TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Şubat 2014, 22:36
#27441
sbr adlı üyeden alıntı
5000 km civarı önce değiştirdim. yırtık delik falan yoktu ama çok sertleşmişti.
Gaz kolunun hissiyatından anlamıştın dimi sertliği ? bu arada 5800 km ye geldim maşallah banamısın demiyor o kadar sert gazlamalarıma rağmen
Reklamlar
-
12 Şubat 2014, 22:37
#27442
asa11 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaslar yukarida gostergenin kafayi yedigini yazmistim konjoktor ariza yapmis bu on tekerin solundaki kablo dalamanda surat motora yaptirdim 65 tl ye degisti su an motorda bir sorun yok , gitmisken yag , yag filtresi hava filtresi , vida sikilmasi , zincir yaglanmasi vs yaptirdim 115 tl tuttu toplam motor kendine geldi 90-95 arasi gittigim yolda motor rahatca 110 lara cikti. Usta bana motorun diyaframinda sorun oldugunu soyledi malum 3.5 yillik makine onu degisttirsem hiz 20km vs daha artar dedi ama ben elletmedim sonucta yaris motoru degil bu. 50 tl imis o parca. Sinirlari bilmek gerek bu motoru 110 usti surmemek gerek bana gore motor omru bakimindan. Saygilar
ayni sorun benim motorda on tekere tazikli su sikinca oldu servise sordum su kacmis kuruyunca gecer dedi 3 gundur km saati sapitik .
kuruyunca gecme ihtimali var mi :D
-
12 Şubat 2014, 22:40
#27443
İnsallah diyelim
-
12 Şubat 2014, 22:43
#27444
asa11 adlı üyeden alıntı
4.viteste 110 nasil goruyorsun ?13 hp motorlar boy 160 kilo 50 falan mi
hayır 1,76 boy 66 kiloyum galiba 110u bile geçiyor yarın tam olarak denerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------
APALA adlı üyeden alıntı
Benimde çanta demiri şak diye oturmadı yerine takarken biraz gerdirip takmak gerekiyor birde civata delikleri tam olmamıştı onları genişletmiştim.Boya atıp takarsan sorun olmaz gerilirken boya atmaz yani ...
-
12 Şubat 2014, 22:47
#27445
asa11 adlı üyeden alıntı
4.viteste 110 nasil goruyorsun ?13 hp motorlar boy 160 kilo 50 falan mi
14 dişli ile 4. viteste 115-120ye kadar yolu var. 1.80 boy, 77 kiloyum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
ercan41 adlı üyeden alıntı
Gaz kolunun hissiyatından anlamıştın dimi sertliği ? bu arada 5800 km ye geldim maşallah banamısın demiyor o kadar sert gazlamalarıma rağmen
tepkilerde bir tuhaflık oluyordu. gazı yavaş kapatınca birden kapatmış gibi yapıyordu. hafif hafif gazla oynadığımda tepkiler bir tuhaf geliyordu. ama bunu yüksek viteste ve gaz kolu yarımdan fazla açıkken denemek gerek.
-
12 Şubat 2014, 22:53
#27446
[QUOTE=ercan41;3268440]hayır 1,76 boy 66 kiloyum galiba 110u bile geçiyor yarın tam olarak denerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------
Benim boy 192 kilo 100 civarı :D Ayrıca buralar çok rüzgarlı + konjektor faktorude eklenince olur heralde ama 13hp ve 4. vitesde 110 imkansız geliyor bana. Ktm duke' kullanırken 115 yapmıstım 3.vitesde bir kere ama onda beygir 23+ :D
-
12 Şubat 2014, 22:55
#27447
APALA adlı üyeden alıntı
hangi o.ç gönderdiyse onu ona monte etmek gerek demiri çok geçmiş olsun sıcakla açıla bilir boyayı sonra yaparsanız daha iyi olur
-
12 Şubat 2014, 22:55
#27448
Arkadaşlar ben hyosung gt 250 r almayı düşünüyorum bayadır bu yaz sonuna %100 alıyorum ama 2.el olacak malum fakir adamız. Deneyimi olanlar bu almak istediğimiz motoru ustaya götürdümü usta neyine bakıyor ?
Km ile oynanıp oynanmadığını nasıl anlarım lütfen yardımcı olun aklıma kazıyayım bu bilgileri. Malum 250cc racing olunca 200 km görecem diye motoru öldüren çok insan var
-
12 Şubat 2014, 23:44
#27449
sbr adlı üyeden alıntı
14 dişli ile 4. viteste 115-120ye kadar yolu var. 1.80 boy, 77 kiloyum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
tepkilerde bir tuhaflık oluyordu. gazı yavaş kapatınca birden kapatmış gibi yapıyordu. hafif hafif gazla oynadığımda tepkiler bir tuhaf geliyordu. ama bunu yüksek viteste ve gaz kolu yarımdan fazla açıkken denemek gerek.
sabri abi diyaframı değiştirince bariz bi fark oldumu?? benim bu ışıklarda durunca rolantinin bi artıp biraz durup düşmesi bunla alakalı olabilir mi?
-
13 Şubat 2014, 00:41
#27450
M.balibey adlı üyeden alıntı
hangi o.ç gönderdiyse onu ona monte etmek gerek demiri çok geçmiş olsun
sıcakla açıla bilir boyayı sonra yaparsanız daha iyi olur
delirdim hocayı delirdim ya.
arkadaşlar bu site, motopark sitesiydi.
link te bu. aman deyim güvenmeyin bu siteye.
allahın belaları. buldular tabi, 1000km uzaktan siparişi, yolladı bunu şerefsiz adam.
http://www.motorparcalari.net/tvs-ap...-urun8644.html
-
13 Şubat 2014, 04:06
#27451
APALA adlı üyeden alıntı
kargoda nasıl geldi paket sağlammıydı peki eğer sağlamsa adamlara telefon açıp kaynayın bence
-
13 Şubat 2014, 09:19
#27452
Hceylann93 adlı üyeden alıntı
sabri abi diyaframı değiştirince bariz bi fark oldumu?? benim bu ışıklarda durunca rolantinin bi artıp biraz durup düşmesi bunla alakalı olabilir mi?
benim diyaframda hasar yoktu o yüzden bariz bir fark olmadı.senin problemin hava ayarından kaynaklanıyor.
-
13 Şubat 2014, 10:54
#27453
asa11 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben hyosung gt 250 r almayı düşünüyorum bayadır bu yaz sonuna %100 alıyorum ama 2.el olacak malum fakir adamız. Deneyimi olanlar bu almak istediğimiz motoru ustaya götürdümü usta neyine bakıyor ?
Km ile oynanıp oynanmadığını nasıl anlarım lütfen yardımcı olun aklıma kazıyayım bu bilgileri. Malum 250cc racing olunca 200 km görecem diye motoru öldüren çok insan var
kardeş sen yanlış geldin burası TVS APACHE kullanıcılarının sayfası. şurdan bakıp sorabilirsin kullanıcılarına
http://www.motosiklet.net/forum/moto...i&daysprune=-1
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
13 Şubat 2014, 12:18
#27454
sbr adlı üyeden alıntı
benim diyaframda hasar yoktu o yüzden bariz bir fark olmadı.senin problemin hava ayarından kaynaklanıyor.
hava ayar vidasından bu sorun düzeltilir mi abi? bulunduğum ilde ilk tvs olduğundan dediğiniz gibi tvs den iyi anlayan bi ustayı bulucağımı sanmıyorum.. benim bu durumuda hava ayar vidasını ne tarafa çevirmem gerk?
-
13 Şubat 2014, 12:18
#27455
2013 model yeni kasa rtr 150 ile 10.000 km yi gördük
Sevgili motorum;
Beni bir kez olsun yolda bırakmadığın için, lastiğinin dahi henüz patlamadığı için, sınıfının en hızlı motorsikleti olduğun ve bir çoğunu bana dikiz aynasından izlettiğin için , bu sınıfta motor kısmıyla oynanmadan bana 145km son hızı gösterdiğin ve o duyguyu hissettirdiğin için, üzerinden inip YBR-CBF vb motosikletlere bindikten sonra iyi ki seni tercih etmişim diyebildiğim için, trafikte karşılaştığım tüm öküzlüklere rağmen bir kez olsun frenlemede ya da ani hareketlerde beni mahçup etmediğin için ÇOOOOOOOOOOOK teşekkür ederim. Verdiğim bütün parayı kuruşuna kadar hakediyosun...
-
13 Şubat 2014, 13:16
#27456
Pashapache adlı üyeden alıntı
2013 model yeni kasa rtr 150 ile 10.000 km yi gördük
Sevgili motorum;
Beni bir kez olsun yolda bırakmadığın için, lastiğinin dahi henüz patlamadığı için, sınıfının en hızlı motorsikleti olduğun ve bir çoğunu bana dikiz aynasından izlettiğin için
, bu sınıfta motor kısmıyla oynanmadan bana 145km son hızı gösterdiğin ve o duyguyu hissettirdiğin için, üzerinden inip YBR-CBF vb motosikletlere bindikten sonra iyi ki seni tercih etmişim diyebildiğim için, trafikte karşılaştığım tüm öküzlüklere rağmen bir kez olsun frenlemede ya da ani hareketlerde beni mahçup etmediğin için ÇOOOOOOOOOOOK teşekkür ederim. Verdiğim bütün parayı kuruşuna kadar hakediyosun...
Hocam bir ömü boyu mutluluklar dilerim. Yine cümlemizin tekerine taş değmesin. Tekerimiz düz bassın. Şu 145 km hız baya iddalı ben en fazla egimli yolda 130 km gördüm.
-
13 Şubat 2014, 13:30
#27457
Hceylann93 adlı üyeden alıntı
hava ayar vidasından bu sorun düzeltilir mi abi? bulunduğum ilde ilk tvs olduğundan dediğiniz gibi tvs den iyi anlayan bi ustayı bulucağımı sanmıyorum.. benim bu durumuda hava ayar vidasını ne tarafa çevirmem gerk?
evet hava ayar vidasından çözülebilir. ama bu ayar için kesin ve net bir ayar şekli yoktur. öyle olsaydı adamlar oraya ayar vidasını koymayıp sabit bir hava akışı benimserlerdi. bu ayar motorun kmsine,subapların durumuna,filtre ve bujinin durumuna, kısacası motorun ciğerine göre değişir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
Pashapache adlı üyeden alıntı
2013 model yeni kasa rtr 150 ile 10.000 km yi gördük
Sevgili motorum;
Beni bir kez olsun yolda bırakmadığın için, lastiğinin dahi henüz patlamadığı için, sınıfının en hızlı motorsikleti olduğun ve bir çoğunu bana dikiz aynasından izlettiğin için
, bu sınıfta motor kısmıyla oynanmadan bana 145km son hızı gösterdiğin ve o duyguyu hissettirdiğin için, üzerinden inip YBR-CBF vb motosikletlere bindikten sonra iyi ki seni tercih etmişim diyebildiğim için, trafikte karşılaştığım tüm öküzlüklere rağmen bir kez olsun frenlemede ya da ani hareketlerde beni mahçup etmediğin için ÇOOOOOOOOOOOK teşekkür ederim. Verdiğim bütün parayı kuruşuna kadar hakediyosun...
aynı mektubu 20000kmyi devirince çok daha büyük bir aşkla yazacaksın
-
13 Şubat 2014, 13:35
#27458
M.balibey adlı üyeden alıntı
kargoda nasıl geldi paket sağlammıydı peki eğer sağlamsa adamlara telefon açıp kaynayın bence
jelatine sarmalanmıştı her tarafı. iyice bir küfür ettim.
Adi adamlar.
-
13 Şubat 2014, 13:47
#27459
APALA adlı üyeden alıntı
jelatine sarmalanmıştı her tarafı. iyice bir küfür ettim.
Adi adamlar.
dostum bence o çanta demiri kargoda yada sağda solda çizilmiş gibi değil. bariz başka bir motordan sökülmüş gibi duruyor.
-
13 Şubat 2014, 14:47
#27460
sbr adlı üyeden alıntı
dostum bence o çanta demiri kargoda yada sağda solda çizilmiş gibi değil. bariz başka bir motordan sökülmüş gibi duruyor.
La ikinci el olmasin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler