TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mart 2014, 17:53
#28401
turkmen38 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bizim 100/80/18 arka lastiğe 90/90/18 michelin plot sporty lastik taksak bi sıkıntı olurmu. Sadece arka lastiği değiştirmeyi düşünüyorum.
Aynı lastikten bende var yağmurda kuruda virajlarda iyi ama frenleme yapmıyor hemen kızaklıyor lastik daha yeni. Biraz daha kullanıp değiştirmeyi düşünüyorum metzeler'e bak.
Reklamlar
-
31 Mart 2014, 17:55
#28402
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Aynı lastikten bende var yağmurda kuruda virajlarda iyi ama frenleme yapmıyor hemen kızaklıyor lastik daha yeni. Biraz daha kullanıp değiştirmeyi düşünüyorum metzeler'e bak.
lastik ters takılmış olabilir mi?
-
31 Mart 2014, 17:58
#28403
sbr adlı üyeden alıntı
lastik ters takılmış olabilir mi?
Yok ters değil sürat motorda taktırmıştım.
-
31 Mart 2014, 18:40
#28404
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Yok ters değil
sürat motorda taktırmıştım.
havası fazla olabilirmi peki
-
31 Mart 2014, 21:08
#28405
Bu gun motoru sanayide cok met edilen kanuni ustasina biraktim daha yag filtresini sokmeden hyosungunkine benzio dedi uyuyor mu hyosungunkinler? Shark egsoz taktirdim cift sesli. diyafram geldi onu da takacak 20-40 yag koyacak sibop ayari hava ayari vs yapicak insallah tutturur ayarlari da randuman aalirim. Vidalari somunlari vs sik dedim titresim azalir belki bi nebze. Kocaman sanayide irc den baska lastik bulamadim. Vakit olursa izmir e gidip bulacam lastik. Metzeller bulurum insallah
İmla icin ozur dilerim pc arizali mobilim.
-
31 Mart 2014, 21:14
#28406
jukama adlı üyeden alıntı
Bu gun motoru sanayide cok met edilen kanuni ustasina biraktim daha yag filtresini sokmeden hyosungunkine benzio dedi uyuyor mu hyosungunkinler? Shark egsoz taktirdim cift sesli. diyafram geldi onu da takacak 20-40 yag koyacak sibop ayari hava ayari vs yapicak insallah tutturur ayarlari da randuman aalirim. Vidalari somunlari vs sik dedim titresim azalir belki bi nebze. Kocaman sanayide irc den baska lastik bulamadim. Vakit olursa izmir e gidip bulacam lastik. Metzeller bulurum insallah
İmla icin ozur dilerim pc arizali mobilim.
hyosung gt250 filtresi uyar fakat 20w40 koydurma yaz kış 10w50 kullanırsan sıkıntı çıkmaz viskozite değiştirmek iyi değildir
-
31 Mart 2014, 21:21
#28407
sbr adlı üyeden alıntı
havası fazla olabilirmi peki
Ön 30 arka 33 basıyorum
-
31 Mart 2014, 21:30
#28408
M.balibey adlı üyeden alıntı
hyosung gt250 filtresi uyar fakat 20w40 koydurma yaz kış 10w50 kullanırsan sıkıntı çıkmaz viskozite değiştirmek iyi değildir
Aldik aldik 20-40. koymustur bile usta biraz boyle kullanir sonra degistiririm .
-
31 Mart 2014, 21:58
#28409
yazın fabrika çıkış lastikler iyi diyolar lastik almaya gerek varmı sizce
-
31 Mart 2014, 22:24
#28410
Arkadaslar motorumu bugun aldim yanliz sormak istedigim birsey var gosterge ekrani sadece boştayken gösteriyor vitesteyken gostermiyor mu normali bu mu acemiyim kacta gittigimi bilmiyorum :D
-
31 Mart 2014, 22:50
#28411
EminBey adlı üyeden alıntı
Arkadaslar motorumu bugun aldim yanliz sormak istedigim birsey var gosterge ekrani sadece boştayken gösteriyor vitesteyken gostermiyor mu normali bu mu acemiyim kacta gittigimi bilmiyorum :D
Hayırlı olsun.
Vites göstergesi sadece boş vitesi gösteriyor. Zamanla alışırsın.
-
31 Mart 2014, 22:57
#28412
EminBey adlı üyeden alıntı
Arkadaslar motorumu bugun aldim yanliz sormak istedigim birsey var gosterge ekrani sadece boştayken gösteriyor vitesteyken gostermiyor mu normali bu mu acemiyim kacta gittigimi bilmiyorum :D
EminBey Motorunuz Hayırlı olsun. Evet normali bu sadece boş vitesi gösterir bi sorun yok. Acemilik konusuna gelince çok kısa zamanda alışacaksınız ve sizin için bi sıkıntı yaratmıyacaktır.
Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!
-
31 Mart 2014, 23:19
#28413
Arkadaşlar ben kilolu birisiyim. Eşimle birlikte 52 litrelik topcase, yan çantalar ve depo üstü vs. ile birlikte yüklü olarak yurtdışı uzun (2000 - 4000 km) rotada gezi düşüncem var. Motorum orjinal. Performans açısından ne önerirsiniz.
Önceki sayfalarda bir yerlerde okuduklarımdan ön dişlinin 14 yapılmasının motoru rahatlattığı fakat torku düşürdüğü çıkarımını yaptım. Acaba böyle bir uygulama benim için iyimi olur, kötümü.
Egzostun katalizörünü çıkartmayı düşünüyorum ancak yeni motorda böyle bir tadilat çok ta içime sinmiyor. Yaptırsammı acaba.
Forumda 180 cc. silindir takanlar var sanırım. Sadece silindirin takım olarak değişmesi yeterlimidir. Yoksa beraberinde karbüratör vs. başka şeylerde gerekirmi.
Bunlar veya benim duymadığım başka öneriler...
Gereksiz masraf ta yapmak istemiyorum.
Performans artışı için özellikle modifiye konusunda tecrübeli arkadaşlardan fikir alabilirmiyim.
-
31 Mart 2014, 23:44
#28414
centil40 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben kilolu birisiyim. Eşimle birlikte 52 litrelik topcase, yan çantalar ve depo üstü vs. ile birlikte yüklü olarak yurtdışı uzun (2000 - 4000 km) rotada gezi düşüncem var. Motorum orjinal. Performans açısından ne önerirsiniz.
Önceki sayfalarda bir yerlerde okuduklarımdan ön dişlinin 14 yapılmasının motoru rahatlattığı fakat torku düşürdüğü çıkarımını yaptım. Acaba böyle bir uygulama benim için iyimi olur, kötümü.
Egzostun katalizörünü çıkartmayı düşünüyorum ancak yeni motorda böyle bir tadilat çok ta içime sinmiyor. Yaptırsammı acaba.
Forumda 180 cc. silindir takanlar var sanırım. Sadece silindirin takım olarak değişmesi yeterlimidir. Yoksa beraberinde karbüratör vs. başka şeylerde gerekirmi.
Bunlar veya benim duymadığım başka öneriler...
Gereksiz masraf ta yapmak istemiyorum.
Performans artışı için özellikle modifiye konusunda tecrübeli arkadaşlardan fikir alabilirmiyim.
180 cc silindirin üst kapağı yok ayrıca karbüratörüde büyütmek gerek haberin olsun 14 dişli yaparsanda o ağırlıkla belki 100ü bile görmez o yüzden orjinal bırak derim aslında 250cc.den aşağı almamanız lazım
-
01 Nisan 2014, 05:49
#28415
benim apacheye bişiyler oldu hızlanması vs arttı motor açıldı sanırım
100km hızı ağır ağır görürken 130 140a fırlamaya başladım düz yolda hatta öyleki bazen 6.vitesi atmaya calısıyorum :D
5.vites 8bin devir hızım 135 titreşim yok denilcek kadar az redline girsek demekki dahada gider lakin motoru bitirmeninde manası yok
-
01 Nisan 2014, 09:17
#28416
ques1 adlı üyeden alıntı
benim apacheye bişiyler oldu hızlanması vs arttı motor açıldı sanırım
100km hızı ağır ağır görürken 130 140a fırlamaya başladım düz yolda hatta öyleki bazen 6.vitesi atmaya calısıyorum :D
5.vites 8bin devir hızım 135 titreşim yok denilcek kadar az redline girsek demekki dahada gider lakin motoru bitirmeninde manası yok
Dostum motorun kac kmde? Garantiden göstergeyi değiştir garantisi varsa.
-
01 Nisan 2014, 10:26
#28417
sbr adlı üyeden alıntı
Dostum motorun kac kmde? Garantiden göstergeyi değiştir garantisi varsa.
18 bin olmak üzereyim ve 2.apachim diğeri 30binkm ye geldiğinde kendine gelmişti ki hala satıgıma binpişmanım onun performansını hala yakalayamadım
ki bu gibi durumlara nasıl inanmıyorsunuz ben bunu anlamıyorum kıçı kırık kanuni deerın 125 yaptıgını kendi gözlerimle gördüm ama sonuç oldu motoru eline aldı arkadaş
bizim motorlarında stabil sürati 120 maximum gerisi boş zorlama
-
01 Nisan 2014, 10:34
#28418
ques1 adlı üyeden alıntı
benim apacheye bişiyler oldu hızlanması vs arttı motor açıldı sanırım
100km hızı ağır ağır görürken 130 140a fırlamaya başladım düz yolda hatta öyleki bazen 6.vitesi atmaya calısıyorum :D
5.vites 8bin devir hızım 135 titreşim yok denilcek kadar az redline girsek demekki dahada gider lakin motoru bitirmeninde manası yok
8 bin devir 135 kmh hız.anormal bi durum normal degıl yanı
-
01 Nisan 2014, 10:36
#28419
arizona adlı üyeden alıntı
8 bin devir 135 kmh hız.anormal bi durum normal degıl yanı
rüzgardan dolayı olabilir diye düşünüyorum ama genede devir göstergesinin artması gerekir şüphelendirdiniz beni şimdi
ayrıca bu devir göstergesindeki hız bölümünü açıp kurcalayan varmı yanlardan led aydınlatma ile mi sağlanıyor yoksa sıvı arkası aydınlatmamı ?
-
01 Nisan 2014, 10:43
#28420
ques1 adlı üyeden alıntı
rüzgardan dolayı olabilir diye düşünüyorum ama genede devir göstergesinin artması gerekir şüphelendirdiniz beni şimdi
ayrıca bu devir göstergesindeki hız bölümünü açıp kurcalayan varmı yanlardan led aydınlatma ile mi sağlanıyor yoksa sıvı arkası aydınlatmamı ?
dostum dişlin orjinalse 135 km hız yapman için 10500 devire kadar çıkman gerekir. 14 44 dişli ile 135km için 9200 küsür devire çıkman gerekir. dişliyi dahada büyütürsen zaten düz yolda 135i göremezsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler