TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Şubat 2014, 23:01
#27221
tubeless olarak olmuyomu bu lastikler ?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------
[/COLOR]beyler henüz motorum 62 km de havalardan dolayı pek kullanma fırsatım olmuyo okuduğum kadarıyla lastikler kötüymüş zaten üzerinde nylon yazıo lastik önerisi olan varmı
Reklamlar
-
03 Şubat 2014, 23:04
#27222
tumasu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ilgilenen olursa metzeler me 22 http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-metzeler-me-22-3.25-18-3.00-17-takim-lastik-kampanya-151874198/detay/
ben aldım kendi servisime iç lastikli olarak taktırdım. fiyat iyi lastikler iyi. ucuz diye tedirginlikle almıstım ama şükür sıkıntısız geldi kullanıyorum. metzeler ilk defa kullanıyorum baya iyi fena değil ıslak zeminde nasıl denemedim bu arada isteyen olursa tri 780 tige egsoz var 2 ay kullanılmıs boğazıyla beraber satılık
egzos a nekdar istiyorsun kardeşim?
-
03 Şubat 2014, 23:22
#27223
yok sadece hava ayarı yaptı m karbüratöre ellemedi
-
04 Şubat 2014, 01:35
#27224
arkadaşlar bu kat. iptali için boruyu iki yerden mi kesiyoruz ? tek yerden kesip,kat. çıkarıp,kestiğimiz yerden kaynatmıyormuyuz
böyle mi yapıyoruz yani ?
-
04 Şubat 2014, 01:39
#27225
EmrE_09 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu kat. iptali için boruyu iki yerden mi kesiyoruz ? tek yerden kesip,kat. çıkarıp,kestiğimiz yerden kaynatmıyormuyuz
böyle mi yapıyoruz yani ?
http://i.hizliresim.com/eojn07.jpg
o 2 ok arasında gösterilen yerin içinde kat var ister o parçayı kes at oraya kaynat yada orayı boşalt.. hatırlarsan bi kaç sayfa önce aynı soruyu sorduğumda beni terslemiştin
ayrıca tumasu arkadaşımız metzeller linki atmış lastik düşünen arkadaşlara kaçırmamasını tavsiye ediyorum.. lastiklerin üstünde tube type yazıyo fakat tubeless olarak kullanan arkadaşlarda var
-
04 Şubat 2014, 02:02
#27226
Hceylann93 adlı üyeden alıntı
o 2 ok arasında gösterilen yerin içinde kat var ister o parçayı kes at oraya kaynat yada orayı boşalt.. hatırlarsan bi kaç sayfa önce aynı soruyu sorduğumda beni terslemiştin
ayrıca tumasu arkadaşımız metzeller linki atmış lastik düşünen arkadaşlara kaçırmamasını tavsiye ediyorum.. lastiklerin üstünde tube type yazıyo fakat tubeless olarak kullanan arkadaşlarda var
dostum o zaman sadece tek bi yöntem vardı.şimdi kimisi içini boşaltıyor,kimisi kesip atıyor başka bir boru kaynatıyor...yarın gidicem,yapım aşamalarınıda bol bol foto çekicem ayrıntılı tek bi yerden kesip,içindeki parçayı çıkarıp,tekrar kaynatmak daha kolay değil mi ya ? neden iki yerinden kesip atıp tekrar başka bir boru bulup taktırıyosunuz ?
-
04 Şubat 2014, 02:21
#27227
EmrE_09 adlı üyeden alıntı
dostum o zaman sadece tek bi yöntem vardı.şimdi kimisi içini boşaltıyor,kimisi kesip atıyor başka bir boru kaynatıyor...yarın gidicem,yapım aşamalarınıda bol bol foto çekicem ayrıntılı
tek bi yerden kesip,içindeki parçayı çıkarıp,tekrar kaynatmak daha kolay değil mi ya ? neden iki yerinden kesip atıp tekrar başka bir boru bulup taktırıyosunuz ?
benim motor kayseride ben şuan ailemin yanında başka ildeyim 15 gündür gidince bende yaptırıcam bunu benim planım aynı o resımdeki gibi kestirip bi metal cubuk vasıtasıyla o parcayı ordan temizlemek sonra aynı yerden tekrar kaynatmak şuan fikrim bu ama egsozu söküp bakıcam çünkü araya bi parça kaynatsam onu boyatmak falan var würthe baktım 50 lira lastikler filtreler falan baya para harcadım.. birazda takıntılıyım şimdi o araya kaynattırdığımız borunun çapı birebir aynı olurmu olmazmı sıkıntı olurmu düşüncesindeyim kafama en çok yatan o resimdeki gibi kestirip temizleyip kaynatmak.. ha o olmadı şöyle düşünüyorum katalizörün gösterildiği kısmı baştan uçtan kesip iyice temizleyip iki yerden kaynatmak buda olabilir yeni parça işine hiç yanaşmak istemiyorum.. benim motorum 25binde muhtemelen paramparça oldu katalizör sen yaparken detaylı resim çekersen faydalı olur ben ve diğer yaptıracak arkadaşlara şimdiden kolay gelsin
-
04 Şubat 2014, 02:27
#27228
Eksozu tek yerden yani ön taraftaki küçük muhafazanın altındaki kaynaklı yerden kesip içinden parçayı çıkarıyorsunuz fakat içteki parça matkapla ve daire şeklindeki matkapa takılan bir parçayla kesilerek çıkıyor ancak.
-
04 Şubat 2014, 02:29
#27229
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Eksozu tek yerden yani ön taraftaki küçük muhafazanın altındaki kaynaklı yerden kesip içinden parçayı çıkarıyorsunuz fakat içteki parça matkapla ve daire şeklindeki matkapa takılan bir parçayla kesilerek çıkıyor ancak.
ciddi bir değişiklik olddumu peki sizin motordada?
-
04 Şubat 2014, 02:35
#27230
Ben bir fark hissetmedim zaten katalizör denen zımbırtı tıkalı değildei, ilerde sorun çıkarmasın diye şimdiden çıkarmış oldum
-
04 Şubat 2014, 02:57
#27231
Hceylann93 adlı üyeden alıntı
benim motor kayseride ben şuan ailemin yanında başka ildeyim 15 gündür gidince bende yaptırıcam bunu benim planım aynı o resımdeki gibi kestirip bi metal cubuk vasıtasıyla o parcayı ordan temizlemek sonra aynı yerden tekrar kaynatmak şuan fikrim bu ama egsozu söküp bakıcam çünkü araya bi parça kaynatsam onu boyatmak falan var würthe baktım 50 lira lastikler filtreler falan baya para harcadım.. birazda takıntılıyım şimdi o araya kaynattırdığımız borunun çapı birebir aynı olurmu olmazmı sıkıntı olurmu düşüncesindeyim kafama en çok yatan o resimdeki gibi kestirip temizleyip kaynatmak.. ha o olmadı şöyle düşünüyorum katalizörün gösterildiği kısmı baştan uçtan kesip iyice temizleyip iki yerden kaynatmak buda olabilir yeni parça işine hiç yanaşmak istemiyorum.. benim motorum 25binde muhtemelen paramparça oldu katalizör sen yaparken detaylı resim çekersen faydalı olur ben ve diğer yaptıracak arkadaşlara şimdiden kolay gelsin
eyvallah sağolasın,bakalım artık nasıl yapıcaz
-
04 Şubat 2014, 03:37
#27232
Arkadaşlar katalizatoru iptal edip performans beklemeyen
Sadece kati iptal etmekle performans alamazsiniz
Araka susturucu iptal edip kesip yerine (şhark,Tiger) v.s marka abart egsozlari baglarsaniz işte o zaman gerçekten performans alirsiniz
Aksi halde sadece kati iptal etmekle iş bitmiyor bilginize....
-
04 Şubat 2014, 13:21
#27233
Arkadaşlar bu arada ben eksozu boğazdan hazır sökülünce dur bakalım nasıl ses çıkarıyor diye merak ettim ve motoru çalıştırdım, çok komik bir ses çıkıyor fıyk fıyk fıyk diye ben zarıl zarıl güçlü bir ses bekliyordum marşa basarken çok ses çıkacak diye korkmuştum ama öyle olmadı işin aslı eksoz çıkarıyor esas sesi, birde şu peformans eksozları bizim bu motorlarda sadece rölantide ve düşük devirde güzel ses veriyor devir yükselince hareket halindeyken zart zart ediyor berbat kulak tırmalayıcı o yüzden kesinlikle takmayın bence orjinal eksozu daha güzel.
-
04 Şubat 2014, 13:34
#27234
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu arada ben eksozu boğazdan hazır sökülünce dur bakalım nasıl ses çıkarıyor diye merak ettim ve motoru çalıştırdım, çok komik bir ses çıkıyor fıyk fıyk fıyk diye ben zarıl zarıl güçlü bir ses bekliyordum marşa basarken çok ses çıkacak diye korkmuştum ama öyle olmadı işin aslı eksoz çıkarıyor esas sesi, birde şu peformans eksozları bizim bu motorlarda sadece rölantide ve düşük devirde güzel ses veriyor devir yükselince hareket halindeyken zart zart ediyor berbat kulak tırmalayıcı o yüzden kesinlikle takmayın bence orjinal eksozu daha güzel.
siz egzoz modifikasyonu yaparken sadece çıkan sesi mi düşünüyorsunuz? biz daha çok performans amaçlı yapıyoruz bu işlemi. ayrıca ben hiçbir egzozdan zart zart diye bir ses duymadım. başka bir yerden geliyor olmasın?
-
04 Şubat 2014, 14:09
#27235
Bu arada bizim silindirden egzos çıkışı ne kadar inceymiş ben egzos manifoldundan az incedir diyordum arada baya fark var 1 parmak çapı var
Bide bu kat iptalinden sonra 3bin devir ile 4 bin devir arasında genellikle düşük viteste giderken benzin bitiyormuş gibi oluyor hava ayarımı yapmam lazım yoksa buji ömrünü bitirdimi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------
EmrE_09 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu kat. iptali için boruyu iki yerden mi kesiyoruz ? tek yerden kesip,kat. çıkarıp,kestiğimiz yerden kaynatmıyormuyuz
böyle mi yapıyoruz yani ?
http://i.hizliresim.com/eojn07.jpg
Resimdeki kadar uzun değil kat. bende uzun diye tahmin ettim boşuna uzun kesmişim. ek yerinde ortalama 17-20 cm uzunlugunda yani kıvrıma pek yanaşmayın oralar çif kat boş boru...
-
04 Şubat 2014, 14:21
#27236
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu arada ben eksozu boğazdan hazır sökülünce dur bakalım nasıl ses çıkarıyor diye merak ettim ve motoru çalıştırdım, çok komik bir ses çıkıyor fıyk fıyk fıyk diye ben zarıl zarıl güçlü bir ses bekliyordum marşa basarken çok ses çıkacak diye korkmuştum ama öyle olmadı işin aslı eksoz çıkarıyor esas sesi, birde şu peformans eksozları bizim bu motorlarda sadece rölantide ve düşük devirde güzel ses veriyor devir yükselince hareket halindeyken zart zart ediyor berbat kulak tırmalayıcı o yüzden kesinlikle takmayın bence orjinal eksozu daha güzel.
Zevkler ve renkler meselesi dostum
Sen fazla takilma bu konulara
Milletinde aklini karistirma...
-
04 Şubat 2014, 14:23
#27237
ercan41 adlı üyeden alıntı
Bu arada bizim silindirden egzos çıkışı ne kadar inceymiş ben egzos manifoldundan az incedir diyordum arada baya fark var 1 parmak çapı var
Bide bu kat iptalinden sonra 3bin devir ile 4 bin devir arasında genellikle düşük viteste giderken benzin bitiyormuş gibi oluyor hava ayarımı yapmam lazım yoksa buji ömrünü bitirdimi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------
Resimdeki kadar uzun değil kat. bende uzun diye tahmin ettim boşuna uzun kesmişim. ek yerinde ortalama 17-20 cm uzunlugunda yani kıvrıma pek yanaşmayın oralar çif kat boş boru...
hava ayarı yapmalsın bu ısı ıyı bılen bırıne yapy-tır yoksa sonra cok ugrasırsın.bu ayar kolay kolay ayarlanmıyor
-
04 Şubat 2014, 14:34
#27238
El ayarıyla yapılcaksa bende yaparımda elektronik ayarı kime yaptırabilirim sanayideki karbüratörcüler ugraşırmı motorla ?
-
04 Şubat 2014, 14:43
#27239
ercan41 adlı üyeden alıntı
El ayarıyla yapılcaksa bende yaparımda elektronik ayarı kime yaptırabilirim sanayideki karbüratörcüler ugraşırmı motorla ?
gaz verdiğinde patırdarsa havayı cok vermiş oluyon eğer boğulur siyah duman atarsa hava ayarını aç demek.BIZIM APACHELER DUMAN ATMAZ KOLAY KOLAY =)
KARBURATORCULER YAPAR DIYE BILIYORSUM BEN BI BOZDUM KENDIM YAPTIM.MOTOR 4. VİTES REDLİNE DA HIC TEKLMEDEN GIDIYORSA 11 000 DEVİR GORUYORSA TAMAMDIR
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------
EN GÜZELİ ELEKTRONIK AYAR YAPTIRMAK EN DÜZGÜNÜ BU OLUR
-
04 Şubat 2014, 14:54
#27240
4viteste redline a giriyor şu haliyele zaten ama o aldıgımdan beri hafif hafif vardı kat iptalinden sonra çoğaltı gazı çoğaltınca geçiyor, rolantiden yüksek gazla kalkıp uzadıgım zaman o aralık hiç olmuyor az gazla 3ile 4 bin devir aralıgında oluyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler