TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Mayıs 2014, 21:13
#28861
benim karbüratörden pistona benzin sızıyor bugün çalıştıramadım galiba şamandıra iğnesinin girdiği yer aşınmış orası değişebiliyor mu
Reklamlar
-
01 Mayıs 2014, 22:02
#28862
droctopus adlı üyeden alıntı
Yükseklik değişmiyor da 2 lastik de 1 cm inceliyor. Yol tutuşu azalır diye düşünmüştüm ben, artıyorsa mc 25 alayım bende. Hem fiyatta uygun gibi biraz daha.
Yükseklik değişiyor.
Mc 18 ölçüsü 90/80 yani yanak yüksekliği 90mm X %80 = 72mm. Arka ise 110/80 yani yanak yüksekliği 88mm.
Mc 25 ölçüsü 80/90 yani yanak yüksekliği 80mm X %90 = 72mm. Arka ise 100/80 yani yanak yüksekliği 80mm.
Ön yükseklik aynı fakat arka taraf 8mm alçalıyor. Sele kısmının ön ve arkaya göre ortada olduğunu varsayarsak 0,4cm kadar alçalacaktır sanırım.
-
01 Mayıs 2014, 22:03
#28863
kitapçıkta ilk 1000kmyi 50 km/h hızla yapın yazıyor. Etrafımdakiler ise tam tersini şimdi basmazsam motorun sağır olaracağını söylüyor. rodaj konusunda yardım bekliyorum
bu da ilk fotoğrafı
-
01 Mayıs 2014, 22:08
#28864
bugün dağa gezi yaptık çamur yolda lastikler tırt çıktı felaket kayıyordu keşke cross olsa dedik :D tek sıkıntı motor çok çamur oldu :D daha yıkayamadım yarın inşallah bi benzinicde yıkamayı planlıyorum
-
01 Mayıs 2014, 22:26
#28865
Cılgın_TC adlı üyeden alıntı
kitapçıkta ilk 1000kmyi 50 km/h hızla yapın yazıyor. Etrafımdakiler ise tam tersini şimdi basmazsam motorun sağır olaracağını söylüyor. rodaj konusunda yardım bekliyorum
bu da ilk fotoğrafı
http://www.upmatik.com/m/2014/05/01/apache.jpg
Motorunuz hayırlı olsun rodaj konusunda o diyenleri takma 1000 km boyunca motoru zorlayıcı ağırlıklardan fazla devir çevirmekten ani hızlanmalardan kaçın 1000 km dolana kadar her 250 km de bir devri daha üstseviyelere taşı yani ilk 250 km 4bin deviri 500 km ye kadar 5500 deviri 750 km ye kadar 7000 deviri geçme 1000 i dolduruncada sapına kadar basma az az yükselterek hızlan aynı şeyleri bende yapıyorum şuanda arabaya , çok can sıkıcı bi durum ama benimki bitmek üzere 916 km deyim az kaldı kolay gelsin sanada
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
01 Mayıs 2014, 23:01
#28866
centil40 adlı üyeden alıntı
Yükseklik değişiyor.
Mc 18 ölçüsü 90/80 yani yanak yüksekliği 90mm X %80 = 72mm. Arka ise 110/80 yani yanak yüksekliği 88mm.
Mc 25 ölçüsü 80/90 yani yanak yüksekliği 80mm X %90 = 72mm. Arka ise 100/80 yani yanak yüksekliği 80mm.
Ön yükseklik aynı fakat arka taraf 8mm alçalıyor. Sele kısmının ön ve arkaya göre ortada olduğunu varsayarsak 0,4cm kadar alçalacaktır sanırım.
Hocam o yüzdeler nerden çıktı anlamadım ben. 90/80 17de lastiğin yere temas eden yüzeyi 90mm yanak yüksekliği 80mm oluyor. 80/90da ise yere temas 80mm yükseklik 90mm. mc 25 alınca 2 lastik de 1 cm inceliyor. Benim bildiğim böyle.
-
02 Mayıs 2014, 00:06
#28867
droctopus adlı üyeden alıntı
Hocam o yüzdeler nerden çıktı anlamadım ben. 90/80 17de lastiğin yere temas eden yüzeyi 90mm yanak yüksekliği 80mm oluyor. 80/90da ise yere temas 80mm yükseklik 90mm. mc 25 alınca 2 lastik de 1 cm inceliyor. Benim bildiğim böyle.
90/80-17 de genişlik 90mm, yanak yüksekliğini ifade eden 80 rakamı mm cinsinden uzunluk birimi değil. Taban genişliğinin yüzde sekseni kadar yanak yüksekliği olduğunu ifade ediyor. 80/90-17 deki 90 rakamıda aynı şekilde yanak yüksekliğinin 80mm nin yüzde doksanı kadar olduğunu ifade ediyor.
-
02 Mayıs 2014, 00:08
#28868
enesbingl adlı üyeden alıntı
bugün dağa gezi yaptık çamur yolda lastikler tırt çıktı felaket kayıyordu keşke cross olsa dedik :D tek sıkıntı motor çok çamur oldu :D daha yıkayamadım yarın inşallah bi benzinicde yıkamayı planlıyorum
Çamurdaki olayı anladım.
Peki ıslak zeminde lastikler dedikleri kadar kayıyor mu?Deneyebldiniz mi?
