tamam seri az yakıyor sorun çıkarmıyor sınıfına göre hızlı sayılırda bu titreşimden ben artık rahatsız olmaya başladım soğudum ben artık tvs 150den
Evethocam bikaç hafta önce bende aynı dertten muzdariptim fakat CBR125R a binip onunda titrediğini görünce tvs mi sevmeye başladım ve yumuşak sürüş ile yani 6/7 bin devirde vites atarak kullanıldığında vibrasyon minumum düzeye iniyor ve keyifli bi kullanım sağlıyor. Benim arka sağ koruma demiri en çok zırıldayan parçaymış onu söktüm, büyük ölçüde rahatsızlık kesildi ve ön kafa grenajındaki titreşimde nasıl oldu anlam veremedim ama kendi kendine kesildi.
Hocam titreşim apache ye özel bir sorun yada özellik değil bütün tek silindir motorlar titrer ha şöyle bişey var kullanışa göre, kaliteye göre bunun hissedilmesi artar yada azalır. Apachede biraz daha fazla hissedilmesinin temel nedeni senin de dediğin gibi sınıfında biraz daha güçlü olması. Bence öyle çok çok rahatsız eden bir titreşim yok fazla zorlamadığın sürece zaten 6-7 bin devir aralığında sürüldüğünde aşağı yukarı 90km ye tekabul eder keyifli, sürekli yüksek hızda 110 ve üzeri gitmek yorucu oluyor ama bu apache ye özel bir durum değil 150cc tek silindir motor sonuçta. Çin malı motor kullanıp apache ye geçen biri olarak apache mercedes gibi geldi Ha sen 4 silindir makina kullanmışsındır ona alışmışsındır ondan sonra apache rahatsız olur haliyle. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Tvs Apache 17 ZD 522
B rh +
Jikle olayı tamda bunun için var zaten motor soğukken çalışmasını kolaylaştırmak jiklenin başlıca amacı bunda bir sorun yok. Ben hiç jikle kullanmaya gerek duymadım çok soğuk hava olmadı belki ondandır ama sen yine de bi rolantiyi kontrol et fazla düşükse ondan da jikle gereiyo olabilir rölanti 1,2 bin devir olması gerek bildiğim kadarıyla. Rolanti ölçerken motor biraz ısınsın 5 dk falan çalışsın kendine gelsin öyle yap ayarı. Lastik konusuna bişey diyemiycem bende değiştirmedim daha fabrika lastiklerini kullanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
Açıkçası cbf kullanmadım hiç ama duyduğum kadarıyla apacheden daha konforlu olduğunu söyleyebilirim.
Tvs Apache 17 ZD 522
B rh +
titreşim bu tür bütün motorlarda var apache'de biraz daha fazla oda güclü olduğundan geliyor ben hiç rahatsız olmadım bir kaç defa uzun yol
yaptım yüksek devirde kullandım elimde hafif karıncalanma oldu onuda eldivenle önledim ha illede bu sınıfta titreşimsiz motor istiyorsan KTM duke 125 sordum geçen gün hiç tireşim yokmuş fiyatı 5.500 euro
uzun yol yapan var mı bununla?
Gecen bi abimiz eşiyle birlikte samsun-istanbul tekrar samsun yapmıştı yanlış hatırlamıyorsam centil40 nickli abimizdi
peki eski kasa ile yeni kasa arasında pek fark yok gibi. 1000lira vermeye deymiceni düşünüyorum aradaki farkın siz ne dersiniz?
Arkadaşlar yapmayın allah aşkına kafa grenajından gelen ses titreşimle alakalı. Çözümü camla gösterge paneli arasına lastik parça koymak. Koruma demirinden ses gelmesi ise kırıldığında oluyormuş. Benimki kırıldı ama ses seda yok kaynakla işi halledicem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------
İstanbul-tekirdağ gidiş geliş 250 km
İstanbul bursa gidiş geliş 450 km yaptığım oldu. Hiç sıkıntı yaşamadım tek sıkıntısı bel ağrısı ve kolların ağırması. ( 80 km ) durmadan gidildiği takdirde. Ortalama 90-100 kmh bu motor için ideal. 7 bin devri geçmemeniz sağlıklıdır.
11 bin kmdeyim bugüne kadar hiç bi sorun yaşamadım lastiğim dahi patlamadı.
Arkadaşlar özel yaptırdığım çanta demirini ve çok az kullanılmış Sava lastiklerimi satıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6307094/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6314663/detay/
Eski motorum olan 2012 Apache'm ile 12 saatte İstanbul-Muğla (740 km kontak kapanış) ve birkaç saat dinlendikten sonra bu kez Muğla-Fethiye (110-120 km) yaptım. Yani motorum bir gün içinde yaklaşık 1000 km devirdi Özellikle İstanbul-Muğla arasında şehiriçi ve trafik lambaları haricinde sürekli dipgaz geldim, bu motosiklet gerçekten kendi sınıfının en iyilerinden biri o konuda şüpheniz olmasın. Uzun yola içiniz rahat şekilde çıkabilirsiniz. Ayrıca bunun haricinde Muğla-Çanakkale (510 km) ve Çanakkale-İstanbul (509 km) uzun yollarım da oldu. Üniversitemden dolayı Muğla'da ikamet etmekteyim, Muğla-İzmir (250 km) bana bu yüzden çerez gibi geliyor, sayısız kez gidip geldim, bunları uzun yoldan saymıyorum bile
YAVV ARKADASLAR BIZIM BU APACHELER ORTALAMA KAÇ BİN KM GİDER Bİ FİKRİ OLAN VARMI????100 BİN GİDER DİYE DÜŞÜNÜYORUM SAKİN KULLANMIMDA
apacheye bişey olmaz sıkmayın canınızı doğru karbüratör sübab ve zincir ayarıyla düzde 135le gidersin yeterki değişik marka yağ ve viskozite değiştirmeyin
2012 model olarak görünen, 2013 Ekim trafiğe çıkışlı bir Apache'm var. Şuan üzerinde orijinal naylon lastikleri var ama en yakın zamanda bunlardan kurtulmak istiyorum.
Uzun zamandır araştırdığım halde kesin bir bilgiye ulaşamadım. En iyi yol tutuşu lastik (yaz-kış) hangisidir?
Acaba kimse mi tam olarak bilmiyor acaba?
Lütfen yorum, düşünce olarak değil de; tecrübe sonucu olarak ulaştığınız kanı ile cevap veriniz.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)