Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #27221
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    tubeless olarak olmuyomu bu lastikler ?[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

    [/COLOR]beyler henüz motorum 62 km de havalardan dolayı pek kullanma fırsatım olmuyo okuduğum kadarıyla lastikler kötüymüş zaten üzerinde nylon yazıo lastik önerisi olan varmı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #27222
    dolphin_star - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    honda cg 125 kırmızı
    Alıntı tumasu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ilgilenen olursa metzeler me 22 http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-metzeler-me-22-3.25-18-3.00-17-takim-lastik-kampanya-151874198/detay/

    ben aldım kendi servisime iç lastikli olarak taktırdım. fiyat iyi lastikler iyi. ucuz diye tedirginlikle almıstım ama şükür sıkıntısız geldi kullanıyorum. metzeler ilk defa kullanıyorum baya iyi fena değil ıslak zeminde nasıl denemedim bu arada isteyen olursa tri 780 tige egsoz var 2 ay kullanılmıs boğazıyla beraber satılık
    egzos a nekdar istiyorsun kardeşim?

  3. #27223
    xtugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2014
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    yok sadece hava ayarı yaptı m karbüratöre ellemedi

  4. #27224
    EmrE_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    Aydın / NAZİLLİ
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    arkadaşlar bu kat. iptali için boruyu iki yerden mi kesiyoruz ? tek yerden kesip,kat. çıkarıp,kestiğimiz yerden kaynatmıyormuyuz

    böyle mi yapıyoruz yani ?


  5. #27225
    Hceylann93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2013
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE 150 RTR
    Alıntı EmrE_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu kat. iptali için boruyu iki yerden mi kesiyoruz ? tek yerden kesip,kat. çıkarıp,kestiğimiz yerden kaynatmıyormuyuz

    böyle mi yapıyoruz yani ?

    http://i.hizliresim.com/eojn07.jpg
    o 2 ok arasında gösterilen yerin içinde kat var ister o parçayı kes at oraya kaynat yada orayı boşalt.. hatırlarsan bi kaç sayfa önce aynı soruyu sorduğumda beni terslemiştin

    ayrıca tumasu arkadaşımız metzeller linki atmış lastik düşünen arkadaşlara kaçırmamasını tavsiye ediyorum.. lastiklerin üstünde tube type yazıyo fakat tubeless olarak kullanan arkadaşlarda var

  6. #27226
    EmrE_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    Aydın / NAZİLLİ
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı Hceylann93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o 2 ok arasında gösterilen yerin içinde kat var ister o parçayı kes at oraya kaynat yada orayı boşalt.. hatırlarsan bi kaç sayfa önce aynı soruyu sorduğumda beni terslemiştin

    ayrıca tumasu arkadaşımız metzeller linki atmış lastik düşünen arkadaşlara kaçırmamasını tavsiye ediyorum.. lastiklerin üstünde tube type yazıyo fakat tubeless olarak kullanan arkadaşlarda var
    dostum o zaman sadece tek bi yöntem vardı.şimdi kimisi içini boşaltıyor,kimisi kesip atıyor başka bir boru kaynatıyor...yarın gidicem,yapım aşamalarınıda bol bol foto çekicem ayrıntılı tek bi yerden kesip,içindeki parçayı çıkarıp,tekrar kaynatmak daha kolay değil mi ya ? neden iki yerinden kesip atıp tekrar başka bir boru bulup taktırıyosunuz ?

  7. #27227
    Hceylann93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2013
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE 150 RTR
    Alıntı EmrE_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum o zaman sadece tek bi yöntem vardı.şimdi kimisi içini boşaltıyor,kimisi kesip atıyor başka bir boru kaynatıyor...yarın gidicem,yapım aşamalarınıda bol bol foto çekicem ayrıntılı tek bi yerden kesip,içindeki parçayı çıkarıp,tekrar kaynatmak daha kolay değil mi ya ? neden iki yerinden kesip atıp tekrar başka bir boru bulup taktırıyosunuz ?
    benim motor kayseride ben şuan ailemin yanında başka ildeyim 15 gündür gidince bende yaptırıcam bunu benim planım aynı o resımdeki gibi kestirip bi metal cubuk vasıtasıyla o parcayı ordan temizlemek sonra aynı yerden tekrar kaynatmak şuan fikrim bu ama egsozu söküp bakıcam çünkü araya bi parça kaynatsam onu boyatmak falan var würthe baktım 50 lira lastikler filtreler falan baya para harcadım.. birazda takıntılıyım şimdi o araya kaynattırdığımız borunun çapı birebir aynı olurmu olmazmı sıkıntı olurmu düşüncesindeyim kafama en çok yatan o resimdeki gibi kestirip temizleyip kaynatmak.. ha o olmadı şöyle düşünüyorum katalizörün gösterildiği kısmı baştan uçtan kesip iyice temizleyip iki yerden kaynatmak buda olabilir yeni parça işine hiç yanaşmak istemiyorum.. benim motorum 25binde muhtemelen paramparça oldu katalizör sen yaparken detaylı resim çekersen faydalı olur ben ve diğer yaptıracak arkadaşlara şimdiden kolay gelsin

  8. #27228
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Eksozu tek yerden yani ön taraftaki küçük muhafazanın altındaki kaynaklı yerden kesip içinden parçayı çıkarıyorsunuz fakat içteki parça matkapla ve daire şeklindeki matkapa takılan bir parçayla kesilerek çıkıyor ancak.
    Hceylann93 bunu beğendi.

  9. #27229
    Hceylann93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2013
    Motosikleti
    2011 TVS APACHE 150 RTR
    Alıntı Felis Leo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eksozu tek yerden yani ön taraftaki küçük muhafazanın altındaki kaynaklı yerden kesip içinden parçayı çıkarıyorsunuz fakat içteki parça matkapla ve daire şeklindeki matkapa takılan bir parçayla kesilerek çıkıyor ancak.
    ciddi bir değişiklik olddumu peki sizin motordada?

  10. #27230
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Ben bir fark hissetmedim zaten katalizör denen zımbırtı tıkalı değildei, ilerde sorun çıkarmasın diye şimdiden çıkarmış oldum

  11. #27231
    EmrE_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    Aydın / NAZİLLİ
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı Hceylann93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motor kayseride ben şuan ailemin yanında başka ildeyim 15 gündür gidince bende yaptırıcam bunu benim planım aynı o resımdeki gibi kestirip bi metal cubuk vasıtasıyla o parcayı ordan temizlemek sonra aynı yerden tekrar kaynatmak şuan fikrim bu ama egsozu söküp bakıcam çünkü araya bi parça kaynatsam onu boyatmak falan var würthe baktım 50 lira lastikler filtreler falan baya para harcadım.. birazda takıntılıyım şimdi o araya kaynattırdığımız borunun çapı birebir aynı olurmu olmazmı sıkıntı olurmu düşüncesindeyim kafama en çok yatan o resimdeki gibi kestirip temizleyip kaynatmak.. ha o olmadı şöyle düşünüyorum katalizörün gösterildiği kısmı baştan uçtan kesip iyice temizleyip iki yerden kaynatmak buda olabilir yeni parça işine hiç yanaşmak istemiyorum.. benim motorum 25binde muhtemelen paramparça oldu katalizör sen yaparken detaylı resim çekersen faydalı olur ben ve diğer yaptıracak arkadaşlara şimdiden kolay gelsin
    eyvallah sağolasın,bakalım artık nasıl yapıcaz

  12. #27232
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Arkadaşlar katalizatoru iptal edip performans beklemeyen
    Sadece kati iptal etmekle performans alamazsiniz
    Araka susturucu iptal edip kesip yerine (şhark,Tiger) v.s marka abart egsozlari baglarsaniz işte o zaman gerçekten performans alirsiniz
    Aksi halde sadece kati iptal etmekle iş bitmiyor bilginize....
    by_q ve sbr bunu beğendiler.

  13. #27233
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Arkadaşlar bu arada ben eksozu boğazdan hazır sökülünce dur bakalım nasıl ses çıkarıyor diye merak ettim ve motoru çalıştırdım, çok komik bir ses çıkıyor fıyk fıyk fıyk diye ben zarıl zarıl güçlü bir ses bekliyordum marşa basarken çok ses çıkacak diye korkmuştum ama öyle olmadı işin aslı eksoz çıkarıyor esas sesi, birde şu peformans eksozları bizim bu motorlarda sadece rölantide ve düşük devirde güzel ses veriyor devir yükselince hareket halindeyken zart zart ediyor berbat kulak tırmalayıcı o yüzden kesinlikle takmayın bence orjinal eksozu daha güzel.

  14. #27234
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı Felis Leo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu arada ben eksozu boğazdan hazır sökülünce dur bakalım nasıl ses çıkarıyor diye merak ettim ve motoru çalıştırdım, çok komik bir ses çıkıyor fıyk fıyk fıyk diye ben zarıl zarıl güçlü bir ses bekliyordum marşa basarken çok ses çıkacak diye korkmuştum ama öyle olmadı işin aslı eksoz çıkarıyor esas sesi, birde şu peformans eksozları bizim bu motorlarda sadece rölantide ve düşük devirde güzel ses veriyor devir yükselince hareket halindeyken zart zart ediyor berbat kulak tırmalayıcı o yüzden kesinlikle takmayın bence orjinal eksozu daha güzel.
    siz egzoz modifikasyonu yaparken sadece çıkan sesi mi düşünüyorsunuz? biz daha çok performans amaçlı yapıyoruz bu işlemi. ayrıca ben hiçbir egzozdan zart zart diye bir ses duymadım. başka bir yerden geliyor olmasın?
    ercan41 ve selo9115 bunu beğendiler.

  15. #27235
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Bu arada bizim silindirden egzos çıkışı ne kadar inceymiş ben egzos manifoldundan az incedir diyordum arada baya fark var 1 parmak çapı var

    Bide bu kat iptalinden sonra 3bin devir ile 4 bin devir arasında genellikle düşük viteste giderken benzin bitiyormuş gibi oluyor hava ayarımı yapmam lazım yoksa buji ömrünü bitirdimi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------

    Alıntı EmrE_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu kat. iptali için boruyu iki yerden mi kesiyoruz ? tek yerden kesip,kat. çıkarıp,kestiğimiz yerden kaynatmıyormuyuz

    böyle mi yapıyoruz yani ?

    http://i.hizliresim.com/eojn07.jpg
    Resimdeki kadar uzun değil kat. bende uzun diye tahmin ettim boşuna uzun kesmişim. ek yerinde ortalama 17-20 cm uzunlugunda yani kıvrıma pek yanaşmayın oralar çif kat boş boru...
    by_q bunu beğendi.

  16. #27236
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı Felis Leo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu arada ben eksozu boğazdan hazır sökülünce dur bakalım nasıl ses çıkarıyor diye merak ettim ve motoru çalıştırdım, çok komik bir ses çıkıyor fıyk fıyk fıyk diye ben zarıl zarıl güçlü bir ses bekliyordum marşa basarken çok ses çıkacak diye korkmuştum ama öyle olmadı işin aslı eksoz çıkarıyor esas sesi, birde şu peformans eksozları bizim bu motorlarda sadece rölantide ve düşük devirde güzel ses veriyor devir yükselince hareket halindeyken zart zart ediyor berbat kulak tırmalayıcı o yüzden kesinlikle takmayın bence orjinal eksozu daha güzel.

    Zevkler ve renkler meselesi dostum
    Sen fazla takilma bu konulara
    Milletinde aklini karistirma...
    arizona bunu beğendi.

  17. #27237
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada bizim silindirden egzos çıkışı ne kadar inceymiş ben egzos manifoldundan az incedir diyordum arada baya fark var 1 parmak çapı var

    Bide bu kat iptalinden sonra 3bin devir ile 4 bin devir arasında genellikle düşük viteste giderken benzin bitiyormuş gibi oluyor hava ayarımı yapmam lazım yoksa buji ömrünü bitirdimi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------



    Resimdeki kadar uzun değil kat. bende uzun diye tahmin ettim boşuna uzun kesmişim. ek yerinde ortalama 17-20 cm uzunlugunda yani kıvrıma pek yanaşmayın oralar çif kat boş boru...
    hava ayarı yapmalsın bu ısı ıyı bılen bırıne yapy-tır yoksa sonra cok ugrasırsın.bu ayar kolay kolay ayarlanmıyor

  18. #27238
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    El ayarıyla yapılcaksa bende yaparımda elektronik ayarı kime yaptırabilirim sanayideki karbüratörcüler ugraşırmı motorla ?

  19. #27239
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    El ayarıyla yapılcaksa bende yaparımda elektronik ayarı kime yaptırabilirim sanayideki karbüratörcüler ugraşırmı motorla ?
    gaz verdiğinde patırdarsa havayı cok vermiş oluyon eğer boğulur siyah duman atarsa hava ayarını aç demek.BIZIM APACHELER DUMAN ATMAZ KOLAY KOLAY =)
    KARBURATORCULER YAPAR DIYE BILIYORSUM BEN BI BOZDUM KENDIM YAPTIM.MOTOR 4. VİTES REDLİNE DA HIC TEKLMEDEN GIDIYORSA 11 000 DEVİR GORUYORSA TAMAMDIR

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------

    EN GÜZELİ ELEKTRONIK AYAR YAPTIRMAK EN DÜZGÜNÜ BU OLUR

  20. #27240
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    4viteste redline a giriyor şu haliyele zaten ama o aldıgımdan beri hafif hafif vardı kat iptalinden sonra çoğaltı gazı çoğaltınca geçiyor, rolantiden yüksek gazla kalkıp uzadıgım zaman o aralık hiç olmuyor az gazla 3ile 4 bin devir aralıgında oluyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler