Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #28861
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    benim karbüratörden pistona benzin sızıyor bugün çalıştıramadım galiba şamandıra iğnesinin girdiği yer aşınmış orası değişebiliyor mu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #28862
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Alıntı droctopus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yükseklik değişmiyor da 2 lastik de 1 cm inceliyor. Yol tutuşu azalır diye düşünmüştüm ben, artıyorsa mc 25 alayım bende. Hem fiyatta uygun gibi biraz daha.
    Yükseklik değişiyor.
    Mc 18 ölçüsü 90/80 yani yanak yüksekliği 90mm X %80 = 72mm. Arka ise 110/80 yani yanak yüksekliği 88mm.
    Mc 25 ölçüsü 80/90 yani yanak yüksekliği 80mm X %90 = 72mm. Arka ise 100/80 yani yanak yüksekliği 80mm.
    Ön yükseklik aynı fakat arka taraf 8mm alçalıyor. Sele kısmının ön ve arkaya göre ortada olduğunu varsayarsak 0,4cm kadar alçalacaktır sanırım.

  3. #28863
    Cılgın_TC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 yeşil
    kitapçıkta ilk 1000kmyi 50 km/h hızla yapın yazıyor. Etrafımdakiler ise tam tersini şimdi basmazsam motorun sağır olaracağını söylüyor. rodaj konusunda yardım bekliyorum

    bu da ilk fotoğrafı

  4. #28864
    enesbingl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    tvs apache 2012 kasa
    bugün dağa gezi yaptık çamur yolda lastikler tırt çıktı felaket kayıyordu keşke cross olsa dedik :D tek sıkıntı motor çok çamur oldu :D daha yıkayamadım yarın inşallah bi benzinicde yıkamayı planlıyorum

  5. #28865
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Alıntı Cılgın_TC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kitapçıkta ilk 1000kmyi 50 km/h hızla yapın yazıyor. Etrafımdakiler ise tam tersini şimdi basmazsam motorun sağır olaracağını söylüyor. rodaj konusunda yardım bekliyorum

    bu da ilk fotoğrafı
    http://www.upmatik.com/m/2014/05/01/apache.jpg
    Motorunuz hayırlı olsun rodaj konusunda o diyenleri takma 1000 km boyunca motoru zorlayıcı ağırlıklardan fazla devir çevirmekten ani hızlanmalardan kaçın 1000 km dolana kadar her 250 km de bir devri daha üstseviyelere taşı yani ilk 250 km 4bin deviri 500 km ye kadar 5500 deviri 750 km ye kadar 7000 deviri geçme 1000 i dolduruncada sapına kadar basma az az yükselterek hızlan aynı şeyleri bende yapıyorum şuanda arabaya , çok can sıkıcı bi durum ama benimki bitmek üzere 916 km deyim az kaldı kolay gelsin sanada
    Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir

  6. #28866

    Üyelik
    17 Ekim 2013
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    Alıntı centil40 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yükseklik değişiyor.
    Mc 18 ölçüsü 90/80 yani yanak yüksekliği 90mm X %80 = 72mm. Arka ise 110/80 yani yanak yüksekliği 88mm.
    Mc 25 ölçüsü 80/90 yani yanak yüksekliği 80mm X %90 = 72mm. Arka ise 100/80 yani yanak yüksekliği 80mm.
    Ön yükseklik aynı fakat arka taraf 8mm alçalıyor. Sele kısmının ön ve arkaya göre ortada olduğunu varsayarsak 0,4cm kadar alçalacaktır sanırım.
    Hocam o yüzdeler nerden çıktı anlamadım ben. 90/80 17de lastiğin yere temas eden yüzeyi 90mm yanak yüksekliği 80mm oluyor. 80/90da ise yere temas 80mm yükseklik 90mm. mc 25 alınca 2 lastik de 1 cm inceliyor. Benim bildiğim böyle.

  7. #28867
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Alıntı droctopus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam o yüzdeler nerden çıktı anlamadım ben. 90/80 17de lastiğin yere temas eden yüzeyi 90mm yanak yüksekliği 80mm oluyor. 80/90da ise yere temas 80mm yükseklik 90mm. mc 25 alınca 2 lastik de 1 cm inceliyor. Benim bildiğim böyle.
    90/80-17 de genişlik 90mm, yanak yüksekliğini ifade eden 80 rakamı mm cinsinden uzunluk birimi değil. Taban genişliğinin yüzde sekseni kadar yanak yüksekliği olduğunu ifade ediyor. 80/90-17 deki 90 rakamıda aynı şekilde yanak yüksekliğinin 80mm nin yüzde doksanı kadar olduğunu ifade ediyor.

  8. #28868
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı enesbingl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün dağa gezi yaptık çamur yolda lastikler tırt çıktı felaket kayıyordu keşke cross olsa dedik :D tek sıkıntı motor çok çamur oldu :D daha yıkayamadım yarın inşallah bi benzinicde yıkamayı planlıyorum
    Çamurdaki olayı anladım.
    Peki ıslak zeminde lastikler dedikleri kadar kayıyor mu?Deneyebldiniz mi?
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  9. #28869
    centil40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Versys 650 (Pulsar 200-Discover 150--EN500)
    Alıntı Cılgın_TC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kitapçıkta ilk 1000kmyi 50 km/h hızla yapın yazıyor. Etrafımdakiler ise tam tersini şimdi basmazsam motorun sağır olaracağını söylüyor. rodaj konusunda yardım bekliyorum

    bu da ilk fotoğrafı
    http://www.upmatik.com/m/2014/05/01/apache.jpg
    Sakın dededen kalma bilgilere güvenme arkadaşım. Kitapçıkta yazdığı gibi rodajda çok itinalı olmak gerekiyor. Kaba taslak şöyle diyebiliriz, rodajda dedikleri gibi motoru zorlarsan muhtemelen motorun 50.000 km yi görmeyebilir, rodajı itinalı yaparsan rahatlıkla 100.000 km yi geçer.
    Motor zaten 3 - 4 bin km den sonra açılmaya başlıyor. Yani sağır falan olmaz merak etme.

  10. #28870
    enesbingl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    tvs apache 2012 kasa
    Alıntı Apices adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çamurdaki olayı anladım.
    Peki ıslak zeminde lastikler dedikleri kadar kayıyor mu?Deneyebldiniz mi?
    kaymıyor yağ gibi gidiyor kayma meselesi doğru bazen frenlerde bile bi durma yavaşlığı oluyr gerçi yaz geliyor yazın bizim lastikler iyi tutuyormuş
    Apices bunu beğendi.
    İnsanlar motosiklet gibidir,her birinin farklı tarzı ve özelliği vardır.

  11. #28871
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Arkafaşlar titreşim olayını azaltmayı düşünüyorum. Motor şasi bağlantı yerlerine lastik koymayı düşünüyorum bir nebze titreşim azalır belki. Ben rahatsız değilim ancak rahatsız olan sürücüler ve artçılı yolculuk yapanlar için yararlı olabilir. Bunu deniyeceğim. Kazasız belasız sürüşler...
    centil40 bunu beğendi.

  12. #28872
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkafaşlar titreşim olayını azaltmayı düşünüyorum. Motor şasi bağlantı yerlerine lastik koymayı düşünüyorum bir nebze titreşim azalır belki. Ben rahatsız değilim ancak rahatsız olan sürücüler ve artçılı yolculuk yapanlar için yararlı olabilir. Bunu deniyeceğim. Kazasız belasız sürüşler...
    sanayilerde titreşim elemanları saan yere git oradan alacağın ürünler daha iyi olur lastik conta yada iç lastikle olacak işler değil

  13. #28873
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim karbüratörden pistona benzin sızıyor bugün çalıştıramadım galiba şamandıra iğnesinin girdiği yer aşınmış orası değişebiliyor mu
    Diyafram saglam mi?

  14. #28874
    dolphin_star - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    honda cg 125 kırmızı
    Alıntı Cılgın_TC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kitapçıkta ilk 1000kmyi 50 km/h hızla yapın yazıyor. Etrafımdakiler ise tam tersini şimdi basmazsam motorun sağır olaracağını söylüyor. rodaj konusunda yardım bekliyorum

    bu da ilk fotoğrafı
    http://www.upmatik.com/m/2014/05/01/apache.jpg
    sen kitapçıkta ne yazıyorsa onu uygula kardeş boşver bizim milletin bilgisi yok ama fikri çok. daha parçalar birbirlerine alışmadan sen gazlamaya çalışırsan sekman piston ne varsa aşındırırsın. motorun hayırlı uğurlu olsun
    M.balibey bunu beğendi.
    motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra

  15. #28875
    EmrE_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    Aydın / NAZİLLİ
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    ''motorun sağır kalır,açılmaz'' diyenlere aldanmayın arkadaşlar.motorun açılması demek parçaların aşınması demek.parçalar aşınınca daha iyi hareket ediyor ve performans biraz artıyor.bu yüzden km ilerledikçe performans artar.ama siz daha rodajda motor açılsın diye zorlar zorlar mekanik kısımları erkenden aşındırırsanız motorun ömrü yarıya iner tabi.benim fikrim bu yönde
    M.balibey bunu beğendi.

  16. #28876
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı rumelian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diyafram saglam mi?
    diaframla ilgisi yok benim şamandıra iğnesinin oturduğu yer aşınmış iğne tam kapama yapamıyor kaçırıyor

  17. #28877
    fatih çelikk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    kanuni breton 125 +tvs apache rtr 150
    Slm arkadaslar katilezorr iptalii icin goruslerinizi solermisin acil ama bi saat sonraya egzozcu getir dedi solermisin

  18. #28878

    Üyelik
    03 Mayıs 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    TVS APACHE RTR 150
    Arkadaşlar merhaba. Aranıza yeni katılıyorum . 2013 Tvs apache rtr 150 sahibiyim.Yeni aldım . Motosiklet konusunda bilgim zayıf forum çok yararlı okumaktan bilgisayarın başından kalkamaz oldum İlk olarak merakettiğim bir soru var yanıtlarsanız sevinirim . Selenin altında takım çantası olduğunu okudum fakar seleyi nasıl sökeceğimi bulamadım .Yardımcı olursanız sevinirim. Herkese keyifli günler.

  19. #28879
    fatih çelikk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    kanuni breton 125 +tvs apache rtr 150
    Alıntı absinth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Aranıza yeni katılıyorum . 2013 Tvs apache rtr 150 sahibiyim.Yeni aldım . Motosiklet konusunda bilgim zayıf forum çok yararlı okumaktan bilgisayarın başından kalkamaz oldum İlk olarak merakettiğim bir soru var yanıtlarsanız sevinirim . Selenin altında takım çantası olduğunu okudum fakar seleyi nasıl sökeceğimi bulamadım .Yardımcı olursanız sevinirim. Herkese keyifli günler.
    Hayırlı olsun motorun sag tarafinda kapak var anahtari tak saga cevir kilit acack kapagi sok orda halat var halati cek çekince koltuk aciliyoo..
    .g
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  20. #28880
    enesbingl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    tvs apache 2012 kasa
    rölenti ayarıyla oynasak ne olur bilgisi olan var mı


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)

Bu Konudaki Etiketler