TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Ağustos 2014, 14:37
#29821
merhaba arkadaşlar neredeyse 1.5 yıldır hiç baklmıyorum bile buraya. iş güç askerlik derken epey uzak kaldım. buralarda coşmuş maşallah.
benim motor 62000 km oldu 1 sene yatış pek bir şeyi değiştirmemiş motorda. belkide 3 yıldır sürekli görmeme rağmen her görüşümde tipini tasarımını takdir ediyorum. artık yaşlanıyor hissediyorum :D biraz masraf çıkartmaya başladı gerisi de gelecek tahminimce. motoru yenileyene kadar yine ara sıra uğrayıp sohbetlerinize katılacam inş. iyi günler herkese
Reklamlar
-
01 Ağustos 2014, 14:43
#29822
Merhaba arkadaşlar,
Son zamanlarda motorumda şöyle bir sorunla karşılaşıyorum. Dip gaz gittiğimde devir 8.000 civarında iken gazı hafif bıraktığımda motor kendini birden yığıp tekrar toparlıyor. fakat motor freni gibi değil de sanki bir an için yakıtı kesip tekrar vermeye başlıyor gibi. dip gaz gitmezken yine devir 8.000 civarında iken gazı bıraktığımda böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?
Bu arada motor 2012 model apache 9.500 km'de
-
01 Ağustos 2014, 17:06
#29823
Opium adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Son zamanlarda motorumda şöyle bir sorunla karşılaşıyorum. Dip gaz gittiğimde devir 8.000 civarında iken gazı hafif bıraktığımda motor kendini birden yığıp tekrar toparlıyor. fakat motor freni gibi değil de sanki bir an için yakıtı kesip tekrar vermeye başlıyor gibi. dip gaz gitmezken yine devir 8.000 civarında iken gazı bıraktığımda böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?
Bu arada motor 2012 model apache 9.500 km'de
AYNI DURUM BENIM MOTORDADA VAR ARADA OLUYOR AMA
... ESKI ÇİNLİ SCOOTERDE YAPARDI.
-
01 Ağustos 2014, 17:20
#29824
Opium adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Son zamanlarda motorumda şöyle bir sorunla karşılaşıyorum. Dip gaz gittiğimde devir 8.000 civarında iken gazı hafif bıraktığımda motor kendini birden yığıp tekrar toparlıyor. fakat motor freni gibi değil de sanki bir an için yakıtı kesip tekrar vermeye başlıyor gibi. dip gaz gitmezken yine devir 8.000 civarında iken gazı bıraktığımda böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?
Bu arada motor 2012 model apache 9.500 km'de
Bu tarz bi sorunla eski scooterımde karşılaşmıştım karbüratör diyaframını değiştirdik ve usta bujıyı de değişelim zamanı gelmiş dedi ıkısınıde değiştik ve cillop gibi olmuştu Aynı sıkıntımı bilemem ama buyuk ıhtımal öyle sanıyorum :D
Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!
-
01 Ağustos 2014, 17:25
#29825
Yarın bi servise götüreyim o zaman ne diyecekler
-
01 Ağustos 2014, 17:36
#29826
Moostapha adlı üyeden alıntı
Bak güzel kardeşim. Bende 1.5 ay oldu alalı. Yeni kasa. Aynı motor senle .
İlk depoyla 390 km gidebildim.
ikinci depoyla yaklaşık 450 civarı.
üçüncü depoyla 420 km (İçerisinde 3.5 lt daha vardı)
dördündü depoyla 530 km gittim.
Bu yazdığım km'ler yanlızca ana depo. Yedek depo dahil değildir.
Yani zamanla motor alıştıkça az yakmaya başlar ki ben sürekli 8 bin devir civarında kullanıyorum yüksek devirde.
Ama yola çıkmadan önce motoru 2-3 dakika eğer sabah ilk defa açacaksamda jikle çekik 4-5 dakika ısıtmanı öneririm.
Mübarek cuma günü sana Allah razı olsun diyorum muhteşem bir cevap çok çok teşekkür ederim dostum içimi ferahlattın
-
01 Ağustos 2014, 19:00
#29827
Süvarİ adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar neredeyse 1.5 yıldır hiç baklmıyorum bile buraya. iş güç askerlik derken epey uzak kaldım. buralarda coşmuş maşallah.
benim motor 62000 km oldu 1 sene yatış pek bir şeyi değiştirmemiş motorda. belkide 3 yıldır sürekli görmeme rağmen her görüşümde tipini tasarımını takdir ediyorum. artık yaşlanıyor hissediyorum :D biraz masraf çıkartmaya başladı gerisi de gelecek tahminimce. motoru yenileyene kadar yine ara sıra uğrayıp sohbetlerinize katılacam inş. iyi günler herkese
hacı ne sorunlar var bayaır yoktun
-
01 Ağustos 2014, 20:11
#29828
Ben birşey sormak istiyorum. Bu 145 'ler 136'lar yapan kişiler 10 bin devirin altındamı yapıyorlar bu hızı yoksa o kırmızı yeri geçiyorlar mı. Şahsen 113-118 civarında kırmızıyı geçmeye başlıyor ve gas kesiyorum zararlıdır diye. ? Bu arkadaşlar sallıyor mu yoksa benlik bir sıkıntı mı var. Motorun 2000km'e yaklaştı
-
01 Ağustos 2014, 20:45
#29829
Sa Beyler. Ben apache almayı düşünüyorum ve max 3000 Tl var. Bu miktara göre En iyi hangi model alırsam iyi olur ve km en çok kaç olmalıdır ? Görüşlerinizi alabilirsem iyi olur.
-
01 Ağustos 2014, 21:46
#29830
Moostapha adlı üyeden alıntı
Ben birşey sormak istiyorum. Bu 145 'ler 136'lar yapan kişiler 10 bin devirin altındamı yapıyorlar bu hızı yoksa o kırmızı yeri geçiyorlar mı. Şahsen 113-118 civarında kırmızıyı geçmeye başlıyor ve gas kesiyorum zararlıdır diye. ? Bu arkadaşlar sallıyor mu yoksa benlik bir sıkıntı mı var. Motorun 2000km'e yaklaştı
120 civarında zaten redline görüyorsun 12bin devrin tamamını geçiren az sayıda apache var 140 vs yapılıyor lakin dediğim gibi az sayıda apache yapıyor bunu ayrıca benim motorda olduğu gibi diğer apachelerdede karşılaştığım sorun 130 dan sonra rüzgara yenik düşüp kafa sallamaya başlıyor kısacası 110 115 ideal stabil hızı fazla kafaya takmayın dipgaz da vermeyin boğulur bi tık boşluk kalsın gazda
-
01 Ağustos 2014, 21:54
#29831
sa arkadaşlar 2012 kasa 2014 haziran çıkışlı tvs apache rtr 150 yi satıyorum 656 km de araba aldığımdan dolayı satıyorum iletişim için 05348159766
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-temiz-tvs-apache-rtr-150-173743965/detay
-
02 Ağustos 2014, 02:03
#29832
Moostapha adlı üyeden alıntı
Ben birşey sormak istiyorum. Bu 145 'ler 136'lar yapan kişiler 10 bin devirin altındamı yapıyorlar bu hızı yoksa o kırmızı yeri geçiyorlar mı. Şahsen 113-118 civarında kırmızıyı geçmeye başlıyor ve gas kesiyorum zararlıdır diye. ? Bu arkadaşlar sallıyor mu yoksa benlik bir sıkıntı mı var. Motorun 2000km'e yaklaştı
Evet sallıyolar
Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!
-
02 Ağustos 2014, 05:13
#29833
Bune adlı üyeden alıntı
Bugün 420km' de depo boşaldı bir depoyla 420 km gidebilmişim. yine 19 kuruş civarına geliyor çok yakıyor benim motor çoooook :(
Yakıt hesabını bir de sadece 3 litreyle yaparsanız daha sağlıklı olacaktır. Depo fulleniyor ancak bu depo bir günde bitmiyor ki, o kasis bu kasis, sıcaklık derken benzinin bir kısmı uçup gidiyor. Bunu gözle görünür bir ortamda denemek için bir litre benzini 2.5 lt lik bir şişenin içine koyun ve kapağına bir kaç küçük delik açın. Motosikletinizin geçirdiği sarsıntıları ve maruz kaldığı sıcaklığı hesap ederek şişe için aynı şartları hazırlayın. Şişedeki benzinin azaldığını göreceksiniz. Ayrıca kuruş hesabı yerine litre-kilometre hesabı daha anlamlı olacaktır. Naçizane görüşüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:00 ----------
Opium adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Son zamanlarda motorumda şöyle bir sorunla karşılaşıyorum. Dip gaz gittiğimde devir 8.000 civarında iken gazı hafif bıraktığımda motor kendini birden yığıp tekrar toparlıyor. fakat motor freni gibi değil de sanki bir an için yakıtı kesip tekrar vermeye başlıyor gibi. dip gaz gitmezken yine devir 8.000 civarında iken gazı bıraktığımda böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?
Bu arada motor 2012 model apache 9.500 km'de
Motora gönderilen yakıt ile yakma kapasitesi doğru orantılı olmayınca öyle yapıyor galiba. bir çok motorda bunu hissedebiliyorum. Motora aşırı yüklenmekten oluyor. Mesela calibre 250 cc iki kişi düz yolda 4. viteste devri sona vurup öyle vites büyütmek için gazı kökleyince motor hızlanamıyor.lakin gazı sakin sakın arttırdığımızda hızlanmaya devam ediyor. Düşük viteslerde son devirlerde bu drumla karşılaştım.
Şunun etkisinin olduğunu düşünüyorum. İnsan olarak yapımızdan kaynaklanıyor. Gaz verince hız ve vücudun hafiften öne doğru çekilmesi eğilimini bekliyoruz. Bundan dolayı o hisse de kapılmış olabiliyoruz. Bunu ön freninizi devre dışı bırakarak tecrübe edebilirsiniz. Motosiklet düz yolda giderken (hız farketmez) devre dışı bıraktığınız frenle yavaşlamak isteyip maneti çektiğinizde aksine motorun daha hızlandığı hissine kapılacaksınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:09 ----------
Moostapha adlı üyeden alıntı
Ben birşey sormak istiyorum. Bu 145 'ler 136'lar yapan kişiler 10 bin devirin altındamı yapıyorlar bu hızı yoksa o kırmızı yeri geçiyorlar mı. Şahsen 113-118 civarında kırmızıyı geçmeye başlıyor ve gas kesiyorum zararlıdır diye. ? Bu arkadaşlar sallıyor mu yoksa benlik bir sıkıntı mı var. Motorun 2000km'e yaklaştı
Yanımızdaki 2009 model apache taş patlasın o da düşük viteste 7bin devir görüyor. üst viteslerde hep max 6bin veya 6500 devirde gidiyor. Acayip bişiy. Hız da max düz yolda 110 km. ancak 2012 yılında bu motosikletle 130 km gördüğünü iddia eden arkadaşım var.
-
02 Ağustos 2014, 11:05
#29834
Moostapha adlı üyeden alıntı
Ben birşey sormak istiyorum. Bu 145 'ler 136'lar yapan kişiler 10 bin devirin altındamı yapıyorlar bu hızı yoksa o kırmızı yeri geçiyorlar mı. Şahsen 113-118 civarında kırmızıyı geçmeye başlıyor ve gas kesiyorum zararlıdır diye. ? Bu arkadaşlar sallıyor mu yoksa benlik bir sıkıntı mı var. Motorun 2000km'e yaklaştı
bende denedim ama 120 den fazla yapamadım hemde hafif yokuş aşağı yolda hafifte rüzgarlı havada devir kırmızıyı geçti yani 9binde iken 120 anca gördüm ama arkadaşımdada var apache düz yolda 136 yı gördüm diyor sürücüden de kaynaklanabiliyor onu biliyorum ama bu kadar değil
-
02 Ağustos 2014, 15:26
#29835
Arkadaşlar motorum şuan 1700 km de 2. yağ değişim zamanı yaklaştı. Kitapçığında her 3000 km de bir değişmesi gerektiği yazıyo fakat hangi yağ konulacağı belirtilmemiş. siz kaç km de bir değiştiriyosunuz ve bu motor için en uygun viskozite derecesi hangisi acaba ( 10w40-15w40-10w50-15w50 vs )
-
02 Ağustos 2014, 15:36
#29836
suatt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorum şuan 1700 km de 2. yağ değişim zamanı yaklaştı. Kitapçığında her 3000 km de bir değişmesi gerektiği yazıyo fakat hangi yağ konulacağı belirtilmemiş. siz kaç km de bir değiştiriyosunuz ve bu motor için en uygun viskozite derecesi hangisi acaba ( 10w40-15w40-10w50-15w50 vs )
Hocam benim benim motorumda 3450km de ilk yağı 500km de 2ci yağı 2000 km değiştim Ben Ustamın tavsiyesi ile Motul 3000 4t 10w40 kullanıyorum ve memnunum ve bu 2 yağ değişimindede yağ filtresi değiştim. Değişim aralıklarını kitapçığa göre yaparsan sıkıntı çıkmaz bence fazla aşmamak en iyisi, biraz aşmaktan sorun çıkmaz ama sonuçta 1 litre yağ alıyor yani en babası 30 lira
Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!
-
02 Ağustos 2014, 15:49
#29837
ilk yağ değişiminde servis castrol 15w50 koydu ama bundan sonra 10w50 ile mi devam etsem acaba bilemedim çoğu kişi 10w50 öneriyo
-
02 Ağustos 2014, 16:22
#29838
Moostapha adlı üyeden alıntı
Alarm taktırsana abicim. Al bi www.dx.com'dan bi motorsiklet alarmı. Titreşim sensörlü zaten.
CBF 150'den kötü akü var bizim motorlarda
Alarm zırt pırt çaldıkça aküden yer taş çatlasın 1 haftada aküyü bitirmesede zayıf akü ile çalışmasına sebep olur far yakarken marş basarken sıkıntı yapabilir nereden mi biliyorum dayımın CBF 150 sinde alarm vardı motoru sattı satın alan kişi ilk önce aküyü yeniledi sonra alarmı iptal etti...
Bizim motorlar alarma uygun değil kanaatindeyim
Allah’ım yolculuk boyunca arkadaşımız sensin. Bizi emniyet içerisinde evimize geri çevir. Allah’ım bize mesafeleri kısalt, yolculuğumuzu kolay kıl. Allah’ım yolculuğun sıkıntılarından, zorluklarından ve kötülüklerinden de sana sığınırım. Amin
-
03 Ağustos 2014, 03:23
#29839
beyler ne yaparsanız yapın motorunuzda sık sık yağ markası ve viskozitesi değiştirmeyin güneydeyseniz 15w50 yada 10w50 kuzeydeysenizde 10w50 yaz kış işinzi görürür ustaların söylediği abi yazın buna 20w50 koy demesnie güvenmeyin çünkü 20 kalınlık kışın için geçerli 50 ise yazın neden 40 numara yağ önermedin derseniz yazın ülkemizin her yeri sıcak oluyor 50 numara daha sıcak ortamlarda özelliğini koruyan bir yağ bu yüzden ben bursada 3 yıldır 10w50 kullanıyorum arada bulamadığım zamanlar 10w40ta kullandım fakat 10w50de hem ses hemde vites geçişleri daha iyi
birde daha önceki sayfalarda ben akü sormuştum fakat cevap yazan olmadı bosch yada yuasalardan hangisini alsam kuru almak istiyorum orijinal aküsü arka maşanın bağlantı yerlerini hep paslandırdı
-
03 Ağustos 2014, 11:56
#29840
OTE=M.balibey;3411181]beyler ne yaparsanız yapın motorunuzda sık sık yağ markası ve viskozitesi değiştirmeyin güneydeyseniz 15w50 yada 10w50 kuzeydeysenizde 10w50 yaz kış işinzi görürür ustaların söylediği abi yazın buna 20w50 koy demesnie güvenmeyin çünkü 20 kalınlık kışın için geçerli 50 ise yazın neden 40 numara yağ önermedin derseniz yazın ülkemizin her yeri sıcak oluyor 50 numara daha sıcak ortamlarda özelliğini koruyan bir yağ bu yüzden ben bursada 3 yıldır 10w50 kullanıyorum arada bulamadığım zamanlar 10w40ta kullandım fakat 10w50de hem ses hemde vites geçişleri daha iyi
birde daha önceki sayfalarda ben akü sormuştum fakat cevap yazan olmadı bosch yada yuasalardan hangisini alsam kuru almak istiyorum orijinal aküsü arka maşanın bağlantı yerlerini hep paslandırdı[/QUOTE]
İki akü markası hakkında pek bir bilgim yok.İkiside piyasada çok kullanılıyor.Bosch markası marka değeri olarak bir adım õnde bence.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 103 kullanıcı var. (0 üye ve 103 misafir)
Bu Konudaki Etiketler