TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Mayıs 2014, 23:15
#29161
Merhabalar. Dün servisi aradım külbütör kapağı yağ sızdırıyo dedim, sıvı conta ile olayı halledecekler sanırım. apache kullanan başka bir arkadaşa sordum burada oda aynısını söyledi, o bölgede sıvı conta var dedi, silindir üst blok contası gibi kuvvetli bir conta yok orada dedi. perşembe günü plaka işlemlerini halledip cuma günü servise götürücem motoru.
plaka olmadığı için şimdilik mahalle aralarında sapa yerlerde takılıyorum pek trafiğe çıkmıyorum motorun sürüş karakteri oturuş pozisyonu çok hoşuma gitti, yalnız alet şimdilik gaza tam tepki vermiyo gibi misal 3500 devir gibi giderken gaza yüklenince birden hızlanmıyo, 1 saniye kadar sonra ve kesik kesik hızlanıyo gibi sanırım motor tam açılmadığından yapıyo, zaten 5000 deviri geçmemeye çalışıyorum.
Reklamlar
-
21 Mayıs 2014, 01:15
#29162
gokseltoprak adlı üyeden alıntı
Dostum, acilen motorun yağını değiştir. Ben sıfır aldığım motosiklette 10bin km'ye kadar yetkili servise gitmedim, gerek de duymadım. Bu motor garantilik sorunlar açacak bir motor değil. O yüzden garantiden düşüp düşmemesini fazla önemseme, acilen götür motorunun yağını değiştir hava filtresini temizlet. Uygun bir zamanda yeni hava filtresi ve yağ filtresi alır takarsın motora. Rahat ol
Motoru 1500 de aldım da 1900 de yağını ben değiştirdim Hava filtresini temizletmek mi sağlıklı yoksa yenisini taktırmak mı? Bu arada buji kaç bin km de bir değişir? Aynı şekilde hava filtreside..
-
21 Mayıs 2014, 02:03
#29163
İyi Geceler arkadaslar kafama takılan birşey oldu onu sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 aydır 2013 apache kullanıyorum 0 aldım ve gayet memnunum 3000 km yi geçti bile motor. Fakat 2,500 bakımını yaptırıp bursa-Ç.kale arası yola çıktım yolda motor sanki bakımdan öcesine göre son hızı düşmüş gibi geldi 4. vitese kadar fark yok ama 5e atıyorum normalde düz yolda 120 yi rahat gören motor 110 da hatta bazen 105 km de tıkanmaya gitmemeye başladı, yine de çok zorlamadım 90-100 yola devam ettim yoldaki rüzgardandır dedim. Sonrasında özellikle denedim düz yolda, bayır aşağı,rüzgar önde, arkada vs. bakımdan öncesiyle karşılaştırıldığında aşağı yukarı motorun son hızında 10 km düşüş var. 5. vitese kadar normal 5. vitese atınca 8000 deviri zor zor geçer oldu motor tabi hızı da düştü. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım anlatabilmişimdir sorunu, aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı acaba yada neden kaynaklanmış olabilir acaba. Servise gidicek zaman bulamadım henüz o yüzden buradan bir araştırma yapmak istedim. (Rodaj konusunda pek titiz davranmadım mecburi uzun yolda kullandım motoru ve 25 gün gibi bir sürede 3000 km den fazla yol yaptım acaba bununla ilgili birşey olabilirmi.)
-
21 Mayıs 2014, 02:16
#29164
ysrats17 adlı üyeden alıntı
İyi Geceler arkadaslar kafama takılan birşey oldu onu sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 aydır 2013 apache kullanıyorum 0 aldım ve gayet memnunum 3000 km yi geçti bile motor. Fakat 2,500 bakımını yaptırıp bursa-Ç.kale arası yola çıktım yolda motor sanki bakımdan öcesine göre son hızı düşmüş gibi geldi 4. vitese kadar fark yok ama 5e atıyorum normalde düz yolda 120 yi rahat gören motor 110 da hatta bazen 105 km de tıkanmaya gitmemeye başladı, yine de çok zorlamadım 90-100 yola devam ettim yoldaki rüzgardandır dedim. Sonrasında özellikle denedim düz yolda, bayır aşağı,rüzgar önde, arkada vs. bakımdan öncesiyle karşılaştırıldığında aşağı yukarı motorun son hızında 10 km düşüş var. 5. vitese kadar normal 5. vitese atınca 8000 deviri zor zor geçer oldu motor tabi hızı da düştü. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım anlatabilmişimdir sorunu, aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı acaba yada neden kaynaklanmış olabilir acaba. Servise gidicek zaman bulamadım henüz o yüzden buradan bir araştırma yapmak istedim. (Rodaj konusunda pek titiz davranmadım mecburi uzun yolda kullandım motoru ve 25 gün gibi bir sürede 3000 km den fazla yol yaptım acaba bununla ilgili birşey olabilirmi.)
Düzlükte 120 yapması iyiymiş. Ben 2 kişi 133 km gordum rampada ama düzlükte 120 yı goremedım , sizin durumunuza ise tecrubelı arkadaslar yazıcaktır.. C.kaledenmısınız?
-
21 Mayıs 2014, 02:51
#29165
Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı
Düzlükte 120 yapması iyiymiş. Ben 2 kişi 133 km gordum rampada ama düzlükte 120 yı goremedım , sizin durumunuza ise tecrubelı arkadaslar yazıcaktır.. C.kaledenmısınız?
Evet Ç.kale/Çanlıyım ama Bursada oturuyorum/okuyorum. Bakımdan önce düz yolda 110a rahat çıkıyordu 110dan 120 ye biraz daha yavaş sayıyordu gösterge ama yinede zorlanmıyodu, bugün denedim düz yolda rüzgarda yok denecek kadar azdı 115 e kadar çıktı ama zorlana zorlana bariz bir sıkıntı var motorun gidişi değişti ama sabebi nedir bilmem. Çok hızlı gitmeyi seven biri değilim ama arada sırada hızlı gitmek gerekiyor. Bende birkere son hızı merak ettim rampa aşağı denedim 134 yapmıştım.
Tvs Apache 17 ZD 522
B rh +
-
21 Mayıs 2014, 03:26
#29166
ysrats17 adlı üyeden alıntı
İyi Geceler arkadaslar kafama takılan birşey oldu onu sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 aydır 2013 apache kullanıyorum 0 aldım ve gayet memnunum 3000 km yi geçti bile motor. Fakat 2,500 bakımını yaptırıp bursa-Ç.kale arası yola çıktım yolda motor sanki bakımdan öcesine göre son hızı düşmüş gibi geldi 4. vitese kadar fark yok ama 5e atıyorum normalde düz yolda 120 yi rahat gören motor 110 da hatta bazen 105 km de tıkanmaya gitmemeye başladı, yine de çok zorlamadım 90-100 yola devam ettim yoldaki rüzgardandır dedim. Sonrasında özellikle denedim düz yolda, bayır aşağı,rüzgar önde, arkada vs. bakımdan öncesiyle karşılaştırıldığında aşağı yukarı motorun son hızında 10 km düşüş var. 5. vitese kadar normal 5. vitese atınca 8000 deviri zor zor geçer oldu motor tabi hızı da düştü. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım anlatabilmişimdir sorunu, aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı acaba yada neden kaynaklanmış olabilir acaba. Servise gidicek zaman bulamadım henüz o yüzden buradan bir araştırma yapmak istedim. (Rodaj konusunda pek titiz davranmadım mecburi uzun yolda kullandım motoru ve 25 gün gibi bir sürede 3000 km den fazla yol yaptım acaba bununla ilgili birşey olabilirmi.)
Dişliyi 14 yaptıysan son hızı düşüyor.
-
21 Mayıs 2014, 03:31
#29167
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Dişliyi 14 yaptıysan son hızı düşüyor.
Motor orjinal halinde üzerinde oynama yapmadım hiç, sadece rutin bakımları(500 ve 2,500) yetkili serviste yapıldı.
Tvs Apache 17 ZD 522
B rh +
-
21 Mayıs 2014, 08:13
#29168
ysrats17 adlı üyeden alıntı
Evet Ç.kale/Çanlıyım ama Bursada oturuyorum/okuyorum. Bakımdan önce düz yolda 110a rahat çıkıyordu 110dan 120 ye biraz daha yavaş sayıyordu gösterge ama yinede zorlanmıyodu, bugün denedim düz yolda rüzgarda yok denecek kadar azdı 115 e kadar çıktı ama zorlana zorlana bariz bir sıkıntı var motorun gidişi değişti ama sabebi nedir bilmem. Çok hızlı gitmeyi seven biri değilim ama arada sırada hızlı gitmek gerekiyor. Bende birkere son hızı merak ettim rampa aşağı denedim 134 yapmıştım.
bakımdan sonra hızda çok az düşüş olur 1 haftya kullanıma bağlı olarak yine kendine geliyor motosiklet bendede öyle oldu
-
21 Mayıs 2014, 10:38
#29169
Benim motorum (2012 Apache)şu an 3200 km.de. 2 ay önce alırken, titreşimi azaltma amaçlı ön dişli 14 yapıldı. ilk bakımı 600 km.de, ikinci bakımı da 2000 km.de yaptırdım. İlk bakıma kadar en fazla 6000 rpm, ikinci bakıma kadar en fazla 8000 rpm kullandım. İkinci bakımdan sonra da yavaş yavaş sıkıştırmaya başladım. Bugüne kadar düzlükte maksimum 119 km/h, yokuş aşağı maksimum 133 km/h gördüm. Ara sıra ben de performans düşüklüğü yaşadığımı hissediyorum ama benzin kalitesinden dolayı böyle şeyler yaşadığımı sanıyorum. Yokuş tırmanırken biraz zorlanıyorum. Özellikle beşinci viteste düzlükte 8000 rpm, rampada 7000 rpm üzerine çıkamıyor. Bu sıkıntının dişli değişimi yüzünden olduğunu düşünüyorum. Eski bir otomobil kullanıcısı olduğumdan, aynı zamanda yakıt ekonomisini düşündüğüm için redline a girmeyi pek sevmiyorum. Acaba redline a daha sık girip, açılması için sıkıştırmalı mıyım? Bir yandan da zaten 150 cc motor, en makul kullanım hızı maksimum 110-115 km/h dır diye düşünerek fazla bir şey beklememeli miyim? diye düşünüyorum. Ben her bakımdan sonra biraz daha zorladığım için, bakıma bağlı olarak bir performans düşüklüğü görmedim.
-
21 Mayıs 2014, 10:48
#29170
[QUOTE=ysrats17;3352790]İyi Geceler arkadaslar kafama takılan birşey oldu onu sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 aydır 2013 apache kullanıyorum 0 aldım ve gayet memnunum 3000 km yi geçti bile motor. Fakat 2,500 bakımını yaptırıp bursa-Ç.kale arası yola çıktım yolda motor sanki bakımdan öcesine göre son hızı düşmüş gibi geldi 4. vitese kadar fark yok ama 5e atıyorum normalde düz yolda 120 yi rahat gören motor 110 da hatta bazen 105 km de tıkanmaya gitmemeye başladı, yine de çok zorlamadım 90-100 yola devam ettim yoldaki rüzgardandır dedim. Sonrasında özellikle denedim düz yolda, bayır aşağı,rüzgar önde, arkada vs. bakımdan öncesiyle karşılaştırıldığında aşağı yukarı motorun son hızında 10 km düşüş var. 5. vitese kadar normal 5. vitese atınca 8000 deviri zor zor geçer oldu motor tabi hızı da düştü. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım anlatabilmişimdir sorunu, aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı acaba yada neden kaynaklanmış olabilir acaba. Servise gidicek zaman bulamadım henüz o yüzden buradan bir araştırma yapmak istedim. (Rodaj konusunda pek titiz davranmadım mecburi uzun yolda kullandım motoru ve 25 gün gibi bir sürede 3000 km den fazla yol yaptım acaba bununla ilgili birşey olabilirmi.)
BU PROBLEMIN AYNISI BENIM MOTORDADA OLDU NE DENEDIYSEM OLMADI(HAVA AYARI BUJI VSVSVS)SUBAPTAN ABI AYARLATTIR FARKI GORECEKSIN 4 VİTES 11 B.N DEVİRE KADAR GELİR 5 E ATTINMI 8 BIN BILEMEDIN 8500 DEVİRDE BEN YAPAMIYORUM DAHA FAZLASINI ARKADAS BASMA ARTIK DER=)EGZOS 11 EMME 7 OLCAKA BU ARADA(M.BALİBEY'E SORABILIRSIN SENTIL DEGERLERINI BANADA O SOYLEMISTI)
-
21 Mayıs 2014, 15:38
#29171
slm arkadaşlar ben motorumu 2,el aldım 1 sene oldu 14bin km. de aldım ve aynı sorun bendede var nezamnadır yazacam yazamadım
hafif yukuş aşağı motoru adeta çatlattım 9 bin devire 120yi anca gördü normalmi düzde zaten 100ü 105 zor buluyorum ama bence sürücüden çok fark ediyor
benim iki arkadaşımın ikiside 160 yapmışlar göstergede kayıtlı ya ben nerdeeee
ama bi ara kendi motorumu onlara verecem bide onlar kullansın diyorum bir türlü nasip olmadı
-
21 Mayıs 2014, 15:51
#29172
orh adlı üyeden alıntı
bakımdan sonra hızda çok az düşüş olur 1 haftya kullanıma bağlı olarak yine kendine geliyor motosiklet bendede öyle oldu
Saol cvp verdiğin için cuma günü yaptırdım ben 2.500 bakımını bakımdan sonra da 700km yok yaptım biraz daha zaman geçsin bakalım düzelir inşallah, benimde aklıma geldi yağ değişti filtreler değişti onun etkisi olmuş olabilir alışması gerekiyodur belki diye düşünüyorum ama bildiğimden değil bakalım bikaç gün daha bineyim kendine gelir gelmezsede olsun apache böylede güzel zaten çekişinde vs. problem yok sadece 5.vites son hız düştü biraz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
ilkervirlan adlı üyeden alıntı
Benim motorum (2012 Apache)şu an 3200 km.de. 2 ay önce alırken, titreşimi azaltma amaçlı ön dişli 14 yapıldı. ilk bakımı 600 km.de, ikinci bakımı da 2000 km.de yaptırdım. İlk bakıma kadar en fazla 6000 rpm, ikinci bakıma kadar en fazla 8000 rpm kullandım. İkinci bakımdan sonra da yavaş yavaş sıkıştırmaya başladım. Bugüne kadar düzlükte maksimum 119 km/h, yokuş aşağı maksimum 133 km/h gördüm. Ara sıra ben de performans düşüklüğü yaşadığımı hissediyorum ama benzin kalitesinden dolayı böyle şeyler yaşadığımı sanıyorum. Yokuş tırmanırken biraz zorlanıyorum. Özellikle beşinci viteste düzlükte 8000 rpm, rampada 7000 rpm üzerine çıkamıyor. Bu sıkıntının dişli değişimi yüzünden olduğunu düşünüyorum. Eski bir otomobil kullanıcısı olduğumdan, aynı zamanda yakıt ekonomisini düşündüğüm için redline a girmeyi pek sevmiyorum. Acaba redline a daha sık girip, açılması için sıkıştırmalı mıyım? Bir yandan da zaten 150 cc motor, en makul kullanım hızı maksimum 110-115 km/h dır diye düşünerek fazla bir şey beklememeli miyim? diye düşünüyorum. Ben her bakımdan sonra biraz daha zorladığım için, bakıma bağlı olarak bir performans düşüklüğü görmedim.
Aynen doğru düşünüyosun 150 cc motor yola çıktımı 100km ile stabil gidebilmesi yeterli zaten eti ne budu ne
-
21 Mayıs 2014, 15:53
#29173
ysrats17 adlı üyeden alıntı
Saol cvp verdiğin için cuma günü yaptırdım ben 2.500 bakımını bakımdan sonra da 700km yok yaptım biraz daha zaman geçsin bakalım düzelir inşallah, benimde aklıma geldi yağ değişti filtreler değişti onun etkisi olmuş olabilir alışması gerekiyodur belki diye düşünüyorum ama bildiğimden değil bakalım bikaç gün daha bineyim kendine gelir gelmezsede olsun apache böylede güzel zaten çekişinde vs. problem yok sadece 5.vites son hız düştü biraz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
Aynen doğru düşünüyosun 150 cc motor yola çıktımı 100km ile stabil gidebilmesi yeterli zaten eti ne budu ne
subap ayarlarınıza baktırmanızı şiddetle öneriyorum .
-
21 Mayıs 2014, 16:05
#29174
BU PROBLEMIN AYNISI BENIM MOTORDADA OLDU NE DENEDIYSEM OLMADI(HAVA AYARI BUJI VSVSVS)SUBAPTAN ABI AYARLATTIR FARKI GORECEKSIN 4 VİTES 11 B.N DEVİRE KADAR GELİR 5 E ATTINMI 8 BIN BILEMEDIN 8500 DEVİRDE BEN YAPAMIYORUM DAHA FAZLASINI ARKADAS BASMA ARTIK DER=)EGZOS 11 EMME 7 OLCAKA BU ARADA(M.BALİBEY'E SORABILIRSIN SENTIL DEGERLERINI BANADA O SOYLEMISTI)[/QUOTE]
Açıkçası çok teknik bilgi sahibi değilim ve serviste zaman geçirmek pek hoşuma gitmiyor o yüzden motorun orasıyla burasıyla çok gerekmedikçe oynatmak istemiyorum. Bir dahaki bakıma(5000km) kadar böyle kullanırım zaten gerek yok değmez 10km fazla gidicek diye masraf yapmaya gerek yok diye düşünüyorum. Egzos 11 emme 7 olacak derken karbüratör ayarı falanmı pek anlamam teknik şeylerden :
Son mesajı yeni gördüm sübap ayarı önemli duyduğum kadarıyla sorun ordan kaynaklanıyo olabilir. Zaman bulunca gideyim en iyisi ben bi servise.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------
drej73 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar ben motorumu 2,el aldım 1 sene oldu 14bin km. de aldım ve aynı sorun bendede var nezamnadır yazacam yazamadım
hafif yukuş aşağı motoru adeta çatlattım 9 bin devire 120yi anca gördü normalmi düzde zaten 100ü 105 zor buluyorum ama bence sürücüden çok fark ediyor
benim iki arkadaşımın ikiside 160 yapmışlar göstergede kayıtlı ya ben nerdeeee
ama bi ara kendi motorumu onlara verecem bide onlar kullansın diyorum bir türlü nasip olmadı
Yokuş Aşağı 9 bin devir 120 yi geçmiyosa benim ki biraz daha iyi durumda senin motordan. Benimki yokuş aşağı gidiyoda düzlükteki hızı düştü. He o 160 yaptım diyenlere inanma bence bu motor 160 yapmaz yapsa yapsa çok zorlayarak uygun koşullarda rüzgarı arkaya alıp rampa aşağı motora yatarak vs. 14? lı süratler görür tahminim ben 134 gördüm max. onu göze alarak konuşuyorum. Göstergedeki 160 olayı belli bir hızı geçtikten sonra öyle gösteriyomuş 140lı süratlere ulaşınca göstergedeki max hız 160 gösteriyomuş buda bir hatamı yoksa öyle mi ayarlamışlar bilmem.
Tvs Apache 17 ZD 522
B rh +
-
21 Mayıs 2014, 17:04
#29175
250 CC MOTOSİKLETLER BİLE 160 KM HIZI ZOR YAPIYOR BIZIM APACHELERIN ETI NE BUDU NE 160 KM HIZ YAPSA ASFALTTA DURMAZ BILE.HADİ YAPTI DIYELIM 160 LA GIDERKEN YANINDAN BI ARABA KAMYON GECSE NELER OLUR BILEMIYORUMARTIK
-
21 Mayıs 2014, 17:23
#29176
[QUOTE=arizona;3352919]
ysrats17 adlı üyeden alıntı
İyi Geceler arkadaslar kafama takılan birşey oldu onu sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 aydır 2013 apache kullanıyorum 0 aldım ve gayet memnunum 3000 km yi geçti bile motor. Fakat 2,500 bakımını yaptırıp bursa-Ç.kale arası yola çıktım yolda motor sanki bakımdan öcesine göre son hızı düşmüş gibi geldi 4. vitese kadar fark yok ama 5e atıyorum normalde düz yolda 120 yi rahat gören motor 110 da hatta bazen 105 km de tıkanmaya gitmemeye başladı, yine de çok zorlamadım 90-100 yola devam ettim yoldaki rüzgardandır dedim. Sonrasında özellikle denedim düz yolda, bayır aşağı,rüzgar önde, arkada vs. bakımdan öncesiyle karşılaştırıldığında aşağı yukarı motorun son hızında 10 km düşüş var. 5. vitese kadar normal 5. vitese atınca 8000 deviri zor zor geçer oldu motor tabi hızı da düştü. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım anlatabilmişimdir sorunu, aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı acaba yada neden kaynaklanmış olabilir acaba. Servise gidicek zaman bulamadım henüz o yüzden buradan bir araştırma yapmak istedim. (Rodaj konusunda pek titiz davranmadım mecburi uzun yolda kullandım motoru ve 25 gün gibi bir sürede 3000 km den fazla yol yaptım acaba bununla ilgili birşey olabilirmi.)
BU PROBLEMIN AYNISI BENIM MOTORDADA OLDU NE DENEDIYSEM OLMADI(HAVA AYARI BUJI VSVSVS)SUBAPTAN ABI AYARLATTIR FARKI GORECEKSIN 4 VİTES 11 B.N DEVİRE KADAR GELİR 5 E ATTINMI 8 BIN BILEMEDIN 8500 DEVİRDE BEN YAPAMIYORUM DAHA FAZLASINI ARKADAS BASMA ARTIK DER=)EGZOS 11 EMME 7 OLCAKA BU ARADA(M.BALİBEY'E SORABILIRSIN SENTIL DEGERLERINI BANADA O SOYLEMISTI)
Hocam egsoz 11 emme 7 olacak demişsinizde bu ayarları nereden yapıcaz resimde filan gösterebilirmisiniz lütfen.
-
21 Mayıs 2014, 17:28
#29177
Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı
Motoru 1500 de aldım da 1900 de yağını ben değiştirdim
Hava filtresini temizletmek mi sağlıklı yoksa yenisini taktırmak mı? Bu arada buji kaç bin km de bir değişir? Aynı şekilde hava filtreside..
hava filtresine hava tutarsan toz tutma özelliğini kaybettirirsin max. 10 bin kmde değişiyor zaten hava filtresi ve buji
[QUOTE=erhanmehmet;3353240]
arizona adlı üyeden alıntı
Hocam egsoz 11 emme 7 olacak demişsinizde bu ayarları nereden yapıcaz resimde filan gösterebilirmisiniz lütfen.
depoyu sökünce motorun üst kapağında boyasız açık renk lokma başlı iki tane kapa göreceksin biri motorunun önüne bakar diğeri arkaya benim bildiğim onları sökülüpte yapılıyor arabadaki gibi üstkapağı sökmek gerekmiyor egsoz 0.11mm emme 0.07mm olacak bende daha zaman bulupta kendi motoruma yapamadım
-
21 Mayıs 2014, 23:41
#29178
ysrats17 adlı üyeden alıntı
Yokuş Aşağı 9 bin devir 120 yi geçmiyosa benim ki biraz daha iyi durumda senin motordan. Benimki yokuş aşağı gidiyoda düzlükteki hızı düştü. He o 160 yaptım diyenlere inanma bence bu motor 160 yapmaz yapsa yapsa çok zorlayarak uygun koşullarda rüzgarı arkaya alıp rampa aşağı motora yatarak vs. 14? lı süratler görür tahminim ben 134 gördüm max. onu göze alarak konuşuyorum. Göstergedeki 160 olayı belli bir hızı geçtikten sonra öyle gösteriyomuş 140lı süratlere ulaşınca göstergedeki max hız 160 gösteriyomuş buda bir hatamı yoksa öyle mi ayarlamışlar bilmem.
okuyucuda sorun olanlarda 160 yazıyor 140 ı falan geçince 160 olarak yazmaz kendimden biliyorum 149 yaptım ve kayıtlı duruyor
-
22 Mayıs 2014, 02:43
#29179
ercan41 adlı üyeden alıntı
okuyucuda sorun olanlarda 160 yazıyor 140 ı falan geçince 160 olarak yazmaz kendimden biliyorum 149 yaptım ve kayıtlı duruyor
Bir şey daha öğrenmiş oldum eyv bende başka bir yerde görmüştüm bu 160 konusunu öyle yazmışlardı.
Tvs Apache 17 ZD 522
B rh +
-
22 Mayıs 2014, 09:40
#29180
ysrats17 adlı üyeden alıntı
Bir şey daha öğrenmiş oldum eyv
bende başka bir yerde görmüştüm bu 160 konusunu öyle yazmışlardı.
Ön lastiğe oto yıkamacıda tazyikli su sıkıp çoğu kez ibreyi 160'a dayadığım olmuştur, 140 tan sonra 160'a geçme olayı yeni kasalarda olduğunu sanmıyorum ki 145'i görmüştüm bayır aşağı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler