Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #29641

    Üyelik
    22 Mayıs 2014
    merhaba arkadaşlar herkese iyi günler.ben 1 2 güne ilk bakımına 500 km bakımına götüreceğimde tam olarak neler yapılacak ve nelere dikkat etmeliyim.yağı değişecek yağ filtresi değişecek genel olarak somunları kontrol edilecek bunun gibi başka nelere dikkat etmeliyim.teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29642

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tvs apache
    arkadaslar vitesteyken marş almıyor motorum bunun sebebi nedir yeni oldu bu zıkkım sağını solunu kurcalarken
    boşta marş basıyor viteste basmıyor

  3. #29643
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı ques1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar vitesteyken marş almıyor motorum bunun sebebi nedir yeni oldu bu zıkkım sağını solunu kurcalarken
    boşta marş basıyor viteste basmıyor
    debriyajın orda müşür var ondan olur bende de sık sık oluyor servisler de genelde pek sallamıyor bu işi
    Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..

  4. #29644
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sai egsozun filtresie cvt ya yağ filtresi yada hava filtresidir kaç binde değişim yazıyor




    motor tozda kaldıysa komitatörü söküp wd40la temizleyip kapamak lazım birde onun kablosu aşağıda eğer sıkışmışsa benm gibi içi kopmasa bile iletkenliği azalıyr benimki komitatör içinde sıkışmıştı düzeltince sorun düzeldi
    tşkkür verdiğin bilgiler için ama bu wd40 dediğiniz nedir sprey yağ gibi bişeymi bide komitatör dediğiniz düğmenin altındaki mekanizmamı?

  5. #29645

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı ERDİNÇ. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar herkese iyi günler.ben 1 2 güne ilk bakımına 500 km bakımına götüreceğimde tam olarak neler yapılacak ve nelere dikkat etmeliyim.yağı değişecek yağ filtresi değişecek genel olarak somunları kontrol edilecek bunun gibi başka nelere dikkat etmeliyim.teşekkürler.
    hocam servis kitapçığının 35. sayfasında periyodik bakımlarda nelerin değişmesi, temizlenmesi ve ayarlanması gerektiği yazıyo ama servisteki ustaya göre bunlar gerekli değil... o sadece yağ değiştirir... servise 50 60 TL bayılırsın ve sadece 15 TL lik castrol actevo ile yağını değiştirip eline verirler motoru... bütün işlem 10 dk sürecek... sen bakım yaptırdım, garantiyi işlettim diye huzurla dolacan, servis de 15 TL lik yağı 60 TL ye iteledim diye huzurla dolacak... iki yıl bu şekilde devam edecek... ne bi hava, yağ filtresi değişimi, ne bi vida sıkması vs... o yüzden sana tavsiyem eğer bulunduğun şehirde birden fazla servis varsa hepsini tek tek gez ve kitapçıkta yazanları yapacaklar mı diye sor... elbet bi tanesi hakkıyla çalışıyodur... eğer benim gibi bi tane servis varsa yapacak bişey yok...

  6. #29646
    omerfari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Alıntı ques1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar vitesteyken marş almıyor motorum bunun sebebi nedir yeni oldu bu zıkkım sağını solunu kurcalarken
    boşta marş basıyor viteste basmıyor
    Motorun genel özelliği viteste marş basmaz

  7. #29647
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ques1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar vitesteyken marş almıyor motorum bunun sebebi nedir yeni oldu bu zıkkım sağını solunu kurcalarken
    boşta marş basıyor viteste basmıyor
    debriyajı sıkmadan viteste marş basmaz müşür var çünkü normali bu

    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tşkkür verdiğin bilgiler için ama bu wd40 dediğiniz nedir sprey yağ gibi bişeymi bide komitatör dediğiniz düğmenin altındaki mekanizmamı?
    linkteki sprey yağlayıcı pas çözücü komitatör o düğmelere deniyor içinde değil genel adı altında 2 vida tutar onu sökünce ikiye ayrılır söktüğünde eğer kablosu sıkışmışsa yandan geçirip kapayınca tuşun çalıştığını göreceksin birde açmışken wd40la temizlersin tozdan kirden

    https://www.google.com.tr/search?q=w...w=1920&bih=979

  8. #29648
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyajı sıkmadan viteste marş basmaz müşür var çünkü normali bu



    linkteki sprey yağlayıcı pas çözücü komitatör o düğmelere deniyor içinde değil genel adı altında 2 vida tutar onu sökünce ikiye ayrılır söktüğünde eğer kablosu sıkışmışsa yandan geçirip kapayınca tuşun çalıştığını göreceksin birde açmışken wd40la temizlersin tozdan kirden

    https://www.google.com.tr/search?q=w...w=1920&bih=979

    ok anladım sağol verdiğin bilgiler için

  9. #29649

    Üyelik
    22 Mayıs 2014
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam servis kitapçığının 35. sayfasında periyodik bakımlarda nelerin değişmesi, temizlenmesi ve ayarlanması gerektiği yazıyo ama servisteki ustaya göre bunlar gerekli değil... o sadece yağ değiştirir... servise 50 60 TL bayılırsın ve sadece 15 TL lik castrol actevo ile yağını değiştirip eline verirler motoru... bütün işlem 10 dk sürecek... sen bakım yaptırdım, garantiyi işlettim diye huzurla dolacan, servis de 15 TL lik yağı 60 TL ye iteledim diye huzurla dolacak... iki yıl bu şekilde devam edecek... ne bi hava, yağ filtresi değişimi, ne bi vida sıkması vs... o yüzden sana tavsiyem eğer bulunduğun şehirde birden fazla servis varsa hepsini tek tek gez ve kitapçıkta yazanları yapacaklar mı diye sor... elbet bi tanesi hakkıyla çalışıyodur... eğer benim gibi bi tane servis varsa yapacak bişey yok...
    eyvallah aga dediklerine dikkat edeceğim.bende Ankara da yaşıyorum burda da pek yok sanırım bunun servisi ama kitapçıktakilerin olmasına dikkat edeceğim teşekkür ederim

  10. #29650
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ERDİNÇ. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah aga dediklerine dikkat edeceğim.bende Ankara da yaşıyorum burda da pek yok sanırım bunun servisi ama kitapçıktakilerin olmasına dikkat edeceğim teşekkür ederim
    şıkırdama varsa sübab ayarınada baktır derim

  11. #29651
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    slm arkadaşlar benim ön fren son günlerde daha iyi tutmaya başladı acaba balatamı bitti eğilip bakınca balatada hiç erime yok sanki
    bide balata biterse frenin tutmaması gerekir bence doğru dimi

  12. #29652
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar benim ön fren son günlerde daha iyi tutmaya başladı acaba balatamı bitti eğilip bakınca balatada hiç erime yok sanki
    bide balata biterse frenin tutmaması gerekir bence doğru dimi
    enine kanallar duruyorsa balata bitmemiştir balata disk arasında toz taş varsa o çıkmıştır yada sertleşen balata yüzeyi aşınıp tutması artmıştır
    designserhat bunu beğendi.

  13. #29653
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Arkadaşlar motorum 21000 km ye yaklaştı sizce katalizatörü iptal ettireyi mi artık Servistekiler 30000 de değiştir diyor.Birçok kurye hemen iptal ettir diyor biz kat iptali yaptırmadık diye motor yaptırdık ve egsoz aldık diyorlar.Sebebi katalizatör dolduğu için motoru mahvediyormuş

  14. #29654

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı suatt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben apache'yi almadan önce de diğer motorumla her yakıt aldığımda ölçüm yapardım. normal depoda sürerken motor öksürmeye başladığı zaman yani yakıt bittiği zaman durur, km'yi sıfırlar ve musluğu yedek konumuna alıp devam ederim. daha sonra benzinliğe uğrar yakıt alır, aldığım yakıtı litre olarak bi kenara yazar ve musluğu normal konuma getirerek sürmeye devam ederim, km saymaya devam eder bu arada. tekrar normal depoda benzin bitip motor öksürmeye başladığı vakit dururum ve km sayacını en son aldığım benzine bölerim ve 1 litre ile kat ettiğim yol meydana çıkar. tekrar km yi sıfırlar, yedek depoya alır ve sürerim yani bu işlem hep tekrarlanır tabii motoru normal sürerim şehir içi-dışı dur kalk düşük vites büyük vites karışık şekilde.
    işte ilk ölçümümde 48.70km, son ölçümümde de 51.17 km yol yaptım 1 litre ile tabii dediğim gibi 5000 deviri geçmeden, sakin, tek kişi kullanım.
    ben de aynen öyle yaparım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------

    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar benim ön fren son günlerde daha iyi tutmaya başladı acaba balatamı bitti eğilip bakınca balatada hiç erime yok sanki
    bide balata biterse frenin tutmaması gerekir bence doğru dimi
    fren tutarda kitler (balatadan bahsediyorsak). işte balatanın en kötü yanı budur. Çünkü balatayı çevresine gerdiren parça içerde dikleştiğinde aha da hapı yuttuk demektir. çünkü teker kitler ve parçayı geri döndürmeye yarayan yaylar da devre dışı kalmış olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam servis kitapçığının 35. sayfasında periyodik bakımlarda nelerin değişmesi, temizlenmesi ve ayarlanması gerektiği yazıyo ama servisteki ustaya göre bunlar gerekli değil... o sadece yağ değiştirir... servise 50 60 TL bayılırsın ve sadece 15 TL lik castrol actevo ile yağını değiştirip eline verirler motoru... bütün işlem 10 dk sürecek... sen bakım yaptırdım, garantiyi işlettim diye huzurla dolacan, servis de 15 TL lik yağı 60 TL ye iteledim diye huzurla dolacak... iki yıl bu şekilde devam edecek... ne bi hava, yağ filtresi değişimi, ne bi vida sıkması vs... o yüzden sana tavsiyem eğer bulunduğun şehirde birden fazla servis varsa hepsini tek tek gez ve kitapçıkta yazanları yapacaklar mı diye sor... elbet bi tanesi hakkıyla çalışıyodur... eğer benim gibi bi tane servis varsa yapacak bişey yok...
    şayet kılavuzdaki işlemleri gerçekletirmeden tik atıyorlarsa şikayet edilebilirler. Para vererek satın almış oldukları bayilikleri şartları sağlamadıklarından son haddede ellerinden alınabilir. çok sıkarsa, nadiren..........

  15. #29655
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı designserhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorum 21000 km ye yaklaştı sizce katalizatörü iptal ettireyi mi artık Servistekiler 30000 de değiştir diyor.Birçok kurye hemen iptal ettir diyor biz kat iptali yaptırmadık diye motor yaptırdık ve egsoz aldık diyorlar.Sebebi katalizatör dolduğu için motoru mahvediyormuş
    KARDEŞİM BEN KATALİZÖRÜ MOTOR DAHA 3.500 KM DE CIKARTTIRDIM.BU SORUN YOK YOLA DEVAM.RAHATLIYOR MOTOR.ŞİMDİ 7.000 KM DE.....
    designserhat bunu beğendi.

  16. #29656
    designserhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 N
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KARDEŞİM BEN KATALİZÖRÜ MOTOR DAHA 3.500 KM DE CIKARTTIRDIM.BU SORUN YOK YOLA DEVAM.RAHATLIYOR MOTOR.ŞİMDİ 7.000 KM DE.....
    Haftaya iptal ettireyim ben iyisi havalar da çok sıcak motor rahatlasın biraz sonra terliyor
    sbr bunu beğendi.

  17. #29657

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı seyyid47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de aynen öyle yaparım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------



    fren tutarda kitler (balatadan bahsediyorsak). işte balatanın en kötü yanı budur. Çünkü balatayı çevresine gerdiren parça içerde dikleştiğinde aha da hapı yuttuk demektir. çünkü teker kitler ve parçayı geri döndürmeye yarayan yaylar da devre dışı kalmış olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------



    şayet kılavuzdaki işlemleri gerçekletirmeden tik atıyorlarsa şikayet edilebilirler. Para vererek satın almış oldukları bayilikleri şartları sağlamadıklarından son haddede ellerinden alınabilir. çok sıkarsa, nadiren..........
    mevcut şartlarda şikayet etmek çözüm değil hacım çünkü yine aynı yere gitmek zorunda kalacam ayrıca tvs destek hattındaki arkadaşlar da hangi bakımda ne yapılacağı konusunda bilgisiz... sadece üç aşağı beş yukarı bakım ücretini biliyolar... motorumun 3. bakımı geldi muhtemelen o da en az 50 60 TL vardır... bu sefer gidip konuşacam eğer yapmıyolarsa garanti kitapçığını yırtar atarım... ben zaten 1000 kmde bir yağ değiştirtiyorum... 17 TL veriyorum yağ değişim yıkama içinde ama bakım zamanı mecburen 60 TL ve zoruma gidiyo sadece yağ değişimine 60 TL vermek... bunun yanında tedirgin kullanıyorum motoru vidası sıkıldı mı, zinciri atar mı bilmem ne... çok şükür elimiz anahtar tutuyo sanayide büyüdük... mal değiliz bi yerini bozsam bile bi kere bozarım bi daha bozmam hiç değilse doğrusunu öğrenmiş olurum... oraya vereceğim parayla en kral aletleri alıp bakımı kendim yaparım deneye deneye... baktım o da mı olmuyo benzin döker yakarım başlarım motoruna da ustasına da... her bakım dönemi aynı gerginliği yaşıyorum... küfür yazıyorum farkedip siliyorum... bi standart yok... çok seviyorum motoru... hergün iyi ki cbf ybr ıvır zıvır almamışım diyorum ama bakım zamanı çileden çıkıyorum acaba onlar da mı böyle diye... hep aynı terane... küfür ediyorum beddua ediyorum sonra kendime kızıyorum ne gerek var üç beş kuruş için böyle şeylere diye ama canım sıkılıyo işte...

    üslubumdan dolayı hepinizden özür dilerim arkadaşlar....

  18. #29658
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mevcut şartlarda şikayet etmek çözüm değil hacım çünkü yine aynı yere gitmek zorunda kalacam ayrıca tvs destek hattındaki arkadaşlar da hangi bakımda ne yapılacağı konusunda bilgisiz... sadece üç aşağı beş yukarı bakım ücretini biliyolar... motorumun 3. bakımı geldi muhtemelen o da en az 50 60 TL vardır... bu sefer gidip konuşacam eğer yapmıyolarsa garanti kitapçığını yırtar atarım... ben zaten 1000 kmde bir yağ değiştirtiyorum... 17 TL veriyorum yağ değişim yıkama içinde ama bakım zamanı mecburen 60 TL ve zoruma gidiyo sadece yağ değişimine 60 TL vermek... bunun yanında tedirgin kullanıyorum motoru vidası sıkıldı mı, zinciri atar mı bilmem ne... çok şükür elimiz anahtar tutuyo sanayide büyüdük... mal değiliz bi yerini bozsam bile bi kere bozarım bi daha bozmam hiç değilse doğrusunu öğrenmiş olurum... oraya vereceğim parayla en kral aletleri alıp bakımı kendim yaparım deneye deneye... baktım o da mı olmuyo benzin döker yakarım başlarım motoruna da ustasına da... her bakım dönemi aynı gerginliği yaşıyorum... küfür yazıyorum farkedip siliyorum... bi standart yok... çok seviyorum motoru... hergün iyi ki cbf ybr ıvır zıvır almamışım diyorum ama bakım zamanı çileden çıkıyorum acaba onlar da mı böyle diye... hep aynı terane... küfür ediyorum beddua ediyorum sonra kendime kızıyorum ne gerek var üç beş kuruş için böyle şeylere diye ama canım sıkılıyo işte...

    üslubumdan dolayı hepinizden özür dilerim arkadaşlar....
    sıkma canını madem elinden iş geliyor bir tane 1/4 bir tane 1/2 lokma takımı alıyorsun bir takımda + - tornavida iş bitti ben 20 tlye aldığım 1/4 lokma ile belki evdede yaptığım işler ve arabalar dahil 10 bin tllik iş yapmışımdır ben 1/4 için stanley aldım 5 6 sene oldu hala sağlam 14mm lokma dahil var 1/2 içinse tekzenden lokma kolu aldım 20 tlye koçtaştanda rico lokmaları aldım şu anda oda 15ten 27ye kadar var

  19. #29659
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Arkadaşlar Merhabalar, Önümüzdeki Sezona Girmeden Mondial MFH 100 Motorumu Satıp 2. El Bir Motor Alma Niyetindeyim.

    Malum Öğrenci Adamız Bütçemiz Düşük, Kafamda '' Eski Kasa Yamaha YBR - Mondial Drift - Eski Kasa Honda CBR 125R - Eski Kasa TVS Apache ve RKS Titanic '' Modelleri Var.

    Mondial Drift ve RKS Titanic Çinli Olmalarından Dolayı Son Alternatiflerim'den.

    Eski Kasa Yamaha YBR İse Kafanızı Nereye Çevirseniz Var Bundan Dolayı Pek Sıcak Bakmıyorum.

    Şuan Esas Olarak 2 Seçeneğim Var Honda CBR 125R ve TVS Apache.

    Honda CBR 125R'ın Yedek Parçaları Epey Pahalı Bu Nedenle Kafamı Bulandırıyor Ancak 6 Vites - Ön ve Arka Disk Fren - Su Soğutmalı Oluşu Beni Kendine Çekmekte ( Ayrıca Sportif Duruşu )

    TVS Apache 150 Hakkında Bildiğim Tek Şey Vibrasyonlu Bir Motor Olduğu.

    Bu Motosiklet İle İlgili Bana Detaylı Bilgiler Verebilir'misiniz ?

    Gidişi - Duruşu - Yakıt Tüketimi - Yedek Parça Fiyatları vb. Gibi

    İnternette Biraz Araştırma Yaptım Ancak Tatmin Edici Bilgiler Bulamadım.

    Motoru Kullanma Şeklim İse: Genelde Şehir İçi Olacak Senede 3 - 4 Seferde 300 Km'lik Gezi ve Yollara Çıkabilirim.

    Cevaplar İçin Şimdiden Teşekkürler

  20. #29660
    ramazan06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Yenimahalle/ Ankara
    Motosikleti
    2012 apache 150 rtr
    herzese iyi günler dişli zincir set değiştiriceğimde acaba tvs apache 2012 modeline ön arka hangi dişliyi almalıyım önerilerinizi bekliyorum
    Uykusuzcorap bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)

Bu Konudaki Etiketler