TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Kasım 2014, 19:05
#30641
slm arkadaşlar ben bu motorun son hızını 110 km. den yukarı çıkartamadım 1 seneden fazla oldu kullanıyorum otobanda yokuş aşağı bile denedim olmadı olmuyor nedendir! buji hava-filtresi değiştirdim katalizörü söktüm yine olmadı dişliler orjinal acaba sürücüden çok fark edermi? (bi keresinde arkadaşım kullandı 120 yi gördü 9bin devirde)
Reklamlar
-
20 Kasım 2014, 19:32
#30642
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Motorun 100 km'de 2,7 litre yakması normal mi arkadaşlar? Benim servis 2,5'in üstüne çıkmaması gerekir diyor, fakat ben hiç 2,5'in altına indiremedim.
Genellikle uzun yolda 6000 devir üstü sürüyorum. Bazen 90 civarı bazen 110 civarı hızda gidiyorum.
servislere kalsa motor cbr250yi kovalıyor ve 2 litre civarı yakıyor ben 3 yılı geçti ne bu kadar az yaktırabildim nede 200 cclik bir motoru kovalıyabildim yakıtı normal senin eğer pompada ölçtüysen
-
20 Kasım 2014, 19:52
#30643
drej73 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar ben bu motorun son hızını 110 km. den yukarı çıkartamadım 1 seneden fazla oldu kullanıyorum otobanda yokuş aşağı bile denedim olmadı olmuyor nedendir! buji hava-filtresi değiştirdim katalizörü söktüm yine olmadı dişliler orjinal acaba sürücüden çok fark edermi? (bi keresinde arkadaşım kullandı 120 yi gördü 9bin devirde)
Lastikler orjinalmi? Kac km hizda 5.vitese atiyosun?
-
20 Kasım 2014, 20:04
#30644
Ayrıca senin ve arkadaşının kilosu kaç acaba?
Ama fark etmez sanırım çünkü ben iki kişi (68+68 Kg.) ile otobanda iken, yokuşlar dahil 100-120 km/h civarında gittik.
Zincir gerginliği önemli, gerginliği tam ayarında olmalı.
Ayrıca motora fazla yağ koyulmuş olabilir.
Şimdilik aklıma bunlar geldi.
-
20 Kasım 2014, 22:30
#30645
sbr adlı üyeden alıntı
Lastikler orjinalmi? Kac km hizda 5.vitese atiyosun?
Sabriyle 2miz bide üstüne çanta fln 115 120kmh civarı düz otobanda seyrettik geçen..orjinal 13 dişliyle..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
Beyler Alarm konusunda kafam karışık biraz .. fikrinizi alıyım .. Pille çalışan montajsız bıtane var onumu almak iyi.. yoksa sinyal,elden çalıştırma start stop gibi özellikleri olan montaj gerektiren bi alarmmı takmak daha iyi .. Montajı fln sıkıntılımı ?
-
21 Kasım 2014, 00:46
#30646
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Sabriyle 2miz bide üstüne çanta fln 115 120kmh civarı düz otobanda seyrettik geçen..orjinal 13 dişliyle..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
Beyler Alarm konusunda kafam karışık biraz .. fikrinizi alıyım .. Pille çalışan montajsız bıtane var onumu almak iyi.. yoksa sinyal,elden çalıştırma start stop gibi özellikleri olan montaj gerektiren bi alarmmı takmak daha iyi .. Montajı fln sıkıntılımı ?
enes ben iki türü kullandım ilk 9v pille çalışanı aldım bir haftada nemden bozuldu yağmurlu havada ama damla değmedi sonra spy two way alarm aldım yurtdışından çok güzel alacağın 50 tlliklere 1000 basar ortalama 400 metreden denedim kumandası çekiyor
-
21 Kasım 2014, 00:58
#30647
Pilli olanı alma diyosun yani.. senın gibi diyen bikaç kişi daha okudum .. diğerini alıyım tamam bağlantıyı yaptım sinyalleride anladım.. ama şu start stop işi nasıl oluyor yada takmak gereksiz mi kafam ona takıldı açıkcası ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
21 Kasım 2014, 01:28
#30648
45 lt topcase 14 ön dişli ile 144 te takıldım düz yolda hafif eğim pulsar kovalıyordum aramızda 5 metre felan vardı.110 u geçmiyorsa motor açılmamış demektir. Şunuda söyliim motorum 7800lerde açıldı özledim sarışını :(
-
21 Kasım 2014, 02:15
#30649
Bide bu alarm soketinden bahsediyolar.. Alarmın soketı eğer motorda hazır soket varsa ona takılıp direk aktif oluyormuş.. Bizim motorlarda koltuk altında biyere bağlı olmayan bi soket var onu biliyorum ama acaba alarm için midir bu ? bilgisi olan varsa çok sevinirim ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
21 Kasım 2014, 07:09
#30650
Apacheye performans egzos takıpta sorun yaşayan varmı ?
Aynı zamanda performans egzos takıpta hiç sorun yaşamayan varmı ?
Shark performans egzos taktım kitledi silindir piston atıldı 1 hafta sonra sibop kesti silindir piston , silindir üst kapak ve egzantirik zinciri değişiyor.Böyle sorunlar yaşayan varmı ?
2012 Model 9.000 Kmde :(
-
21 Kasım 2014, 09:03
#30651
TurkishPower adlı üyeden alıntı
Apacheye performans egzos takıpta sorun yaşayan varmı ?
Aynı zamanda performans egzos takıpta hiç sorun yaşamayan varmı ?
Shark performans egzos taktım kitledi silindir piston atıldı 1 hafta sonra sibop kesti silindir piston , silindir üst kapak ve egzantirik zinciri değişiyor.Böyle sorunlar yaşayan varmı ?
2012 Model 9.000 Kmde :(
Geçmiş olsun shark denilen egsozdan iğrenç ses çıkıyor. Kafa ütülüyor çok. Tiger kullandım memnundum inceden bi sesi vardı shark taktım sonradan 1 ay içinde sattım egsozu iyikide satmışım yakıtta çok artış yapmıştı. En güzel egsoz orjinal egsoz.
-
21 Kasım 2014, 14:18
#30652
TurkishPower adlı üyeden alıntı
Apacheye performans egzos takıpta sorun yaşayan varmı ?
Aynı zamanda performans egzos takıpta hiç sorun yaşamayan varmı ?
Shark performans egzos taktım kitledi silindir piston atıldı 1 hafta sonra sibop kesti silindir piston , silindir üst kapak ve egzantirik zinciri değişiyor.Böyle sorunlar yaşayan varmı ?
2012 Model 9.000 Kmde :(
Valla simdi sende deyınce kafama takıldı .. geçenlerde bı arkadaşta tıger egsoz takıp kısa bı sure sonra motoru yedi.. 0dan sekman sılıdır pıston atıldı motora.. performans egsozların bu motora zararımı var ki acaba.. 2side tesadüf olabılır mı yada..
Bide rica etsem koltuk altı yada kafa grenajında bizim motorların boşta soket varmı alarm ıcın ? bilgsi olan varsa ihtiyacım var buna.. yoksa sağdan soldan kablo kesip monte etcez alarmı ve bunu istemiyorum pek
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
21 Kasım 2014, 14:27
#30653
TurkishPower adlı üyeden alıntı
Apacheye performans egzos takıpta sorun yaşayan varmı ?
Aynı zamanda performans egzos takıpta hiç sorun yaşamayan varmı ?
Shark performans egzos taktım kitledi silindir piston atıldı 1 hafta sonra sibop kesti silindir piston , silindir üst kapak ve egzantirik zinciri değişiyor.Böyle sorunlar yaşayan varmı ?
2012 Model 9.000 Kmde :(
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Valla simdi sende deyınce kafama takıldı .. geçenlerde bı arkadaşta tıger egsoz takıp kısa bı sure sonra motoru yedi.. 0dan sekman sılıdır pıston atıldı motora.. performans egsozların bu motora zararımı var ki acaba.. 2side tesadüf olabılır mı yada..
Bide rica etsem koltuk altı yada kafa grenajında bizim motorların boşta soket varmı alarm ıcın ? bilgsi olan varsa ihtiyacım var buna.. yoksa sağdan soldan kablo kesip monte etcez alarmı ve bunu istemiyorum pek
Tiger sharka göre 10 kat üstündür motoru orjinal egsozun için doluncada kitleyenler var. Sırf motoru kitlemesin diye egsoz takanda var. Alcaksanız benim tercihim tiger
-
22 Kasım 2014, 00:41
#30654
Bizim motora uygun güzel bi ampül bilen varmı ? Beyaz ışıklı olsun ^^
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Tiger sharka göre 10 kat üstündür motoru orjinal egsozun için doluncada kitleyenler var. Sırf motoru kitlemesin diye egsoz takanda var. Alcaksanız benim tercihim tiger
Cbr de aylarca Arrow Egsoz kullandıktan sonra anladım kı egsoz işi hikaye.. altında 600luk 4 silindir makina olur o zaman tak egsoz.. ama düşük ccde çevreyi rhatsız etmekten başka bişey değil..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
22 Kasım 2014, 01:03
#30655
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Pilli olanı alma diyosun yani.. senın gibi diyen bikaç kişi daha okudum .. diğerini alıyım tamam bağlantıyı yaptım sinyalleride anladım.. ama şu start stop işi nasıl oluyor yada takmak gereksiz mi kafam ona takıldı açıkcası ..
valla ben bir kere bağladım start işini bizim motor jilesiz çalışmadğından söktüm stobuda daha çözemedim
TurkishPower adlı üyeden alıntı
Apacheye performans egzos takıpta sorun yaşayan varmı ?
Aynı zamanda performans egzos takıpta hiç sorun yaşamayan varmı ?
Shark performans egzos taktım kitledi silindir piston atıldı 1 hafta sonra sibop kesti silindir piston , silindir üst kapak ve egzantirik zinciri değişiyor.Böyle sorunlar yaşayan varmı ?
2012 Model 9.000 Kmde :(
orjinal egzozuda kullansan yada sonradan aftermarket yada performans egzozuda tasan motor ne kilitlenir nede kol kırılır onu yapanlar ses aldanıp sürekli redlineda girerek motoru kucaklayanlar oluyor ki orjinal haliylede motoru bozarsın ki egsoz içindeki katalitik konvertörü çıkardıktan sonra hem seste hemde performansta biraz iyileşme oluyor bence egzozu değiştirmek gereksiz etraftan yiyeceğin küfürde çabası
-
22 Kasım 2014, 02:21
#30656
benim veriler 2 yıllık ortalama 2,35 litre yakıyor bu motor...
Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..
-
22 Kasım 2014, 19:24
#30657
Akşamüstü depoyu doldurdum. 13,7 litre ile 380 km. gitmişim.
En yüksek sayılardan biri oldu. 3,6 litre.
Şimdiye kadar en az 2,6 litre oldu. Daha da düşüremedim.
-
22 Kasım 2014, 21:05
#30658
Alarm yoldaydı ztn bide Park ampülü sipariş ettim Ledli ve mercekli olanlardan aynı zamanda çakar özelliği var isteğe bağlı açılıyo.. Bide artcı ile konuşmak ve müzik dinlemek için intercom aldım.. He bide motorun ön plakalığa led uygulayayım diyorum sislerle güzel durur gibi.. Arkayada f1 çakar lamba bakıcaz müsait bi günde .. biraz donatalım makineyi ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
22 Kasım 2014, 21:34
#30659
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Alarm yoldaydı ztn bide Park ampülü sipariş ettim Ledli ve mercekli olanlardan aynı zamanda çakar özelliği var isteğe bağlı açılıyo.. Bide artcı ile konuşmak ve müzik dinlemek için intercom aldım.. He bide motorun ön plakalığa led uygulayayım diyorum sislerle güzel durur gibi.. Arkayada f1 çakar lamba bakıcaz müsait bi günde .. biraz donatalım makineyi ..
intercom ne aldın hacı link var mı benim gönderiğim sislere ne dersin 10w+10w ledli alsam mı
-
22 Kasım 2014, 21:39
#30660
M.balibey adlı üyeden alıntı
intercom ne aldın hacı link var mı benim gönderiğim sislere ne dersin 10w+10w ledli alsam mı
İntercom dedıgım artcı ıle konuşmak ıcın kablolu.. ve telefona bağlayıp müzik dinliyosun aynı muzıgı 2 kısı .. genelde kız arkadasımla gezdıgım ıcın bana lazımdı yanı .. bı kac motor arası olanlardan degıl
Sis farları görmedım lınk fln mı attın ? olabılır hacı fazlada zorlamaz sıstemı.. ben memnunum kullan yanı .. açma kapama düğmesi ekle bitanede.. gereksz zamanlarda kapatırsn
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler