TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Haziran 2014, 23:26
#29401
beyler bugün çelik fren hortumu için rakorcuya götürdüm aldığım hortumu salı günü alıyorum bursada olmadığım için eğer isteyen olursa elimde hortum fazlalığı var 70 tlye herşey dahil oluyor elimde ölçü olduğundan yaptırıp gönderebilirim
Reklamlar
-
14 Haziran 2014, 07:34
#29402
Apache'ye egzos takan varmı?
-
14 Haziran 2014, 10:22
#29403
Onumuzdeki aybasi 2012apache alacagim bayiden sifir. Onerilerinize ihtiyacm var
-
14 Haziran 2014, 10:57
#29404
M.balibey adlı üyeden alıntı
beyler bugün çelik fren hortumu için rakorcuya götürdüm aldığım hortumu salı günü alıyorum bursada olmadığım için eğer isteyen olursa elimde hortum fazlalığı var 70 tlye herşey dahil oluyor elimde ölçü olduğundan yaptırıp gönderebilirim
Bizim motorlar için pek gerek varmı bilemedim
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
14 Haziran 2014, 12:53
#29405
Çelik hortum takman ile Barkın Bayoğlu arasında bir ilişki var mı? :D
------------------------
Diğer sayfalarda arkadaş bir şeyler yazmış ama tam anlayamadım.
Şimdi bu motora alabileceğim en iyi lastik hangisidir?
Yazda, kışta, uzun yolda, toprakta, heryerde en iyi tutuşu sağlayan lastik hangisidir?
Hızı azaltması veya pahalı olması önemli değil (en azından 200-300 TL geçmesin), en iyi yol tutuşu olan lastık hangisidir ve sanırım arkaya iki farklı ölçüde lastik takılabiliyor, hangi ölçülerde önerirsiniz?
Ayrıca, ben Motul yağ kullanmak istiyorum ama bu Adana sıcağında 10-40 yerine 15-50 mi kullanayım, 20-50 mi yoksa başka birşey mi?
Teşekkürler...
-
14 Haziran 2014, 15:04
#29406
Twin adlı üyeden alıntı
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Çelik hortum takman ile Barkın Bayoğlu arasında bir ilişki var mı? :D
------------------------
Diğer sayfalarda arkadaş bir şeyler yazmış ama tam anlayamadım.
Şimdi bu motora alabileceğim en iyi lastik hangisidir?
Yazda, kışta, uzun yolda, toprakta, heryerde en iyi tutuşu sağlayan lastik hangisidir?
Hızı azaltması veya pahalı olması önemli değil (en azından 200-300 TL geçmesin), en iyi yol tutuşu olan lastık hangisidir ve sanırım arkaya iki farklı ölçüde lastik takılabiliyor, hangi ölçülerde önerirsiniz?
Ayrıca, ben Motul yağ kullanmak istiyorum ama bu Adana sıcağında 10-40 yerine 15-50 mi kullanayım, 20-50 mi yoksa başka birşey mi?
Teşekkürler...
En iyi lastik markası Michelin dir bunu bil fakat metzellerde çok kalitelidir fakat Michelin kendini kanıtlamıştır en iyisi o fiyat yüksek olur büyük ihtimalle ama yol tutuş performans vede güvenlik de en üst düzeylerde olur
-
14 Haziran 2014, 15:39
#29407
M.balibey adlı üyeden alıntı
beyler bugün çelik fren hortumu için rakorcuya götürdüm aldığım hortumu salı günü alıyorum bursada olmadığım için eğer isteyen olursa elimde hortum fazlalığı var 70 tlye herşey dahil oluyor elimde ölçü olduğundan yaptırıp gönderebilirim
çelik fren hortumu derken neyi kast ediyorsunuz ben anlamadım
-
14 Haziran 2014, 16:22
#29408
Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!
-
14 Haziran 2014, 16:36
#29409
TurkishPower adlı üyeden alıntı
Apache'ye egzos takan varmı?
Ben taktım tiger ve shark sonuç gene orjinali iyi diğerleri kuru gürültü.
-
14 Haziran 2014, 20:01
#29410
Satma sebebin ne?
-
14 Haziran 2014, 23:26
#29411
Arkadaşlar araçlar için satılan açık hava filitresini bizim motora uyarlasam toz çekip zamanla randımandan düşer mi ? Filitre değişim zamanı geldi sayılır 8500 lere geldim ama filitre daha tertemiz
örnek söyle bişey http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...61326341/detay
-
15 Haziran 2014, 04:33
#29412
ercan41 adlı üyeden alıntı
Bizim motorlar için pek gerek varmı bilemedim
fren hortumu önceşişer sonra blataya güç uygular daha iyi fren istiyorsan takılır tabikide
drej73 adlı üyeden alıntı
çelik fren hortumu derken
neyi kast ediyorsunuz ben anlamadım
abi hani muslukların ara hortumları olur ya çelik telle örgülü onun gibi içi teflon orta katman paslanmaz çelik görgü üst katman koruyucu pvc hortum genleşme yapmıyor
ercan41 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar araçlar için satılan açık hava filitresini bizim motora uyarlasam toz çekip zamanla randımandan düşer mi ? Filitre değişim zamanı geldi sayılır 8500 lere geldim ama filitre daha tertemiz
örnek söyle bişey
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...61326341/detay
motorda 3 bin km araçtada 40 bin kmdedir k&n filtre var az bişey toz alıyor ama randıman düşmesi falan yaşamıyorsun
-
15 Haziran 2014, 15:53
#29413
Rekorcuya, basit bir malzemeden yaptırılacak çelik fren hortumunun pek de sağlıklı olacağını düşünmüyorum. Frene çekildiğinde tesisat içerisinde çok yüksek bir hidrolik basıncı oluşur ki sizin de dediğiniz gibi o sert lastik fren hortumları bile esneyebilir.
Bu iş için özel üretilmeyen malzemelerin güvenlik açısından sıkıntı oluşturabileceğini düşünüyorum. Naçizane fikrim.
Kaçak yapar, nem alır başınıza iş açarsınız.
-
15 Haziran 2014, 16:44
#29414
MeliksahMELO adlı üyeden alıntı
Çelik hortum takman ile Barkın Bayoğlu arasında bir ilişki var mı? :D
hayır kendi arabamda da hell performansın çelik fren hortumu var otobanın kapalı bölümünde 100 kmde 2 metre daha erken durdu meret(ben max. 30 40 cm beklerken) ondan sonra motosikletime hortum aldım yurtdışından anca geldi bursaya dönemedim daha o yüzden salı günü alıyorum hortumu
zerzura adlı üyeden alıntı
Rekorcuya, basit bir malzemeden yaptırılacak çelik fren hortumunun pek de sağlıklı olacağını düşünmüyorum. Frene çekildiğinde tesisat içerisinde çok yüksek bir hidrolik basıncı oluşur ki sizin de dediğiniz gibi o sert lastik fren hortumları bile esneyebilir.
Bu iş için özel üretilmeyen malzemelerin güvenlik açısından sıkıntı oluşturabileceğini düşünüyorum. Naçizane fikrim.
Kaçak yapar, nem alır başınıza iş açarsınız.
hocam eski sanayicilik bitti kaçıracak bir yanı yok bmwciler hep yaptırıyor adamlar cnc makine ile sıkıyor rakoru eski elle presle değil tabi yaptıralacak yerede bağlı hala eski sistem iş yapan ustalar dolu fakat onlarda bile hidrolik pompası için yaptırlan(3000 psi) kaçırma yapmıyor gerçi frende ne kadar güç çıkar ortaya bilmem fakat manivela ile uygulana 50 60 kglik sıkma gücünün 3000 psi geçeceği zannetmem ayrıca sistem er şekilde(orijial hortumda dahi) nem alır onun kaçarı yok
-
15 Haziran 2014, 19:57
#29415
M.balibey adlı üyeden alıntı
hayır kendi arabamda da hell performansın çelik fren hortumu var otobanın kapalı bölümünde 100 kmde 2 metre daha erken durdu meret(ben max. 30 40 cm beklerken) ondan sonra motosikletime hortum aldım yurtdışından anca geldi bursaya dönemedim daha o yüzden salı günü alıyorum hortumu
hocam eski sanayicilik bitti kaçıracak bir yanı yok bmwciler hep yaptırıyor adamlar cnc makine ile sıkıyor rakoru eski elle presle değil tabi yaptıralacak yerede bağlı hala eski sistem iş yapan ustalar dolu fakat onlarda bile hidrolik pompası için yaptırlan(3000 psi) kaçırma yapmıyor gerçi frende ne kadar güç çıkar ortaya bilmem fakat manivela ile uygulana 50 60 kglik sıkma gücünün 3000 psi geçeceği zannetmem ayrıca sistem er şekilde(orijial hortumda dahi) nem alır onun kaçarı yok
Frenlerden yana şikayetim yok şuanlık
Ama biraz daha nefesi olsa iyi olacak sen şu jet işini ne yaptın açıklıga kavuştumu ?
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
15 Haziran 2014, 23:03
#29416
TurkishPower adlı üyeden alıntı
Apache'ye egzos takan varmı?
Ben katalizörü iptal ettim bide egzuzu boyadım yüksek devirde azda olsa performans farkı oldu ayrıntılı fotolar çektim nezandır paylaşıcam bir türlü vaktim olmadı şimdi bile cepten yazıyorum bunları
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------
abi hani muslukların ara hortumları olur ya çelik telle örgülü onun gibi içi teflon orta katman paslanmaz çelik görgü üst katman koruyucu pvc hortum genleşme yapmıyor
motorda 3 bin km araçtada 40 bin kmdedir k&n filtre var az bişey toz alıyor ama randıman düşmesi falan yaşamıyorsun[/QUOTE]
-
16 Haziran 2014, 00:20
#29417
Tvs yle ilk izlenimlerim . motor atik özellikle kalkışta cok seri . Manevraları süper. en büyük hayal kırıklığım ise titreşim oldu. önceki kullandığım mondial 150 mr de bile bu kadar yoktu. Ayrica çekiş olarakta mr nin eline su dökemez. Ve kesinlikle uzun yol motoru değil.
-
16 Haziran 2014, 00:51
#29418
ercan41 adlı üyeden alıntı
Frenlerden yana şikayetim yok şuanlık
Ama biraz daha nefesi olsa iyi olacak sen şu jet işini ne yaptın açıklıga kavuştumu ?
daha önce yazdığım gibi ana jet 120 pilot jet 17.5 hava jeti 0.6 şu anda o şekilde kullanıyorum sorun yaşamıyorum 135 km düzde sabit gidiyor fakat bir ara koso performans karbüratör getiricem ve ön dişliyi 14 t yapıcam onun için bu fren hortumu işine de girdim erken durmanın zararı olmaz ayrıca k&n hava filtresi doğru sübab ayarı ve katalitik konvertör iptali var yalnız 28inde benim muayene var açık hava filtresi var diye geçirirler mi acaba
-
16 Haziran 2014, 01:19
#29419
dalbay444 adlı üyeden alıntı
Tvs yle ilk izlenimlerim . motor atik özellikle kalkışta cok seri . Manevraları süper. en büyük hayal kırıklığım ise titreşim oldu. önceki kullandığım mondial 150 mr de bile bu kadar yoktu. Ayrica çekiş olarakta mr nin eline su dökemez. Ve kesinlikle uzun yol motoru değil.
ne ettin ya bende bundan alacaktım bu ay başı, uzun yoldan kasıt 200kmlik yola çıkılır be o kadarda değildir?
-
16 Haziran 2014, 02:17
#29420
dalbay444 adlı üyeden alıntı
Tvs yle ilk izlenimlerim . motor atik özellikle kalkışta cok seri . Manevraları süper. en büyük hayal kırıklığım ise titreşim oldu. önceki kullandığım mondial 150 mr de bile bu kadar yoktu. Ayrica çekiş olarakta mr nin eline su dökemez. Ve kesinlikle uzun yol motoru değil.
Titreşim hakkında hakli olabilirsin
Ama uzun yol konusunda bence yanılıyorsun bu sınıf motorlarda
En iyi uzun yol motoru apache bence
Daha önceki sayfalara bak
Cbf 150 cbr125 ybr ve apacheyi
denemişler hiç biri apacheye ayak uyduramamış hem gidiş hemde yakıt
Konsunda ayrıca titresim ben uzun
Yolda çok kullandım sadece ellerimde
biraz karıncalanma oldu oda bi parmağı kesik eldiven ile çözüldü
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler