TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Mayıs 2014, 00:34
#29001
Sağolun dostlar iyi dilekleriniz için. Karbon veya rötüş atmayı düşünüyorum sanayide halledicem bakalım. Son durumu paylaşırım sizlerle. Yarın koruma demirini zımparalayıp boyamayı düşünüyorum
Reklamlar
-
10 Mayıs 2014, 00:53
#29002
Apices adlı üyeden alıntı
Merhaba.Far koruma demirini nereden buldunuz acaba?Geçenlerde internette araştırdım ama bulamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------
Karbon kaplama ve benzeri bir madde ile kaplatsanızda bence çizikler kolay yoldan kapanmış olur.
sürat motora sordun mu bir zamanlar ellerinde vardı
-
10 Mayıs 2014, 01:07
#29003
Arkadaşlar gaz kolunu yarımdan çok açınca motor sanki boğuluyor ve yavaşlamaya başlıyor gaz yemiyormuş gibi davranıyor devam etsem duracak o seviyeye geliyor daha 350 km de sorun ne olabilir?
-
10 Mayıs 2014, 01:14
#29004
EminBey adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar gaz kolunu yarımdan çok açınca motor sanki boğuluyor ve yavaşlamaya başlıyor gaz yemiyormuş gibi davranıyor devam etsem duracak o seviyeye geliyor daha 350 km de sorun ne olabilir?
anlaşılan bir sebeple motor boğuluyor ve karbüratörde bir sorun varmış gibi görünüyor. eğer vitesleri doğru devir aralıklarında kullanıyorsanız motosikleti servisinize gösterin, büyük ihtimalle karbüratörü temizlerler veya hava ayarı yaparlar.
-
10 Mayıs 2014, 12:01
#29005
fosforlu yeşil jant şeritleri alan var mı nereden bulabilirim
-
10 Mayıs 2014, 12:40
#29006
Sizinde gaz kolunuzu cevirdiğinizde gaz vermeden önce 1 cm lik elcik boşlugu varmı?
-
10 Mayıs 2014, 13:16
#29007
M.balibey adlı üyeden alıntı
sürat motora sordun mu bir zamanlar ellerinde vardı
Bahsettiğiniz sürat motor sanırım internetten satış yapan yer.Yoksa Bursa'da da sürat motor var mıydı?
İnternettekinde kafa demiri adında bir parça var ama bana çok değişik geldi.
Araştırmalarıma devam edeceğim mecburen.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
10 Mayıs 2014, 13:30
#29008
Apices adlı üyeden alıntı
Bahsettiğiniz sürat motor sanırım internetten satış yapan yer.Yoksa Bursa'da da sürat motor var mıydı?
İnternettekinde kafa demiri adında bir parça var ama bana çok değişik geldi.
Araştırmalarıma devam edeceğim mecburen.
Sürat motor İstanbul Kağıthane'de
-
10 Mayıs 2014, 17:42
#29009
Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı
Sizinde gaz kolunuzu cevirdiğinizde gaz vermeden önce 1 cm lik elcik boşlugu varmı?
santim olarak ölçmedim ama bir miktar boşluk olması lazım olmayınca sakatlık çıkabiliyor.
-
10 Mayıs 2014, 18:25
#29010
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Sürat motor İstanbul Kağıthane'de
Anladım.
Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
10 Mayıs 2014, 19:35
#29011
pandominyum adlı üyeden alıntı
santim olarak ölçmedim ama bir miktar boşluk olması lazım olmayınca sakatlık çıkabiliyor.
cbr 125 te sanırım öyle bi boşluk yok direk gaz kavrıyor. Yani karşılaştırmak gerekirse.
yeni kasa kullanıyorum, yeni ve eski kasa kullanıcıları yazarsa guzel olur arkadaslar
-
10 Mayıs 2014, 19:52
#29012
Selam, Bu hafta ici iki defa gidis donus. istanbul yalova (feribotla) yaptim. Yani takilan piston kiti nedenyiyle rodajda olsugumdan 6000 deviri gecmedim. Ama genelde sabit 6000 devirde gittim. Simdiye kadar 350 km yapmisim. 800 de servise yag degisimine gidecegim. Pazartesi sabah koru bir defa daha gidecegim yalovaya. Genelde 6000 devirde sabit kaliyorum. Yokusa gore 5000 e dusebiliyor. Sizce Motor sagir mi kalack bu yolculuklar yuzunden?
Motora, kucuk boy valiz ve iki adet sirt cantasi bagliydi. Arkada 32 lik topcase full doluydu. Cantalara sari fosforlu yelek giydirdim. Yol boyunca cok ilgi cekti. Feribota gidis donus 20 lira verdim. Aslinda korfezi dolanirdim, ama rodajda sabit hizla cok gitmeyeyim dedim.
-
10 Mayıs 2014, 22:19
#29013
rumelian adlı üyeden alıntı
Selam, Bu hafta ici iki defa gidis donus. istanbul yalova (feribotla) yaptim. Yani takilan piston kiti nedenyiyle rodajda olsugumdan 6000 deviri gecmedim. Ama genelde sabit 6000 devirde gittim. Simdiye kadar 350 km yapmisim. 800 de servise yag degisimine gidecegim. Pazartesi sabah koru bir defa daha gidecegim yalovaya. Genelde 6000 devirde sabit kaliyorum. Yokusa gore 5000 e dusebiliyor. Sizce Motor sagir mi kalack bu yolculuklar yuzunden?
Motora, kucuk boy valiz ve iki adet sirt cantasi bagliydi. Arkada 32 lik topcase full doluydu. Cantalara sari fosforlu yelek giydirdim. Yol boyunca cok ilgi cekti. Feribota gidis donus 20 lira verdim. Aslinda korfezi dolanirdim, ama rodajda sabit hizla cok gitmeyeyim dedim.
rodajda aslında hem yüklememk gerek hemde uzun yol yapmamak gerek en çok yapılan yanlışlar bunlar motor sağır kalmaz merak etme 180lik mi taktırdın
-
11 Mayıs 2014, 00:04
#29014
Arkadaslar apache bakim periyodlarini yazar misiniz 2012 model?
-
11 Mayıs 2014, 00:29
#29015
Cekomastik adlı üyeden alıntı
Arkadaslar apache bakim periyodlarini yazar misiniz 2012 model?
Bakım kitabında yazan bilgilere göre:
1.Bakım:1 ay veya 500-750 km.arası. (Hangisi önce dolarsa.)
2.Bakım:3 ay veya 2500-3000 km arası.(Hangisi önce dolarsa.)
3.Bakım:6 ay veya 5500-6000 km arası.(Hangisi önce dolarsa.)
4.Bakım:9 ay veya 8500-9000 km arası.(Hangisi önce dolarsa.)
Liste bu şekilde uzayıp gidiyor.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
11 Mayıs 2014, 00:54
#29016
Benim ilk bakimi 500 kmde yaptirdim ve sadece yag degisti. 2.bakimi 2000kmde yaptirsam gec mi olur?
-
11 Mayıs 2014, 01:00
#29017
Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı
cbr 125 te sanırım öyle bi boşluk yok direk gaz kavrıyor. Yani karşılaştırmak gerekirse.
yeni kasa kullanıyorum, yeni ve eski kasa kullanıcıları yazarsa guzel olur arkadaslar
hocam o boşluk ayarlanabiliyor. boşluk çok olursa gaz kolunu tam açmakta veya kalkışlarda kavrama sağlamakta zorluk çekebilirsiniz. boşluk hiç olmazsa kalkışlarda veya vites geçişlerinde istemsiz tekere kalkma, aniden ileri fırlama gibi sakat durumlar olabilir. isterseniz boşluğu sıfırlayarak veya arttırarak deneyin hangisi sizin için daha kullanışlıysa öyle kullanın. her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır ama naçizane tavsiyem biraz boşluk olması sürücü açısından iyidir. umarım profesyonel arkadaşlar konuya açıklık getirir
-
11 Mayıs 2014, 01:19
#29018
Cekomastik adlı üyeden alıntı
Benim ilk bakimi 500 kmde yaptirdim ve sadece yag degisti. 2.bakimi 2000kmde yaptirsam gec mi olur?
Her 1500 de bir yağını yağ filtresini değiştir yoluna devam et. 5-6 binde bir hava filtresini değiştir. Birde bujiyi ara sıra temizle. Lastik havalarını kontrol et başka yapılacak bişey yok zaten kolay gelsin ...
-
11 Mayıs 2014, 02:41
#29019
Cekomastik adlı üyeden alıntı
Benim ilk bakimi 500 kmde yaptirdim ve sadece yag degisti. 2.bakimi 2000kmde yaptirsam gec mi olur?
filtreyide değiştirseydin keşke lokma anahtarı varsa 3 4 tlye hyo 250r filtreleri var uyumlu onu alıp takabilirsin
beyler bu çelik fren hortumu bizim apache için uygun mudur ne dersiniz bizim fren ortumlarının iç çapının kaç olduğunu bilen var mı
http://www.aliexpress.com/item/ID-3-...274961021.html
-
11 Mayıs 2014, 02:43
#29020
arkadaşlar bu yağ değişimi 3000 kmde bir değilmi servis lambası yandığında değiştiriyorum sonra servis ışıgını sıfırlıyorum servis ışıgı yandığında yine aynı işlemi yapıyorum. yağı erken değiştirmenin anlamını çözebilmiş değilim üretici firma bunun hesabını kıtabını yapıp ona gore yağ değişim aralığı uygulamıştır erken yağ değişimi israf ve çevre kirliliğinden başka bişiy olduğunu sanmıyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler