45 lik çanta ve 2 kask almasına ragmen rüzgar almayan dengesini bozmayan tavsiye edebilecegim güzel bir çantadır shat marka
aynen martın çıkışıyla sezonu açıyoruz bide deniz sezonu baya bi açılmamız lazım kefken olur iyne ada olur saroz olur yada istenilen her yer olur artı çiftalandaki gölde yüzme alanımız
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------
cbr vfr kopyası ve ondada çanta güzel duruyor bundada güzel bence .birde şöyle düşün herzaman 2 kask la geziyorum elimde 2 kask dolaşmak zor motorun üzerinde bıraksam eşyalar var hadi onu geçtim koşuya gidince hafta sonu sabahları eşyalarımı alıyor çantasız olmuyor daha birsürü etken var yazın köye giderken aynı şekilde çantayı dolduruyorum .sonuçta 1000 yarışmotoru deyil .
Beyler burada kimse yalan söylemez
Neyse onu yazar kimsenin kimseyi kandirmaya ihtiyacı yok
Can (twin) arkadasi iyi tanirim hem de çok iyi yalan söyliyecek palavra atacak birisi değildir
Motoruda sağlam cigerli bir ybr'dir ve 135 girdim diyorsa doğrudur bende şahidim ve motorunu da kullandim iyi biliyorum
YBR iki kişi önümde gidiyor su ben Apache ile arkasından 127 ile yetisemedim
Olmaz diye birşey yok bunun bir çok faktörü var rodaj şoför ve eğimli bir yol
Lütfen burada kimse tanumadigi kimse hakkında yalanci durumuna dusurmesin
Findik fistik çerez gibi kelimelerle dalga geçmesin
Motoruna güvene gel kardeşim sen buraya YBR ile nasil 135 leri görüyorsun gel bi kapisalim bakalim nasil gidiyorsun der ve görür
O yüzden birileri birseyleri iddia ediyorsa vardır bir bildiği deyip geciceksin
Kucumseyip alay,dalga gecmiyeceksin...
yok be abi bizim arkadaş bursa tüv istasyonunda müdür eğer sökmeden gözükecek yerde olan her şeyi karşılaştırırız dedi hatta üzerinde gösterdim grenaj olsaydı sıkıntı olmazdı ama bunda açıkca yazıyor dedi silikon işi için bişey diyemem istersen mail adresini vereyim adamların getirtmek istiyorsan
adam anladığım kadarıyla ana jet 140lık takmış pilotta 35 başka bir forumunda bahsediyorlar sanırım benim gördüğümü yazmışlar bu arada adamın makine 160lıktı abi niye çıkarmasınlar belki üstü 160 kaldı içi daha büyük hacim bir baka yerdede hidistanda yarışları yapılıyormuş onada grenaj falan yapmışlar
Selami abi sen chiptuning işini ne yaptın ben kat iptali için iki yere gittim 30 cm düz boru koyacaklar adamlar 300tl para sitedi krom istersen 600 gibi yaparız dediler millet ucmmuş anasını satayım
Abi teşekkür ederim destek olduğun için eksik olma. Dediğim gibi arkadaşları bilmem etmem, sizleri tanımak yetiyor bana başkası lazım değil. Eee sizde biliyorsunuz zaten beni o yüzden kimseyle laf dalaşına girmedim.
Kısa zamanda bir gezi tertip etmemiz lazım yalnız abi. Millet kuduruyor gezi diye, Orta karışık yapıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:25 ----------
Bir kaç resimde ben sallıyım Ortalık canlansın. Gezi görsün millet.
Rumeli Feneri Mangal Party
_
_
_
_
_
_
_
Ansızın bir Sütlüce/Haliç buşuşması
_
_
_
_
_
_
Anadolu Kavağı Mangal
_
_
_
_
_
_
_
_
Şile Mangal Party :)
_
_
_
_
_
Vayyy be hep beraber ne günler geçirmişiz. İçim bir garip oldu bu kadar fotoğrafı görünce. Eksik olmayın abiler. Siz kendinizi biliyorsunuz. Seviyorum arkadaşlarımı, abilerimi. İnşallah daha nice güzel geziler yapacağız
Valla Cagatay ben katlarin ikisininde isini bosalttim taktim chip'e gerek bile kalmadi çok fark etti çekiş çok artti
Bende iki tane kat vardi biri ortada diğeri turbonun hemen önünde
Üstelik birde güzel bir ses veriyor vites geçişlerinde turbonun sesini duyuyorsun çuff çuffffff ediyor
Birde vanali egzoz yaptik
Ege iptali
Kat iptali
Downpipe
Herşey mevcut chip'e gerek bile kalmadi aynen yardir
Kat iptalini arkadasim egsozcu motorlara şhark egsoz yapan fidan egsoz hatir işi gönül işi para bile almadi ama alsaydi bile 100 tlyi geçmezdi
Öyle 300-600 gibi birşey imkani yok napiyor o adam öyle kafayi siyirmis o
Sen bir kac EGSOZCU dolaş olmadi gel buraya hallediriz
Kiminle dalga geçiyoruz sevgili kardeşim ? Öyle terbiye eder gibi konusmana gerek yok bizde kullanıyoruz bu motoru.
Ben ybr kullanmadım binmedim. Ybr çekmiyor gitmiyor diye kötüleyende forum ahalisi , apacheye 140 yaptıranda forum ahalisi. Ne biliyosak sizden biliyoruz. Onun ölçüsündede yorum yazıyoruz.Dün akşam geçmiş sayfaları okurken egzozoun tıkanmış, kat iptali yapmış motoru canavar etmişin 1,2 sayfa sonrada sadece kat iptali yetmez perf. egzozda ister demişin. o iki sayfa arasında sizin yorumlarınızı okuyup kaç tane kat iptali yaptıran arkadaş olmuş girin bi bakın.
Rodaj tamam hadi neyse Şöför iyidir diyosun bayır aşağı diyosun .Bayır aşağı her motor gider. Eğer sen 150 cc motorla 125 cc motorun arkasından yetişemediysen sendede şöförlük yok sende motorunu açamamışın demekki.
Bide şu var.. Geçenlerde arkadaşın biri apache motorunu satılığa çıkarmış ibreyi çekmiş koymuş 160 yapmış motor. Aradım özellikle dedim nasıl yapabildin bunu ibrende sorun olabilir garanti kapsamında değişiyorlarmış bi göster istersen dedim. Oda ibrede sıkıntı yok al arkana 80 90 kilo birini Bas bayır aşağı motorun canını al bak nasıl yapıyor dedi. Onun avantajı bayır aşağı iki kişi olmasından kaynaklanıyor olmasın? Bide siz alıp deneseydiniz arkanıza birini. Yada teke tek deneseydiniz. Yada bayır yukarıdamı yetişemiyosun yebere ye bana bunlarıda açıklarmısın ?
Takip edilmek güzel birsey
Öncelikle Yebere değil "Ybr" diye yayılıyor nasıl yazıldığını öğren istedim. Apache ybr'den seri ve torklu bir motor yokuşta ybr'nin geçmesi mümkün değil. Yokuş aşağı ve düz yolda pilot faktörü devreye giriyor. Ama dur havalar düzeldiği zaman ybr'yede binip 2 kişi video çekicez apache'ye de binip 2 kişi video çekicez. Bakalım yokuş aşağı birde düz yolda hangi motor daha iyi gidicek. Benim burda tek amacım ybr'ye 130 yaptırıp gözünüze gözünüze sokmak. Bakalım ybr'ye 100 nasıl geçmiyormuş görsünler.
Evet millet burda yazılanları takip edip doğru olanı bulmaya çalışıyor Sırf sana özel bi durum yok emsal verdim sadece. İnsanları yalan yanlış bilgilerle yönlendirmeyelim. Bu forum hepimizin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
İşte bende soruma cevap arıyorum. Dedimki sadece bi çin malı motor cc si düşük olmasına rağmen beni geçti. Madem bu kadar güzel pilotsunuz bna rodajını şu şekilde yaparsan veya şu devir aralıklarında vites değiştirirsen daha seri gidersin falan gibi öğretici açılamayı yapsanız bende öğrenmiş olrum. Ben polemik yaratmaya gelmedim. Sonuçta burda bilgi paylaşımı yapılıyor bende sorunuma çözüm bulacam. Dün ben sbr abiyle özelden yazıştım adam bana sebep olabilecek bütün faktörleri söyledi sağolsun. Siz burda askerde devrecilik yapıldığı gibi yeni üye olmuşum diye can dediyse bi bildiği vardır o yalan söylemez, dalga geçmiyceksin falan.
Arkadaşlar motoru ağrı dağından aşağı salarsanız, yerçekimi kuvvetiyle 200e kadar yolu var, önemli olan düz ve rampa çıkış performansıdır. Birde ybr ince lastikli apacheye göre; sıfır beden kadın gibi yokuş aşağı daha hızlı olması normal.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)