Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #28941
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Geçmiş olsun Size bişey olmaması sevindirici gerçekten. Allah daha beterinden korusun
    Pashapache bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #28942
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı ilkervirlan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uygun devirde kullanınca sorun olmaz diye düşünüp servisin uygulamasına itiraz etmedim. Sence nasıl sorunlar yaşarım?
    motorun torku düşüyor ya zorlanıyor alışma süresinde farklı sonuçlar doğurabilir

  3. #28943
    enesbingl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    tvs apache 2012 kasa
    Alıntı Pashapache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ıslak zemin+ kötü lastikler+acemilik+viraj+40-50km sürat= KAZA
    1 ay kadar önce keskin bir virajda arka lastiğin kayması nedeniyle ben 5 mt, motorsikletim 10 mt kadar sürüklendi. İlk yerle temas eden kısım kafa tasım oldu, kask sayesinde çok şükür burnum dahi kanamadı, korumalı mont ve pantolon giymemiştim ama üzerimde 3-4 kat kalın giysi vardı, en üsttekiler sürüklenmenin etkisiyle parçalandı tabiî ki,

    kaza sonrası ilk 1 dk ayakta dengemi sağlayamadım, etraftan koşup yetişenler sayesinde bir yere oturdum, 30-40 sn kadar kulaklarım duymaz oldu, gözlerim görüyordu ama ayırt edemiyordum nesneleri, midem bulandı, affınıza sığınarak (büyük çişim geldi), tahminim korkudan :D birkaç dk sonra her şey normale döndü kendime gelmiştim.

    Motorsikletimin yanına gittiğimde ön grenajın sol tarafının ve far camının, debriyaj kolunun, sol elciğin, ön arka sinyallerin, artcı basamağı, sol arka kuyruğun kırılmış/çizilmiş olduğunu gördüm beterin beteri var dedim allahtan depo çizilmemiş,

    Etraftakiler motorsikletimi kaldırmış kenara çekmiş sağolsunlar. Kendimi iyi hissettiğim için tekrar motoruma bindim ve ilk iş hemen bi bayiye gitmek oldu

    Bu kaza'nın Bana maliyeti;
    Debriyaj kolu:17 TL
    Sinyaller: (35 TL X 2) = 70 TL
    Sol elcik: 35 TL
    Koruma demiri: 80 TL (henüz değişmedim, birkaç rütuşla idare ediyorum şu anda)
    arka sol kuyruk grenajı: 110 TL (henüz değişmedim, birkaç rütuşla idare ediyorum şu anda)
    kaymadan sonra ön arka lastik değişimi, Ön=80 TL, arka=150 TL
    işçilik vs toplamda 350 TL

    Kaza saniyelik bir şey arkadaşlar, her zaman çok çok dikkatli olmamız gerekiyor, kendimize en çok güvendiğimiz anda kaza yapabiliyoruz, rabbim kimsenin başına vermesin…

    http://i.hizliresim.com/QXQ9b3.jpg
    Kaza sonrası sürtünen yerleri siyah ve sarı boya ile kendimce kapattım.

    http://i.hizliresim.com/krEm3D.jpg
    http://i.hizliresim.com/VpEmyv.jpg
    motorsiklet ön koruma demiri, arka yolcu pegi ve arka sol kuyruk grenajı üzerinde sürüklendi

    http://i.hizliresim.com/vzZrgA.jpg
    http://i.hizliresim.com/nPEZL5.jpg
    Her şeye rağmen hala güzel ve alımlı

    Ve şunu da anladım daha büyük koruma demirleri, ıslak zeminde hemen kaymayan yol tutuşu iyi lastikler almak gerekiyor,

    Toplamda 25.000-30.000km lik vitesli motorsiklet tecrübem var ilk motorsikletim ybr125'di. Bu ikinci motosikletim ve 2. kazam ikiside virajda sağa dönerken oldu, viraj konusunda eğitim almam gerek anlaşılan sağa keskin dönüşlerde galiba çok yatırıyorum :/

    Okuyup zaman ayırdığınız için teşekkürler...
    geçmiş olsun bende bazen mecburiyetten yağmurda sürüyorum (üstelik hala fabrika lastik, lastik almama sebebim yazın iyi tutması ve çabuk ısınması ) yağmurda genelde yavaş sürmeyi gayret ediyorum hatta hatta keskin bi viraj görsem yada her hangi bi virajda hızımı düşürüyorum ne olur ne olmaz tebbiri alıcaksın ve bide çok yavaş fren yoksa arka kitler ve cayır cayır kayarsın bunu çok yaşadım hatta ıslak yerlerde patiye geldiği bile oluyor
    Pashapache bunu beğendi.
    İnsanlar motosiklet gibidir,her birinin farklı tarzı ve özelliği vardır.

  4. #28944
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadan büyüklüğü ne kadar anlaşılır fotoğraftan bilmiyorum ama ekleyeyim yine de. Tankpadi de ekledim
    http://i.hizliresim.com/XWdmJ0.jpg
    http://i.hizliresim.com/DX3p9Z.jpg
    Mailimi dikkate alıpta resim gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim. Bayağı bir fikir edindim. Apache yazan tankpadide ilk defa gördüm. O da çok güzel olmuş.
    Kazasız,güzel günlerde kullanırsınız inşallah.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  5. #28945
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mailimi dikkate alıpta resim gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim. Bayağı bir fikir edindim. Apache yazan tankpadide ilk defa gördüm. O da çok güzel olmuş.
    Kazasız,güzel günlerde kullanırsınız inşallah.
    Rica ederim, ben de ilk defa gördüm ve direk kaptım

    Kaza yapan arkadaşımıza geçmiş olsun allah hepimizi beterinden korusun..

    Bu arada motoruma kırmızı elcik, gidon topuzu ve manet arıyorum uygun fiyata ve 2012 model apacheye uygun model nerede bulabilirim?

  6. #28946
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim, ben de ilk defa gördüm ve direk kaptım

    Kaza yapan arkadaşımıza geçmiş olsun allah hepimizi beterinden korusun..

    Bu arada motoruma kırmızı elcik, gidon topuzu ve manet arıyorum uygun fiyata ve 2012 model apacheye uygun model nerede bulabilirim?
    Teşekkür ederim kardeşim rabbim sizleri de esirgesin. Tavsiyem elcikleri değiştirme, titreşimi büyük oranda hissettirmiyor orjinal elcikler, iç kısmında plasik aksam var, orjinal elciğin hamuruda çok yumuşak, toplamda 70-75 tl arası orjinal elcikler. Yine de denemek istiyorum dersen orjinalleri asla kaybetme.

  7. #28947
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Alıntı Pashapache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim kardeşim rabbim sizleri de esirgesin. Tavsiyem elcikleri değiştirme, titreşimi büyük oranda hissettirmiyor orjinal elcikler, iç kısmında plasik aksam var, orjinal elciğin hamuruda çok yumuşak, toplamda 70-75 tl arası orjinal elcikler. Yine de denemek istiyorum dersen orjinalleri asla kaybetme.
    Öyle ise hiç değiştirmeyim ben, peki motorlarımızdaki titreşime ne gibi önlemler aldınız veya almayı denediniz

  8. #28948
    Pashapache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    2013 Tvs Apache, 2014 Pulsar 200NS
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öyle ise hiç değiştirmeyim ben, peki motorlarımızdaki titreşime ne gibi önlemler aldınız veya almayı denediniz
    Şimdi kardeş titreşim bu motorun gerçeği, bir kere bunu kabul edeceğiz;
    Nedir bu motoru diğerlerinden ayıran yanı; Performans, hız, güç, serilik, son hız, tasarım(Ödül almış bi motor), daha bir racing duruş diğer commuter'lere nazaran, dijital gösterge vs vs. bunlar bizim bu motoru tercih etme sebebimiz.

    Titreşimi azaltma konusunda bir çok denemelerim oldu, ön dişli değişimi (14T-15T)ön arka dişli değişimi 14T-40T, ön ve arkaya daha ince lastik motoru rahatlatmak açısından, ama hala titriyor malesef..... tabi dişi değişiminin motorsiklette tork düşmesine, yokuşlarda bayılmasına, 2 kişilik yolculuklarda zorlanmasına vs bunun gibi dezavantajları da var.

    Sana tavsiyem hiç dişli işlerine girme, orjinal hali ile kalsın. Kullanım şeklininde hissedilen titreşimi etkiliyor. her viteste motoru sıkıştırmadan yukşak bir kullanım şekli hissedilen titreşimi de en aza indirecektir.

    Mesela şu şekilde
    1. vites --> 15 KM -->2. vites
    2. vites --> 25 KM -->3. vites
    3. vites --> 35 KM -->4. vites
    4. vites --> 45 KM -->5. vites
    5. vites --> 45 KM+++ sonra uzar gidersin

    Yumşak bir kullanım, zamanında aksatılmadan yapılan bakımlar, düzgün lastikler motorun sağlıklı çalışmasına minimum titremesine fazlasıyla etki eden unsurlar. bunları uyguladığın an çok daha keyif alıcaksın motorsikletinden..

    keyifli sürüşler
    Apices bunu beğendi.

  9. #28949
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı Pashapache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ıslak zemin+ kötü lastikler+acemilik+viraj+40-50km sürat= KAZA
    1 ay kadar önce keskin bir virajda arka lastiğin kayması nedeniyle ben 5 mt, motorsikletim 10 mt kadar sürüklendi. İlk yerle temas eden kısım kafa tasım oldu, kask sayesinde çok şükür burnum dahi kanamadı, korumalı mont ve pantolon giymemiştim ama üzerimde 3-4 kat kalın giysi vardı, en üsttekiler sürüklenmenin etkisiyle parçalandı tabiî ki,

    kaza sonrası ilk 1 dk ayakta dengemi sağlayamadım, etraftan koşup yetişenler sayesinde bir yere oturdum, 30-40 sn kadar kulaklarım duymaz oldu, gözlerim görüyordu ama ayırt edemiyordum nesneleri, midem bulandı, affınıza sığınarak (büyük çişim geldi), tahminim korkudan :D birkaç dk sonra her şey normale döndü kendime gelmiştim.

    Motorsikletimin yanına gittiğimde ön grenajın sol tarafının ve far camının, debriyaj kolunun, sol elciğin, ön arka sinyallerin, artcı basamağı, sol arka kuyruğun kırılmış/çizilmiş olduğunu gördüm beterin beteri var dedim allahtan depo çizilmemiş,

    Etraftakiler motorsikletimi kaldırmış kenara çekmiş sağolsunlar. Kendimi iyi hissettiğim için tekrar motoruma bindim ve ilk iş hemen bi bayiye gitmek oldu

    Bu kaza'nın Bana maliyeti;
    Debriyaj kolu:17 TL
    Sinyaller: (35 TL X 2) = 70 TL
    Sol elcik: 35 TL
    Koruma demiri: 80 TL (henüz değişmedim, birkaç rütuşla idare ediyorum şu anda)
    arka sol kuyruk grenajı: 110 TL (henüz değişmedim, birkaç rütuşla idare ediyorum şu anda)
    kaymadan sonra ön arka lastik değişimi, Ön=80 TL, arka=150 TL
    işçilik vs toplamda 350 TL

    Kaza saniyelik bir şey arkadaşlar, her zaman çok çok dikkatli olmamız gerekiyor, kendimize en çok güvendiğimiz anda kaza yapabiliyoruz, rabbim kimsenin başına vermesin…

    http://i.hizliresim.com/QXQ9b3.jpg
    Kaza sonrası sürtünen yerleri siyah ve sarı boya ile kendimce kapattım.

    http://i.hizliresim.com/krEm3D.jpg
    http://i.hizliresim.com/VpEmyv.jpg
    motorsiklet ön koruma demiri, arka yolcu pegi ve arka sol kuyruk grenajı üzerinde sürüklendi

    http://i.hizliresim.com/vzZrgA.jpg
    http://i.hizliresim.com/nPEZL5.jpg
    Her şeye rağmen hala güzel ve alımlı

    Ve şunu da anladım daha büyük koruma demirleri, ıslak zeminde hemen kaymayan yol tutuşu iyi lastikler almak gerekiyor,

    Toplamda 25.000-30.000km lik vitesli motorsiklet tecrübem var ilk motorsikletim ybr125'di. Bu ikinci motosikletim ve 2. kazam ikiside virajda sağa dönerken oldu, viraj konusunda eğitim almam gerek anlaşılan sağa keskin dönüşlerde galiba çok yatırıyorum :/

    Okuyup zaman ayırdığınız için teşekkürler...
    Çok geçmiş olsun.
    Allah beterinden saklasın.
    Pashapache bunu beğendi.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  10. #28950
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Alıntı Pashapache adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi kardeş titreşim bu motorun gerçeği, bir kere bunu kabul edeceğiz;
    Nedir bu motoru diğerlerinden ayıran yanı; Performans, hız, güç, serilik, son hız, tasarım(Ödül almış bi motor), daha bir racing duruş diğer commuter'lere nazaran, dijital gösterge vs vs. bunlar bizim bu motoru tercih etme sebebimiz.

    Titreşimi azaltma konusunda bir çok denemelerim oldu, ön dişli değişimi (14T-15T)ön arka dişli değişimi 14T-40T, ön ve arkaya daha ince lastik motoru rahatlatmak açısından, ama hala titriyor malesef..... tabi dişi değişiminin motorsiklette tork düşmesine, yokuşlarda bayılmasına, 2 kişilik yolculuklarda zorlanmasına vs bunun gibi dezavantajları da var.

    Sana tavsiyem hiç dişli işlerine girme, orjinal hali ile kalsın. Kullanım şeklininde hissedilen titreşimi etkiliyor. her viteste motoru sıkıştırmadan yukşak bir kullanım şekli hissedilen titreşimi de en aza indirecektir.

    Mesela şu şekilde
    1. vites --> 15 KM -->2. vites
    2. vites --> 25 KM -->3. vites
    3. vites --> 35 KM -->4. vites
    4. vites --> 45 KM -->5. vites
    5. vites --> 45 KM+++ sonra uzar gidersin

    Yumşak bir kullanım, zamanında aksatılmadan yapılan bakımlar, düzgün lastikler motorun sağlıklı çalışmasına minimum titremesine fazlasıyla etki eden unsurlar. bunları uyguladığın an çok daha keyif alıcaksın motorsikletinden..

    keyifli sürüşler
    Şuanda bu şekilde kullanıyorum zaten O zaman hiç kurcalamayım ben titreşimi falan

  11. #28951
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Komple loctite ın içine bandırıp çıkarmak lazım belki o zaman titremez

  12. #28952
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Titresin ya canı sağolsun apachemin ) Beyaz ampul takmayı düşünüyordum fakat servisteki usta hiç aydınlatmaz falan dedi, kullanan var mı ?

  13. #28953
    drej73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 2011 (Raş)
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titresin ya canı sağolsun apachemin ) Beyaz ampul takmayı düşünüyordum fakat servisteki usta hiç aydınlatmaz falan dedi, kullanan var mı ?
    ben kullanıyorum azda olsa orjinalden daha beyaz ama ışığın açısı yanı uzağı aydınlatması falan daha kötü orjınali daha geniş bir yeri aydılatıyor
    lakin ben önceki çın malı motorumda bitane kullanıyordum çok güzeldi ama onunda apacheye yuvası uymuyor (istersen foto gönderebilirm sende bulursan iyisini beni haberdar et)

  14. #28954
    APALA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Motosikleti
    ARMadillo
    Arkadaşımıza geçmiş olsun diyeyim. Kaza bu işte. Her daim hepimizin başına gelebilir.
    Allah korusun, sizi de beterinden saklasın. Size birşey olmaması sevindirici.

  15. #28955
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Alıntı drej73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben kullanıyorum azda olsa orjinalden daha beyaz ama ışığın açısı yanı uzağı aydınlatması falan daha kötü orjınali daha geniş bir yeri aydılatıyor
    lakin ben önceki çın malı motorumda bitane kullanıyordum çok güzeldi ama onunda apacheye yuvası uymuyor (istersen foto gönderebilirm sende bulursan iyisini beni haberdar et)

    Araştırınca haber ederim hocam

  16. #28956
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Pashaapache geçmiş olsun virajda sorun mu yaşıyorsun

  17. #28957
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Kırmızı şerit aradım topcase'e çekmek için bir türlü bulamadım turuncu aldım ben de.. Nasıl olmuş sizce?

    M.balibey bunu beğendi.

  18. #28958
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kırmızı şerit aradım topcase'e çekmek için bir türlü bulamadım turuncu aldım ben de.. Nasıl olmuş sizce?

    http://i.hizliresim.com/oQ0qAq.jpg
    söylemesen turuncu olduğunu anlamazdım kırmızı gibi duruyor

  19. #28959
    Cekomastik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2013
    Fotoğrafta kırmızı gibi çıkmış abi, ama turuncu malesef.. Çok hoşuma gitmedi ama idareten dursun, hepsiburada.com'dan toplu sipariş vericem elim rahatlayınca. O zaman kırmızısını çekerim bu arada lastik basınçlarınız nasıl sizin? Ben ön 25, arka 32 ayarladım genelde artçılı biniyorum.

  20. #28960
    enesbingl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    tvs apache 2012 kasa
    Alıntı Cekomastik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğrafta kırmızı gibi çıkmış abi, ama turuncu malesef.. Çok hoşuma gitmedi ama idareten dursun, hepsiburada.com'dan toplu sipariş vericem elim rahatlayınca. O zaman kırmızısını çekerim bu arada lastik basınçlarınız nasıl sizin? Ben ön 25, arka 32 ayarladım genelde artçılı biniyorum.
    ben ön 26 arka 29 basıyorum 1 havada esneme payı


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)

Bu Konudaki Etiketler