TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Mayıs 2014, 03:13
#29021
memduhb adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu yağ değişimi 3000 kmde bir değilmi servis lambası yandığında değiştiriyorum sonra servis ışıgını sıfırlıyorum servis ışıgı yandığında yine aynı işlemi yapıyorum. yağı erken değiştirmenin anlamını çözebilmiş değilim üretici firma bunun hesabını kıtabını yapıp ona gore yağ değişim aralığı uygulamıştır erken yağ değişimi israf ve çevre kirliliğinden başka bişiy olduğunu sanmıyorum.
abi orhan abinin selamı var
Reklamlar
-
11 Mayıs 2014, 03:30
#29022
Arkadaslar herkese merhaba. İstanbuldan yaziyorum forumu takip ediyorum fakat bu ilk mesajim.
Ybr125 derken apache yi almaya karar kildim ve ikinci el 2012 modelini almayi dusunuyorum
İlk Sahibinden RTR 150 8Binde 2012 model COK ACILL Garantılı http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-ilk-sahibinden-rtr-150-8binde-2012-model-cok-acill-garantili-163547453/detay
Boyle biseye bakiyorum. Arabalardan iyi anlarim mantik ayni fakat motora yabanciyim
Gostericek biride yok cevremde
Alirken nelere dikkat etmeliyim kac para tam piyasasi? Malum sezon acildi kaziklanmayalim sifirini 4.3 e satiyorlar siz neyi tavsiye edersiniz ? 2014 u 5.3 bin tl farki verip onu mu almaliyim bu tarz seyler cok sorulmustur fakat bu konuda pek bilgim yok vaktini ayirip cevap vereceklere tesekkurler.
-
11 Mayıs 2014, 08:50
#29023
arkadaşlar beş gün önce Apache RTR 150 aldım 2012 model henüz bakım yaptırmadım iki gün önce kendim yağını değiştirdim yarı sentetik 15-50 yag kullandım fakat yag değişiminden sonra ilk çalışma esnasında servis ışığı bir kac saniye yanıp sönüyor bunun sebebi nedir motor yagı mı beğenmedi anlamadım...!?
-
11 Mayıs 2014, 09:26
#29024
M.balibey adlı üyeden alıntı
sürat motora sordun mu bir zamanlar ellerinde vardı
Valla üstad gittiğimde bitek yağ değiştirdiler ben de pek anlamadığımdan.. Linkleyebilir misin hangi filtre acaba o , alayım hemen. Bir de 2.bakıma 1500km'de girsem sorun olur mu? Yağ filtresini ve yağı değiştiririm, bu arada hangi yağı önerirsiniz ondan alayım bakım zamanı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:07 ----------
Ufak bir kaza geçirmiştim izlerini yavaş yavaş kapatıyorum, öncesi - sonrası..
-
11 Mayıs 2014, 13:06
#29025
arka çamurluk yapılır mı bizim motora acayip çamur fırlatıyor
-
11 Mayıs 2014, 14:57
#29026
M.balibey adlı üyeden alıntı
abi orhan abinin selamı var
eyvallah çağatay aleykümselam karburator işini hallettinmi? seninle bi tanışamadık gitti yaww )
özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.
-
11 Mayıs 2014, 15:17
#29027
cetin'ce adlı üyeden alıntı
arkadaşlar beş gün önce Apache RTR 150 aldım 2012 model henüz bakım yaptırmadım iki gün önce kendim yağını değiştirdim yarı sentetik 15-50 yag kullandım fakat yag değişiminden sonra ilk çalışma esnasında servis ışığı bir kac saniye yanıp sönüyor bunun sebebi nedir motor yagı mı beğenmedi anlamadım...!?
O bakım zamanlarında yanıyor ve biri söndürmedigi sürece yanmaya devam eder.
Söndürmek için kontağı aç göstergedeki 2 tuşa birden basılı tut lamba yanar söner en son uzun yanar söner tekrar bakım zamanına kadar yanmaz. Tabi bakımları lambaya göre planlamayalim lamba ne zaman söndürülürse o zaman bakım oldu kabul ediyor.
-
11 Mayıs 2014, 18:52
#29028
Motora bi haller oldu daha 330 kmde gaz yemiyor boğuluyor sanki yavaş yavaş sönüyor duruyor durduğu yerde boştayken gaz kolunu sonuna kadar çeviriyorum 4 bin devri geçemiyor servise gitmem lazım 30 km yol ama gidecek halde değil birşeyde yapmadım 60 km hızı geçmedim neden böyle oldu.
-
11 Mayıs 2014, 19:57
#29029
-
12 Mayıs 2014, 00:49
#29030
Cekomastik adlı üyeden alıntı
Valla üstad gittiğimde bitek yağ değiştirdiler ben de pek anlamadığımdan.. Linkleyebilir misin hangi filtre acaba o , alayım hemen. Bir de 2.bakıma 1500km'de girsem sorun olur mu? Yağ filtresini ve yağı değiştiririm, bu arada hangi yağı önerirsiniz ondan alayım bakım zamanı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:07 ----------
Ufak bir kaza geçirmiştim izlerini yavaş yavaş kapatıyorum, öncesi - sonrası..
http://i.hizliresim.com/1PgNR5.jpg
http://i.hizliresim.com/6RXm09.jpg
şekli bu:http://merkezyedekparca.com/detay.as...%F0%20Filtresi ben castrol 10w50 kullanıyorum yaz kış için ideal
memduhb adlı üyeden alıntı
eyvallah çağatay aleykümselam karburator işini hallettinmi? seninle bi tanışamadık gitti yaww
)
halettim abi yenisini aldım benim karbüratörüde büyütücez anlar mısın bu işten ben http://www.aliexpress.com/item/Super...964185782.html bundan alayım dedi o cg 250 püskürtmeli karbüratör takalım dedi http://www.arasegemotor.com/index.ph...ertmeli-detail kosolar tamamen modifiye amaçlı üretilmiş karbüratör cgninki standart kullanım için kafam karıştı
ercan41 adlı üyeden alıntı
Diyaframında problem var
kardeşim sen hangi motorun 14 dişlisini taktın
-
12 Mayıs 2014, 00:54
#29031
Castrol 10 40 önerdi çoğu kişi, ne dersiniz ?
-
12 Mayıs 2014, 00:59
#29032
Cekomastik adlı üyeden alıntı
Castrol 10 40 önerdi çoğu kişi, ne dersiniz ?
castrol çok sertleştiriyor vitesleri.tavsiye etmem.ipone,motul,repsol.bu üçlü ideal.repsol kullanıyorum.vitesler yumuşacık,kışın bile gazsız tek marş...
-
12 Mayıs 2014, 02:41
#29033
Cekomastik adlı üyeden alıntı
Castrol 10 40 önerdi çoğu kişi, ne dersiniz ?
yazın vites geçişleri sertleşir 40 numara hangi yağı kullanırsan o yüznden wdan sonra 50 numara olursa daha yumuşak oluyor
-
12 Mayıs 2014, 02:57
#29034
-
12 Mayıs 2014, 10:11
#29035
Cekomastik adlı üyeden alıntı
Castrol 10 40 önerdi çoğu kişi, ne dersiniz ?
500 bakımında servis ipone yağ kullandı. Oldukça memnun kaldım.
3000 bakımına farklı servise gittim. Castrol koyacaklarını görünce ipone istedim. Olmadığını, bütün motorlara Castrol koyduklarını söylediler. Çaresiz kabul ettim. Ancak hiç bir olumsuzluğunu görmedim. Tekrar bakım zamanı gelince yine Castrol düşünüyorum.
-
12 Mayıs 2014, 10:41
#29036
centil40 adlı üyeden alıntı
500 bakımında servis ipone yağ kullandı. Oldukça memnun kaldım.
3000 bakımına farklı servise gittim. Castrol koyacaklarını görünce ipone istedim. Olmadığını, bütün motorlara Castrol koyduklarını söylediler. Çaresiz kabul ettim. Ancak hiç bir olumsuzluğunu görmedim. Tekrar bakım zamanı gelince yine Castrol düşünüyorum.
3000 bakımına kaç km'de gittin hocam? Yağ filtresi değişti mi 3000 bakımda? Castrol magnatec 10w/40 mı koydular? Sanırım yazın tam sentetik 15w/50 koyuluyormuş.
-
12 Mayıs 2014, 11:49
#29037
Cekomastik adlı üyeden alıntı
3000 bakımına kaç km'de gittin hocam? Yağ filtresi değişti mi 3000 bakımda? Castrol magnatec 10w/40 mı koydular? Sanırım yazın tam sentetik 15w/50 koyuluyormuş.
2850 de bakıma gittim. İlk bakımı Samsun da yaptırmıştım. Samsun da ipone kullanıyorlar. Ancak ikinci bakımı İstanbul Sürat motorda yaptırdım. Castrol ile özellikle vites geçişlerinde sorun yaşayacağımı zannediyordum ancak bir problem yaşamadım.
Castrol koyduklarını biliyorum ama derecesine dikkat etmedim.
Yağ seçimi hakkından fikir vermesi açısından Kuralkan Pazarlama Müdürünün açıklaması aşağıda;
"Yağ konusunda bazı tereddütler var. Kullanma klavuzunda viscozite cetveli üzerinde gösterilmiştir. Genel kullanım olarak 15-50 uygundur. Sıcak bölgelerde ya da mevsimde 20-50, soğuk bölge ya da mevsimlerde 10-40 kullanımı uygundur. Servislerimiz bu şekilde uygulama yapıyorlar. 15-40 ya da 15-50 -15 dereceden -40 dereceye kadar kullanılabilir. Rahat olunuz...Yüksek kaliteli 4 zamanlı yağ kullanınız, motorun ömrünü uazatacaktır. Ama şuna emin olun bütün yağların limitleri belirli emniyet içindedir. Türkiye iklim olarak da şanslıdır. Sadece güney bölgelerinde biraz daha dikkat gerekir. 20-50 sıcak bölge yada mevsim için uygundur.
Yağlar soğuk havada kalınlaşıp akıcılığı azalıyor. Yağ ısınınca inceliyor( hipoid katıklı ısınınca kalınlaşan transmisyon yağları hariç). 20w-50 yağ -10 ile artı bölgede yüksek sıcaklıklarda akıcılığı yeterli seviyede oluyor. 10w-40 ise -20 dereceye kadar düşebiliyor. Çok soğuk havada 20w-50 kullanılırsa sabah ilk çalıştırmada yağ ısınıp ta ince yağlama noktalarına gelene kadar kuru çalışıyor ve zarar görüyor. Çok sıcak havada 10w-40 kullanılırsa yağ aşırı inceliyor ve yağlama yetersiz kalıyor.
Sonuç olarak Türkiye şartları için 15-50 tam sentetik ya da yarı sentetik yağ kullanımı en uygunudur."
-
12 Mayıs 2014, 12:03
#29038
centil40 adlı üyeden alıntı
2850 de bakıma gittim. İlk bakımı Samsun da yaptırmıştım. Samsun da ipone kullanıyorlar. Ancak ikinci bakımı İstanbul Sürat motorda yaptırdım. Castrol ile özellikle vites geçişlerinde sorun yaşayacağımı zannediyordum ancak bir problem yaşamadım.
Castrol koyduklarını biliyorum ama derecesine dikkat etmedim.
Yağ seçimi hakkından fikir vermesi açısından Kuralkan Pazarlama Müdürünün açıklaması aşağıda;
"Yağ konusunda bazı tereddütler var. Kullanma klavuzunda viscozite cetveli üzerinde gösterilmiştir. Genel kullanım olarak 15-50 uygundur. Sıcak bölgelerde ya da mevsimde 20-50, soğuk bölge ya da mevsimlerde 10-40 kullanımı uygundur. Servislerimiz bu şekilde uygulama yapıyorlar. 15-40 ya da 15-50 -15 dereceden -40 dereceye kadar kullanılabilir. Rahat olunuz...Yüksek kaliteli 4 zamanlı yağ kullanınız, motorun ömrünü uazatacaktır. Ama şuna emin olun bütün yağların limitleri belirli emniyet içindedir. Türkiye iklim olarak da şanslıdır. Sadece güney bölgelerinde biraz daha dikkat gerekir. 20-50 sıcak bölge yada mevsim için uygundur.
Yağlar soğuk havada kalınlaşıp akıcılığı azalıyor. Yağ ısınınca inceliyor( hipoid katıklı ısınınca kalınlaşan transmisyon yağları hariç). 20w-50 yağ -10 ile artı bölgede yüksek sıcaklıklarda akıcılığı yeterli seviyede oluyor. 10w-40 ise -20 dereceye kadar düşebiliyor. Çok soğuk havada 20w-50 kullanılırsa sabah ilk çalıştırmada yağ ısınıp ta ince yağlama noktalarına gelene kadar kuru çalışıyor ve zarar görüyor. Çok sıcak havada 10w-40 kullanılırsa yağ aşırı inceliyor ve yağlama yetersiz kalıyor.
Sonuç olarak Türkiye şartları için 15-50 tam sentetik ya da yarı sentetik yağ kullanımı en uygunudur."
Bilgilendirme için teşekkürler hocam
-
12 Mayıs 2014, 15:03
#29039
M.balibey adlı üyeden alıntı
kardeşim sen hangi motorun 14 dişlisini taktın
neyin oldugunu bilmiyorum parçacıya gittiğimde dişli kapağını açıp baktık ona uygun bi tane bulduk.Eskiden yine burada yazılıyordu cg125 lerin dişlileri bize uyuyor diye.
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
12 Mayıs 2014, 16:37
#29040
ercan41 adlı üyeden alıntı
neyin oldugunu bilmiyorum parçacıya gittiğimde dişli kapağını açıp baktık ona uygun bi tane bulduk.Eskiden yine burada yazılıyordu cg125 lerin dişlileri bize uyuyor diye.
bende cg dişlisidiye hatırlıyordum ondan sordum kaç kuruşa aldın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler