Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #30121

    Üyelik
    11 Haziran 2014
    yardımın için teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #30122
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Cılgın_TC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sefer yagini babamla beraber degistirecegiz. Hangi anahtarlar lazim olur.cikan yagi olcup buraya yazarim. Bide yag filtresini 15 liraya aldirdim ostime giden bi abi ordaki servisten aldi pahali geldi bana
    sabri abinin dediği gibi 17 lokma karter tapası için yağ filtresi içinde 8 olması gerek

  3. #30123
    Cılgın_TC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 yeşil
    Lokma takimi buldum da onda 8 kadar ufaklari yok onu da bir yerden bulucam artik. Yag filtresini siz kaca aliyorsunuz

  4. #30124
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    İşte TVS'nin yakında dünya pazarına sunacağı yeni modeller
    Apache XVENTURE Edition
    Graphite scooter
    TVS Draken –X21








  5. #30125
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Cılgın_TC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lokma takimi buldum da onda 8 kadar ufaklari yok onu da bir yerden bulucam artik. Yag filtresini siz kaca aliyorsunuz
    lokmada oluyor 1/4se eğer olmadı kombine anahtarlarda var ama açık ağız kullanma blokta işlem yaparkende çok sıkma alüminyum dişi koyarı verirsin ondan sonra cıvata yerine oturmaz

  6. #30126
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    O Dünya pazarının içinde Türkiye yüksek ihtimalle olmaz umutlanmaktan sıkıldım şahsen tvs nin yeni modelleri için..





    Bu arada bi kaç tane düzgün extralı apache buldum.. istanbula dönüşte gidip görücem motorları..pazartesiye kadar umarım almış olurum bitane.. Ancak hala geçerli satmayı düşünen ,extralı düşük km eski yeni kasa farketmez , arkadaşlar varsa bana ulaşsın..
    M.balibey bunu beğendi.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  7. #30127
    Cılgın_TC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 yeşil
    Bugun yagi degistirdik cikan yagi geri yag kabina doldurdum 750ml yazisinin az biseyi ustundeydi 50ml yere orada burada kalan desek 1000km de 200ml yag eksiltmis

  8. #30128
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Bir sorum olacak motor 40 bini devirdi servise götürdüm... zaten 35 binde usta "eksantrik zinciri değişecek bir ara uğra halledelim" dedi... geçen hafta iyice motor bezdirince servise gittim cumartesi... motor kapağı, piston, segman, eksantrik vs. değişti...hazır gelmişken lastikleri de değiştireyim dedim... arkaya Michelin 90/90/18 öne Duro 100/80/17 taktı eleman ustaya güvendiğim ve çok anlamadığım için fazla sorgulamadım... ön lastiğin arka lastikten daha kalın olması sorun çıkarır mı cumartesi ve bugün yaklaşık 200/250 km motor kullandım...yol tutuşu ciddi anlamda fark etti gibi belki de psikolojiktir bilemiyorum ama... özellikle Duro lastiği yokladım silgi gibi yumuşacık hoşuma gitti yani...Michelin'i sorgulamak bile ayıp olur diye düşünüyorum... haksız mıyım? bu arada 2 lastik piston kapak vs. toplamda 1000 lira tuttu

  9. #30129
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Alıntı Cılgın_TC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun yagi degistirdik cikan yagi geri yag kabina doldurdum 750ml yazisinin az biseyi ustundeydi 50ml yere orada burada kalan desek 1000km de 200ml yag eksiltmis
    Bildiğim kadarıyla senin motorun daha yeni ve 1000 km'de 200 gram yağ eksiltmesi apache de çok.Çok mu zorladın motoru rodajına dikkat etmedin mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir sorum olacak motor 40 bini devirdi servise götürdüm... zaten 35 binde usta "eksantrik zinciri değişecek bir ara uğra halledelim" dedi... geçen hafta iyice motor bezdirince servise gittim cumartesi... motor kapağı, piston, segman, eksantrik vs. değişti...hazır gelmişken lastikleri de değiştireyim dedim... arkaya Michelin 90/90/18 öne Duro 100/80/17 taktı eleman ustaya güvendiğim ve çok anlamadığım için fazla sorgulamadım... ön lastiğin arka lastikten daha kalın olması sorun çıkarır mı cumartesi ve bugün yaklaşık 200/250 km motor kullandım...yol tutuşu ciddi anlamda fark etti gibi belki de psikolojiktir bilemiyorum ama... özellikle Duro lastiği yokladım silgi gibi yumuşacık hoşuma gitti yani...Michelin'i sorgulamak bile ayıp olur diye düşünüyorum... haksız mıyım? bu arada 2 lastik piston kapak vs. toplamda 1000 lira tuttu
    Keşke öne Sava Mc18 alsaydın bu arada Duroya sakın güvenme ben duroyu arka lastik olarak kullandım suyu görmesin acayip kayıyor çok dikkat et kesinlikle o lastiğe güvenme Irc taktırsaydın bin kat daha iyiydi.

  10. #30130

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    koyim böyle motora 600rr ımı ne zaman alıcam derken rtr ye bir bakım yaptırdım on numara oldu birde yıkayınca bu bana yeter dedim ya 10 numara geliyor bazen gözüme

    birde bu tvs tasarımları çok iyi yapıyor beyaz olan harika @a.payza

  11. #30131
    Cılgın_TC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 yeşil
    İlk 500 km 5bin deviri hic gecmedim cok sıkıcıydı ama yaptim bunu 500 den sonra once 6bin sonra 7 bine alistira alistira ciktim 1000km den sonra artik 8 bine alistiriyodum 1300 den sonra zaten alisti 9 bini goruyordum.yani vitesi 9binde degistiriyodum ama 5 viteste 9 bin deviri gecmiyo motor en yuksek hizimda 119 oldu 200kmdir falan top speed denemiyorum dun zincirinu falan da gerdirdim farkeder sanirim

  12. #30132
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Hangi marka yağ vardı ve sonra hangi marka yağ koydun?

    Ayrıca yağ ile birlikte filtre değiştirirken kaç litre yağ koyuyorsunuz?

  13. #30133
    Cılgın_TC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 yeşil
    Castrol 10 40 vardi yine aynindan koydum 1lt koydum kitapcikda rodajdan sonra 1100koyun yaziyor sanirim onu da sonra ekleyecegim malum yag 1lt satiliyor

  14. #30134
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Cılgın_TC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun yagi degistirdik cikan yagi geri yag kabina doldurdum 750ml yazisinin az biseyi ustundeydi 50ml yere orada burada kalan desek 1000km de 200ml yag eksiltmis
    bizim motorlarda lçtükten sonra yağ eksiltmeyeni görmedim ben kimse ölçmediği için eksiltmediğini sanıyor en basti üst kapaktan yağ atar apacheler

    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir sorum olacak motor 40 bini devirdi servise götürdüm... zaten 35 binde usta "eksantrik zinciri değişecek bir ara uğra halledelim" dedi... geçen hafta iyice motor bezdirince servise gittim cumartesi... motor kapağı, piston, segman, eksantrik vs. değişti...hazır gelmişken lastikleri de değiştireyim dedim... arkaya Michelin 90/90/18 öne Duro 100/80/17 taktı eleman ustaya güvendiğim ve çok anlamadığım için fazla sorgulamadım... ön lastiğin arka lastikten daha kalın olması sorun çıkarır mı cumartesi ve bugün yaklaşık 200/250 km motor kullandım...yol tutuşu ciddi anlamda fark etti gibi belki de psikolojiktir bilemiyorum ama... özellikle Duro lastiği yokladım silgi gibi yumuşacık hoşuma gitti yani...Michelin'i sorgulamak bile ayıp olur diye düşünüyorum... haksız mıyım? bu arada 2 lastik piston kapak vs. toplamda 1000 lira tuttu

    keşke yapsaydın bildiğim kadarıyla yatmayı etkiliyor

  15. #30135
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    slm arkadaşlar benim motorda marşa basınca gıyy diye bir ses galiyor yani marş çevirmiyor akü zayıf gibi ama akü ışığıda yanmıyor
    acaba akü ölmüşmü bi müddet kullanınca marşa rahat basıyor! bide akü alırsam kurumu yoksa sulu akümü almalıyım ne fark var arada

  16. #30136
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim motorlarda lçtükten sonra yağ eksiltmeyeni görmedim ben kimse ölçmediği için eksiltmediğini sanıyor en basti üst kapaktan yağ atar apacheler




    keşke yapsaydın bildiğim kadarıyla yatmayı etkiliyor
    pek bir sıkıntı yaşamadım henüz yol tutuş daha iyi gibi... bu arada 40 binde piston, segman, eksantrik değişmek normal mi?
    Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..

  17. #30137
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pek bir sıkıntı yaşamadım henüz yol tutuş daha iyi gibi... bu arada 40 binde piston, segman, eksantrik değişmek normal mi?
    bir çok kez 100bın km üstü apache gordum ..normal değil gibi.. 40bınde cbr kullandm cbf kullandım mekanık olarak sorunsuzdu.. apache onlardan geri kalacak bi motor değil..

    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar benim motorda marşa basınca gıyy diye bir ses galiyor yani marş çevirmiyor akü zayıf gibi ama akü ışığıda yanmıyor
    acaba akü ölmüşmü bi müddet kullanınca marşa rahat basıyor! bide akü alırsam kurumu yoksa sulu akümü almalıyım ne fark var arada
    Akü zayıf ya şarj ettirmen lazım yada yenilemen.. bence yenile uğraşmaya değmez..Kuru aküler pek bakım gerektirmiyo daha iyi diyolar deneyenlere sormak lazım..
    M.balibey bunu beğendi.
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  18. #30138
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir çok kez 100bın km üstü apache gordum ..normal değil gibi.. 40bınde cbr kullandm cbf kullandım mekanık olarak sorunsuzdu.. apache onlardan geri kalacak bi motor değil..



    Akü zayıf ya şarj ettirmen lazım yada yenilemen.. bence yenile uğraşmaya değmez..Kuru aküler pek bakım gerektirmiyo daha iyi diyolar deneyenlere sormak lazım..
    bunun kısa zamanda kullanılması ile alakası var mı? mesela benim motor 2012 aralık çıkışlı ilk motorum... ilk 6 ay 5 bin km geçmedi toplamda geri kalan 35 bin km 1,5 yılda yaptım
    Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..

  19. #30139
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunun kısa zamanda kullanılması ile alakası var mı? mesela benim motor 2012 aralık çıkışlı ilk motorum... ilk 6 ay 5 bin km geçmedi toplamda geri kalan 35 bin km 1,5 yılda yaptım
    Sanmıyorum.. Şöyle söyliyim konyada beraber ilk motorumuzu aldığımız bi arkadaşım stunt yapıyor apache ile şuanda.. onun gibi deli kullanan birini daha görmedim .. 3 aya dağılır motor diyodum ama 3 yıldır debriyaj balatası hariç parça değştirdiğini görmedim motor aksamında.. Bilmiyorum belki mekanık bı sorundur , belki kullanmayla alakalıdır belki önemsiz bi sorun vardı ama usta bulamayıp komple değştirdi.. bi çok sebep olabilir ama o km de motor yenilicek bi makine değil apache.. öyle olsa şuan almak istemezdm
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  20. #30140
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı azizsele adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pek bir sıkıntı yaşamadım henüz yol tutuş daha iyi gibi... bu arada 40 binde piston, segman, eksantrik değişmek normal mi?
    yatmada sorun yaşayabilirsin aslında eskisine göre bir derece daha zor olması lazım kullanım tarzın nasıl bilmiyorumda pek segman isteyecek motor değil ama kullandığın yağada bağlı benim 11 bin oldu hep tapa gaz giderim ki bunun en az 2 bin kmsi alt redüktör bozuk olarak gezdim hala daha yağ eksiltmei aynı ve tapa mıknatısında hiç tortu olmuyor bu arada beim makine 2011 model


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)

Bu Konudaki Etiketler