Geçmiş olsun Size bişey olmaması sevindirici gerçekten. Allah daha beterinden korusun
Geçmiş olsun Size bişey olmaması sevindirici gerçekten. Allah daha beterinden korusun
geçmiş olsun bende bazen mecburiyetten yağmurda sürüyorum (üstelik hala fabrika lastik, lastik almama sebebim yazın iyi tutması ve çabuk ısınması ) yağmurda genelde yavaş sürmeyi gayret ediyorum hatta hatta keskin bi viraj görsem yada her hangi bi virajda hızımı düşürüyorum ne olur ne olmaz tebbiri alıcaksın ve bide çok yavaş fren yoksa arka kitler ve cayır cayır kayarsın bunu çok yaşadım hatta ıslak yerlerde patiye geldiği bile oluyor
İnsanlar motosiklet gibidir,her birinin farklı tarzı ve özelliği vardır.
Teşekkür ederim kardeşim rabbim sizleri de esirgesin. Tavsiyem elcikleri değiştirme, titreşimi büyük oranda hissettirmiyor orjinal elcikler, iç kısmında plasik aksam var, orjinal elciğin hamuruda çok yumuşak, toplamda 70-75 tl arası orjinal elcikler. Yine de denemek istiyorum dersen orjinalleri asla kaybetme.
Şimdi kardeş titreşim bu motorun gerçeği, bir kere bunu kabul edeceğiz;
Nedir bu motoru diğerlerinden ayıran yanı; Performans, hız, güç, serilik, son hız, tasarım(Ödül almış bi motor), daha bir racing duruş diğer commuter'lere nazaran, dijital gösterge vs vs. bunlar bizim bu motoru tercih etme sebebimiz.
Titreşimi azaltma konusunda bir çok denemelerim oldu, ön dişli değişimi (14T-15T)ön arka dişli değişimi 14T-40T, ön ve arkaya daha ince lastik motoru rahatlatmak açısından, ama hala titriyor malesef..... tabi dişi değişiminin motorsiklette tork düşmesine, yokuşlarda bayılmasına, 2 kişilik yolculuklarda zorlanmasına vs bunun gibi dezavantajları da var.
Sana tavsiyem hiç dişli işlerine girme, orjinal hali ile kalsın. Kullanım şeklininde hissedilen titreşimi etkiliyor. her viteste motoru sıkıştırmadan yukşak bir kullanım şekli hissedilen titreşimi de en aza indirecektir.
Mesela şu şekilde
1. vites --> 15 KM -->2. vites
2. vites --> 25 KM -->3. vites
3. vites --> 35 KM -->4. vites
4. vites --> 45 KM -->5. vites
5. vites --> 45 KM+++ sonra uzar gidersin
Yumşak bir kullanım, zamanında aksatılmadan yapılan bakımlar, düzgün lastikler motorun sağlıklı çalışmasına minimum titremesine fazlasıyla etki eden unsurlar. bunları uyguladığın an çok daha keyif alıcaksın motorsikletinden..
keyifli sürüşler
Komple loctite ın içine bandırıp çıkarmak lazım belki o zaman titremez
Titresin ya canı sağolsun apachemin ) Beyaz ampul takmayı düşünüyordum fakat servisteki usta hiç aydınlatmaz falan dedi, kullanan var mı ?
ben kullanıyorum azda olsa orjinalden daha beyaz ama ışığın açısı yanı uzağı aydınlatması falan daha kötü orjınali daha geniş bir yeri aydılatıyor
lakin ben önceki çın malı motorumda bitane kullanıyordum çok güzeldi ama onunda apacheye yuvası uymuyor (istersen foto gönderebilirm sende bulursan iyisini beni haberdar et)
Arkadaşımıza geçmiş olsun diyeyim. Kaza bu işte. Her daim hepimizin başına gelebilir.
Allah korusun, sizi de beterinden saklasın. Size birşey olmaması sevindirici.
Fotoğrafta kırmızı gibi çıkmış abi, ama turuncu malesef.. Çok hoşuma gitmedi ama idareten dursun, hepsiburada.com'dan toplu sipariş vericem elim rahatlayınca. O zaman kırmızısını çekerim bu arada lastik basınçlarınız nasıl sizin? Ben ön 25, arka 32 ayarladım genelde artçılı biniyorum.
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)