pulsar 200 Hintliler ufak tefek adamlar Apache de ufak tefek
pulsar 200 Hintliler ufak tefek adamlar Apache de ufak tefek
motorun tam manasıyla açılmamıştır ondan öyle hissediyorsun benim motor 7 bine geldi ilk zamanlarla arasında çok fark var 3 viteste gazı fazla açmasanda rahat devirleniyor biraz daha geçsin sende anlıcaksın birde son sürat denemek için 5 viteste 70 ten beri hızlanmaya çalışma her viteste sonuna kadar çevirsin 10500 -11000 civarına kadar öyle daha yüksek sürate çıkar.105 falan tvs için 4 viteste yapıyor
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
5 e attığımda hızım 90 üzerindeydi ercan ,dediğin gibi henüz makina daha çok yeni biraz km yapması lazım. .redline da pek sokmjyorum motoru 1000 km ye kadar hiç sokmadım 1000 üzeri yüksek devirlere çıkmaya başladım ama oda arada, yanı kısa süreli çıkıp iniyorum .Ben çok pipirikli bi insanım hergün farklı yerden bi titreşim sesi duyuyorum acaba bişeymi oldu demekten artık sıkıldım gecen sinyaller zırıldıodu heryerini sıktım , dünde arka peglerden biri kendi kendine açılmaya başladı ön kafa zaten zırıldıo, bide arka solda bi korumalık demir varya oda tırrrr diye ses yapmaya başladı orasına bak burasına bak ben hasta olurum bunla Ben motor bölümü mezunuyum ve tekstilde bobin makinalarında mekaniker olarak çalışıyorum belkide bu yüzden fazla hassas davranıyorum bu titreşim konusunda . yani aman ses geldi milde atıklıkmı var rulman mı zırıldıo falan filan hep bi arıza arayışı içindeyim içim rahat etmio.
Selam arkadaşlar,yarın motoruma kavuşuyorum 2014 siyah renkte karar kıldım benim sizlere sorum sıfır alınca ilk serviste nelere dikkat etmem lazım birde motorun benzin deposu biraz dokunsan bile sallanıyor bayideki arkadaş bunun motordan gelen titreşimi azaltmak için olduğunu söyledi ama istersem serviste bir kaç tane daha vida takılıp sıkılabilirmiş siz ne dersiniz. Kaskım da yok açıkcası ne marka yada ne tip alacağımı bilmiyorum 300 liraya kadar para ayırdım tavsiye edebileceğiniz marka nedir ve hangi tip kask daha rahat ve kullanışlı olur.15 yaşında bisikletten inip 30 yaşında motora binersen de böyle olur
tavsiyeniz için teşekkür ederim full face güneş vizörlü olsun o zaman iyi olur herhalde siyah filmli gibi
Ls2 siyah vizörlü,mat siyah tam kask var gece görmede biraz zorluyor ama 10 numara görüntü hemde motorda siyah ve kaskta motor ceketide var. bakan bir daha bakıyor
neyse marka olarak ls2'yi öneririm.
En kötünün iyisidir ls2
Kostik sodyumhidroksit yani bazdır. Deterjan ve sabunlarda da kullanılır. Motor yıkandıktan sonra hava tutularak ve bezle güzel bir şekilde kurulanırsa sıkıntı olmaz. Köpükten çok basınçlı su motorun aksamları açısından sıkıntı oluşturur bildiğim kadarıyla. En güzeli motoru sahibinin kendisinin yıkamasıdır. Güzel bir stres atma yöntemidir
hayırlı olsun ustam güle güle kullanın... depo sallanıyo dediniz vida falan attırmaya gerek yok... yani itince, benim motorun deposu da ileri geri oynuyo ses çıkarmadan ama onun dışında ses çıkararak, takırtıyla sallanıyosa büyük ihtimalle vidası gevşektir... kask olarak da ben ls2 ff 370 çene açılır kask kullanıyorum çok da memnunum... ben kapalı kask ile bunalan bi adamım o yüzden bunu tercih ettim... güneş vizörü falan da var... lütfen ucuz olsun diye sadece cezadan koruyan kasklardan almayın... tekrar hayırlı olsun...
alacağınız kaskın performansına buradan bakabilirsiniz...
http://sharp.direct.gov.uk/
Sevgili kardeşim, benim motorum şu an 2400'de. Yeni aldığımda servisin tavsiyesi ile maksimum 6000 devre kadar kullandım. İlk bakımdan sonra 8000 devre kadar çıkabilirsin dendi. 2000 km. bakımından sonra artık serbestsin ama tam performansını 3000 km.den sonra görebilirsin dediler. Motoru alırken titreşimi azaltma amaçlı ön dişli değişti. (14 dişli takıldı) Motorun devrini şimdiye kadar hiç redline'a sokmadım. Dün ben de biraz sıkıştırıp neler yapabildiğini görmek istedim. Düzde maksimum 119, yokuş aşağı maksimum 132 gördüm. Ama sanırım dişli değişimi sebebiyle, (özellikle yokuş tırmanırken) 5. viteste çok cansız. 8000 devir üstünde titreşim rahatsız etmeye başlıyor. Ama rodaj bitip de daha yüksek devirle kullanmaya başladıkça motorun keyfi artmaya başladı. Bence sen de titreşimi, zırıltıyı fazla kafana takmadan motordan keyif almaya çalış. Kazasız sürüşler dilerim.
Bizim motora hiç silindir piston sekman vs. attırmadan orjinal haliyle en çok kaç km yapılabilir ? Bi kurye 100 bin km yaptım dedi ve motor yaptırıyodu. Ama keşke yaptırmasaydım dahada kullanırdım diyodu serviste.
Arkadaşlar sizlere yardımınıza ihtiyacım var...
2012 model sıfır apache mi yoksa bin tl daha verip 2014 model mi?
2012 ve 2014 modeller arası çok fark var mı o paraya değermi cevaplarınız için teşekkürler...
arkadaşlar zincir yağı spreyi kullanan varsa marka belirtebilir mi acaba?yada ne ile yağlıyorsunuz diye sorayım.ilk defa yağlicamda.gaz yağıyla temizlemeyi sprey yağla yağlamayı düşünüyorum.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)