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
-
02 Mayıs 2014, 00:11
#28869
Cılgın_TC adlı üyeden alıntı
kitapçıkta ilk 1000kmyi 50 km/h hızla yapın yazıyor. Etrafımdakiler ise tam tersini şimdi basmazsam motorun sağır olaracağını söylüyor. rodaj konusunda yardım bekliyorum
bu da ilk fotoğrafı
http://www.upmatik.com/m/2014/05/01/apache.jpg
Sakın dededen kalma bilgilere güvenme arkadaşım. Kitapçıkta yazdığı gibi rodajda çok itinalı olmak gerekiyor. Kaba taslak şöyle diyebiliriz, rodajda dedikleri gibi motoru zorlarsan muhtemelen motorun 50.000 km yi görmeyebilir, rodajı itinalı yaparsan rahatlıkla 100.000 km yi geçer.
Motor zaten 3 - 4 bin km den sonra açılmaya başlıyor. Yani sağır falan olmaz merak etme.
-
02 Mayıs 2014, 00:12
#28870
Apices adlı üyeden alıntı
Çamurdaki olayı anladım.
Peki ıslak zeminde lastikler dedikleri kadar kayıyor mu?Deneyebldiniz mi?
kaymıyor yağ gibi gidiyor kayma meselesi doğru bazen frenlerde bile bi durma yavaşlığı oluyr gerçi yaz geliyor yazın bizim lastikler iyi tutuyormuş
İnsanlar motosiklet gibidir,her birinin farklı tarzı ve özelliği vardır.
-
02 Mayıs 2014, 01:08
#28871
Arkafaşlar titreşim olayını azaltmayı düşünüyorum. Motor şasi bağlantı yerlerine lastik koymayı düşünüyorum bir nebze titreşim azalır belki. Ben rahatsız değilim ancak rahatsız olan sürücüler ve artçılı yolculuk yapanlar için yararlı olabilir. Bunu deniyeceğim. Kazasız belasız sürüşler...
-
02 Mayıs 2014, 02:00
#28872
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Arkafaşlar titreşim olayını azaltmayı düşünüyorum. Motor şasi bağlantı yerlerine lastik koymayı düşünüyorum bir nebze titreşim azalır belki. Ben rahatsız değilim ancak rahatsız olan sürücüler ve artçılı yolculuk yapanlar için yararlı olabilir. Bunu deniyeceğim. Kazasız belasız sürüşler...
sanayilerde titreşim elemanları saan yere git oradan alacağın ürünler daha iyi olur lastik conta yada iç lastikle olacak işler değil
-
02 Mayıs 2014, 02:04
#28873
M.balibey adlı üyeden alıntı
benim karbüratörden pistona benzin sızıyor bugün çalıştıramadım galiba şamandıra iğnesinin girdiği yer aşınmış orası değişebiliyor mu
Diyafram saglam mi?
-
02 Mayıs 2014, 12:26
#28874
Cılgın_TC adlı üyeden alıntı
kitapçıkta ilk 1000kmyi 50 km/h hızla yapın yazıyor. Etrafımdakiler ise tam tersini şimdi basmazsam motorun sağır olaracağını söylüyor. rodaj konusunda yardım bekliyorum
bu da ilk fotoğrafı
http://www.upmatik.com/m/2014/05/01/apache.jpg
sen kitapçıkta ne yazıyorsa onu uygula kardeş boşver bizim milletin bilgisi yok ama fikri çok. daha parçalar birbirlerine alışmadan sen gazlamaya çalışırsan sekman piston ne varsa aşındırırsın. motorun hayırlı uğurlu olsun
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
02 Mayıs 2014, 21:11
#28875
''motorun sağır kalır,açılmaz'' diyenlere aldanmayın arkadaşlar.motorun açılması demek parçaların aşınması demek.parçalar aşınınca daha iyi hareket ediyor ve performans biraz artıyor.bu yüzden km ilerledikçe performans artar.ama siz daha rodajda motor açılsın diye zorlar zorlar mekanik kısımları erkenden aşındırırsanız motorun ömrü yarıya iner tabi.benim fikrim bu yönde
-
03 Mayıs 2014, 00:33
#28876
rumelian adlı üyeden alıntı
Diyafram saglam mi?
diaframla ilgisi yok benim şamandıra iğnesinin oturduğu yer aşınmış iğne tam kapama yapamıyor kaçırıyor
-
03 Mayıs 2014, 12:29
#28877
Slm arkadaslar katilezorr iptalii icin goruslerinizi solermisin acil ama bi saat sonraya egzozcu getir dedi solermisin
-
03 Mayıs 2014, 13:18
#28878
Arkadaşlar merhaba. Aranıza yeni katılıyorum . 2013 Tvs apache rtr 150 sahibiyim.Yeni aldım . Motosiklet konusunda bilgim zayıf forum çok yararlı okumaktan bilgisayarın başından kalkamaz oldum İlk olarak merakettiğim bir soru var yanıtlarsanız sevinirim . Selenin altında takım çantası olduğunu okudum fakar seleyi nasıl sökeceğimi bulamadım .Yardımcı olursanız sevinirim. Herkese keyifli günler.
-
03 Mayıs 2014, 13:31
#28879
absinth adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Aranıza yeni katılıyorum . 2013 Tvs apache rtr 150 sahibiyim.Yeni aldım . Motosiklet konusunda bilgim zayıf forum çok yararlı okumaktan bilgisayarın başından kalkamaz oldum
İlk olarak merakettiğim bir soru var yanıtlarsanız sevinirim . Selenin altında takım çantası olduğunu okudum fakar seleyi nasıl sökeceğimi bulamadım .Yardımcı olursanız sevinirim. Herkese keyifli günler.
Hayırlı olsun motorun sag tarafinda kapak var anahtari tak saga cevir kilit acack kapagi sok orda halat var halati cek çekince koltuk aciliyoo..
.g
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
03 Mayıs 2014, 15:14
#28880
rölenti ayarıyla oynasak ne olur bilgisi olan var mı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler