Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #29161

    Üyelik
    22 Mart 2011
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    Kanuni bs 100
    Merhabalar. Dün servisi aradım külbütör kapağı yağ sızdırıyo dedim, sıvı conta ile olayı halledecekler sanırım. apache kullanan başka bir arkadaşa sordum burada oda aynısını söyledi, o bölgede sıvı conta var dedi, silindir üst blok contası gibi kuvvetli bir conta yok orada dedi. perşembe günü plaka işlemlerini halledip cuma günü servise götürücem motoru.
    plaka olmadığı için şimdilik mahalle aralarında sapa yerlerde takılıyorum pek trafiğe çıkmıyorum motorun sürüş karakteri oturuş pozisyonu çok hoşuma gitti, yalnız alet şimdilik gaza tam tepki vermiyo gibi misal 3500 devir gibi giderken gaza yüklenince birden hızlanmıyo, 1 saniye kadar sonra ve kesik kesik hızlanıyo gibi sanırım motor tam açılmadığından yapıyo, zaten 5000 deviri geçmemeye çalışıyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29162

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Alıntı gokseltoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum, acilen motorun yağını değiştir. Ben sıfır aldığım motosiklette 10bin km'ye kadar yetkili servise gitmedim, gerek de duymadım. Bu motor garantilik sorunlar açacak bir motor değil. O yüzden garantiden düşüp düşmemesini fazla önemseme, acilen götür motorunun yağını değiştir hava filtresini temizlet. Uygun bir zamanda yeni hava filtresi ve yağ filtresi alır takarsın motora. Rahat ol
    Motoru 1500 de aldım da 1900 de yağını ben değiştirdim Hava filtresini temizletmek mi sağlıklı yoksa yenisini taktırmak mı? Bu arada buji kaç bin km de bir değişir? Aynı şekilde hava filtreside..

  3. #29163
    ysrats17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2013
    Şehir
    Görükle - Çan
    Motosikleti
    TVS Apache
    İyi Geceler arkadaslar kafama takılan birşey oldu onu sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 aydır 2013 apache kullanıyorum 0 aldım ve gayet memnunum 3000 km yi geçti bile motor. Fakat 2,500 bakımını yaptırıp bursa-Ç.kale arası yola çıktım yolda motor sanki bakımdan öcesine göre son hızı düşmüş gibi geldi 4. vitese kadar fark yok ama 5e atıyorum normalde düz yolda 120 yi rahat gören motor 110 da hatta bazen 105 km de tıkanmaya gitmemeye başladı, yine de çok zorlamadım 90-100 yola devam ettim yoldaki rüzgardandır dedim. Sonrasında özellikle denedim düz yolda, bayır aşağı,rüzgar önde, arkada vs. bakımdan öncesiyle karşılaştırıldığında aşağı yukarı motorun son hızında 10 km düşüş var. 5. vitese kadar normal 5. vitese atınca 8000 deviri zor zor geçer oldu motor tabi hızı da düştü. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım anlatabilmişimdir sorunu, aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı acaba yada neden kaynaklanmış olabilir acaba. Servise gidicek zaman bulamadım henüz o yüzden buradan bir araştırma yapmak istedim. (Rodaj konusunda pek titiz davranmadım mecburi uzun yolda kullandım motoru ve 25 gün gibi bir sürede 3000 km den fazla yol yaptım acaba bununla ilgili birşey olabilirmi.)

  4. #29164

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Alıntı ysrats17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi Geceler arkadaslar kafama takılan birşey oldu onu sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 aydır 2013 apache kullanıyorum 0 aldım ve gayet memnunum 3000 km yi geçti bile motor. Fakat 2,500 bakımını yaptırıp bursa-Ç.kale arası yola çıktım yolda motor sanki bakımdan öcesine göre son hızı düşmüş gibi geldi 4. vitese kadar fark yok ama 5e atıyorum normalde düz yolda 120 yi rahat gören motor 110 da hatta bazen 105 km de tıkanmaya gitmemeye başladı, yine de çok zorlamadım 90-100 yola devam ettim yoldaki rüzgardandır dedim. Sonrasında özellikle denedim düz yolda, bayır aşağı,rüzgar önde, arkada vs. bakımdan öncesiyle karşılaştırıldığında aşağı yukarı motorun son hızında 10 km düşüş var. 5. vitese kadar normal 5. vitese atınca 8000 deviri zor zor geçer oldu motor tabi hızı da düştü. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım anlatabilmişimdir sorunu, aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı acaba yada neden kaynaklanmış olabilir acaba. Servise gidicek zaman bulamadım henüz o yüzden buradan bir araştırma yapmak istedim. (Rodaj konusunda pek titiz davranmadım mecburi uzun yolda kullandım motoru ve 25 gün gibi bir sürede 3000 km den fazla yol yaptım acaba bununla ilgili birşey olabilirmi.)

    Düzlükte 120 yapması iyiymiş. Ben 2 kişi 133 km gordum rampada ama düzlükte 120 yı goremedım , sizin durumunuza ise tecrubelı arkadaslar yazıcaktır.. C.kaledenmısınız?

  5. #29165
    ysrats17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2013
    Şehir
    Görükle - Çan
    Motosikleti
    TVS Apache
    Alıntı Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzlükte 120 yapması iyiymiş. Ben 2 kişi 133 km gordum rampada ama düzlükte 120 yı goremedım , sizin durumunuza ise tecrubelı arkadaslar yazıcaktır.. C.kaledenmısınız?
    Evet Ç.kale/Çanlıyım ama Bursada oturuyorum/okuyorum. Bakımdan önce düz yolda 110a rahat çıkıyordu 110dan 120 ye biraz daha yavaş sayıyordu gösterge ama yinede zorlanmıyodu, bugün denedim düz yolda rüzgarda yok denecek kadar azdı 115 e kadar çıktı ama zorlana zorlana bariz bir sıkıntı var motorun gidişi değişti ama sabebi nedir bilmem. Çok hızlı gitmeyi seven biri değilim ama arada sırada hızlı gitmek gerekiyor. Bende birkere son hızı merak ettim rampa aşağı denedim 134 yapmıştım.
    Tvs Apache 17 ZD 522
    B rh +

  6. #29166
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Alıntı ysrats17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi Geceler arkadaslar kafama takılan birşey oldu onu sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 aydır 2013 apache kullanıyorum 0 aldım ve gayet memnunum 3000 km yi geçti bile motor. Fakat 2,500 bakımını yaptırıp bursa-Ç.kale arası yola çıktım yolda motor sanki bakımdan öcesine göre son hızı düşmüş gibi geldi 4. vitese kadar fark yok ama 5e atıyorum normalde düz yolda 120 yi rahat gören motor 110 da hatta bazen 105 km de tıkanmaya gitmemeye başladı, yine de çok zorlamadım 90-100 yola devam ettim yoldaki rüzgardandır dedim. Sonrasında özellikle denedim düz yolda, bayır aşağı,rüzgar önde, arkada vs. bakımdan öncesiyle karşılaştırıldığında aşağı yukarı motorun son hızında 10 km düşüş var. 5. vitese kadar normal 5. vitese atınca 8000 deviri zor zor geçer oldu motor tabi hızı da düştü. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım anlatabilmişimdir sorunu, aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı acaba yada neden kaynaklanmış olabilir acaba. Servise gidicek zaman bulamadım henüz o yüzden buradan bir araştırma yapmak istedim. (Rodaj konusunda pek titiz davranmadım mecburi uzun yolda kullandım motoru ve 25 gün gibi bir sürede 3000 km den fazla yol yaptım acaba bununla ilgili birşey olabilirmi.)
    Dişliyi 14 yaptıysan son hızı düşüyor.

  7. #29167
    ysrats17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2013
    Şehir
    Görükle - Çan
    Motosikleti
    TVS Apache
    Alıntı Felis Leo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dişliyi 14 yaptıysan son hızı düşüyor.
    Motor orjinal halinde üzerinde oynama yapmadım hiç, sadece rutin bakımları(500 ve 2,500) yetkili serviste yapıldı.
    Tvs Apache 17 ZD 522
    B rh +

  8. #29168

    Üyelik
    18 Mart 2014
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Tracer700
    Alıntı ysrats17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Ç.kale/Çanlıyım ama Bursada oturuyorum/okuyorum. Bakımdan önce düz yolda 110a rahat çıkıyordu 110dan 120 ye biraz daha yavaş sayıyordu gösterge ama yinede zorlanmıyodu, bugün denedim düz yolda rüzgarda yok denecek kadar azdı 115 e kadar çıktı ama zorlana zorlana bariz bir sıkıntı var motorun gidişi değişti ama sabebi nedir bilmem. Çok hızlı gitmeyi seven biri değilim ama arada sırada hızlı gitmek gerekiyor. Bende birkere son hızı merak ettim rampa aşağı denedim 134 yapmıştım.
    bakımdan sonra hızda çok az düşüş olur 1 haftya kullanıma bağlı olarak yine kendine geliyor motosiklet bendede öyle oldu

  9. #29169
    ilkervirlan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2014
    Şehir
    Kırklareli-Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (2012)
    Benim motorum (2012 Apache)şu an 3200 km.de. 2 ay önce alırken, titreşimi azaltma amaçlı ön dişli 14 yapıldı. ilk bakımı 600 km.de, ikinci bakımı da 2000 km.de yaptırdım. İlk bakıma kadar en fazla 6000 rpm, ikinci bakıma kadar en fazla 8000 rpm kullandım. İkinci bakımdan sonra da yavaş yavaş sıkıştırmaya başladım. Bugüne kadar düzlükte maksimum 119 km/h, yokuş aşağı maksimum 133 km/h gördüm. Ara sıra ben de performans düşüklüğü yaşadığımı hissediyorum ama benzin kalitesinden dolayı böyle şeyler yaşadığımı sanıyorum. Yokuş tırmanırken biraz zorlanıyorum. Özellikle beşinci viteste düzlükte 8000 rpm, rampada 7000 rpm üzerine çıkamıyor. Bu sıkıntının dişli değişimi yüzünden olduğunu düşünüyorum. Eski bir otomobil kullanıcısı olduğumdan, aynı zamanda yakıt ekonomisini düşündüğüm için redline a girmeyi pek sevmiyorum. Acaba redline a daha sık girip, açılması için sıkıştırmalı mıyım? Bir yandan da zaten 150 cc motor, en makul kullanım hızı maksimum 110-115 km/h dır diye düşünerek fazla bir şey beklememeli miyim? diye düşünüyorum. Ben her bakımdan sonra biraz daha zorladığım için, bakıma bağlı olarak bir performans düşüklüğü görmedim.

  10. #29170
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    [QUOTE=ysrats17;3352790]İyi Geceler arkadaslar kafama takılan birşey oldu onu sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 aydır 2013 apache kullanıyorum 0 aldım ve gayet memnunum 3000 km yi geçti bile motor. Fakat 2,500 bakımını yaptırıp bursa-Ç.kale arası yola çıktım yolda motor sanki bakımdan öcesine göre son hızı düşmüş gibi geldi 4. vitese kadar fark yok ama 5e atıyorum normalde düz yolda 120 yi rahat gören motor 110 da hatta bazen 105 km de tıkanmaya gitmemeye başladı, yine de çok zorlamadım 90-100 yola devam ettim yoldaki rüzgardandır dedim. Sonrasında özellikle denedim düz yolda, bayır aşağı,rüzgar önde, arkada vs. bakımdan öncesiyle karşılaştırıldığında aşağı yukarı motorun son hızında 10 km düşüş var. 5. vitese kadar normal 5. vitese atınca 8000 deviri zor zor geçer oldu motor tabi hızı da düştü. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım anlatabilmişimdir sorunu, aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı acaba yada neden kaynaklanmış olabilir acaba. Servise gidicek zaman bulamadım henüz o yüzden buradan bir araştırma yapmak istedim. (Rodaj konusunda pek titiz davranmadım mecburi uzun yolda kullandım motoru ve 25 gün gibi bir sürede 3000 km den fazla yol yaptım acaba bununla ilgili birşey olabilirmi.)




    BU PROBLEMIN AYNISI BENIM MOTORDADA OLDU NE DENEDIYSEM OLMADI(HAVA AYARI BUJI VSVSVS)SUBAPTAN ABI AYARLATTIR FARKI GORECEKSIN 4 VİTES 11 B.N DEVİRE KADAR GELİR 5 E ATTINMI 8 BIN BILEMEDIN 8500 DEVİRDE BEN YAPAMIYORUM DAHA FAZLASINI ARKADAS BASMA ARTIK DER=)EGZOS 11 EMME 7 OLCAKA BU ARADA(M.BALİBEY'E SORABILIRSIN SENTIL DEGERLERINI BANADA O SOYLEMISTI)

  11. #29171
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    slm arkadaşlar ben motorumu 2,el aldım 1 sene oldu 14bin km. de aldım ve aynı sorun bendede var nezamnadır yazacam yazamadım
    hafif yukuş aşağı motoru adeta çatlattım 9 bin devire 120yi anca gördü normalmi düzde zaten 100ü 105 zor buluyorum ama bence sürücüden çok fark ediyor
    benim iki arkadaşımın ikiside 160 yapmışlar göstergede kayıtlı ya ben nerdeeee

    ama bi ara kendi motorumu onlara verecem bide onlar kullansın diyorum bir türlü nasip olmadı

  12. #29172
    ysrats17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2013
    Şehir
    Görükle - Çan
    Motosikleti
    TVS Apache
    Alıntı orh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakımdan sonra hızda çok az düşüş olur 1 haftya kullanıma bağlı olarak yine kendine geliyor motosiklet bendede öyle oldu
    Saol cvp verdiğin için cuma günü yaptırdım ben 2.500 bakımını bakımdan sonra da 700km yok yaptım biraz daha zaman geçsin bakalım düzelir inşallah, benimde aklıma geldi yağ değişti filtreler değişti onun etkisi olmuş olabilir alışması gerekiyodur belki diye düşünüyorum ama bildiğimden değil bakalım bikaç gün daha bineyim kendine gelir gelmezsede olsun apache böylede güzel zaten çekişinde vs. problem yok sadece 5.vites son hız düştü biraz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

    Alıntı ilkervirlan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorum (2012 Apache)şu an 3200 km.de. 2 ay önce alırken, titreşimi azaltma amaçlı ön dişli 14 yapıldı. ilk bakımı 600 km.de, ikinci bakımı da 2000 km.de yaptırdım. İlk bakıma kadar en fazla 6000 rpm, ikinci bakıma kadar en fazla 8000 rpm kullandım. İkinci bakımdan sonra da yavaş yavaş sıkıştırmaya başladım. Bugüne kadar düzlükte maksimum 119 km/h, yokuş aşağı maksimum 133 km/h gördüm. Ara sıra ben de performans düşüklüğü yaşadığımı hissediyorum ama benzin kalitesinden dolayı böyle şeyler yaşadığımı sanıyorum. Yokuş tırmanırken biraz zorlanıyorum. Özellikle beşinci viteste düzlükte 8000 rpm, rampada 7000 rpm üzerine çıkamıyor. Bu sıkıntının dişli değişimi yüzünden olduğunu düşünüyorum. Eski bir otomobil kullanıcısı olduğumdan, aynı zamanda yakıt ekonomisini düşündüğüm için redline a girmeyi pek sevmiyorum. Acaba redline a daha sık girip, açılması için sıkıştırmalı mıyım? Bir yandan da zaten 150 cc motor, en makul kullanım hızı maksimum 110-115 km/h dır diye düşünerek fazla bir şey beklememeli miyim? diye düşünüyorum. Ben her bakımdan sonra biraz daha zorladığım için, bakıma bağlı olarak bir performans düşüklüğü görmedim.
    Aynen doğru düşünüyosun 150 cc motor yola çıktımı 100km ile stabil gidebilmesi yeterli zaten eti ne budu ne

  13. #29173
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı ysrats17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol cvp verdiğin için cuma günü yaptırdım ben 2.500 bakımını bakımdan sonra da 700km yok yaptım biraz daha zaman geçsin bakalım düzelir inşallah, benimde aklıma geldi yağ değişti filtreler değişti onun etkisi olmuş olabilir alışması gerekiyodur belki diye düşünüyorum ama bildiğimden değil bakalım bikaç gün daha bineyim kendine gelir gelmezsede olsun apache böylede güzel zaten çekişinde vs. problem yok sadece 5.vites son hız düştü biraz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------


    Aynen doğru düşünüyosun 150 cc motor yola çıktımı 100km ile stabil gidebilmesi yeterli zaten eti ne budu ne
    subap ayarlarınıza baktırmanızı şiddetle öneriyorum .

  14. #29174
    ysrats17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2013
    Şehir
    Görükle - Çan
    Motosikleti
    TVS Apache
    BU PROBLEMIN AYNISI BENIM MOTORDADA OLDU NE DENEDIYSEM OLMADI(HAVA AYARI BUJI VSVSVS)SUBAPTAN ABI AYARLATTIR FARKI GORECEKSIN 4 VİTES 11 B.N DEVİRE KADAR GELİR 5 E ATTINMI 8 BIN BILEMEDIN 8500 DEVİRDE BEN YAPAMIYORUM DAHA FAZLASINI ARKADAS BASMA ARTIK DER=)EGZOS 11 EMME 7 OLCAKA BU ARADA(M.BALİBEY'E SORABILIRSIN SENTIL DEGERLERINI BANADA O SOYLEMISTI)[/QUOTE]
    Açıkçası çok teknik bilgi sahibi değilim ve serviste zaman geçirmek pek hoşuma gitmiyor o yüzden motorun orasıyla burasıyla çok gerekmedikçe oynatmak istemiyorum. Bir dahaki bakıma(5000km) kadar böyle kullanırım zaten gerek yok değmez 10km fazla gidicek diye masraf yapmaya gerek yok diye düşünüyorum. Egzos 11 emme 7 olacak derken karbüratör ayarı falanmı pek anlamam teknik şeylerden :
    Son mesajı yeni gördüm sübap ayarı önemli duyduğum kadarıyla sorun ordan kaynaklanıyo olabilir. Zaman bulunca gideyim en iyisi ben bi servise.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar ben motorumu 2,el aldım 1 sene oldu 14bin km. de aldım ve aynı sorun bendede var nezamnadır yazacam yazamadım
    hafif yukuş aşağı motoru adeta çatlattım 9 bin devire 120yi anca gördü normalmi düzde zaten 100ü 105 zor buluyorum ama bence sürücüden çok fark ediyor
    benim iki arkadaşımın ikiside 160 yapmışlar göstergede kayıtlı ya ben nerdeeee

    ama bi ara kendi motorumu onlara verecem bide onlar kullansın diyorum bir türlü nasip olmadı
    Yokuş Aşağı 9 bin devir 120 yi geçmiyosa benim ki biraz daha iyi durumda senin motordan. Benimki yokuş aşağı gidiyoda düzlükteki hızı düştü. He o 160 yaptım diyenlere inanma bence bu motor 160 yapmaz yapsa yapsa çok zorlayarak uygun koşullarda rüzgarı arkaya alıp rampa aşağı motora yatarak vs. 14? lı süratler görür tahminim ben 134 gördüm max. onu göze alarak konuşuyorum. Göstergedeki 160 olayı belli bir hızı geçtikten sonra öyle gösteriyomuş 140lı süratlere ulaşınca göstergedeki max hız 160 gösteriyomuş buda bir hatamı yoksa öyle mi ayarlamışlar bilmem.
    Tvs Apache 17 ZD 522
    B rh +

  15. #29175
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    250 CC MOTOSİKLETLER BİLE 160 KM HIZI ZOR YAPIYOR BIZIM APACHELERIN ETI NE BUDU NE 160 KM HIZ YAPSA ASFALTTA DURMAZ BILE.HADİ YAPTI DIYELIM 160 LA GIDERKEN YANINDAN BI ARABA KAMYON GECSE NELER OLUR BILEMIYORUMARTIK

  16. #29176

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    YZF R-25
    [QUOTE=arizona;3352919]
    Alıntı ysrats17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi Geceler arkadaslar kafama takılan birşey oldu onu sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 aydır 2013 apache kullanıyorum 0 aldım ve gayet memnunum 3000 km yi geçti bile motor. Fakat 2,500 bakımını yaptırıp bursa-Ç.kale arası yola çıktım yolda motor sanki bakımdan öcesine göre son hızı düşmüş gibi geldi 4. vitese kadar fark yok ama 5e atıyorum normalde düz yolda 120 yi rahat gören motor 110 da hatta bazen 105 km de tıkanmaya gitmemeye başladı, yine de çok zorlamadım 90-100 yola devam ettim yoldaki rüzgardandır dedim. Sonrasında özellikle denedim düz yolda, bayır aşağı,rüzgar önde, arkada vs. bakımdan öncesiyle karşılaştırıldığında aşağı yukarı motorun son hızında 10 km düşüş var. 5. vitese kadar normal 5. vitese atınca 8000 deviri zor zor geçer oldu motor tabi hızı da düştü. Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım anlatabilmişimdir sorunu, aranızda böyle bir sorun yaşayan varmı acaba yada neden kaynaklanmış olabilir acaba. Servise gidicek zaman bulamadım henüz o yüzden buradan bir araştırma yapmak istedim. (Rodaj konusunda pek titiz davranmadım mecburi uzun yolda kullandım motoru ve 25 gün gibi bir sürede 3000 km den fazla yol yaptım acaba bununla ilgili birşey olabilirmi.)




    BU PROBLEMIN AYNISI BENIM MOTORDADA OLDU NE DENEDIYSEM OLMADI(HAVA AYARI BUJI VSVSVS)SUBAPTAN ABI AYARLATTIR FARKI GORECEKSIN 4 VİTES 11 B.N DEVİRE KADAR GELİR 5 E ATTINMI 8 BIN BILEMEDIN 8500 DEVİRDE BEN YAPAMIYORUM DAHA FAZLASINI ARKADAS BASMA ARTIK DER=)EGZOS 11 EMME 7 OLCAKA BU ARADA(M.BALİBEY'E SORABILIRSIN SENTIL DEGERLERINI BANADA O SOYLEMISTI)


    Hocam egsoz 11 emme 7 olacak demişsinizde bu ayarları nereden yapıcaz resimde filan gösterebilirmisiniz lütfen.

  17. #29177
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru 1500 de aldım da 1900 de yağını ben değiştirdim Hava filtresini temizletmek mi sağlıklı yoksa yenisini taktırmak mı? Bu arada buji kaç bin km de bir değişir? Aynı şekilde hava filtreside..
    hava filtresine hava tutarsan toz tutma özelliğini kaybettirirsin max. 10 bin kmde değişiyor zaten hava filtresi ve buji

    [QUOTE=erhanmehmet;3353240]
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    Hocam egsoz 11 emme 7 olacak demişsinizde bu ayarları nereden yapıcaz resimde filan gösterebilirmisiniz lütfen.
    depoyu sökünce motorun üst kapağında boyasız açık renk lokma başlı iki tane kapa göreceksin biri motorunun önüne bakar diğeri arkaya benim bildiğim onları sökülüpte yapılıyor arabadaki gibi üstkapağı sökmek gerekmiyor egsoz 0.11mm emme 0.07mm olacak bende daha zaman bulupta kendi motoruma yapamadım

  18. #29178
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Alıntı ysrats17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Yokuş Aşağı 9 bin devir 120 yi geçmiyosa benim ki biraz daha iyi durumda senin motordan. Benimki yokuş aşağı gidiyoda düzlükteki hızı düştü. He o 160 yaptım diyenlere inanma bence bu motor 160 yapmaz yapsa yapsa çok zorlayarak uygun koşullarda rüzgarı arkaya alıp rampa aşağı motora yatarak vs. 14? lı süratler görür tahminim ben 134 gördüm max. onu göze alarak konuşuyorum. Göstergedeki 160 olayı belli bir hızı geçtikten sonra öyle gösteriyomuş 140lı süratlere ulaşınca göstergedeki max hız 160 gösteriyomuş buda bir hatamı yoksa öyle mi ayarlamışlar bilmem.

    okuyucuda sorun olanlarda 160 yazıyor 140 ı falan geçince 160 olarak yazmaz kendimden biliyorum 149 yaptım ve kayıtlı duruyor
    sbr bunu beğendi.

  19. #29179
    ysrats17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2013
    Şehir
    Görükle - Çan
    Motosikleti
    TVS Apache
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    okuyucuda sorun olanlarda 160 yazıyor 140 ı falan geçince 160 olarak yazmaz kendimden biliyorum 149 yaptım ve kayıtlı duruyor
    Bir şey daha öğrenmiş oldum eyv bende başka bir yerde görmüştüm bu 160 konusunu öyle yazmışlardı.
    Tvs Apache 17 ZD 522
    B rh +

  20. #29180
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Alıntı ysrats17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir şey daha öğrenmiş oldum eyv bende başka bir yerde görmüştüm bu 160 konusunu öyle yazmışlardı.
    Ön lastiğe oto yıkamacıda tazyikli su sıkıp çoğu kez ibreyi 160'a dayadığım olmuştur, 140 tan sonra 160'a geçme olayı yeni kasalarda olduğunu sanmıyorum ki 145'i görmüştüm bayır aşağı.
    sbr bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler