Pashapache bende hatayda ikamet ediyorum sen tam neredesin ? Ben iskenderundayim .
Pashapache bende hatayda ikamet ediyorum sen tam neredesin ? Ben iskenderundayim .
bugün bir kere daha götürücem servise gene memnun kalmazsam gene bişey yapamazlarsa değiştiricem birde bir önceki bakımda neler yaptı saydıda aklımda değil balata filtreler yaglar falan değişmişti sanırım
Hayırlısı olsun bende 2014 yılında aldım ama 2013 model .:D 2014 ler cıktımı bılmıyorum :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------
Nylon diye marka he :D Fatih sen çok yaşa emi
Merhabalar,
Motoru şehirler arası nakliye için bizım transportera yüklemeye çalıştık sığmayınca direksiyonu söküp o şekilde sığdırdık. Tekrar birleştirdik ama motor sağa yatma eğiliminde sürekli, dengesi bozuldu. Nerde hata yapmış olabiliriz?
Bugüm motorumu 500 km de ilk bakıma götürdüm (Yetkili servis değil yıllardır gittiğim usta) Motul 3000 4T yağ değişti çıkan yağdan yağ tapasına baktığımızda mıknatıslı bölge tertemiz cıktı Yağ filtresi temizlendi tekrar takıldı , Zincir boşluğu ayarı yapıldı ve temizlenip yağlandı , Debriyaj çok yukarda kavrıyodu ayarlandı böyle daha iyi oldu Gevşeme yoktu ama motor bağlantı cıvataları sıkılığı kontrol edildi.. Yağ değiştikten sonra motorun sesi daha yumuşak ve hoş çıkmaya başladı daha düzenli bi devirde çalışmaya başladı Sonuç güzel
Yokuş aşağı giderken yakıt tasarrufu açısından motoru stop edip debriyaj çekili inmek mantıklımı yoksa yapmamakmı gerekir.
Motoru boş vitese alınca hareket halindeyken tektar 2. vitese takmak çok zorluyor. Viteste iken stop edince de motor freni devam ediyor.
Uzun inişlerde 2 - 3 dk. debriyaj çekili inmenin götürüsü, yakıt tasarrufunun getirisine değermi acaba. Yoksa uzun inişlerde de gaz vermeye devam etmekmi gerekir.
arkadaşım önce soruna iki soru ile cevap vereyim....
1 ) diyelim 80 - 90 km hız ile giderken yokuş inmeye aşağı başladın... 1 veya 2. viteste 80 yapamayacağına göre şanzımanı nasıl 4. vitesten(3 olur 5 olur sonuç farketmez) boşa geçirmeyi planlıyorusun??
2 ) hadi diyelim ayağının altında odun kırar gibi çatır çatır ses çıkararak boşa aldın vitesi... iniş bitti ve düze gelince yavaşlamaya başladın hızın yeniden 80 oldu sonra 70 oldu... vitesi tekrar 3 e veya 4 e nasıl takacaksın??
arkadaşım zaten motosikletin yakıtı ne ki tasarrufu ne olsun... 100 km 'de ortalama 2,2 - 2,7 litre yakan bi araçta etsen etsen 0,1 litre tasarruf edersin ama şanzumana vereceğin zarara değer mi orasını düşün... bir de aniden hızlanman ya da yavaşlaman gereken bir durumda ne yapabileceksin onu düşün... bizim motorları devirine uygun şekilde, sıkıştırmadan, gereksiz zorlamadan kullandığında zaten gerekli tasarrufu sağlıyorsun... zaten bana göre 80 - 90 km ile giderken şanzımanı eline almadan vitesi boşa alman mümkün değil de hadi debriyaj ile gitsen bi de onun sıkıntısı girer işin içine... devrine uygun vites kullanmak lazım bana göre... yokuş inerken hızlanmak istemiyosan hafif gaz vererek vites düşür motorfren yapsın...
Yaa arkadaslarr benim bi sorunum var bi kac gundurluu . Motoraa bisey oldu bolee usteksiz gidiyoduu .servise gittimm bakti karburator e tahliyeden benzin boşalttı. . Benzini baska yerden al dedi duzelir. Nden ole soledii bi bilginiz varmi..
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
Arkadaşlar benim motorun km si 130 dan yukarı göstermiyor 130 u geçip çok daha hızlandığım halde 130 da kalıyor , sizinde öylemi.Bugün otobanda çok güzel uzun bir yoluş aşağı yolda yaptım bu hızı 140 falan olduğunu tahmin ediyorum.
K bakmayin ama saskinim o.dilerimm simdiden ilk defa yokus asagii tasaruff soran gördüm . Bence degmezz Yokuşu inerken bites dusurunce bole acayip sesler geliyo abimin kanunisinde goruyodumm .. ve o olee takkkk diee bi ses geliyoo adam korkuyoo bisi olacak hem hem tasuruf ettin diyelim tas patlasaa 10 20 km farkeder onuk içinde degmezz .. motora yazikk
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
Arkadaşlar 2012 model sarı renkte 6500 km de performans egzozlu (yeni takıldı orjinali duruyor) 46 lt maxem çanta çanta demiri şu anda takılı değil alan arkadaşa vereceğim. Motorum satılıktır. Motor çok temiz bütün bakımları yapıldı. Kayseride ikamet etmekteyim. Motorumdan çok memnunum sağlık problemlerim nedeniyle motoru daha önce satılığa çıkarmış fakat motorsuz yapamayacağım için satmaktan vazgeçmiştim ama anladımki satmam gerekiyor dizlerimden rahatsızım. Motorumda en ufak bi sıkıntı yok motorsever birisine gitmesi temennisiyle.. Mesajla ulaşabilirsiniz. yada 0544 449 00 01
arkadaşlar ben tekrar götürdüm servise kolay o kolay dedi geldi deviri arttırdı sanırım ama genede stop etmeye devam ediyordu ben bugun baktım baya baya arttırdım şimdi düzeldi stop etmiyor bu yetkili servisi beğenmedim abi ya ne sesleri kesebildiler nede sallamayı, sallama için zincirde sıkıntı var sanırım ama şimdilik idare edicem ilerde belki değiştiririm, ama ilk bakımda o zinciri nasıl anlamıyor anlamadım, zaten eleman anlamadı patronunu çağırdı o bindi geldi hemen zincire baktı zincir dedi, bende gördüm zaten zincirin her yerinde farklı sertlik vardı yani durdugu yerde baktım zincir gevşet biraz geriye gittim baktım sıkı, ama 5. viteste sallama olmuyor, birde hızlanırken falan hiç olmuyor, sadece sabit hızda düşük viteslerde oluyor sallama, birde motorumda vites sorunu var bazen trafikte duruyorum yeşil yanmaya yakın 1 e almaya çalışıyom çat diye geçmiyo ordan 1 kaldırılmış gibi aşşagıda daha bişey yokmuş gibi bişeye girmiyor sonra biraz gaz verip debreji bırakırmış gibi yapıp tekrar deniyorum 1 e almayı geçiyo böyle bir sıkıntı var sadece 1 dede değil diğer viteslerdede oluyorda alıştım ben hemen biraz gaz vererek debreji bırakınca devam edebiliyorum, ama belki hiç masraf yapmadan satarım, ne alıcan derseniz bilmiyorumki belki cbr yeni modeller falan çok şekil
evet bakımdan önce benimkide chooper gibi sesi vardı şimdi düzeldi gür sese geri döndü
bence böyle şeylere dikkat etmeyin siz önünüze bakın canınız nasıl isterse öyle inin yokuşu hem viteste inerken çok güzel sesler geliyor ;)
dogru demişolabilir sen devam et başka yerden al birde düzelmezse tekrar götürürsün işte, tabi birde motor sogukken gitmek istemiyor onuda unutmayalım
evet yük motora binince benzin egzosda patlıyor sanırım çok hoş oluyo arkada mısır patlatıyomuş gibi, birde çay demlese bu egzos tam olucak :D
Arkadaşlar merhaba;
Bende bir apeche almayı düşünüyorum paylaşımlarınızı okumaya çalıştım,gördüğüm kadarıyla biraz titreşim var birde diafram sorun oluyormuş onun dışında kronik bir arızası varmıdır.Yıllar arasında kasada yada motorda herhangibir değişiklik yapıldı mı şu model daha sorunsuzdur diyebilirmisiniz yoksa hepsi aynımıdır.
2011 model 9000 km de bir tane motor var alabilirim tavsiyeleriniz nedir nelere dikkat etmem lazım
teşekkürler.
Cevabın için teşekkürler.
Bulduğum motor 3.500TL ama hiç konuşmadım fiyatını.Diyaframı bende bir iki sayfa önce okudum bir arkadaş yazmış motorun gitmeme sebebi diyafram galiba diye.Tek silindir her makinada titreşim olabilir çok rahatsızlık vermesin yeter
kardeşim titreşim falan son yırttıgımda hissediyorum oda normal 125lik gibi degil!!! bu 4. motorum ve öbür motorlar gibi titremiyor hatta hiç titremiyor dersem yeridir. hatta ön dişliyi 14 yap dahada iyi olur. kronik sorunu yok diyafram meseleside sadece 2 sayfa önce var daha yeni konusu açıldı yani
Allahümme salli ala seyyidina muhammed ve ala ali seyyidina muhammed
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)