Arkadaşalr benim sorumada cevap ataydınız be
Arkadaşalr benim sorumada cevap ataydınız be
AYNEN
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
sıfırlanıyor evet, o kaynak hepsinde var orjinal haliyle 150 160 yapamaz. en fazla 146 yapıyor ben denedim oda kısa bir süre. ama iyi açılmış bir apache düz yolda 125,,130 yapıyor sabit gidebiliyor. benimki gidiyor yani. eğimli bir yolda rüzgarsız bi havadada 146 maksimum
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
150 160 gördüm diyerek yalan söylüyor. son hız göstergesi sıfırlanabilir. depo ile gidon arasında fabrikasyon kaynak vardır. ayrıca elektrik kablo kanalını sabitlemek maksadıyla u şekline bı parça da kaynaklanmıştır. ama bahsettiğin bunlar mı acaba? yoksa extradan bir kaynak olayımı söz konusu?
Bende onu diyorum ya arkadaşlar. 150-160 yaptım diyor. cbr 250r varmış önceden 190 yaptım diyor ?!?!?! Bu arada 3,5 litre yakıyor falan dedi 100 kmde. Ne kadar sıkıştırırsan sıkıştır 3,5 ltire yakar mı yahu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------
Sanırım bahsettiğiniz depo ile gidon arasındaki kaynaktan bahsediyorum.. Hocam senle özel mesajdada konusmustuk 1-2 ay önce falan. Yardımcı olmuştun çok sağol ama dediğim gibi 150-160 ypatım deyince devir kesiciyi full gidip motoru mahvetmiş olmasından tedirgin oldum açıkcası. Birde 3,5 litre yakıyor falan dedi 100 kmde. ne kadar sıkıştırsak dahi yakmaz heralde 3,5 litre bir sıkıntısı vardır gibi geliyor ama 500-1000-1500 km de paso servise gidip yağını falan değiştirmiş servis kaydı var diyor
yakıt olarak hiç hesaplamadım benzin zamlandıktan sonra. zaten şuanda 5,180 tl galiba. yakıt olarak kafanı karıştırmasın petrolun yolunu unutursun bu motorla okadar diyorum sana.
motoru bildiğin iyi bi usta varsa göster. bence o motor orjinal adam seni bişeyden anlamıyor sandı heralde sen al diye atmış tutmuş yok 150..160 felan, sanmıyorum motorla oynadığını. alırsan ön dişliyi 14 yap bujiyide iridium ile değiştir devam et
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
Bu apache kim ne derse desin düz yolda 115-120 yapıyor , daha fazlası martaval , yokuş aşağı sayma zaten.Ben yokuş aşağı 136 yaptırdım.
Klasik 150-160 yapıyor diyip göz boyaması yapmış gibi de gelmiş olabilir de çözemedim açıkcası arkadaşlar. Ön tarafta sıkıntı yok ama arka ayak pedleri titriyor bariz. yeni kasayada artçı olarak bindim. sanırım %10-20 arası yeni kasada daha az. iridyum buji ne işe yarıyor hocam? ön dişli 14 yapmak rahatlayıromuş onu biliyodum zaten, birde egzoz konusu var. egzozu değişince de azalır falan diyorlar. birde forumdan bi arkadaş arka ayak pegini sökmüş içindeki contayı çıkartıp lastik conta takmış. artık titrmmiyor diyor. sizce durum nasıldır
aynen kesinlikle katılıyorum ben öğrenciyim harçlıkla benzin koyup biniyorum bu halde bile beni zorlamıyo o derece az yakıyor şöyle bi ölçü vereyim 6 ay oldu motoru alalı ama hiç hesaplama gereği bile duymadım bence temiz bi tvs bulunduğu zaman hiç kaçırılmamalı..
hero 250ye gelecek olursak orjinal lastiklerin pirelli sport demon olması güzel bir avantaj gözüme tek çarpan şey ön disk aynası biraz basit geldi gözüme ama kesinlikle yakından görmek lazım diyorum depo ve sürücünün koltuk pozisyonu gözüme hoş geldi arka ayaklıklarda estetik gözüküyo fiyatı ne olur acaba.. yazılan rakamların hakkını verebilirse bu motor cbra toz yutturur geliyo bana..
ayrıca cbr göre baya hafif hem 250lik hem apache kadar ağırlık.. olmuş olmuş..
hacı öyle adamlardan motor alınmaz. 150 yapmaya calışan adamlardan uzak dur. ben denemedim 1 kere denk geldi 141 yaptım.
120 125 arası rahat görüyor 130 da görür ama canını alırsın.
sana tavsiyem bak 2 kuruş fazla olsun temiz motor al. canı alınmış motoru alırsın ucuza alacam diye. 3 kuruş fazla olsun temiz olsun.
motora bakmadan önce satan adamın tipine bak.
biz arkadaşa motor bakmaya gittik çanakkaleye. bekliyoruz adam gelsin diye. adam gelirken teker yaparak geldi. motora bile bakmadan uzaklaştık direkt. bu adamdan motor alınmaz diye.
yakıt olarakda o adam cok zorluyor demekki 3.5 litre yakıyorsa.
ben ne yaptıysam artcılı filan 3 litreden fazla yakamadım. tiger egzozda var bi de bende ortalama 2.5 2-8 arası yakıyor
..
bizim motorların motor bölümü ile oynanmışsa ateşleme beynini değiştirmişse 150 yapar. daha önceden duymuştum cg 2 zamanlı beyni takıyorlarmış.
ama öyle motor bloguyla oynanmış motoru aldın mı. geçmiş olsun derim sadece. 2 zamanlı motor ateşleme beyni takıyorlarmış. motor 4 zamanda 1 ateşleyecegine 2 zamanda bir ateşliyor. bizim bujiler zaten çift tırnaklı.
böyle motordanda adamda uzak duracaksn
yakıtın daha verimli yanmasını sağlıyor. iridium bujinin özelliği sıradan bujiler gibi kararmaz kendi kendini temizler. yakıtın daha iyi yanmasını sağladığı içinde yakıt bir nebze düşer. performansıda etkiler ama tek silindirde fazla belli olmaz benim motorda tekleme vardı iridium u takınca düzeldi. orjinal buji varken tam gaz giderken motor arada bi gaz kesiyor gibi yapıyordu 1 saniyelik filan. ama iridiumda bu olmuyor. iki apachemdede denedim tekleme sorunu ortadan kalkıyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------
benimki düz yolda stabil 126 km de gidiyor en küçük bir meyil yok video çekmemi istermisin yoksa martavalmı atıyorum
@tsubasa, hacı motor orjinal hiç bi değişim yok zaten 3900 istiyo 2bin kmde motor. Bu şartlarda temiz duruyor alet ama işte adam öyle deyınce bı bakakaldım. Bu arada adam askeri personelmiş tipi falan düzgündü apaci degil ama dedıgım gıbı..
ABİCİM BENIM APACHE 4 BİN KMDE TAMAMEN ORJİNAL DÜZ YOLDA SABİT 115-120 ARASI DAHADA ZORLARSAM 125 HAFİF EGIMLI YOLDA ÜSTÜNE YATARAK 136 GÖREBILDIM.150-160 YAPTIM DIYENLER MOTORA 2 KİŞİ BİNİP RAMPA ASAGI BASIYORLAR HERALDE MOTORA ACIMASIZCA KI YINE YAPMAZ BU HIZLARI.AMA KAT. İPTALİNDEN SONRA DENEME SANSIM OLMADI DAHA HAVALAR COK SOGUK KÜTAHYADA.
[QUOTE=Hceylann93;3260679]aynen kesinlikle katılıyorum ben öğrenciyim harçlıkla benzin koyup biniyorum bu halde bile beni zorlamıyo o derece az yakıyor şöyle bi ölçü vereyim 6 ay oldu motoru alalı ama hiç hesaplama gereği bile duymadım bence temiz bi tvs bulunduğu zaman hiç kaçırılmamalı..
hero 250ye gelecek olursak orjinal lastiklerin pirelli sport demon olması güzel bir avantaj gözüme tek çarpan şey ön disk aynası biraz basit geldi gözüme ama kesinlikle yakından görmek lazım diyorum depo ve sürücünün koltuk pozisyonu gözüme hoş geldi arka ayaklıklarda estetik gözüküyo fiyatı ne olur acaba.. yazılan rakamların hakkını verebilirse bu motor cbra toz yutturur geliyo bana..
ayrıca cbr göre baya hafif hem 250lik hem apache kadar ağırlık.. olmuş olmuş..[/Q
fren sistemi brembo ve bosch un ortak yapımı olan BYBRE dostum kötü olacağını sanmıyorum çünkü ktm de aynı fren sistemini kullanıyor duke de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
[QUOTE=dolphin_star;3260796]
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
[QUOTE=dolphin_star;3260796][QUOTE=Hceylann93;3260679]aynen kesinlikle katılıyorum ben öğrenciyim harçlıkla benzin koyup biniyorum bu halde bile beni zorlamıyo o derece az yakıyor şöyle bi ölçü vereyim 6 ay oldu motoru alalı ama hiç hesaplama gereği bile duymadım bence temiz bi tvs bulunduğu zaman hiç kaçırılmamalı..
hero 250ye gelecek olursak orjinal lastiklerin pirelli sport demon olması güzel bir avantaj gözüme tek çarpan şey ön disk aynası biraz basit geldi gözüme ama kesinlikle yakından görmek lazım diyorum depo ve sürücünün koltuk pozisyonu gözüme hoş geldi arka ayaklıklarda estetik gözüküyo fiyatı ne olur acaba.. yazılan rakamların hakkını verebilirse bu motor cbra toz yutturur geliyo bana..
ayrıca cbr göre baya hafif hem 250lik hem apache kadar ağırlık.. olmuş olmuş..[/Q
fren sistemi brembo ve bosch un ortak yapımı olan BYBRE dostum kötü olacağını sanmıyorum çünkü ktm de aynı fren sistemini kullanıyor duke de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
Bu bahsi geçen hero 250cc'nin tam olarak modeli nedir? Hero ne yazmamız gerekiyor yani? Hero 250cc yazdım ama alakasız motosikeltler çıktı hep bir birinden farklı
HERO HX 250 R
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
arkadaşlar ilgilenen olursa metzeler me 22 http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-metzeler-me-22-3.25-18-3.00-17-takim-lastik-kampanya-151874198/detay/
ben aldım kendi servisime iç lastikli olarak taktırdım. fiyat iyi lastikler iyi. ucuz diye tedirginlikle almıstım ama şükür sıkıntısız geldi kullanıyorum. metzeler ilk defa kullanıyorum baya iyi fena değil ıslak zeminde nasıl denemedim bu arada isteyen olursa tri 780 tige egsoz var 2 ay kullanılmıs boğazıyla beraber satılık
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)