güzel olmuş resimler.. Bende gayet memnunum metzeller candır..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Şu an bu konu içerisinde 39 kullanıcı var. (0 üye ve 39 misafir)