TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Kasım 2013, 20:55
#26001
Apache merak edenler icin sunu soyleyeyim. Bende 2008 modeli var. 4-4luk bakilmamis. Eski sahibi bile diyor. Hor kullanilmis. Ama masallah hala canavar gibi. Ustelik ben baya kilolu bir insanim. Ona ragmen duz yolda 110 u goruyorum rahat. Alip 3-4 sene sifirmis gibi surulenilecek bir motor.
Arkadaslar sitedeki ilan kismina iki ayri ilan verdim ozellikle dizlige ihtiyaci olanlar bakabilir.
Reklamlar
-
28 Kasım 2013, 21:51
#26002
Slm ark bi sorunun var buji kesmesinin*Nedenleri nelerdir yardimci olurmusunuzu2.500 oldu degistireli buji kesmis olabilirmi gaZ yemiyorBenim.eksoz cok patliyor bujide sorun yapmis*Olabilirmi yardimci olursaniz sevinirim-
Sabri abii
-
28 Kasım 2013, 23:04
#26003
Aldigin sahte, cakma buji olabilir. Ozellikle ngk larin cok var. Kotu karburator ayari olabilir. Buji kablonda icten kopukluk olabilir. Bu ihtimaller de elenirse daha derine inilebilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
Sahte buji icin buyuk oto sanayilerden alisveris yap.
Kotu karburator ayari icin cikardigin bujinin resmini koy durumuna bakalim.
Buji kablonda kopukluk icin multimetre ile iki taraftan direnc olcebilirsin daha kolay yolu ses veren kisma alip iki ucu test edersin. Multi metren yoksa bul bir babacan oto elektrikcisi (paragoz olmayan) baktir. Bir siftah atarsin.
-
28 Kasım 2013, 23:29
#26004
-
29 Kasım 2013, 02:11
#26005
Arkadaşlar az önceden beri kafama takıldı ona bakıyorum bizim karbüratörler mikuni bs26 bunun anajet memesini büyütsem randıman alabilir miyim ?
Şamandıranın oradan degişilecek ama karbüratörü sakatlamıyayım birisi çünkü temizliyim derken iyicene berbat etmiş diye okumuştum aynı durum olmasın, eskiden pejomun karbüratör memesini büyültürdüm çokta randıman alırdım aynı mantıkta işe yararmı yoksa sübap boşlukları falan ayarlanması lazım uzun iş mi ?
Acaba güç artınca krank kırmasın ? yada başka şeyler
Eğer bu meme işini halledebilirsem tiger egzos, performans hava filitresi, iridyum buji ve buji kablosuyla takviyelemeyi düşünüyorum.
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
29 Kasım 2013, 02:35
#26006
ercan41 adlı üyeden alıntı
Ercan, zincirin bol gibi geldi gozume sanki.. Kontrol ettin mi?
-
29 Kasım 2013, 02:44
#26007
ercan41 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar az önceden beri kafama takıldı ona bakıyorum bizim karbüratörler mikuni bs26 bunun anajet memesini büyütsem randıman alabilir miyim ?
Şamandıranın oradan degişilecek ama karbüratörü sakatlamıyayım birisi çünkü temizliyim derken iyicene berbat etmiş diye okumuştum aynı durum olmasın, eskiden pejomun karbüratör memesini büyültürdüm çokta randıman alırdım aynı mantıkta işe yararmı yoksa sübap boşlukları falan ayarlanması lazım uzun iş mi ?
Acaba güç artınca krank kırmasın ? yada başka şeyler
Eğer bu meme işini halledebilirsem tiger egzos, performans hava filitresi, iridyum buji ve buji kablosuyla takviyelemeyi düşünüyorum.
aman ercan elleme ben temizlemek için söktüm iğne segmanı en aşağıda olmasına rağmen 40 derece havada jikleli çalışıyor servise sordum ya uğraşmak istemiyorlar yada ayar yapamayacak diye abi doğrusu bu dedi
-
29 Kasım 2013, 05:03
#26008
ercan41 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar az önceden beri kafama takıldı ona bakıyorum bizim karbüratörler mikuni bs26 bunun anajet memesini büyütsem randıman alabilir miyim ?
Şamandıranın oradan degişilecek ama karbüratörü sakatlamıyayım birisi çünkü temizliyim derken iyicene berbat etmiş diye okumuştum aynı durum olmasın, eskiden pejomun karbüratör memesini büyültürdüm çokta randıman alırdım aynı mantıkta işe yararmı yoksa sübap boşlukları falan ayarlanması lazım uzun iş mi ?
Acaba güç artınca krank kırmasın ? yada başka şeyler
Eğer bu meme işini halledebilirsem tiger egzos, performans hava filitresi, iridyum buji ve buji kablosuyla takviyelemeyi düşünüyorum.
Anajet memesini sabri biara birşeyler yaptirmisti
Uzatmismiydi kisaltmismiydi öyle bisey fakat bunu servisteki ustasina yaptirmisti
Yakit artiyor biraz daha farklı yürüyor yani gidişine etki yapiyor
Sonrasında sabri hoşuma gitmedi eski haline getirecek demişti ama sonra ne yapti on bilmiyom
Sabah mesaji gorunce mutlaka cevap yazacaktir
-
29 Kasım 2013, 07:17
#26009
Arkadaşlar baya bir aradım ama net bilgilere ulaşamadım. Öncelikle belirteyim sorularımın hepsi 2013 model rtr 150 içindir. Bu aracı kullananlar cevap verebilirlerse memnun olurum.
1- Titreşim düzeyi ne seviyede ?
2- Yakıt Tüketimi nasıl ?
3- Lastikler yeterli seviye de mi ?
4- Bu paraya şunu alsaydım keşke dediğiniz oluyor mu ? Neden ?
5- Azami hızı nedir?
-
29 Kasım 2013, 10:38
#26010
uaemir adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar baya bir aradım ama net bilgilere ulaşamadım. Öncelikle belirteyim sorularımın hepsi 2013 model rtr 150 içindir. Bu aracı kullananlar cevap verebilirlerse memnun olurum.
1- Titreşim düzeyi ne seviyede ?
2- Yakıt Tüketimi nasıl ?
3- Lastikler yeterli seviye de mi ?
4- Bu paraya şunu alsaydım keşke dediğiniz oluyor mu ? Neden ?
5- Azami hızı nedir?
Titreşim eski kasada hissetmiyorum yeni kasaya binince hissediyorum kişiden kişiye değişir o.
Yakıt tüketimi çok güzel
Lastikler berbat orjinalleri
Bu paraya ybr alabilirdim ama almadım
Azami hızıda 100e kadar rahat çıkıyor en son 133 gördüm.
-
29 Kasım 2013, 11:09
#26011
uaemir adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar baya bir aradım ama net bilgilere ulaşamadım. Öncelikle belirteyim sorularımın hepsi 2013 model rtr 150 içindir. Bu aracı kullananlar cevap verebilirlerse memnun olurum.
1- Titreşim düzeyi ne seviyede ?
2- Yakıt Tüketimi nasıl ?
3- Lastikler yeterli seviye de mi ?
4- Bu paraya şunu alsaydım keşke dediğiniz oluyor mu ? Neden ?
5- Azami hızı nedir?
binüçyüz küsür sayfa yazı yazılmış tvs apache ile ilgili ama sen net bilgilere ulaşamadın öylemi
bir apache sahibi olarak bende birkaç izlenimimi yazayım belki faydası olur. bu benim 2. apachem. daha öncede ybr vardı. 125 cc ve 150 cc içinde alınabilecek bence en çok donanımlı (dijital gösterge, gazlı amasör. 270 mm disk led fren lambası vs..)
en yakışıklı (2007 de tasarım ödülü aldı boru değil )
en güçlü (4 zamanlılar içinde) (13,5 hp)
altın elbiseli adamın bile tavsiye ettiği bi motor yani sonuçta.
orjinal lastikleri kuru asfaltta iyi. ama ıslak zeminde berbat. artçının ayaklıklarda titreşim var evet. ön tarafta yok
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
29 Kasım 2013, 11:14
#26012
ercan41 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar az önceden beri kafama takıldı ona bakıyorum bizim karbüratörler mikuni bs26 bunun anajet memesini büyütsem randıman alabilir miyim ?
Şamandıranın oradan degişilecek ama karbüratörü sakatlamıyayım birisi çünkü temizliyim derken iyicene berbat etmiş diye okumuştum aynı durum olmasın, eskiden pejomun karbüratör memesini büyültürdüm çokta randıman alırdım aynı mantıkta işe yararmı yoksa sübap boşlukları falan ayarlanması lazım uzun iş mi ?
Acaba güç artınca krank kırmasın ? yada başka şeyler
Eğer bu meme işini halledebilirsem tiger egzos, performans hava filitresi, iridyum buji ve buji kablosuyla takviyelemeyi düşünüyorum.
ona uygun iğne bulabilirsen bana da haber ver.. sadece iğne üzerindeki segmanlarla oynadıgın zaman motorun gidişi daha iyi oluyor ve yakıt biraz artıyor. yani bir nevi iğneyi uzatmış oluyosun.. ama bu güç kedsinlikle krankı kıracak boyutta değil
-
29 Kasım 2013, 11:39
#26013
arkadaşlar 2012 tvs için uygun 14 lü ön dişli markası söylermisiniz?
-
29 Kasım 2013, 11:51
#26014
rumelian adlı üyeden alıntı
Ercan, zincirin bol gibi geldi gozume sanki.. Kontrol ettin mi?
Benimde gözüme takılıyorda birazcık bol ama vakit bulamıyorum germek için
M.balibey adlı üyeden alıntı
aman ercan elleme ben temizlemek için söktüm iğne segmanı en aşağıda olmasına rağmen 40 derece havada jikleli çalışıyor servise sordum ya uğraşmak istemiyorlar yada ayar yapamayacak diye abi doğrusu bu dedi
Senin yazını okumuştum ozman bir daha ayar tuturamadık diye motor iyi hoşta biraz daha üstünü istiyor işte insan
sbr adlı üyeden alıntı
ona uygun iğne bulabilirsen bana da haber ver.. sadece iğne üzerindeki segmanlarla oynadıgın zaman motorun gidişi daha iyi oluyor ve yakıt biraz artıyor. yani bir nevi iğneyi uzatmış oluyosun.. ama bu güç kedsinlikle krankı kıracak boyutta değil
Sabri abi iğne yi değiştirmek çok zor ya sekmanı yukarı alınca benim istedigim bi güç artışı olmayacak benim dediğim direk çekilen benzini çoğaltmak şimdiki memesi kaçlık biliyormusun ? Değişmekten bahsettiğim parça bu
https://www.google.com.tr/search?q=k...m%3B1024%3B768
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------
uaemir adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar baya bir aradım ama net bilgilere ulaşamadım. Öncelikle belirteyim sorularımın hepsi 2013 model rtr 150 içindir. Bu aracı kullananlar cevap verebilirlerse memnun olurum.
1- Titreşim düzeyi ne seviyede ?
2- Yakıt Tüketimi nasıl ?
3- Lastikler yeterli seviye de mi ?
4- Bu paraya şunu alsaydım keşke dediğiniz oluyor mu ? Neden ?
5- Azami hızı nedir?
2013 tvs sahibiyim 4aydır kullanıyorum çok memnunum rakiplerinden çok üstün benim gözümde tavsiye edilir
1-Titreşim ben rahatsız olmuyorum(Bana göre öyle bişey yok) ama arkada olabilir hiç motoruma artçı olmadım .
2-Yakıt olarak 1,8-3,0 arası degişiyor gidişine göre gaz kolunu ne kadar çevirirsen ona göre yakıyor .
3-Lastikler kuruda yeterli ama ıslakta dikkat gerektiriyo ama zevkli oluyo
4-Bu paraya belki eski kasasını alıp bin lira cebimde kalsaydı da demiyor değilim
5-Hafif eğilim yolda yazın 140 yaptıydım Şimdi o 140 dan haber yok havadan mıdır nedir 130-131 diyo düzde daha yok ...Yazın tekrar deniyeceğim aynı yolda ...
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
29 Kasım 2013, 11:54
#26015
EFaryap adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2012 tvs için uygun 14 lü ön dişli markası söylermisiniz?
honda cg 125 dişlisi ve yamaha ybr 125 dişlisi uyumlu ve ses yapmıyor tavsiye ederim
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
29 Kasım 2013, 12:03
#26016
ercaan o meme 105lik. 180lk apachelerde 125lik kullanıyor. ama onların boğazı farklı 29mm.
-
29 Kasım 2013, 12:10
#26017
110 meme galiba var bende ama bi fark olmazmı diyorsun Sabri abi ?
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
29 Kasım 2013, 12:21
#26018
teoride illaki bir fark olur ama bunu anlayabilirmisin tam kestiremiyorum. aslında 110,115,120,125lik memeleri açık filtre ve egzozla destekleyerek uzun uzun test edip deneyerek en optimum performansı aramak gerekir ama bunu yapmak için en az karbüratörü 4 kez söküp takmak ve uzun kmlerce yol yapıp hassas bir ölçüm yapmak gerekir..buna da üşeniyorum şimdilik
-
29 Kasım 2013, 12:26
#26019
sbr adlı üyeden alıntı
teoride illaki bir fark olur ama bunu anlayabilirmisin tam kestiremiyorum. aslında 110,115,120,125lik memeleri açık filtre ve egzozla destekleyerek uzun uzun test edip deneyerek en optimum performansı aramak gerekir ama bunu yapmak için en az karbüratörü 4 kez söküp takmak ve uzun kmlerce yol yapıp hassas bir ölçüm yapmak gerekir..buna da üşeniyorum şimdilik
Sabri hatarlarsan en son serviste karşılaştığımızda benim hava ve rolanti ayarı bozuktu o gün serkan karbürötörü söküp temizleyip ince bir ayar yaptı yemin ederim fabrikadan ilk çıktığı ayardan daha güzel oldu motoru 1 hafta çalıştırmayayım tek marsta çalışıyor jigleye dokunmuyorum ve motorun rolantisi on numara nazar değmesin demem o ki o hava ve rolanti ayarını ayarlamak zor iş
-
29 Kasım 2013, 12:30
#26020
peki nerden bulabilirim bu dişliyi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler